Ahdistunut aamu

NinniJaJenni

Herästitkö ahdistuneena uuteen aamuun ?

Mikä sinua ahdistaa ?
Jos se on maailman, tilanne, niin sitä et juuri pysty muuttamaan !

Jos ne on omat asiat, niin niihin on paremmat mahdollisuudet vaikuttaa. Mutta mikäli näissäkin on kyse toisen ihmisen sanoista ja tekemisistä, voi vain pyytää toista sopimaan asia.

Minua ahdistaa oma elämäntilanne. Et saa itse olla päättämässä omasta elämästäni, vaan muut
päättää siitä !

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippu.itsestä

Kyllä omasta elämästä saa päättää aika pitkälle itse jos ei ole loputtoman riippuvainen muista. Jos olet muista riippuvainen niin silloin et myöskään saa päättää, sitä kutsutaan myös holhoamiseksi.

• koska.asia.korjataan

Minua ahdistaa, että tauteja, jotka on luultu Suomesta poistuneen, alkaa taas ilmaantua.
      Viimeisin tieto on Variassa ilmi tullut tuberkuloositapaus, ja vastasyntyneiden altistuminen tubille sitä ennen.
      Kuinka kauan tämä saa jatkua?
      Eläimet jotka tulevat maahan, joutuvat karanteeniin, ja rokotuksiin.
      Miksi tällaista rokotus-ja karanteenikäytäntöä ei sovelleta ihmisiin? Jos matkustan ulkomaille, joudun ottamaan sekalaisia rokotuksia, riippuen kohdemaasta.
      Mutta tänne pääsee vaikka mitä tauteja mistä tahansa suunnasta.
      Tällainen tänään ahdistaa.

• SSRI-mies

Sitalopraami hieman lisää ahdistusta näin alkuviikkoina, toivon, että tuonnempana mieliala taas tulee optimistisemmaksi ja aktiivisemmaksi. Se on hyvä lääke ja varsin pienet sivarit kuitenkin.

• Suomipoppia

Kaikilla lääkkeilla hyödyt ovat suuremmat kuin haitat. Muutoinhan emme olisi onnellisuustilaston kärjessä!

• MieliPideVaino

Suomessa on ihmisiä, jotka ovat vankiloissa tai pakkohoidossa ja he eivät saa itse päättää elämästään.

Suomesta löytyy mielipide vankeja joille on annettu lääketietteellinen diaknoosi ja sen nojalla pidetään pakkohoidossa. Uhrille syötetään vahvoja Neoroleptejä kuten Neuvostoliitossa aikoinaan,

Edes Päivi Räsänen vaikka on lääkäri ja oli Sisä ministeri ei uskaltanut puuttua näiden ihmisten tilanteeseen.

Kaikille ei ole edes tehty mielentila tutkimusta. Vaan ovat sairaalassa vain lääkärin mielipiteen seurauksena.

• hyvinsubjektiivista

Tuollainenhan pätee sellaiseen, että jos lääkäri ei pidä naamasta, niin voi määrätä pakkohoitoon, poistaa ajo-oikeuksia, tehdä mitä vain.

Yleensä lääkärin päätökseen vaikuttaa hyvinkin paljon henkilökemiat.

• OnnellisetSuomalaiset
        hyvinsubjektiivista kirjoitti:

Tuollainenhan pätee sellaiseen, että jos lääkäri ei pidä naamasta, niin voi määrätä pakkohoitoon, poistaa ajo-oikeuksia, tehdä mitä vain.

Yleensä lääkärin päätökseen vaikuttaa hyvinkin paljon henkilökemiat.

Lääkäreiden itsetuhoisuus on meilläkin suuri ongelma ja edustavat tilastojen kärkeä.

• Paniikkiapukkaa

Mikä h-tti mulla on, kun tänä aamuna ei mikään ahdista?

• Kaikilla Suomalaisille tulisi olla tuollainen aamu.
        Suomi mitattu maailman onnellisimmaksi valtioksi, joten ei pitäisi olla ahdistusta.

Silti Suomessa on todella paljon pahaa oloa ja ahdistusta

On yksinäisyyttä ja sairautta,

• kauheayötakana

Saatanallinen soteahdistus, ilmastoahdistus ja matuahdistus valvotti taas yön!

Sen tovin kun ehdin nukahtaa, heräsin painajaiseen, jossa sdp:n hihamerkillä varustettu tyyppi tuli hakemaan dieselautoani takavarikkoon!

Todettakoon, ettei alkoholilla ollut mitään roolia tässä eikä muillakaan huimausaineilla!

• ahistaaa

Joka aamu kun herään, ensimmäisenä on mielessä että mikähän tästäkin päivästä tulee. Joudun huolehtimaan kolmen muistisairaan asioita , yhtä sekoilua kaikki päivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      162
      7267
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4369
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      120
      2475
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      67
      2077
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      88
      1533
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      212
      1495
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1121
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1021
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      999
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      977
    Aihe