Miten nuoret saa rahaa??

AuttakkaaNyPliis

Miten me nuoret (14-vuotiaasta ylöspäin) saadaan rahaa??? Jos ei kesätöitä kerran saa nii mistä vi**sta me saahaan rahaa ja joo on näit perus ”ulkoiluta koiraa, vahi lapsia..” tämmösiä mut jos ne ei oo mahollisia toteuttaa nii miten?? Ite haluan mopokortin, mutta ei oo semmoseen rahaa ku ei sitä mistään tule. Taitaa haaveeksi jäädä kaikki mopot yms.. Miten muilla on sit varaa semmosiin, maksaako vanhemmat vaan? Ei se nyt oikein oo kun ei ne rahaa nuo vaa anna ja jos tekee kotihommia niin siitäkin saa vain 2e.

Menee pikkuhiljaa hermot kun ei sitä rahaa mistään tuu vaikka tarvitsis!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhästäperheestä

      Kyllä se vaan niin menee, että jotkut vaan syntyy kultalusikka suussa....ja vanhemmilla on vaan rahaa...

    • Kyllähän se valitettava fakta on, että vaikea niitä mopon ja mopokortin vaatimia summia on hankkia, jos perhe ei tue rahallisesti yhtään.

      Mutta miksi nuo mainitsemasi esimerkit eivät ole kohdallasi mahdollisia?

      • AuttakaaNyPliis

        Nuo ei ole mahdollisia rahan saamiseen, koska voin tehdä nuo asiat, muttei siitä mulle makseta.


      • AuttakaaNyPliis kirjoitti:

        Nuo ei ole mahdollisia rahan saamiseen, koska voin tehdä nuo asiat, muttei siitä mulle makseta.

        Oletko etsinyt töitä perheesi ulkopuolelta?

        Itse olen vuosien varrella työllistänyt useita nuoria, joista nuorin oli 14. Aivan yhtä pätevä hän oli niihin hommiin, kuin pari-kolme vuotta vanhemmatkin.


    • Ethm

      Kauppa se on joka kannattaa

      • EISITTEN

        AHA EISITTEN KIINNOSTANUTKAAN TIETÄÄ MITEN RAHAA TEHDÄÄN


    • xzqw

      Voit mennä jakamaan mainoksia.Siitä saa rahaa.

    • seonsitä

      kerjää rahaa kavereiltasi kun muu ei kelpaa

    • andrukela-

      Joo kauppa on se mikä kannattaa mutta se on ku pelais rulettia. Ainakin jos omia tuotteitasi testailet.

    • wewewe

      mene kulmille siellä on tiedossa nopeaa rahaa jos on hyvä imemään ja kannattaa opetella nielemään jo kotona ettei tarvi yskiä porttikongeissa

      • vinkuu

        hä? mitää tää nyt tarkoittaa?


      • vinkuu kirjoitti:

        hä? mitää tää nyt tarkoittaa?

        Se viittaa suuseksin myymiseen.

        En todellakaan suosittele lähtemään sille uralle. Seksuaalipalveluiden ostaminen alle 18-vuotiaalta on aina rikos. Sellaiseen syyllistyvä saattaa olla valmis käyttämään koviakin keinoja sen varmistamiseksi, että ei jää kiinni.


    • rahaa

      Kesällä ja syksyllä saa helpoimmin rahaa keräämällä marjoja ja sieniä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe