^Otsikko kertoo^
Elikkäs ihan mitä vaan, ikää on 14v
Kysy mitä vain pojalta
17
64
Vastaukset
- kykykysymys
Kyrvän pituus?
Mis vaihees murrosikä?
Onko muijaa?
Millä laukalla oot?
Mitä harrastat?- Kysymään
14cm
Karvat kasvo jo 12v
Ei nyt
Meinasin vetästä ratsastusvitsin mut ette ois tajunneet
Partioo, ratsastust ja salii - kyseläälisää
Iso äijä jo ja hyvät harrastukset!
Yleensä salista kysytään paljoko penkki, mut se on vaa tyhmä kysymys.. XD
Kui pitkä oot?
Ja sano tolle verkkaripervolle joka tuli kysyy että painu imee mutsis tissii.. - kysymään
kyseläälisää kirjoitti:
Iso äijä jo ja hyvät harrastukset!
Yleensä salista kysytään paljoko penkki, mut se on vaa tyhmä kysymys.. XD
Kui pitkä oot?
Ja sano tolle verkkaripervolle joka tuli kysyy että painu imee mutsis tissii..Olen 175,6cm
- hevosmiestentoimisto
Ootko pussaillu tallin heppatyttöjen kanssa? :D
Kauanko oot ratsastanu? - kysymään
hevosmiestentoimisto kirjoitti:
Ootko pussaillu tallin heppatyttöjen kanssa? :D
Kauanko oot ratsastanu?Yhen《▪▪》
2 vuotta - helikopterikyytejä
Jess!
Mistä sait idean hevos harrastukseen?
Käytkö raveissa?
MP persut?
MP Pinochet?
Mikä sinusta tulee isona?
- kysymään
Oon miettiny iha kaikkee sotilaasta laulajaan :)
Mut musiikki on elämä joten sille suunnalle kai kysymään kirjoitti:
Oon miettiny iha kaikkee sotilaasta laulajaan :)
Mut musiikki on elämä joten sille suunnalle kaiÄänestäisin ennemminkin jopa tuota sotilasta. Paitsi tietysti, jos olet siinä musiikissa todella hyvä.
Vaikka musiikki onkin tällä hetkellä elämäsi, niin asiaa kannattaa ajatella vähän tätä hetkeä pidemmällekin. Niitä asioita, joita rakastaa, voi myös harrastaa tekemättä niistä elantoaan.
Mitkä ovat musiikin lisäksi tärkeitä asioita elämässäsi?
- andrukela-
Lempiasiasi?
- kysymään
Kaverit, musiikki, kyläl palloilu jne.
Ja muuten noi bottitestit on perseest
- Verkkarifetissi
Omistatko adidaksen massaverkkareita?
Hetero/homo/bi?
Fetissejä?
Ootko runkannu koskaan verkkareissa?- kysymään
En
En oo varma :)
Ei julkisia
En - järkeätähän
Ei se sitä tarkota, jos joskus on homo ajatuksia, että olis silti hintti tai biseksuaali.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko - kysymään
järkeätähän kirjoitti:
Ei se sitä tarkota, jos joskus on homo ajatuksia, että olis silti hintti tai biseksuaali.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikkoTiietään.
- kolli14
ootko ympärileikattu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540