Kannattaako liittyä Bitcoin koodiin ja tavata Eetu Haanpää

Bitcoin

Koko ajan tulee sähköpostiin tätä spammia, tunteeko kukaan tätä Eetu Haanpäätä ja mikä mies hän on kun haluaa lahjoittaa pikkusummalla miljoonan, miksi ei pidä rahoja itse, onko uusi Wincapita /Onecoin ?`

Sivulla oleva teksti on hieman vaikeaai luettavaa, alkaa epäilyttää koko ohjelmisto jos ei osaa äätä ja öötä niin miten ohjelmiston laita on, siis onko louhintaa tai edes luolaa olemassa ja onko Eetukin kilpimies. Aikahyppy, en löydä ATK käsitteistä tätä, mitä se on ?

Tekstiä sivulta:"
Ylivoimaista teknologiaa
Bitcoin-koodi -ohjelmisto on koodattu kytten kehittyneimpi ohjelmointitykaluja, mit sijoitusmaailmassa on nhty. Ohjelma on 0,01 sekuntia markkinoiden edell ja mikli tunnet sijoitusmarkkinoita vhkn, tiedt tmn olevan huikea juttu. Tm "aikahyppy" tekee ohjelmasta parhaimman tll planeetalla "

En laita sivuosoitetta, mutta jos haluat lukea googlaa " bitcoin koodi"

4

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä, heti kannatta SIOITTAA! Kannattaa myydä huonosti tuottava SIOITUSASUNTO ja SIOITTAA tähän

Saako osallistua myös onecoineilla?

MUASHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Louhintalluola

Eetu satavarmasti rehellinen tullessaan Suokin avovankilasta lomalle piti lautalla mainion esitelmän. Keräsi yleisöltä pääomat hattuun ja liukeni sijoittaamaan koodiin lähimpään ravintolaan. Nikottelu ei vieläkään ole loppunut hik

• Eetu-haanpää

Näyttäisi joka maan sivulla olevan Eetulla paikallinen nimi, ihan jakomielitaudilla ei tota hommaa pysty hoitamaan.
      Onko huijaritkin tulleet laiskoiksi, ennen valittiin joka maahan "maajohtaja" joka toimi ja antoi toiminnalle ns. kasvot. Tolla puppelin kuvalla ei saa kuin karkotettua viimeisetkin kaksisoluiset.

• Aito-EETU

Eetu on napattu jostain fotopankin sivulta, tuskimpa tietää edes itse mihin huijaukseen hänet on kytketty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2950
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      272
      2746
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 221
      1441
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1067
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1017
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      984
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe