Eli siis, mun 7vk ikäinen talvikkonaaras pissaa joka kerta juoksupalloon. Ihan ensimmäisellä kerralla se ei tehnyt niin, mutta myöhemmin joka kerta. Olen joka kerran jälkeen pessyt pallon vedellä, muttei se auta. Merkkaako hamsteri reviiriään, vai johtuuko se jännityksestä, tai siitä että se on vielä niin nuori? Järveviä vastauksia kiitos!
Hamsteri pissaa juoksupalloon
Talvikko
3
312
Vastaukset
- stressi
Mahdollista stressiä, juoksupallo ei ole eläimelle mikään kiva asia vaikka niin voisi luulla.
luultavasti stressi, juoksupallo ei ole suositeltava.
- Anonyymi
Todennäköisesti stressiä. Itse pidän hamsteriani ihan vapaana huoneessani ja jos menen muualle kotiimme laitan palloon vaikka se ei ole suositeltavaa. On myös sellaisia aitauksia joissa voi myös pitää mutta hamsteri pitää silti vahtia koko "ulkoilun" ajan. Toivottavasti tästä oli apua vaikka olenkin vähän myöhässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661958Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036