Miten me nuoret (14-vuotiaasta ylöspäin) saadaan rahaa??? Jos ei kesätöitä kerran saa nii mistä vi**sta me saahaan rahaa ja joo on näit perus ”ulkoiluta koiraa, vahi lapsia..” tämmösiä mut jos ne ei oo mahollisia toteuttaa nii miten?? Ite haluan mopokortin, mutta ei oo semmoseen rahaa ku ei sitä mistään tule. Taitaa haaveeksi jäädä kaikki mopot yms.. Miten muilla on sit varaa semmosiin, maksaako vanhemmat vaan? Ei se nyt oikein oo kun ei ne rahaa nuo vaa anna ja jos tekee kotihommia niin siitäkin saa vain 2e.
Menee pikkuhiljaa hermot kun ei sitä rahaa mistään tuu vaikka tarvitsis!
Miten nuoret saa rahaa??
13
<50
Vastaukset
- köyhästäperheestä
Kyllä se vaan niin menee, että jotkut vaan syntyy kultalusikka suussa....ja vanhemmilla on vaan rahaa...
Kyllähän se valitettava fakta on, että vaikea niitä mopon ja mopokortin vaatimia summia on hankkia, jos perhe ei tue rahallisesti yhtään.
Mutta miksi nuo mainitsemasi esimerkit eivät ole kohdallasi mahdollisia?- AuttakaaNyPliis
Nuo ei ole mahdollisia rahan saamiseen, koska voin tehdä nuo asiat, muttei siitä mulle makseta.
AuttakaaNyPliis kirjoitti:
Nuo ei ole mahdollisia rahan saamiseen, koska voin tehdä nuo asiat, muttei siitä mulle makseta.
Oletko etsinyt töitä perheesi ulkopuolelta?
Itse olen vuosien varrella työllistänyt useita nuoria, joista nuorin oli 14. Aivan yhtä pätevä hän oli niihin hommiin, kuin pari-kolme vuotta vanhemmatkin.
- Ethm
Kauppa se on joka kannattaa
- EISITTEN
AHA EISITTEN KIINNOSTANUTKAAN TIETÄÄ MITEN RAHAA TEHDÄÄN
- xzqw
Voit mennä jakamaan mainoksia.Siitä saa rahaa.
- seonsitä
kerjää rahaa kavereiltasi kun muu ei kelpaa
- andrukela-
Joo kauppa on se mikä kannattaa mutta se on ku pelais rulettia. Ainakin jos omia tuotteitasi testailet.
- wewewe
mene kulmille siellä on tiedossa nopeaa rahaa jos on hyvä imemään ja kannattaa opetella nielemään jo kotona ettei tarvi yskiä porttikongeissa
- vinkuu
hä? mitää tää nyt tarkoittaa?
vinkuu kirjoitti:
hä? mitää tää nyt tarkoittaa?
Se viittaa suuseksin myymiseen.
En todellakaan suosittele lähtemään sille uralle. Seksuaalipalveluiden ostaminen alle 18-vuotiaalta on aina rikos. Sellaiseen syyllistyvä saattaa olla valmis käyttämään koviakin keinoja sen varmistamiseksi, että ei jää kiinni.
- rahaa
Kesällä ja syksyllä saa helpoimmin rahaa keräämällä marjoja ja sieniä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan393482- 1602547
- 1541979
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161629Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.421397Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2681263- 1011224
Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2301205Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681152- 801143