Terkkari teki lastensuojeluilmoituksen kun en käy kouluruokailussa

Eli terkkari teki lastensuojeluilmoituksen kun en käynyt kouluruokailussa moneen viikkoon. Kävin tosiaan terkkarilla jossa mitattiin paino ja hemoglobiini, hemoglobiini oli 105 vaikka olisi pitänyt olla vähintään 115... Ja olin laihtunut 5 kiloa. Sain muutama päivä sitten tietää äitiltä että sossut tulee KOULULLE jututtamaan minua. Olen siis 14 painan 55 kg ja olen 158 cm pitkä. Nykyään käyn syömässä vaikka ei huvittaisi. Osaako joku sanoa minkä takia terkkari teki ls... Voi olla että valehtelin terkalle päin naamaa että syön ilta ja aamu palan ja on saanut selville etten oikeasti syö? Laittakaa mielipiteitä tai vastauksia tai jotain, ku yritin ettii kaikkialta tietoa mutt ei löytyny. Ja en siis ole varma tekikö terkkari ls mutta en tiedä ketään muuta jolla olisi motiivi...
479
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

kyllähän syödä pitää kun et ole edes lihava
onko omakuvasi hieman epäselvä
miksi dissaat ruokailun

Äänestä

>käyttäydy typerästi
>ihmettele seurauksia

Äänestä
  • Jos ei ymmärrä typerää käytöstään.

1Äänestä

Ooks tosissas? Minä valehtelin terkalle päin naamaa, en koskaan syöny koulussa ja silti se teki ilmotuksen vast ku uhkasin itsemurhaa... Mut siis jos olit laihtunu ja nii nii ajatteli varmaan sulla olevan syömishäiriö. Niissä voi käydä todella huonosti nii parempi varmuuden vuoksi ilmoittaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

14ongelmateinikai kirjoitti:

Eli terkkari teki lastensuojeluilmoituksen kun en käynyt kouluruokailussa moneen viikkoon. Kävin tosiaan terkkarilla jossa mitattiin paino ja hemoglobiini, hemoglobiini oli 105 vaikka olisi pitänyt olla vähintään 115... Ja olin laihtunut 5 kiloa. Sain muutama päivä sitten tietää äitiltä että sossut tulee KOULULLE jututtamaan minua. Olen siis 14 painan 55 kg ja olen 158 cm pitkä. Nykyään käyn syömässä vaikka ei huvittaisi. Osaako joku sanoa minkä takia terkkari teki ls... Voi olla että valehtelin terkalle päin naamaa että syön ilta ja aamu palan ja on saanut selville etten oikeasti syö? Laittakaa mielipiteitä tai vastauksia tai jotain, ku yritin ettii kaikkialta tietoa mutt ei löytyny. Ja en siis ole varma tekikö terkkari ls mutta en tiedä ketään muuta jolla olisi motiivi...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu