Kutsua luoksesi kylään Superman?
Varmaan olen odotellut ihan turhaan
47
2237
Vastaukset
- Anonyymi
Sano ei naapureille ja hulluille
- Anonyymi
Onko huonot naapurit? Laskisit jo rimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huonot naapurit? Laskisit jo rimaa.
Ei tarvi laskea eikä pysty kun rima on jo maan tasolla kun vaatimuksena on ehdoton rehellisyys ei pysty laskea sen alemmas joutus jo kaivaan eikä silti hyödyttäs
- Anonyymi
Eikö Steelman ja Superman ole samoja hahmoja? Näin sen itse koen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran about samat rikoot on? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat on SMiä eli Suomen mestareita. Ja Suomen mestareita on laaja kirjo. Ovat oman alansa Suomen Mestareita, heissä on paljon samaakin, vaikka hahmoina erejä.
- Anonyymi
Laita tunniste?
- Anonyymi
Lännen vastapäätä on itä
https://youtube.com/shorts/yWE_ljFsXuA?si=DvzWn6mSqYAtJqEm
Ja vähän jotain sinne päi
- Anonyymi
D 3
- Anonyymi
:Q niin lähellä!? A4. Housut pois housut pois housut pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Q niin lähellä!? A4. Housut pois housut pois housut pois!
Niin ja passin tarkastus.
- Anonyymi
Arkivapaata peiton alle sä mun alle sä mun alle sä muna alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja passin tarkastus.
Hyvin meillä menee shakki, välistä pois on Matti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin meillä menee shakki, välistä pois on Matti.
- Anonyymi
Eikö olisi jo aika, kun se sinun mielitiettykin vaihtoi maisemaa.
- Anonyymi
Voi olla hyvin luultavaa kun joudut täällä kysymään ja onko olemassa teräsmiestä naisten yhdeksänkymmentä luvun toive miehelle jonka olisivat rinnalleen halunneet onko kenties lähtökohtaisesti jo mahdoton toive toteuttaa pitäisi olla mutta miksi sen pitäisi antaa estää yrittämästä edes voiko epäonnistua jos yrittää jotain minkä pitäisi olla mahdotonta jo lähtöjään noin mä olen ainakin asian ajatellu voiko silloin edes pettyä itseensä vaikka ei onnistuisikaan ja naisia varoitin jo yhdeksänkymmentä luvulla olemaan varovaisempia toivedensa kanssa nää joku saattaa ol niin hullu ja yrittää ainakin onko mahdollista tehdä mahdottomasta mahdollista
- Anonyymi
Elämässä pitää olla unelmia, muuten se on liian arkipäiväistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä pitää olla unelmia, muuten se on liian arkipäiväistä.
Arkipäiväistä se on unelmista huolimatta hetken kiinnostaa ja si ei enään kiinnosta aivan kui lasta lelutkin leluissa on vaan se kiva että ne voi rikkoa tai koittaa tehdä paremmiksi
- Anonyymi
Miksi sitten odotat?
- Anonyymi
En mä odotakkaan mu semmottin nainen vaikuttas olevan mahdottomuus joka on ehdottoman rehellinen ja omaa terveen itsetunnon
- Anonyymi
Se superman on elokuvahahmo. Ei se voi kutsua sua. Oot ymmärtänyt väärin nyt
- Anonyymi
Ei kutsu
- Anonyymi
Kenen ajattelet olevan tämä ns supermies, eli aloittajaäijä itse kun tulee niin nohevasti tykin suusta nämä lausumat?🥱
- Anonyymi
Sijoitusasunto tropiikista ja pois täältä.
- Anonyymi
Nyt vaan hanaa.
- Anonyymi
Haluaisit nähdä mistä voimani kumpuavat. Ehkä en halua paljastaa mitä vaatii olla tätä tasoa.
- Anonyymi
Ja mikä hän se sun tasosi mahtaa olla lapamato heikoilla jäilläkö se etu toki että paino jakautuu tasaisesti pienempi todennäköisyys edes että heikko jää rikkoutuisi
- Anonyymi
Supermiehet on kiireisiä!
- Anonyymi
Osaavatpahan nuo vieraat tulla ihan kutsumattakin.
- Anonyymi
Sitä odotellessa, eka todistukset pöytään ja sitten se toinen lupalappu opelta
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Jospa kävisin ensin siellä...
- Anonyymi
Supermies voisi itsekin halutessaan lentää ja katsastaa; vai tuollainen tapaus tällä kertaa ja silläkin kertaa päättää, lentääkö alepan kautta kotiin.
- Anonyymi
Kaupan kautta kotiin, oooooook https://www.iltalehti.fi/iltatytto/a/201212150033531
- Anonyymi
"Ingen ring-inge ring-ring, hoppa loppa!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ingen ring-inge ring-ring, hoppa loppa!"
Samma här; https://www.iltalehti.fi/iltatytto/a/201302020135351
:Q ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3========Đ< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samma här; https://www.iltalehti.fi/iltatytto/a/201302020135351
:Q ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3========Đ<Ringa Ropopå till876, 876, 876, 876 ring ring Hallo?¿ Hallo hallo?¿ Verkare det dej?¿
- Anonyymi
Okei, eipä tullut mieleen.
- Anonyymi
En ole tiennyt, että odotat sellaista.
- Anonyymi
Supermiehellä on jo Lanansa!
- Anonyymi
En ole enää superman. Nykyään vain pelkkä sperma n, kun lahjoitin kirjaimet U ja N Joesulle että sen kaupungin nimi olisi helpompi lausua.
- Anonyymi
Horny naisia hakattava mahaan ja takaraivoon syynä kiusaaminen tönimimen suhteet yms
- Anonyymi
Onpa tämä aloittajaäijä raikas tuulahdus, lisää tätä itkunsekaista ulinaa, kiitos. T naiselta onnea kaikille ns voittajille
- Anonyymi
Juu ei tarvi ole sinä itsekkäästi siellä
- Anonyymi
Supermannia ei kannata ootella
- Anonyymi
Super namia ootellaan 🤩 skumppa jo jäissä 🥂
- Anonyymi
Kutsu sinä, numeron tiedät.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094246
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243209Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223162- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622743Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332384