Miksi ja miten selitettävissä oleva asia? Eikö aikuinen löydä aikuista seuraa, vai onko se sairautta.
Lasten hyväksikäyttö jokapäiväistä uutisissa
24
<50
Vastaukset
Teit ehkä kopion tästä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15601786/sukupuolen-korjaus-nuorilla
Toisinaan saattavat lapsetkin kaivata aikuisia.
Olkaamme siis varovaisia keitä alamme syyttelemään.
H.- mimmimum-..mi
NO.. en tehnyt kopiota ....vähän kyllä arkailin tehdä aloitusta tästä ...mutta kun ajattelen kahta alakoulu ikäistä tyttöä ....koulumatkalla raiskataan tai yrítetään sellaista ....niin menee jo yli ymmärryksen... Onko jokin tekijä joka on nostanut tällaisen ilmiön.
mimmimum-..mi kirjoitti:
NO.. en tehnyt kopiota ....vähän kyllä arkailin tehdä aloitusta tästä ...mutta kun ajattelen kahta alakoulu ikäistä tyttöä ....koulumatkalla raiskataan tai yrítetään sellaista ....niin menee jo yli ymmärryksen... Onko jokin tekijä joka on nostanut tällaisen ilmiön.
Entäs jos tieto on levinnyt kellä pimppi on kaikkein sievin?
Minkä-laisia muita, ei pilleri- asioita voisit kuvitella, joita lääkärit ja koulut pimittävät lapsen vanhemmilta ihan lain voimalla?
H.- mimmimum-..mi
hunksz kirjoitti:
Entäs jos tieto on levinnyt kellä pimppi on kaikkein sievin?
Minkä-laisia muita, ei pilleri- asioita voisit kuvitella, joita lääkärit ja koulut pimittävät lapsen vanhemmilta ihan lain voimalla?
H.Kyse alakouluikäisistä.....kai heillä kaikilla saman näköinen ...lapsia kun ovat.
Voisitko ajatella asiaa niin että sinun alakoululaisesi olisi kyseessä... mimmimum-..mi kirjoitti:
Kyse alakouluikäisistä.....kai heillä kaikilla saman näköinen ...lapsia kun ovat.
Voisitko ajatella asiaa niin että sinun alakoululaisesi olisi kyseessä...Minä olen 69v.
Eli minulle riitti olla lapsilleni aikuinen.
Siihen aikaan leikittiin toisen-laisilla leluilla.
En tunnusta tietäväni milloin pimppi alkaa luonnollisesti muuttumaan.
Riitti kun katselin teininä pippelini ihme-maata.
Vanhin tyttöni kuuluisi nyt 40 palstalle.
Uskoisin hänen aikuistuessaan keskustelleen äitinsä kanssa pimppien murheelisista maista.
H.- mimmimum-..mi
hunksz kirjoitti:
Minä olen 69v.
Uskoisin hänen aikuistuessaan keskustelleen äitinsä kanssa pimppien murheelisista maista.
H.No voi pimppi sun kanssas....höh
- W0lf
hunksz kirjoitti:
Minä olen 69v.
H.Et ole enää täysin tässä oikeassa maailmassa, jutuistasi päätellen... niin se on, vastaranta häämöttää.
Ja mitä tulee raiskaajiin: nimet ja kuvat julki, niin kyllä saavat rangaistuksensa.
Jos aattelee miten vuosisatoja on ollut näitä katolisen kirkon tapauksia, jotka nyt ovat tulleet julkisuuteen, voisi kysyä, että onko se ollut samanlaista muutenkin.
Sitä vaan ei ole tiedostettu, tunnustettu, puhuttu. Se on ollut vaan pinnan alla.
Kyllä nämä ihmiset tietävät, mitä tekevät, eivät he sillä tavalla sairaita ole, etteivät ymmärtäisi. Rikollinen mieli.
Narsistisia kenties, oman itsen mielihyvät ja viehtymykset menevät kaiken muun edelle.
Sikstoiseks, tuomiot täällä ovat lähinnä naurettavia.- mimmimum-..mi
Minä en vaan ymmärrä mitä aikuinen saa tuollaisesta...kun ajattelee lapsen asemaa...
Muistan tapauksen joka on jäänyt mieleeni ....olin tyttäreni ja hänen 4-5 vuotiaan tytön kanssa kaupungilla syömässä ...ja meidän viereisessä pöydässä oli nuorehko mies joka ei saanut katsettaan irti lapsesta...hän tuijotti aivan sairaalloisen intensiivisesti lasta ...kun lähdin tytön kanssa vessaan ....hän seurasi .....kun lähdimme pois hän seurasi kadulle....Tyttäreni kiinnitti myös huomion samaan asiaan...
MJ-Dokumentin jälkeen tuli ruuhkaa näihin auttaviin puhelimiin... mimmimum-..mi kirjoitti:
Minä en vaan ymmärrä mitä aikuinen saa tuollaisesta...kun ajattelee lapsen asemaa...
Muistan tapauksen joka on jäänyt mieleeni ....olin tyttäreni ja hänen 4-5 vuotiaan tytön kanssa kaupungilla syömässä ...ja meidän viereisessä pöydässä oli nuorehko mies joka ei saanut katsettaan irti lapsesta...hän tuijotti aivan sairaalloisen intensiivisesti lasta ...kun lähdin tytön kanssa vessaan ....hän seurasi .....kun lähdimme pois hän seurasi kadulle....Tyttäreni kiinnitti myös huomion samaan asiaan...
MJ-Dokumentin jälkeen tuli ruuhkaa näihin auttaviin puhelimiin...Varmaan tuli ällö tunne tuollaisesta kyttäämisestä.
Ei sitä tällainen tavallinen hetero kykene ymmärtämään, en tiedä onko asiasta mitään tutkimustakaan.
Juuri oli juttua siitäkin, kuinka joku mies oli hevosen kimppuun mennyt, käsittämätöntä sekin.
- Kaikki.mahdollista
Aina pidetään mies on lasten hyväksikäyttäjä, Ampparia selatessa kävi silmään Lahtelais naisopettajan törkeästä lapsen seksuuallisesta hyväksikäytöstä,.
Se on ominaisuus, niinkuin vasenkätisyyskin.
Yksi niistä sateenkaaren väreistä.- mimmimum-..mi
Sen on jo alkanut jotenkin ymmärtää.... että on homoja ....on lesboja....mutta lapsiin kohdisuva tuntuu aivan sairaalta....aikuinen ..lapsi .... kun nämä toisenlaiset ovat kuitenkin tasavertaisia ja molemmille kai se sitten sopii....mutta lapsi on viaton...tietämätön.
mimmimum-..mi kirjoitti:
Sen on jo alkanut jotenkin ymmärtää.... että on homoja ....on lesboja....mutta lapsiin kohdisuva tuntuu aivan sairaalta....aikuinen ..lapsi .... kun nämä toisenlaiset ovat kuitenkin tasavertaisia ja molemmille kai se sitten sopii....mutta lapsi on viaton...tietämätön.
Sateenkaaren kirjo on niin monivivahteinen, että siihen mahtuu enemmänkin kuin homot ja lesbot. Siihen mahtuu kaikki seksuaaliset poikkeavuudet. Siksi se on otettukin sen liikkeen symbooliksi ja vaaditaan "erilaisuuden" hyväksymistä.
- mimmimum-..mi
Tellukka kirjoitti:
Sateenkaaren kirjo on niin monivivahteinen, että siihen mahtuu enemmänkin kuin homot ja lesbot. Siihen mahtuu kaikki seksuaaliset poikkeavuudet. Siksi se on otettukin sen liikkeen symbooliksi ja vaaditaan "erilaisuuden" hyväksymistä.
Näinhän se on ....mutta aikuinen -lapsi...sitä on vaikea mitenkään hyväksyä...se nostaa enemmänkin vihan ...suuttumuksen suuria tunteita.
- mustelma
mimmimum-..mi kirjoitti:
Näinhän se on ....mutta aikuinen -lapsi...sitä on vaikea mitenkään hyväksyä...se nostaa enemmänkin vihan ...suuttumuksen suuria tunteita.
Ei sitä tarvitse hyväksyä. En minä ainakaan. On sairaus, mutta ei oikeuta tekoon. Aikuisen huomatessaan itsellään tuollaisia lapseen kohdistuvia taipumuksia pitäisi heti hakeutua terapiaan. Hoito ei paranna taipumusta, mutta sillä voidaan ehkäistä teot.
Teko on aina rikos eikä sitä pidä hyväksyä yhdelläkään sateenkaaren värillä tapahtuvaksi.
sairasta touhua se on, karmivaa kuinka viattomien lasten elämät monet pedot pilaa =( =( ja siinähän kärsii myös moni muu, uhrin lisäksi.
siitä varmaan myös monia mielipiteitä, onko tekijä uhri vai ei. useat pedofiileistä olleet lapsina uhrina, eivät kaikki. mutta jossain mennyt psyyke vikaan ja pahasti..
ja toinen ryhmä mitä ei pysty käsittämään, on eläimiin sekaantujat =( =( =Niin ne ajat muuttuvat ja luonnottomasta tehdään luonnollista pikkuhiljaa ja vähitellen.
Eihän siitä niin kauan ole, kun oli vaikea ymmärtää samaan sukupuoleen sekaantumistakaan. En tosin ymmärrä vieläkään ...
- Bengalitikku
Lobotomia auttaisi...
- vaikenevaa
Miehet vaikenevat!
- onkosetehtyä
Nuoriso tienaa kun perää heiluttaa näille pakolaisille. Menee tyrkylle ja tekee raiskaus ilmoituksen niin kolahtaa kassaan veronmaksajien rahaa hyvä potti.
Puolialastomana kulkeminen toukokuussa kunhan ilmat vähän lämpenevät niin saamme nähdä näitä kakaroita.
Tätä raiskausta on niin paljon nykyään niin että ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka se on mahdollista. Ensimmäisenä tulee mieleen,
että miksi on niin paljon hylättyjä lapsia,
ettei heillä ole aikuisia pitämässä huolta ja rakastamassa,
vaan pienten viattomien elämään mahtuu hyväksikäyttäjät.
Lasten ja heidän vanhempiensa välillä on luottamuspulaa, koska kuka vaan pystyy luomaan luottamusta ja ohittamaan vanhempien luottamuksen ja pystyy aikaan saamaan jotain salaista hämärää lapsen maailmaan.- naimallarahastetaan
Ihmettelen itsekkin kun tästä puhutaan koko ajan niin kuinka uhreja tulee koko ajan lisää.
Tulee mieleen että tehdäänkö pakolaisilla rahaa ja veronmaksajia lypsetään niin että annetaan pillua niille ja tehdään raiskaussyyte ja veronmaksajat maksavat montakymmentä tuhatta tilille.
Ei voi olla ihan totta että ihan koko ajan raiskataan joku minuutissa.
Miten voi olla että koko ajan joku pakolainen raiskaa jonkun. Minä en ole törmännyt pitkään aikaan yhteenkään pakolaiseen. Ja jos en hakeudu niiden seuraan niin en törmää niihin ollenkaan.
Tuntuu että näillä raiskaus syytteillä rahastetaan suomalaisia veronmaksajia sillä me maksetaan nämä vitun isot korvaukset kun nuoret naiset pillua tarjoavat joka jätkälle ja jos se on pakolainen niin siitähän saa rahaa.
Johan yksinhuoltajakin rahastaa naimalla kakaran tai useamman. Sillä tienaa kun on jalat levittänyt moneen kertaan. Riittää että on tarpeeksi tyhmän miehen löytänyt siihen maima hommaan. Homman hoidettua saakin sen tyhmän äijän heitettyä sinne mistä se tulikin.
Näiden idioottien edesottamuksia kun olen katsellut niin Sipilä on edellänäyttäjänä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911525Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174931Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334387Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4652315Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142220Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2861754FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01451Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921293- 391196
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101185