Vieläkö samat vakionotkujat ja peliriippuvaiset hakkaa rahojaan Jämsän pelikoneille, vai ovatko siirtyneen Keljon Marketeihin pelaamaan pois jämsäläisten silmien alta? Nyt ei puhuta sitten matuista.
Peliriippuvuus
16
72
Vastaukset
- kellopeli-appelsiini
Tarkoituksella kopisevat huomiota herättävät kengät on ainakin vaihtuneet hiljaisempiin kumipohjaisiin...
- hampaat
Kainiemen Ainoo en ol nähny vuosiin ..
- pasakaa
Täällä joku tolvana aikansa kuluksi aloittaa näitä keskusteluketjuja, jopa monta päivässä. Mitähän tyydytystä hommistaan saa?
- akatkäytöissä
Eikös tämä ole ihan hyvä aihe. Kyllä siellä notkuu ukot jotka ei ole päivää töitä tehny, mutta rahaa on tähän harrastukseen.
- jotain-rajaa-sentään
Näin on! Ei muuta kun rautoihin vaan tuommoiset pelikoneitten edessä seisojat.
- Tarkoituksellista
Muita arvostelemalla ei luoda muuta kuin sekasortoa.
- yamaja
sitä jääkiekkokypärä miestä ei nyt ole näkynyt.
- oiskolottovoittaja
Mikäs se huopahattu ukko on mikä kiertää kuppiloita aamusta iltaa, kahta konetta pelaa .
- hyväämatkaahiekkaprinssi
Kylän miehet ja naiset pelaa omilaan..
Kamelikuskit veronmaksajien euroilla..- juhlapäivä-tulossa
Kolme yötä vielä ja sen jälkeen menee piikki taas syvemmälle kyömynenien lihaan.
Kai soitit 112 että siellä oli meuhka-atakki käynnissä
- missäonvalvonta
Kovin ukko on se vihreellä farkulla ajava vähemmistökansalainen. Parkki ja liikenne säännöt ei häntä koske! Ajaa röyhkeästi ovien eteen. Invapaikoille. Ja jos huomauttaa pui nyrkkiään!Ja näyttää kuuluisaa sormea. Ei löydy invalappua tuulilasista. Mut ainahan ne on ollut röyhkeitä. Hai sie, osta kiljuu.... Ei kauaa käy... ja maistuu...
missäonvalvonta kirjoitti:
Kovin ukko on se vihreellä farkulla ajava vähemmistökansalainen. Parkki ja liikenne säännöt ei häntä koske! Ajaa röyhkeästi ovien eteen. Invapaikoille. Ja jos huomauttaa pui nyrkkiään!Ja näyttää kuuluisaa sormea. Ei löydy invalappua tuulilasista. Mut ainahan ne on ollut röyhkeitä. Hai sie, osta kiljuu.... Ei kauaa käy... ja maistuu...
no hae paikalle vartija tai soita poliisit jos pui nyrkkiään
- renkaansielu
Ei tarvi. seuraavaksi tyhjennän renkaat. Sielut ulos renkaista mini akku koneella. Siitähän työntää etiä päin! :) Ei tarvi poliisia :) Oppii kaaleet parkeeramaan. :)
renkaansielu kirjoitti:
Ei tarvi. seuraavaksi tyhjennän renkaat. Sielut ulos renkaista mini akku koneella. Siitähän työntää etiä päin! :) Ei tarvi poliisia :) Oppii kaaleet parkeeramaan. :)
Älä lähde synnin poluille
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402