Lasten hyväksikäyttö jokapäiväistä uutisissa

mimmimum-..mi

Miksi ja miten selitettävissä oleva asia? Eikö aikuinen löydä aikuista seuraa, vai onko se sairautta.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mimmimum-..mi

        NO.. en tehnyt kopiota ....vähän kyllä arkailin tehdä aloitusta tästä ...mutta kun ajattelen kahta alakoulu ikäistä tyttöä ....koulumatkalla raiskataan tai yrítetään sellaista ....niin menee jo yli ymmärryksen... Onko jokin tekijä joka on nostanut tällaisen ilmiön.


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        NO.. en tehnyt kopiota ....vähän kyllä arkailin tehdä aloitusta tästä ...mutta kun ajattelen kahta alakoulu ikäistä tyttöä ....koulumatkalla raiskataan tai yrítetään sellaista ....niin menee jo yli ymmärryksen... Onko jokin tekijä joka on nostanut tällaisen ilmiön.

        Entäs jos tieto on levinnyt kellä pimppi on kaikkein sievin?
        Minkä-laisia muita, ei pilleri- asioita voisit kuvitella, joita lääkärit ja koulut pimittävät lapsen vanhemmilta ihan lain voimalla?

        H.


      • mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

        Entäs jos tieto on levinnyt kellä pimppi on kaikkein sievin?
        Minkä-laisia muita, ei pilleri- asioita voisit kuvitella, joita lääkärit ja koulut pimittävät lapsen vanhemmilta ihan lain voimalla?

        H.

        Kyse alakouluikäisistä.....kai heillä kaikilla saman näköinen ...lapsia kun ovat.
        Voisitko ajatella asiaa niin että sinun alakoululaisesi olisi kyseessä...


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Kyse alakouluikäisistä.....kai heillä kaikilla saman näköinen ...lapsia kun ovat.
        Voisitko ajatella asiaa niin että sinun alakoululaisesi olisi kyseessä...

        Minä olen 69v.
        Eli minulle riitti olla lapsilleni aikuinen.
        Siihen aikaan leikittiin toisen-laisilla leluilla.
        En tunnusta tietäväni milloin pimppi alkaa luonnollisesti muuttumaan.
        Riitti kun katselin teininä pippelini ihme-maata.
        Vanhin tyttöni kuuluisi nyt 40 palstalle.
        Uskoisin hänen aikuistuessaan keskustelleen äitinsä kanssa pimppien murheelisista maista.

        H.


      • mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

        Minä olen 69v.
        Eli minulle riitti olla lapsilleni aikuinen.
        Siihen aikaan leikittiin toisen-laisilla leluilla.
        En tunnusta tietäväni milloin pimppi alkaa luonnollisesti muuttumaan.
        Riitti kun katselin teininä pippelini ihme-maata.
        Vanhin tyttöni kuuluisi nyt 40 palstalle.
        Uskoisin hänen aikuistuessaan keskustelleen äitinsä kanssa pimppien murheelisista maista.

        H.

        No voi pimppi sun kanssas....höh


      • W0lf
        hunksz kirjoitti:

        Minä olen 69v.
        Eli minulle riitti olla lapsilleni aikuinen.
        Siihen aikaan leikittiin toisen-laisilla leluilla.
        En tunnusta tietäväni milloin pimppi alkaa luonnollisesti muuttumaan.
        Riitti kun katselin teininä pippelini ihme-maata.
        Vanhin tyttöni kuuluisi nyt 40 palstalle.
        Uskoisin hänen aikuistuessaan keskustelleen äitinsä kanssa pimppien murheelisista maista.

        H.

        Et ole enää täysin tässä oikeassa maailmassa, jutuistasi päätellen... niin se on, vastaranta häämöttää.
        Ja mitä tulee raiskaajiin: nimet ja kuvat julki, niin kyllä saavat rangaistuksensa.


    • Jos aattelee miten vuosisatoja on ollut näitä katolisen kirkon tapauksia, jotka nyt ovat tulleet julkisuuteen, voisi kysyä, että onko se ollut samanlaista muutenkin.
      Sitä vaan ei ole tiedostettu, tunnustettu, puhuttu. Se on ollut vaan pinnan alla.
      Kyllä nämä ihmiset tietävät, mitä tekevät, eivät he sillä tavalla sairaita ole, etteivät ymmärtäisi. Rikollinen mieli.
      Narsistisia kenties, oman itsen mielihyvät ja viehtymykset menevät kaiken muun edelle.
      Sikstoiseks, tuomiot täällä ovat lähinnä naurettavia.

      • mimmimum-..mi

        Minä en vaan ymmärrä mitä aikuinen saa tuollaisesta...kun ajattelee lapsen asemaa...
        Muistan tapauksen joka on jäänyt mieleeni ....olin tyttäreni ja hänen 4-5 vuotiaan tytön kanssa kaupungilla syömässä ...ja meidän viereisessä pöydässä oli nuorehko mies joka ei saanut katsettaan irti lapsesta...hän tuijotti aivan sairaalloisen intensiivisesti lasta ...kun lähdin tytön kanssa vessaan ....hän seurasi .....kun lähdimme pois hän seurasi kadulle....Tyttäreni kiinnitti myös huomion samaan asiaan...
        MJ-Dokumentin jälkeen tuli ruuhkaa näihin auttaviin puhelimiin...


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Minä en vaan ymmärrä mitä aikuinen saa tuollaisesta...kun ajattelee lapsen asemaa...
        Muistan tapauksen joka on jäänyt mieleeni ....olin tyttäreni ja hänen 4-5 vuotiaan tytön kanssa kaupungilla syömässä ...ja meidän viereisessä pöydässä oli nuorehko mies joka ei saanut katsettaan irti lapsesta...hän tuijotti aivan sairaalloisen intensiivisesti lasta ...kun lähdin tytön kanssa vessaan ....hän seurasi .....kun lähdimme pois hän seurasi kadulle....Tyttäreni kiinnitti myös huomion samaan asiaan...
        MJ-Dokumentin jälkeen tuli ruuhkaa näihin auttaviin puhelimiin...

        Varmaan tuli ällö tunne tuollaisesta kyttäämisestä.
        Ei sitä tällainen tavallinen hetero kykene ymmärtämään, en tiedä onko asiasta mitään tutkimustakaan.
        Juuri oli juttua siitäkin, kuinka joku mies oli hevosen kimppuun mennyt, käsittämätöntä sekin.


    • Kaikki.mahdollista

      Aina pidetään mies on lasten hyväksikäyttäjä, Ampparia selatessa kävi silmään Lahtelais naisopettajan törkeästä lapsen seksuuallisesta hyväksikäytöstä,.

    • Se on ominaisuus, niinkuin vasenkätisyyskin.
      Yksi niistä sateenkaaren väreistä.

      • mimmimum-..mi

        Sen on jo alkanut jotenkin ymmärtää.... että on homoja ....on lesboja....mutta lapsiin kohdisuva tuntuu aivan sairaalta....aikuinen ..lapsi .... kun nämä toisenlaiset ovat kuitenkin tasavertaisia ja molemmille kai se sitten sopii....mutta lapsi on viaton...tietämätön.


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Sen on jo alkanut jotenkin ymmärtää.... että on homoja ....on lesboja....mutta lapsiin kohdisuva tuntuu aivan sairaalta....aikuinen ..lapsi .... kun nämä toisenlaiset ovat kuitenkin tasavertaisia ja molemmille kai se sitten sopii....mutta lapsi on viaton...tietämätön.

        Sateenkaaren kirjo on niin monivivahteinen, että siihen mahtuu enemmänkin kuin homot ja lesbot. Siihen mahtuu kaikki seksuaaliset poikkeavuudet. Siksi se on otettukin sen liikkeen symbooliksi ja vaaditaan "erilaisuuden" hyväksymistä.


      • mimmimum-..mi
        Tellukka kirjoitti:

        Sateenkaaren kirjo on niin monivivahteinen, että siihen mahtuu enemmänkin kuin homot ja lesbot. Siihen mahtuu kaikki seksuaaliset poikkeavuudet. Siksi se on otettukin sen liikkeen symbooliksi ja vaaditaan "erilaisuuden" hyväksymistä.

        Näinhän se on ....mutta aikuinen -lapsi...sitä on vaikea mitenkään hyväksyä...se nostaa enemmänkin vihan ...suuttumuksen suuria tunteita.


      • mustelma
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Näinhän se on ....mutta aikuinen -lapsi...sitä on vaikea mitenkään hyväksyä...se nostaa enemmänkin vihan ...suuttumuksen suuria tunteita.

        Ei sitä tarvitse hyväksyä. En minä ainakaan. On sairaus, mutta ei oikeuta tekoon. Aikuisen huomatessaan itsellään tuollaisia lapseen kohdistuvia taipumuksia pitäisi heti hakeutua terapiaan. Hoito ei paranna taipumusta, mutta sillä voidaan ehkäistä teot.

        Teko on aina rikos eikä sitä pidä hyväksyä yhdelläkään sateenkaaren värillä tapahtuvaksi.


    • sairasta touhua se on, karmivaa kuinka viattomien lasten elämät monet pedot pilaa =( =( ja siinähän kärsii myös moni muu, uhrin lisäksi.

      siitä varmaan myös monia mielipiteitä, onko tekijä uhri vai ei. useat pedofiileistä olleet lapsina uhrina, eivät kaikki. mutta jossain mennyt psyyke vikaan ja pahasti..

      ja toinen ryhmä mitä ei pysty käsittämään, on eläimiin sekaantujat =( =( =

      • Niin ne ajat muuttuvat ja luonnottomasta tehdään luonnollista pikkuhiljaa ja vähitellen.
        Eihän siitä niin kauan ole, kun oli vaikea ymmärtää samaan sukupuoleen sekaantumistakaan. En tosin ymmärrä vieläkään ...


    • Bengalitikku

      Lobotomia auttaisi...

      • vaikenevaa

        Miehet vaikenevat!


    • onkosetehtyä

      Nuoriso tienaa kun perää heiluttaa näille pakolaisille. Menee tyrkylle ja tekee raiskaus ilmoituksen niin kolahtaa kassaan veronmaksajien rahaa hyvä potti.

      Puolialastomana kulkeminen toukokuussa kunhan ilmat vähän lämpenevät niin saamme nähdä näitä kakaroita.

      Tätä raiskausta on niin paljon nykyään niin että ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka se on mahdollista.

      • Joo, lapsille burkhat päälle kesähelteelläkin?


    • Ensimmäisenä tulee mieleen,
      että miksi on niin paljon hylättyjä lapsia,
      ettei heillä ole aikuisia pitämässä huolta ja rakastamassa,
      vaan pienten viattomien elämään mahtuu hyväksikäyttäjät.

      Lasten ja heidän vanhempiensa välillä on luottamuspulaa, koska kuka vaan pystyy luomaan luottamusta ja ohittamaan vanhempien luottamuksen ja pystyy aikaan saamaan jotain salaista hämärää lapsen maailmaan.

    • naimallarahastetaan

      Ihmettelen itsekkin kun tästä puhutaan koko ajan niin kuinka uhreja tulee koko ajan lisää.

      Tulee mieleen että tehdäänkö pakolaisilla rahaa ja veronmaksajia lypsetään niin että annetaan pillua niille ja tehdään raiskaussyyte ja veronmaksajat maksavat montakymmentä tuhatta tilille.

      Ei voi olla ihan totta että ihan koko ajan raiskataan joku minuutissa.

      Miten voi olla että koko ajan joku pakolainen raiskaa jonkun. Minä en ole törmännyt pitkään aikaan yhteenkään pakolaiseen. Ja jos en hakeudu niiden seuraan niin en törmää niihin ollenkaan.

      Tuntuu että näillä raiskaus syytteillä rahastetaan suomalaisia veronmaksajia sillä me maksetaan nämä vitun isot korvaukset kun nuoret naiset pillua tarjoavat joka jätkälle ja jos se on pakolainen niin siitähän saa rahaa.

      Johan yksinhuoltajakin rahastaa naimalla kakaran tai useamman. Sillä tienaa kun on jalat levittänyt moneen kertaan. Riittää että on tarpeeksi tyhmän miehen löytänyt siihen maima hommaan. Homman hoidettua saakin sen tyhmän äijän heitettyä sinne mistä se tulikin.

      Näiden idioottien edesottamuksia kun olen katsellut niin Sipilä on edellänäyttäjänä ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe