Mikäli aiotte jatkossakin ajella autolla, niin sunnutaina on ajettava vaaliuurnille. Mikäli ette äänestä Perussuomalaisia bensan ja dieselin hinta nousee kesällä niin korkealle, ettei teillä ole varaa ajaa autolla Grillille. Tosin grillit joudutaan sulkemaan korkean lihaveron takia.
RKP, jos kasvattaa valtaansa Vaasassa niin kaikki työt annetaan mamuille. Ensin joudut opastamaan kielitaidottomat työhön ja kiitokseksi saat potkut. Mamuilta ei vaadita ruotsin osaamista.
On myös tärkeää äänestää Perussuomalaisia, jotta saadaan kunnon ohjelmia Yle:n kanaville tahi lopetetaan Yle- vero. Svenska yle maksukortin taakse.
Persuja on äänestettävä, jos haluatte noutaa viinit Alkon sijaan lähimmästä kaupasta.
Nuoret auton omistajat Vaasassa!
2
57
Vastaukset
- Puoli-vaari
Jos meinaat ajella,niin seuraa TÄHTEÄ!
Tähti merkit löydät 91-101. Nappa Formula 1 /Tähteä.!!!!!!! Demarit työskentelevät myös maahanmuuton edistämiseksi. Vaasaan halutaan ulkomaalaisia työntekijöitä. Äänestämällä demareita rinnallesi työpaikalle tupsahtaa luku-lasku- ja kielitaidoton henkilö, jonka koulutus ja opetus tulee nykyisten tehtävien rinnalle. Lisää palkkaa et saa.
Kyseinen henkilö työskentelee alemmalla palkalla, koska saa asunt- ym tukea. Samalla kaikki mahdollisuutesi saada parempaa palkkaa voit heittää romukoppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628