Kesärengas HÖNÖT liikenteessä

KeljoMan

Ajelin Toyotallani ja ihmettelin että onko joku kunniaparaati vei mikä hemmetti on hätänä kun jono ei liiku.
No selvisihän se, kesärengas URVELOT tientulppana. Voisitteko ystävällisesti mennä v*ttuun edestä että pääsee IHMISET kulkemaan. Meinasin käydä yhtä hönöä jo ohjeistamassa kun oli poikittain tiellä, mutta painoin vain törrää ja polkaisin Toyotalla vauhdila ohi.
Huomenna olette varmaan bussissa hönöilemässä kun ette autolla uskalla lähteä liikenteeseen. Parempi niin.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raivopää

Sinähän olet muutenkin vähän tööt kun ajat tojotalla

• laumasielut

sopulit ei muuhun kykene kun juoksemaan laumansa mukana vaikka suonsilmään

• Yyhyhyyy

Keljoman on päästään vialla oleva raivopää ratissa. Tänne itkee kuin mikäkin teini jos ei asiat mene mielen mukaan

• Ei kesärenkaita vielä kannata laittaa - lunta tuli tänään

älä katkeroidu siltikään

• Niinköö

Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin

• Niinköö kirjoitti:

Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin

älä ole noin ilkeä

• Audi.A6

Minä en vihaa mitään niin paljon kuin tojota kuskeja, ne on vanhoja kääpiä jotka köröttää mennä aina alinopeutta tai sitten kuvittelevat olevansa hyvinkin järkeviä kun ostaneet tojotan eivätkä uskalla ajaa sitä nopeutta mikä liikennemerkki sallii kun säästävät muka tojotan konetta mutta loppujen lopuksi noiden hinaajien koneet on karstasta aivan tukossa. Minä kun Audi A6:sella olen liikenteessä niin en pyöri muiden jaloissa, kyllä lähtee kun lätkän polkaisen lattiaan, Audini on viritetty viimeisen päälle, ai ai sitä murinaa kun pääsen Vaajakosken ympyrästä kiihdyttämään motarille, siinä kateelliset tojotien ja nissaneiden kuskit korvat punaisina vetävät päätään hartioiden väliin kateudesta ja häpeästä. Minä taasen jytkähdän hymyssä suin penkin selkänojaa vasten kun G-voimat kiihdytyksessä jyllää.

• tutkitaanmitä

Uuh mikä kommentti, mulla tuli housuun kunnon jytky jotain ruskeaa!

• KeljoMan

Muista ajaa ympyrästä oikeaan suuntaan etet aja tyhmyyttäsi vastaantulijoiden kaistalle.

• Buahhhaaaa
        KeljoMan kirjoitti:

Muista ajaa ympyrästä oikeaan suuntaan etet aja tyhmyyttäsi vastaantulijoiden kaistalle.

Hyvä hyvä että neuvot muita asiasta missä itse olet tyrinyt!

• RuskeetaMakiaa
        tutkitaanmitä kirjoitti:

Uuh mikä kommentti, mulla tuli housuun kunnon jytky jotain ruskeaa!

Vaikkei ole vielä Pääsiäinen niin päästelit jo tuokkosen täyteen

• KeljoMan

Pienet on pojulla murheet jos automerkki saa aikaan suurimman vihan. Ei tiedä vihasta mitään. Kerropa vihastasi jollekin joka on vaikkapa sodassa menettänyt perheensä ja kotinsa. Voi olla että saat äkkilähdön äitisi luo pullamössöä syömään.

• sivistyskaukana

On nää Suomalaiset melkosta porukkaa, ei YHTÄÄN oikein asiallista kommenttia . Ollaan niin niin minä itse tyyppejä. Mutta yleensä elämä menee niin, että jossain vaiheessa ajatukset tilanteet muuttuu. Uskokaa huvikseen.Olkoon nuorempi,tai vähän vanhempi.

• Kadehin

On hyvä, että sentään on yksi fiksu persu (?) joukossa

• talvirenkaat

Aamulla näkyi bussipysäkillä olevan audi ja pemumiehet sulassa sovussa odottamassa paljon parjattua linja-autoa kun eivät itse uskaltaneet lähteä autoilemaan.
      Kyllähän se ohi ajaessa veti suun hymyyn :D

• Voevoee

Keksi nyt parempi satu

• Vaihdavaippasi
        Voevoee kirjoitti:

Keksi nyt parempi satu

Miksi? Tuo oli tosi hyvä. Tiedätkö muuten lapsi mitä ne audit ja pemut on? Katso Nalle Puh- kirjasta.

• Hopihopinyt

Menes nyt pampers pöksy takaisin leikkikehääsi nämä on aikuisten asioita..

• JoutomiehenApumies

Kesärenkaat alle.
      Kesänopeudet käyttöön.
      Talvi yllätti taas autoilijat
      Huhtikuussa lunta sataa 30 cm

• hyväolla

Saahan sitä kadehtiakin, olen tällanen rauhallinen muutkin huomioonottava tyyppi, vaik en ihan persu! olekaan.Mut saathanhan mie shenkin tehä? hyvä idea. Hyvät ajatukset HA.lla . Niin ja ennenkaikkea ajelen toyotalla, tääl tullut lunta n. 20 cm ei töki viel, olin tuol liikentees jonkin aikaa.. .Mistä edellä mainitsinkaan, näkyy jatkuvan.. On niitä böönauttisia täälkipäin!! eipä mithään., lähempä päiväkahville.

• Auti-kuskit

Muistakaa näyttää keskisormea ja nyrkkiä kaikille liikenteessä. Kannattaa myös kiroillen arvostella siellä oman auton sisällä muut autoilijat. Lisäksi kannattaa ajaa liian lähellä edelläajavan puskurissa. Välkytellä valoja ja katkaista pari verisuonta omasta päästä. Silleen tulee hyvä.

• hyväolla

Aivan ,ja sitten kun ne pari verisuonta katkee, loppuu kyseiset ongelmatkin. En tiedä,tuleeko hyvä, mut aika muutos kuitenkin .näillä mennään.

• tutkitaanmitä

OHO nyt tuli jytky housuun

• Kiky2

Onks tää KIKY 2.0 ? Jos on niin äänestän sipilän puoluetta. Kyllähän tällä kelillä voi duunari pienlentokoneella lentää?

• ihanaajakovaa

Luulis Jyskäläisen osaavan ajaa säällä kuin säällä, onhan kaupunki MM rallista tunnettu LOL

• Lolleriloo

Voi LOL kun kaikkia ei ne typerät rallit kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      13
      2537
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2358
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1334
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      117
      1194
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      75
      1142
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      266
      1099
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      939
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      7
      936
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      894
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      816
    Aihe