Normipaino 11V

Instasumensofia

Eli siis oon tyttö, 11.6kk painan 50.9 kg
Oonko ylipainonen vai normi ja siis oon 153-5 cm pitkä

17

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.pidä.huolestua

      Nykypäivänä ihan normi.

    • Instagsumensofia

      Ja siis oon 11 v ja 6kk

    • Haluuntietää

      Oon 37.6 ja 147cm oonks normi ku en oo iha varma

    • Kauhee läski mä oon 159cm ja painan 48,2 kg ja oon 14 enkä näytä mitenkää pastan pätkältä huom oon poika

    • Sesama

      Mut siis näytän laihalta mut siit painosta vaa

    • Jokukivsu

      Olet ihan normaali painoinen. Ite oon 12v poika ja oon 167cm painan 54kg.

    • 13v50kg

      ihan normaali olet <3

    • perushoitaja

      Olet täysin normaali. Sun iässä ja sun kokoisena ei tarvitse eikä pidä ruveta laihduttamaan.

    • Hyrhyrrrr

      Ei ole olemassa nuorelle "normipainoa".
      Riippuu niin monesta seikasta. Coopperin testi kertoo asiasta suunnilleen kaiken oleellisen.

    • Hei!
      Sinun ei tarvitse olla huolissasi painostasi, olet normaalipainoinen. Murrosiässä paino saattaa usein nousta, etenkin naisilla, sillä keho muuttuu ja kehittyy. Usein myös pituutta tulee lisää murrosiän aikana, joten paino suhteessa pituuteen tasaantuu. Hyvä on muistaa sopivissa määrin liikunta ja terveellinen ruokavalio, niin paino tuleekin pysymään normaalina. Eikä hetkellisistä muutoksista tarvitse säikähtää, sillä ihmisen paino saattaa vaihdella vuorokauden aikana jopa useita kiloja. Lisäksi ihmispaino ei muodostu pelkästään rasvasta vaan myös lihaksista. Älä siis murehdi suotta. Jos asia kuitenkin painaa mieltä, niin voit käydä keskustelemassa kouluterveydenhoitajan kanssa.
      T: Heidi ja Matti - Kalajoen rovastikunnan Saapas

    • Nyyh

      No mä vasta oonkin läski! 11v 4kk noin 145cm ja 48,7kg!! Ja siis oon ihan oikeasti ylipainoinen ja tiedän sen ;-;

      • Yhyyyy

        Mä oon 150cm ja 46kg oonko läski????? Oon siis 11v 4lk


    • Missä asut oon poika 11 vuotta

    • Anonyymi

      et oo ees lihava ite oon 119cm ja semmone 90 kg en tunne iteseäni ylipainoiseksi koska syön myös terveellisesti mutta kaverit haukkuu läskiksi

    • Anonyymi

      Olen 5-metrinen hottentotti jolla on 2-metrinen siilitukka. Olenko liian lihava?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3457
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      244
      1905
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      96
      1393
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe