Keski-Suomesta taitaa nyt puuttua terävimmät demarinimet, kun jättäytyivät pois näistä kisoista. Tuntuu Jämsän ehdokkailla olla keskinäinen kateuden ottelu, kun on monta ehdokasta ja kait riitely herruudesta? Kysyn suoraan ketä demaria äänestätte, että tulis uusia vahvoja ehdokkaita vielä kehiin? Siis ketä kannattaa äänestää mielestäsi?
Kertokaahan ketä demaria Keski-Suomessa kannattaa äänestää
ketääänetät
30164
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 30
Vanhimmat
Ei ketään paitsi vihreitä saadaan Jyväskylään joka niemeen notkoon saarelmaan taimia istuttaa
Ehdottomasti Piritta Rantasta. Tomera ja asiansa osaava nainen.
Niinhän ne kaikki kehuu itseään ja jauhaa paskaa suut korvat täyteen siihen se sitten jääkin..
Minä äänestän sellaista jolla on isot hinkit
Sittenhän se on Peltosen Tuula. On hinkeissä kokoa ja peräkin levinnyt vähintäänkin riittävästi,että on niillekin jotka sitä osastoa fanittavat. Muutenhan se on kuin muutkin blondit peruskoulun opettajat,elikkä aivan kuutamolla. Kaksi kautta edustajana saamatta mitään aikaan. Useammin Kauppalehden sivuilla,kuin iltapäivälehdissä.
Sittenhän siinä olis kaks hyvää yhdessä Teukka ja Tuula.
Kumpikaan ei saa mitään aikaiseksi teukka tuhoaa maksaansa viskillä ja Tuula leviää mässyttämällä mättöjä
Ooksää nähnyt sen hinkit ilman liivejä? Onks nännien välissä napa? Tärkee pointti just äänestystä ajatellen. Onkse ollu Kauppalehden etusivulla?
Olisiko aika äänestää jonkun muun puolueen ehdokasta ?
Demut ovat jo yli sata vuotta lupailleet.
Kaikkihan ne lupailee ja hölisee ihmisten päät pyörälle.
Juotetaan kahvit ja syötetään hernaria kävelykadulla.
Ei osu eikä uppoa meikäläiseen enää nuo läpi pasko satuilut
6o /63 /65 /66/ 67 Saa valita.
Demari lienee penaalin tylsin ? Aatteena holhoava joten itsenäiselle vaalikarjalle sopimaton .
Ei ole enää sellasta puoluetta mitä minä äänestän kaikki mennyt alaspäin ku lehmän häntä.
Luvataan maat ja mannut siihen se sitten jääkin.
Tyhjän saa pyytämättäkin ja paskaa kouraan
Oletko kokeillut äänestää jotain pientä puoluetta, tuollaista itkua kuulee jatkuvasti, äänestetään kaudesta toiseen näitä isojen puolueiden nimiä mitkä mediassa velloo. Onko äänestäjät todella noin tyhmiä.
Toiseksi jos äänestää pientä puoluetta niin rajalliset on vaikutukset koska hallitus paikkoja niin vähän näillä pienillä puolueilla, kestäisi useamman kauden ennen kuin pienet puolueet jylläisi mutta siitä se muutos voisi lähteä. Loppujen lopuksi mitä muutosta ihmiset oikeasti haluaisi? Siitäkö että töitä ei tarvitsisi tehdä ja rahaa tulisi tilille 200 000 euroa vuodessa..niinkö.
Sitä saa mitä tilaa! Satasen lupaaminen yhdelle kansalaisryhmälle on populismia räikeimmillään. Autoveron poistamisen lupailu on törkeää populismia. Viikossa lääkäriin - uhoaminen on surkeaa populismia. Kukas näitä populistisia lupauksia jakeleekaan?
äänestä numeroa 60 ei ole demari mutta on työmiesten asialla
Wallinheimo on köyhällistödemari joka on tyhmyyttään joutunut kokkareita nuolemaan. Monta osumaa suoraan maskiin!
Mitä sillä väliä, ei mitään!
Sellainen demari, jota kannattaa äänestää ei ole vielä edes syntynyt. Kun syntyvyys vähenee nykyisin, niin vähenee myös äänestyskelpoisen demarin syntymisen todennäköisyys. Muuten, kuinka pahasti ihmisen mielen pitää järkkyä, että äänestää demaria?
Alä nyt Kirurgi noin rajusti. Itsehillintää hieman, menee pian munasarjat ja eturauhaset sekaisin.
Kuuntele,seuraa asioista,mene keskustelemaan ja viime kädessä vaalikoneet. Mitkä asiat lähinnä kiinnostaa sekä sua että ehdokasta, Puheen lahjat ovat liki samat kaikilla pyrkyreillä.
No kun kysyit, olen kaikki demariehdokkaat läpi lukenut ja samat vastaukset, kun tein vaalikoneen oli melkein 100 prosent yhdellä ehdokkaalla Heli Alapiha Karstulasta n.120 . Olen itse n. 60v. Kantsii lukea hänen kannanotoistaan. Itse äänestin muuta ehdokasta, mutta kun oli kyse demariehdokkaasta. Ei huono. Nuo kaikki joutavat kommentoijat voi jättää omaan gategoriaansa.. Yleensä eivät ole niitä penaalin terävämpiä kyniä. Näillä mennään.!!
Äänestä vaan saat sinäkin vain paskaa niskaan.
Niin se on ollut aina ja on jatkossakin..
Lupaukset unohtuu samantien kun homma on taputeltu
Eikait kukaan sivistynyt ihminen äänestä demaria! Täysi typerys joka tuollaista puoluetta äänestää! Demari työntää käden työmiehen taskuun ja syö työmiehen laskuun. Tämä on taivahan tosi, voin sen kertoa kokemuksesta. Kautta aikain Suomen rikkaimmat ihmiset ovat olleet demareita, mm. Väinö Tanner ja niin on tänäkin päivänä.
Oliks toi Tanner se näyttelijä joka pani sitä Ikosta?
Tuota juuri tarkoitin!!!
Ahaa. Olikse sitten muiden kanssa ollenkaan?
Takatalvi odotettavissa, jos sdp pääsee hallitukseen.
https://www.suomenmaa.fi/?app=NeoDirect&com=6/3/490368/f4a105401b&utm_source=Suomenmaa - päivän uutisotsikot&utm_medium=email
Sipilässä on se vika, ettei hän osaa valehdella. Uskon miehenä ja insinöörinä menee asiat edellä. Kilpailijat ovat hävyttömästi heittäneet lokaa päälle, mutta se ei pysäyttänyt Juhaa. Hän pisti myöa ay-pomoille niin paljon kampoihin, että järjestivät syksyllä hikkalaatikollaan poliittisia lakkoja kostoksi Sipilän hyvälle työlle.
Mistä Rinteen suuri vaalibudjetti 65.000 euroa on kotoisin? SAK on yksi tukijoista. Ne on nimenomaan hallituspuoluetta kannattavien jäsenten jäsenmaksuja. Onko osa SAK:n rahoista Venäjältä? Ei olisi ihme, koska Venäjä tukee sekasorron järjestäjiä ympäri Eurooppaa.
Demareita ei kannata äänestää. Niiden puheenjohtajakin on kuolemansairas mies. Suuri osa aktiiveista on henkisesti siinä rajamailla. Kuoleva aate.
Ei kumpaakaan puoluetta, ei Vihreitä eikä Demareita! Ne ovat työläisen pahimmat viholliset !
Takatalvi tulee jo ennen vaaleja, johtuukohan Sipilän politiikasta. Yleensä kun joku johtaja tai muu sairastuu, aina löytyy tilalle, kukaanhan ei ole korvaamaton, voipi tulla parempikin. Niin ei mihinkään puolueeseen kannata luottaa ,sellasta ei viel olekaan. Mut kunhan kohtuus pysyy asioissa, sekin hyvä. Kaikilla ihmisillä on vihollisensa. Jopa meillä kannanottajilla. Faktaa. Eihän parempaa tv viihdettä olekaa, kuin vaalipaneelit.Silti äänestämme.