Hei!
Mä olen kääntynyt aikuistumisen myötä aivan eripuolelle poliittista sepktriä. Ennen olin vihervasemmistolainen ja nykyään maahanmuuttokriittinen kokoomuslainen ja konservatiivihkoja arvojakin on tullut filosofisten pohdintojen myötä.
Tässä on esimerkiksi maahanmuuttokontrollin moraalisia perusteluja jotka ovat muuttaneet mieltäni suuresti: https://www.youtube.com/watch?v=YtypKcZDeTg
Onko teille käynyt näin?
Oletko kasvanut poliittisesti?
8
184
Vastaukset
- dide
Sehän nyt vaan johtuu väärästä dietistä.
Minäkin olin varsin kova Militaristi...
Mutta nyt olen vain hippi jolla on halu halailla kaikkia.
No ei...
Edelleenkin vasemmalle nojaava jonkin sortin sosialisti ilmeisesti.
Niin pitkään kun se on demokraattista sosialismiä niin sehän on just jees?
Ja se on. minua kiinnosta muu kuin pitää tämä maa pystyssä.
ei minua kiinnosta kummalle kyljelleen se kaatuu.
sen minä yritän estää.- dide
Enkä sano etteikö se kiehtoisi.. tätä aikuistumista kokeilla..
Itse pistän tämän maan edelle.
Ja olen varsin tietoinen mitä nuo pauhaavat maailmalla.
Jos lähdet mittailemaan olet ihan yhtä tyhmä. - Anonyymi
dide kirjoitti:
Enkä sano etteikö se kiehtoisi.. tätä aikuistumista kokeilla..
Itse pistän tämän maan edelle.
Ja olen varsin tietoinen mitä nuo pauhaavat maailmalla.
Jos lähdet mittailemaan olet ihan yhtä tyhmä.Miten sinä punikkina pystyt pitämään tämän maan pystyssä? Minä oon käsittäny että ne on suurimmaksi osaksi sossun asiakkaita.
- kertokaa
Hei. Kertokaa kuinka vihreät maksavat suomen 110 miljardin euron eli 110 000 miljoonan euron velan pois.
- Anonyymi
Valtionvelka ei ole mikään kulutusluotto, jolla pitää olla takaisinmaksuaikataulu. Suomella menee itseasiassa hyvin, koska suurin osa velasta on valtion velkaa itselleen ja sijoitustuotot ovat suuremmat kuin velanhoitomenot. Nuo hirmuiset velkasummat ovat kyllä hyvä keino perustella kansalaisille menojen leikkauksia ja verojen korotuksia, vaikka Suomi ei todellakaan ole menossa konkurssiin.
- Anonyymi
Oma kehitykseni karkeasti on ollut seuraava:
Oik. kon. -> vas. lib. -> oik. lib. - Anonyymi
Oma kehitykseni karkeasti on ollut seuraava:
Oik. kon. -> vas. lib. -> oik. lib.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613