Oletko kasvanut poliittisesti?

Hei!

Mä olen kääntynyt aikuistumisen myötä aivan eripuolelle poliittista sepktriä. Ennen olin vihervasemmistolainen ja nykyään maahanmuuttokriittinen kokoomuslainen ja konservatiivihkoja arvojakin on tullut filosofisten pohdintojen myötä.

Tässä on esimerkiksi maahanmuuttokontrollin moraalisia perusteluja jotka ovat muuttaneet mieltäni suuresti: https://www.youtube.com/watch?v=YtypKcZDeTg

Onko teille käynyt näin?
8184
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Sehän nyt vaan johtuu väärästä dietistä.
Minäkin olin varsin kova Militaristi...
Mutta nyt olen vain hippi jolla on halu halailla kaikkia.

No ei...

Edelleenkin vasemmalle nojaava jonkin sortin sosialisti ilmeisesti.

Niin pitkään kun se on demokraattista sosialismiä niin sehän on just jees?

Ja se on. minua kiinnosta muu kuin pitää tämä maa pystyssä.
ei minua kiinnosta kummalle kyljelleen se kaatuu.
sen minä yritän estää.

Äänestä
  • Enkä sano etteikö se kiehtoisi.. tätä aikuistumista kokeilla..
    Itse pistän tämän maan edelle.

Ja olen varsin tietoinen mitä nuo pauhaavat maailmalla.

Jos lähdet mittailemaan olet ihan yhtä tyhmä.

Äänestä

• dide kirjoitti:

Enkä sano etteikö se kiehtoisi.. tätä aikuistumista kokeilla..
    Itse pistän tämän maan edelle.

Ja olen varsin tietoinen mitä nuo pauhaavat maailmalla.

Jos lähdet mittailemaan olet ihan yhtä tyhmä.

Miten sinä punikkina pystyt pitämään tämän maan pystyssä? Minä oon käsittäny että ne on suurimmaksi osaksi sossun asiakkaita.

Äänestä

Hei. Kertokaa kuinka vihreät maksavat suomen 110 miljardin euron eli 110 000 miljoonan euron velan pois.

Äänestä
  • Sähkö pistorasiasta raha pankista

Äänestä

• Valtionvelka ei ole mikään kulutusluotto, jolla pitää olla takaisinmaksuaikataulu. Suomella menee itseasiassa hyvin, koska suurin osa velasta on valtion velkaa itselleen ja sijoitustuotot ovat suuremmat kuin velanhoitomenot. Nuo hirmuiset velkasummat ovat kyllä hyvä keino perustella kansalaisille menojen leikkauksia ja verojen korotuksia, vaikka Suomi ei todellakaan ole menossa konkurssiin.

1Äänestä

Oma kehitykseni karkeasti on ollut seuraava:
Oik. kon. -> vas. lib. -> oik. lib.

Äänestä

Oma kehitykseni karkeasti on ollut seuraava:
Oik. kon. -> vas. lib. -> oik. lib.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

AitoOikeistolainen kirjoitti:

Hei!

Mä olen kääntynyt aikuistumisen myötä aivan eripuolelle poliittista sepktriä. Ennen olin vihervasemmistolainen ja nykyään maahanmuuttokriittinen kokoomuslainen ja konservatiivihkoja arvojakin on tullut filosofisten pohdintojen myötä.

Tässä on esimerkiksi maahanmuuttokontrollin moraalisia perusteluja jotka ovat muuttaneet mieltäni suuresti: https://www.youtube.com/watch?v=YtypKcZDeTg

Onko teille käynyt näin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu