Älkää vain piirtäkö aanestysnumeroa lyijykynällä

Väärennykselle altis. Mustekynä on ehdoton. Yleensä kai se on kopissa, mutta varmuuden vuoksi taskuun .
21195
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Täysin samaa mieltä, viimekerrallakin PYYSIN avustajilta kuulakärkikynän,
en huolinu LYIJYKYNÄÄ,
VAALIVILPPI ON MAHDOLLISTA JOS KÄYTETÄÄN LYIJYKYNÄÄ,

olen montavuotta jo huutanu julkisuuteen asiasta,

monet vaalit ovat olleet hyvin epäilyttäviä

loppulaskenta epäilyttävä,
ääni-laatikoita kateessa, ym. sekavuutta
kun on ollu pelkästään lyijykynä käytössä,

Äänestä

juu, kyllä ne äänilaatikot katoaa kun lappuihin lyijykynällä piirretään............järkevää!!!

1Äänestä

Kyllä minä vaalin perinteitä ja piirrän numeron lyijykynällä. Sen lisäksi minulla on teippiä ja pyyhekumi jonka teippaan kiinni äänestyslappuun. Pitää antaa mahdollisuus poistaa, jos antamani numero ei miellytä äänestyslautakuntaa.

1Äänestä

Voikohan sitä äänestääkään enää ilman voimassa olevaa henkilötodistusta....passi vanhentui...ei kuvallista kelakorttia... omaa laiskuutta vain kun en ole hakenut uutta passia....
Toinen pankki jota olen käyttänyt ei suostunut minulle rahojani antamaan....

Äänestä
  • Voit äänestää. Minulla oli sama ongelma. Kävin eilen paikallisessa kirjastorakennuksessa jossa oli ennakkoäänestyspaikka.

Kysyin virkailijalta kuinka äänestää kun ei ole henkilökorttia, saan uuden poliisilaitokselta vasta helmikuun lopulla ??

Virkailija sanoi: ''...ottakaa vanha henkilökortti mukaan sekä henkilö joka takaa teidän henkilöllisyyden''

Äänestä

-luotan vaalivirkailijoihin Suomessa, miksi en luottaisi, ei tämä ole mikään kehitysmaa korruptio- yms. touhuineen. Päinvastoin; suomalaiset käyvät erinäisten valtioiden vaaleissa tarkkailemassa äänestyksien, vaalien oikeellisuutta ja puoluettomuutta.
-hankalampi kysymys on löytää se oikea jota äänestää....

Äänestä

Aloittaja palasi mustekynien aikaan!

Äänestä
  • Kuulakärkikynä on arkistointikelpoinen.

Äänestä

• Äänestyskopeissa on kuulakärkikynät. Ihan jo siksi että ei kukaan ehdi teroittamaan niitä lyijykyniä.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Äänestyskopeissa on kuulakärkikynät. Ihan jo siksi että ei kukaan ehdi teroittamaan niitä lyijykyniä.

Tänään meillä äänestyskopissa oli sekä lyijykynä, että kuulakärkikynä. Piirtelin sillä lyijykynällä.
    No, ensi kerralla olen viisaampi ja käytän sitä kuulakärkikynää.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Äänestyskopeissa on kuulakärkikynät. Ihan jo siksi että ei kukaan ehdi teroittamaan niitä lyijykyniä.

Lyijykynä oli ja hyvin teroitettu, kun kävin ennakkoon ääneni antamassa

Äänestä

Mun äänestyspaikalla jaettiin tiskiltä ikiomaksi kuulakärkikynä jolla sai raapustaa numeron kopissa.

Äänestä

Höpö Höpö

Äänestä
  • Samaa mieltä.

Äänestä

HALOOOO,

JOS kirjoitatte NO 9.

PISTÄKÄÄ PISTE PERÄÄN
muuten numero menee 6:selle,

kauhukseni huomasin PISTEEN TÄRKEYDEN,

Äänestä
  • siis 9. tai 6.

muuten menevät sekasi keskenään
    halooooo muistakaa PISTE perään,

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

siis 9. tai 6.

muuten menevät sekasi keskenään
    halooooo muistakaa PISTE perään,

Meinaatteko oikeasti äänestää Saria ja Juttaa?
    Heitä ei missääntapauksessa valita toiselle kierrokselle.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

tärkeitä on että äänestää sitä kuka eniten vastaa omia ajatuksia

joten ÄÄNESTIN NO 9.

jälkeenpäin vain mieti tuliko se piste perään, huh
    muuten ne antaa sen jutalle jota EN äänestäny,

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Vain sopuli uskoo galluppeja. Jutta on paras.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Vain sopuli uskoo galluppeja. Jutta on paras.

Uskooko joku tosiaan niitä galluppeja? Ei kai?
    Itse tein netissä vaalitestin ehdokkaista, olen tutkinut kahvinporoja, ja teelehtiä, ja pyörittelen päässäni asioita edestakaisin.
    Sillä perusteella teen äänestyspäätökseni, aina.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Kepuloidi kirjoitti:

Väärennykselle altis. Mustekynä on ehdoton. Yleensä kai se on kopissa, mutta varmuuden vuoksi taskuun .

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu