Olen viime aikoina pannut merkille miesystävässäni tuntemattoman parfyymin tuoksun. Itse en käytä mitään hajusteita, joten se ei voi olla minun tuoksuni. En tiedä miten kysyisin häneltä asiasta. Voisiko hänellä on toinen nainen? Auttakaa!!
Miesystäväni haisee!!
8
<50
Vastaukset
- provoilijako
huonon huono provo!
- tiätsää
Tarkista sen taskut , ettei vaan löytyisi suolahappoa. Niskuroivat naiset ovat saaneet "ojennuksen"jos alkavat mahtailemaan.
- Neuvojaksi
Oletko aivan varma että tuo haju ei johtu siitä että hän työskentelee jollain naisvaltaisella alalla? Eikö tämä pitäisi ensi tutkia ennen kuin alat hutkia.
- yoyoyoni
Mää kysyisin mieheltä että ootko vaihtanu dödöä vai mikä tuo haju on että kun oon huomannu että tuoksahtelet jollekin erilaiselle.
- eisilmiehellämitäänoo
Naiset on yliherkkiä, mulla on ollut seurustelusuhteita ja nyt pitkään avoliitossa, aina kuulee ihmettelyä kun vaihtaa partavettä tai dödöä, no mitäs nyt kun noin tuoksut hyvälle. Muijani kiihottuu yhdestä partaveden tuksusta, itse sanonut sen suoraan. Sitä kun ajelee partansa ja laittaa partavettä muija on jo valmista kauraa usein, hyvä et joku toimii houkuttimena.
- Salasuhdeko
Onhan tuo mahdollista, että on toinen nainen. En paljastaisi epäilyä, vaan etsisin lisää todisteita. Olen kokenut saman, ja ero tuli.
- liisavikkelä
Näytä sille närhenmunat. Niin minä tein.
Multa vaimo joskus kysyi tuoksusta/hajusta. Syyksi selvisi, että olin käyttänyt kotona olevaa naisille tarkoitettua hiuslakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314179
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva373636Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.122154Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4541969Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n111915Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1741336- 191244
- 1021141
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään251090Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html701014