Karvat ja Pissaaminen

Pissiä2019

Moi!

Mulla on tämmönen "ongelma", kun nyt on karvat kasvanu jo vuoden.
Niin nyt harmittaa kun pissat on monesti pitkin karvoja ja reisiä jos kyykkypissalla käy.

Ja mikä siiinä pissailussa on niin ihmeellistä? kerrankin yksi poika oikein vahtasi rakoani kun liruttelin rennosti pulkkamäkeä alas, ihan huipulta. Taisi käydä maistamassakin kun en muka huomannut.

Että mikä neuvoksi, karvat pois vai luomuna läpi elämän? Nyt mulla on ikää 15 ja puol vuotta.

13

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu.on.paras

      Pidät vessapaperia taskussa ja käytät kun tarvitaan. Voit tietysti käydä pissillä vessassakin - oletko koskaan kokeillut?

      Ja jos liruttelet pulkkamäkeä alas ihan huipulta, älä ihmettele jos pojat vahtaa. Se on seksikästä ja suloista ja ihanaa kun tyttö pissii. Onko sussa vähän itsensäpaljastajan vikaa?

      • vaippapoika.24v

        Varmasti on itsensäpaljastajan vikaa jos päiväkoti-ikäistä vanhempi liruttelee "rennosti pulkkamäkeä alas, ihan huipulta". Mmmmm, ah ja voi, miksen minä koskaan ole nähnyt tuollaisia tyttösiä? :D


      • Joo, jos pulkkamäessä lirittelee niin ei pidä ihmetellä jos pojat vahtaa. Kaikkihan sen tietää että pojat tykkää kun tyttö pissaa! Mitäs se Sciuruksen poikaystävä sanoikaan suloisuudesta ja seksikkyydestä...

        JOS aloittajalla on tapana pissata pitkin maita ja mantuja ja pulkkamäkiä, syyttäköön itseään, älköön poikia.

        JOS aloittaja kuuluu niihin joilla pissahätä iskee äkkiä ja on pakko päästä pissalle vaikka puun taakse ennen kuin tulee housuun, kannattaisi käydä lääkärillä. Pohjalla voi olla joku pitempiaikainen lievä tulehdus tai muu häiriö. Voisit ehkä ajatella vaippojenkin käyttöä - esimerikiksi Liberon nuorisovaippa istuu niinhyvin ettei sitä paljon huomaakaan. Muuten on vaan viisainta alistua siihen, että tytön on pissattava istualtaan jalat ihan harallaan, jos ei tahdo pissaroiskeita karvoille ja reisille. Pienimmät tipat voi päätyä reisille vaikka karvat olisi sheivattukin.


    • öttörpööp

      Tahallasiko sä sinne pulkkamäkeen pissasit jotta pääsit valittamaan kun pojat on niin kauheita? Mä olisin varmaan kans käynyt nuolaisemassa sun lirautustas.

    • perushoitaja

      Voit ajaa karvat jos haluat, mut ei se välttämättä estä sitä että kyykkypissalla voi roiskua vähän reisillekin. Karmea totuus on että jalat harallaan istuen saa pissattua kaikkein siisteimmin.

      Pidä talouspaperia taskussa jos jostain syystä joudut kyykkypissalla käymään.

    • niinhelppoaseon

      Kävisit pissalla jo kotona ettei tarvitsisi pulkkamäkeen lirutella, ellet nyt sitten halua että pojan katselee.

    • skunkkipallo

      No ehdottomasti ehkä.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja tehnyt päätöstä suuntaan tai toiseen?

      • Anonyymi

        Ei. Hänet nähtiin viimeksi juoksemassa ilman housuja Oulun pohjoispuolella.


    • Anonyymi

      Kerrotko etukäteen koska käyt taas luontopissalla? Voit myydä vaikka pääsylippuja, suosio on taattu.

    • Anonyymi

      Itsehän sinä sen päätät.

      • Anonyymi

        Jospa hän on niitä uusavuttomia jotka ei osaa päättää mitään itse.

        vaippapoika.24v


      • Anonyymi

        Kommentit on olleet joko liian asiallisia tai liian asiattomia.

        - Perushoitaja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe