Köyhälammella revitty vaalimainoksia ja kuvakin lehdessä, onkohan otettu huomioon että mainoksia onkin riepotellut tuuli koska yksi mainos roikkuu kiinni vielä alareunasta antaa, lähipäivinä ollut äkäisiä tuulenpuuskia.
Keski-Suomalainen lehti uutisoi että...
15
<50
Vastaukset
- Valmiiksipaikalle
Onko Wallinheimon mainos lentänyt jo Hippokselle? Eikös sinne kohta taas tivoli tule?
- Huhhahhei
Voi kun jännää on teillä kukkahatuilla ongelmat
- Auta.armias.tuota.tyhmää
Huhhahhei kirjoitti:
Voi kun jännää on teillä kukkahatuilla ongelmat
Ei se meidän ongelma ole, etkö osaa vieläkään sisäistää mitä luet?
Kukaan ei ole maininnut mistään ongelmasta. - Ononn
On teillä kukkahatuilla ongelmat
- Trallallaaa
Ei ole mitään ongelmia.
- Sossunkaa
Mulla on onkelma sossun kaa
- Kossunkaa
Mulla on onkelma kossun kaa
- Kossuvaa
Ota lisää kossuu ei ala pänniinn
- vasikka
Keltinmäen kaupan pysäkillä alkuviikolla joku laiha hupparijätkä potki nuoruudensa innolla päin vaalimainoksia-joku onneton nukkuva.
- HelvetinEsikartano
Keltinmäki on Suomen persereikäisin paikka, narkkien, mustoloisten ja terroristien tyyssijä. Kaikki hajoitetaan aina autonrenkaista lähtien.
- Poispous
Ei se haittaa, ne oli varmaankin kepumainoksia, ei kepua kaupungissa tarvita.
Niin no oliko nukkuva vai maksettu vandaali
- Purkautuunoin
Ossi parka vain luuli että ne kaikki sedät tulevat taas käymään äidin luona illalla eikä Ossi sa nukuttua siltä kiljunnalta. Ressukalla on stressihormonit katossa. Pitäsi tutkia sen lisämunuaisen kuoriosan toiminta.
- kettutarhuri
Viher vassari anarkistit mieli puuhissaan tuhoamassa
toisten omaisuutta (jonka jotkut puolueet hyväksyy ja tukeekin vielä)
tuotko sinä uurnilla? - Jallunpitkot
Siinäpä tuli taas Kokoomuksen syvältä kumpuava asiantuntijan neuvo.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564