Peliriippuvuus

kop-kop-kop-kop

Vieläkö samat vakionotkujat ja peliriippuvaiset hakkaa rahojaan Jämsän pelikoneille, vai ovatko siirtyneen Keljon Marketeihin pelaamaan pois jämsäläisten silmien alta? Nyt ei puhuta sitten matuista.

16

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellopeli-appelsiini

      Tarkoituksella kopisevat huomiota herättävät kengät on ainakin vaihtuneet hiljaisempiin kumipohjaisiin...

    • hampaat

      Kainiemen Ainoo en ol nähny vuosiin ..

    • pasakaa

      Täällä joku tolvana aikansa kuluksi aloittaa näitä keskusteluketjuja, jopa monta päivässä. Mitähän tyydytystä hommistaan saa?

    • akatkäytöissä

      Eikös tämä ole ihan hyvä aihe. Kyllä siellä notkuu ukot jotka ei ole päivää töitä tehny, mutta rahaa on tähän harrastukseen.

      • jotain-rajaa-sentään

        Näin on! Ei muuta kun rautoihin vaan tuommoiset pelikoneitten edessä seisojat.


    • Tarkoituksellista

      Muita arvostelemalla ei luoda muuta kuin sekasortoa.

    • yamaja

      sitä jääkiekkokypärä miestä ei nyt ole näkynyt.

      • oiskolottovoittaja

        Mikäs se huopahattu ukko on mikä kiertää kuppiloita aamusta iltaa, kahta konetta pelaa .


    • hyväämatkaahiekkaprinssi

      Kylän miehet ja naiset pelaa omilaan..
      Kamelikuskit veronmaksajien euroilla..

      • juhlapäivä-tulossa

        Kolme yötä vielä ja sen jälkeen menee piikki taas syvemmälle kyömynenien lihaan.


    • Kai soitit 112 että siellä oli meuhka-atakki käynnissä

      • missäonvalvonta

        Kovin ukko on se vihreellä farkulla ajava vähemmistökansalainen. Parkki ja liikenne säännöt ei häntä koske! Ajaa röyhkeästi ovien eteen. Invapaikoille. Ja jos huomauttaa pui nyrkkiään!Ja näyttää kuuluisaa sormea. Ei löydy invalappua tuulilasista. Mut ainahan ne on ollut röyhkeitä. Hai sie, osta kiljuu.... Ei kauaa käy... ja maistuu...


      • on.aika.herätä.unesta_
        missäonvalvonta kirjoitti:

        Kovin ukko on se vihreellä farkulla ajava vähemmistökansalainen. Parkki ja liikenne säännöt ei häntä koske! Ajaa röyhkeästi ovien eteen. Invapaikoille. Ja jos huomauttaa pui nyrkkiään!Ja näyttää kuuluisaa sormea. Ei löydy invalappua tuulilasista. Mut ainahan ne on ollut röyhkeitä. Hai sie, osta kiljuu.... Ei kauaa käy... ja maistuu...

        no hae paikalle vartija tai soita poliisit jos pui nyrkkiään


      • renkaansielu

        Ei tarvi. seuraavaksi tyhjennän renkaat. Sielut ulos renkaista mini akku koneella. Siitähän työntää etiä päin! :) Ei tarvi poliisia :) Oppii kaaleet parkeeramaan. :)


      • renkaansielu kirjoitti:

        Ei tarvi. seuraavaksi tyhjennän renkaat. Sielut ulos renkaista mini akku koneella. Siitähän työntää etiä päin! :) Ei tarvi poliisia :) Oppii kaaleet parkeeramaan. :)

        Älä lähde synnin poluille


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe