Mikä vaivaa 60+ kirjoittajia ?

kerran.mä.erehdyin

Luulin, että 60 ihmiset on vielä vedossa älyllisesti.
Erehdyin.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaa...
      Kaikki lukijat eivät ehkä yletä tasollemme?


      H.

      • Älä aliarvioi meitä, napanuoran eriyttävä katkaisu , siitä se tutkimusmatka elämään alkoi ja väitän, että humanismi kantavana arvona toiminnan etiikassa on inhimillisyyden perusta.


    • olenhuomannut

      Täällä kirjoitetaan me vajaaälyiset yksinäiset.

    • uskotaan_uskotaan

      Ja oli ihan pakko todistaa se ??

    • YhdessäVedellen

      Aloittaja taitaa olla hyvä esimerkki kuvaamastaan kirjoittajatyypistä. Vetonsa näyttää loppuneen, kun heittelee tuollaisen perustelemattoman lauseen aloitukseksi.

      Aloittajalle,
      Jospa ottaisit oman älysi käyttöön ja perustellut väitöstäsi. Riittääkö vetoa?

      • Bengalitikku

        Jos hän ei älynnyt....


      • nytonälyä

        Pitäisi kirjoittaa kuitenkin "kun heittää" sekä "Aloittajalle, ottaisitko älyn käyttöön ja perustelisit väitteesi?"
        Esität että aloittaja kirjoittaa muiden älyllä...

        ps. Ei tämä taida tulla ymmärretyksi.


      • Bengalitikku

        Kello oli jo lyönyt yli 12.00.


    • näin.kiltti

      Olette äärettömän suloisia kun jaksatte viihdyttää yksinäisiä kirjoittajia. On aivan oikein kun saatte piikkeihinne vihreitä peukkuja väh. 3.
      Varmaan olette viehättäviä kaikin puolin. Ilkeät vain joskus eivät ymmärrä, tyhmiä kun ovat.

      • Anonyymi

        Joopati. Pelkkää vedenheittoa kai mielestäsi.....


    • yritetään.kestää

      Kieltämättä täällä on aloituksia ja vastauksia, jotka eivät voi olla täyspäisen aikuisen.

      • Pää-paikallaan

        Miten jaottelet täysipäisen aikuisen? Kirkon etupenkin valloittava tosikko ilman huumoria vai muutenkin arkielämästä irtaantunut joku, joka luulee olevansa parempi kuin toinen? Muutko on alaikäisiä tai lapsia?


      • Pää-paikallaan kirjoitti:

        Miten jaottelet täysipäisen aikuisen? Kirkon etupenkin valloittava tosikko ilman huumoria vai muutenkin arkielämästä irtaantunut joku, joka luulee olevansa parempi kuin toinen? Muutko on alaikäisiä tai lapsia?

        Perhepiirissäni on sukulainen, joka arvostelee jokaisen vastaan tulevan ko sanalla täyspäinen, sitä on joko täyspäinen tai ei ole.
        Olen tullut siihen tulokseen häntä tutkiessani, että kyseisen sanan käyttäjä on juuri tuollainen, joka kuvittelee olevansa ja elävänsä ylempänä muita tavallisia ihmisiä, hän ikään kuin katselee muita hevosen lailla laput silmillä.
        Vahinko, koska silloin voi jotain jäädä huomaamatta jos vain päätä katselee ja vielä ylempää. Täyspäisillä on yleensä liikaa omaa itseään siellä täydessä päässä, joku hölläys helpottaisi.

        Olenkin vapaaehtoisesti liittynyt ei täyspäisten joukkoon, silloin olen oma itteni ja viis veisaan viisaista ja täyspäisistä.


    • e.lä.mä

      Kaikki voivat hyvin ja ovat eduskuntavaaliin tyytyväisiä luulisin. Älyn mittaajia on monen laisia ex koulujen todistukset, on esimerkkejä varmaan monilla että ei todistuksien numerot aina anna selvää siitä mitä äly on. Tiedän eräällä oli aina huippunumerot mutta ei osannut edes keittää perunoita. Hän oli nainen samanlaisia on miehissä.

    • Kirjoitan 60 just niin kuin haluan jos omat höpinäni ei vastaa luulojasi,
      niin valitan, mene itseesi, luule vähemmän tai tee jotain muuta fiksumpaa.

      Vaivat on jokaisella ihan omia ja jopa iästä riippumattomia
      turha niitä valitella, vaivojensa vangiksi ruveta.

      Luovu sinäkin luuloistasi, elämä on kevyempää..

    • Heikunkeikku

      En tunne tänne kirjoittavia ihmisiä. Yhtään laisinkaan en tiedä heidän älyllisyyttä.
      Jotkut kirjoittavat niin kivan osuvasti, että väkisin tulee mieleen, että oho olipas hyvät hoksottimet tolla tyypillä.
      Välillä kyllä, täytyy myöntää, tulee toisenmoisiakin ajatuksia mieleen. Jonkun kommentti on kyllä tottavie niin typerä ja lapsellinen ja asiaton ja ja ja, että ajattelee ja ihmettelee voiko tommosta tyyppiä olla ees olemassa.

      Omasta älykkyydestäni en piittaa puhua. On mulla testitulos ÄO:sta, että itte tiedän jollakin tavalla mimmonen se on.

      Aloituksen otsikko on "Mikä vaivaa 60 kirjoittajia?"
      Mua ei vaivaa hirmusti mikään, paitsi mun ranne on nyt vietävän kipiä. Oon eilen sitä rasittanut liikaa ja pieni pelonpoikanen on, että ettei vaan etenisi jännetupentulehdukseen. Yritän olla sen kans nyt varovainen. En meinaa tänään töissä sormiani heilutella koskettimilla. Lorvin vaan ja annan oppilaitten heilutella. Pääsenpähän helpommalla, että jotain positiivista sentäs.
      Tämä päivä vaan töitä ja loppuviikko vapaata. Joo, on kivaa. Menisinköhän ens lauantaina trullittamaan:) Olisin kiva trulli isomman kooni vuoksi.

      Tosi aurinkoinen sää täällä. Nyt on se vuodenaika, että meikäläinenkin on herännyt ilakoimaan. Kevättekemisiä suunnittelen jo kovalla vauhdilla.

      • Olet ilonpilkahdus tällä palstalla, jatka samaan malliin.


    • AneeminenAnemone

      Kiva nähdä että edes sinä olet vielä hyvällä tuulella ja normaalin oloinen, Heikku. Hyvää Pääsiäistä sinne Vaasaan.
      En tiedä mikä näitä kirjoittajia oikein vaivaa, mutta täällä on kyllä jengiä joille en antaisi edes äänioikeutta, jos olisin Suomen diktaattori.
      MVH/Paloma.se

    • Polttaa-ei-palele

      Minua kiinnostaa kovastikin seksijutut.
      Näin lööpin, että miljonääri halusi kiihkeää seksiä ja poltti jalkansa.
      Entä jos olisi mennyt pidemmälle, olisiko polttanut näppinsäkin?

      Mitä tulee älyyni, miten sitä voi kehua jos ei ole koskaan ollutkaan. En tahdo valehdella.

    • pääsiäinenperuttu

      Ai että mikäkö vaivaa? No tällä hetkellä kuume vaivaa ja ketuttaa niin pirusti sairastaa nyt kun pääsiäinenkin tulossa.....no ei voi mitään ja joutaahan tuota sairastamaankin kun ittekseni kuitenkin olen

      • Munaakin-ajatella

        Ota lääkettä. Mämmi parantaa. Kermalla. Ja sauna.


      • Anonyymi
        Munaakin-ajatella kirjoitti:

        Ota lääkettä. Mämmi parantaa. Kermalla. Ja sauna.

        Sauna ei paranna, päinvastoin huonontaa oloani aina..... mämmiäkään nyt ei ole eikä ketään hakemaan.... täytyy siis tyytyä pillereihin :( nm pääsiäinenperuttu


    • jossakin-paras-

      Minä olin siitiönä todistettavasti nopein siitä porukasta.

      • SMP-historiaa

        Siittiönä hävisin demarille yhdellä mitalla.
        Mutta pääministeri munasolu ilmoitti, että väärin ohitettu ja tiputti demarin kakkoseksi.
        Munasolu huomasi, että lastissa oli liikaa pyrkyreitä, jopa yksi kommunisti.
        Niin minusta tuli vennamolainen, kunnes muutin maalta pois.


    • nicce.np

      Älyllisestä vedosta ei voi puhua, mutta tämähän on viihdepalsta.
      Lapsellisuus ja tietämättömyys ihmetyttää 60 ikäisillä.

      Kirjoitetaan asioista vuorenvarmana, vaikkei niistä ole mitään tietoa.
      Esimerkiksi politiikan alueella
      ilkutaan ja herjataan ihmisiä aivan asiattomasti,
      kun samalla kirjoituksesta kuultaa,
      ettei kirjoittaja ymmärrä politiikasta mitään, ei ole seurannut sitä - koskaan ?

      Onko ihmisellä niin paha olo, että sen pitää keksiä joku kohde, ihan mikä vain,
      lievittääkseen pahaa oloa haukkumalla jotain ihmistä ?

      Se on erikoinen pahanolon lievityskeino, mutta ilmeisesti hyvin tavallinen ?

      Hyvät keskustelut piristävät, mutta ala-arvoisista kirjoituksista ei synny keskustelua.

      • Anonyymi

        Ehdokkaat, kansanedustajat, ministerit, eduskunta yli päitään ovat julkinen haitta. Riistaa.
        Joten kansalaisilla on virallinen oikeus heistä kirjoittaa mielipiteitään, kunhan ei mene edustajan koti- tai intiimin- elämän sisäpuolelle.

        Sitä paitsi suomi24 on antanut meille lähdesuojan nimeämällä meidät anonyymeiksi. Saamme tehdä mitä tahdomme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdokkaat, kansanedustajat, ministerit, eduskunta yli päitään ovat julkinen haitta. Riistaa.
        Joten kansalaisilla on virallinen oikeus heistä kirjoittaa mielipiteitään, kunhan ei mene edustajan koti- tai intiimin- elämän sisäpuolelle.

        Sitä paitsi suomi24 on antanut meille lähdesuojan nimeämällä meidät anonyymeiksi. Saamme tehdä mitä tahdomme.

        Se on arveluttava oikeus julkituoda täällä tyhmyytensä ja kirjoittaa loukkaavia kirjoituksia,
        siihen ei ole mitään "virallista oikeutta" kellään.

        Tyhmää ihmistä ei itseltään suojaa mikään.


      • Anonyymi

        Niccelle
        Minusta olet väärässä.
        Siedätkö sen piirteen itsessäsi, että olet väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on arveluttava oikeus julkituoda täällä tyhmyytensä ja kirjoittaa loukkaavia kirjoituksia,
        siihen ei ole mitään "virallista oikeutta" kellään.

        Tyhmää ihmistä ei itseltään suojaa mikään.

        Oletpa sinä vihaa täynnä, tyhmästi.


    • Anonyymi

      ai mikä vaivaa, kuukle kuuskymmpisenä, ja vähän ylkin vaivaa
      vaikka ja mikä, mutta ollaan lähes mitä vaan

    • Eivätkös nuo psyyke ja fysiikka kulje jollain lailla käsikädessä?

    • Onko tuolla älyllä niin väliä, kun kuitenkin olemme viisaita.

    • Anonyymi

      Olen aina ajatellut, että alin tie on paras! Miksi pitää yrittää esittää älykästä, jos ei sitä ole tai ei halua olla? Se on ihan sama kuin ihminen esittää täydellistä ja erehtymätöntä. En kuitenkaan koskaan ole tavannut ihmistä, joka ei ole täydellinen tai ei ole erehtynyt. Olen kyllä tavannut paljon ihmisiä, jotka yrittävät säteillä älykkyydellään. Olen tavannut paljon ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa täydellisiä ja erehtymättömiä.

      Ne ovat kokemuksina vielä säälittävämpiä, kuin jos ihminen on mitä on ja elää elämäänsä itsensä ja toiset hyväksyen sellaisina kuin ovat!

      • Anonyymi

        Minä taas ajattelen, että jokainen tietää jotakin. Jokainen on jossain suhteessa parempi kuin minä. Sillai nöyrästi. Joten voin arvostaa itseänikin.
        Että jostain tiedän minäkin.
        Siis jos arvostan jossain määrin itseäin osaan arvostaa toistakin.
        Jos on mielipiteitä, pidän siitäkin, että toinen onneri mieltä. Se vain pitäisi osata esittää niin,.että tuo ajatuksesi on virheellinen tästä tai tuosta syystä eikä niin, että olet tyhmä. Tässä on se vuorovaikutuksen ero ja vain niin voi retoriikkaa kehittää.
        Pointti on siinä, että sietää erilaisen ajattelun ja käsittää, että noinkin voi ajatella ja miksi. Ajatukset ja perustelut.
        Kuten kirjoitit, että ihminen on , mitä on.
        Hyväksymistä edelle laittaisin kuitenkin, että ymmärtää, että ihmiset ovat sellaisia kuin ovat.
        Eihän se, että tölväsee toisesta ihmisestä mielipiteen, muuta tätä miksikään.
        Mutta jos sanoo tämän ajatuksista tai tavasta ilmaista jotain, mahdollistaa sen, että toinen voi miettiä t a p a a ilmaista, tulla paremmin ymmärretyksi, kenties hyväksytyksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ajattelen, että jokainen tietää jotakin. Jokainen on jossain suhteessa parempi kuin minä. Sillai nöyrästi. Joten voin arvostaa itseänikin.
        Että jostain tiedän minäkin.
        Siis jos arvostan jossain määrin itseäin osaan arvostaa toistakin.
        Jos on mielipiteitä, pidän siitäkin, että toinen onneri mieltä. Se vain pitäisi osata esittää niin,.että tuo ajatuksesi on virheellinen tästä tai tuosta syystä eikä niin, että olet tyhmä. Tässä on se vuorovaikutuksen ero ja vain niin voi retoriikkaa kehittää.
        Pointti on siinä, että sietää erilaisen ajattelun ja käsittää, että noinkin voi ajatella ja miksi. Ajatukset ja perustelut.
        Kuten kirjoitit, että ihminen on , mitä on.
        Hyväksymistä edelle laittaisin kuitenkin, että ymmärtää, että ihmiset ovat sellaisia kuin ovat.
        Eihän se, että tölväsee toisesta ihmisestä mielipiteen, muuta tätä miksikään.
        Mutta jos sanoo tämän ajatuksista tai tavasta ilmaista jotain, mahdollistaa sen, että toinen voi miettiä t a p a a ilmaista, tulla paremmin ymmärretyksi, kenties hyväksytyksi.

        Ei ole ketään, joka ei voisi olla toisen opettaja jossakin.


      • Anonyymi

        Ajattelen, että aina saa muilta opetuksen...
        Kirjoitin tuon yllä olevan: Mutta...
        Katsoin muuten eilen Alfan paneelia ja ihan mielenkiintoisia asiantuntijoita. Harmittaa, kun se kanava on jäänyt vähälle.
        Kaipaan niin asiasisältöisiä keskusteluja tv:stakin, varsinkin kun vaalijargonia on hieman taakse jäänyttä.
        Yritän kovasti pitää mieleni avoinna enkä jumahtaa.
        Paljon toivottu, mut miten käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen, että aina saa muilta opetuksen...
        Kirjoitin tuon yllä olevan: Mutta...
        Katsoin muuten eilen Alfan paneelia ja ihan mielenkiintoisia asiantuntijoita. Harmittaa, kun se kanava on jäänyt vähälle.
        Kaipaan niin asiasisältöisiä keskusteluja tv:stakin, varsinkin kun vaalijargonia on hieman taakse jäänyttä.
        Yritän kovasti pitää mieleni avoinna enkä jumahtaa.
        Paljon toivottu, mut miten käy.

        Toisinaan tulee katsottua Alfaa. Siellä oli vaalikeskustelukin, missä oli mm. Atte K........
        Joku aika sitten oli jossain Sixen K........
        Hiljan alkoi teemalla tuo haastatteluohjelma, jossa on joku Daniel vetäjänä. Tulee muistaakseni sunnuntaina.
        Tositvtähän siellä pukkaa, joka kanavalla.
        Minäkin yritän tuota mieltä pitää avoinna. Ei pitäisi mennä ´´naimisiin´´ minkään mielipiteen taakse, ikuisesti.
        Aina voi tulla uusia näkökulmia.


      • Anonyymi
        eppu2 kirjoitti:

        Ei ole ketään, joka ei voisi olla toisen opettaja jossakin.

        En ole koskaan halunnut kenellekään mitään opettaa, enkä keneltäkään mitään oppia. Ei ole ollut kenelläkään minulle mitään opetettavaa!

        Kiva tää anonyymi! Nyt voi päästellä mitä lystää🤡


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan halunnut kenellekään mitään opettaa, enkä keneltäkään mitään oppia. Ei ole ollut kenelläkään minulle mitään opetettavaa!

        Kiva tää anonyymi! Nyt voi päästellä mitä lystää🤡

        Ihminen imee itseensä jatkuvasti asioita ympäristöstään ja kohtaamistaan ihmisistä.
        Jokainen oppii ja opettaa, tiedostaa sen sitten taikka ei.
        Kunnei nyt vaan Anonyymi yrittäisi pettää itseään, tuossa päästelyn huumassaan.


      • Anonyymi
        eppu2 kirjoitti:

        Ihminen imee itseensä jatkuvasti asioita ympäristöstään ja kohtaamistaan ihmisistä.
        Jokainen oppii ja opettaa, tiedostaa sen sitten taikka ei.
        Kunnei nyt vaan Anonyymi yrittäisi pettää itseään, tuossa päästelyn huumassaan.

        Älä nyt heti pilaa anonyymin iloa, joka miettii pienessä päässään pieniä ja älykkäitä heittojaan! Eikä kukaan tunne🤡👍🏻😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan halunnut kenellekään mitään opettaa, enkä keneltäkään mitään oppia. Ei ole ollut kenelläkään minulle mitään opetettavaa!

        Kiva tää anonyymi! Nyt voi päästellä mitä lystää🤡

        Mitenköhän olet mitään oppimatta pärjännyt elämäsi läpi ?
        Pölhönä muitten jallitettavana ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt heti pilaa anonyymin iloa, joka miettii pienessä päässään pieniä ja älykkäitä heittojaan! Eikä kukaan tunne🤡👍🏻😂

        Riemuitte rauhassa vaan, en tunne.
        En ole ennenkään tuntenut täällä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän olet mitään oppimatta pärjännyt elämäsi läpi ?
        Pölhönä muitten jallitettavana ?

        Äls muuta virka! Sitä joskus itsekin ihmettelen! Mutta hyvin on mennyt, kun on itse oppinut, eikä muita kuunnellut.

        Skoleekin oli kiva käydä, mutten muista mitään oppineeni!


      • Anonyymi

        11.12 ja 12.30 olivat häivähdyksiä multa.
        T Beng
        Mietin, kuinka hyvin tunnette jo toisten kirjoitustyylin, että jos olisi testi, tunnistaisitteko?
        Muutamaa poikkeusta, mun arvaukset menisivät kiville.
        En missään nimessä ole itseoppinut. Kyllä muut, kiinnostavat ovat kirjoittaneet omaksumistani asioista kauan ennen kuin olin edes ituasteella.
        Mitä uutta voi itse edes antaa.
        Joskus haluaa pöllyttää katsantokantoja. Entäs sitten.
        Eppu: just noin, jokainen oppii: tavallaan napsii kiintoisimpia asioita.


    • Anonyymi

      Ei niin huonoa ihmistä etteikö toisesta ihmisestä virhettä löytäisi.

    • Anonyymi

      nälkä näppii, ja kuolema kolkuttaa, kiitos valtiovallan
      rjjj

    • Anonyymi

      Tuskin mikään sen kummempi vaivaa kuin muunkaan ikäisiä.
      Aika yleinen vaiva tuntuu olevan vähän kaiken ikäisissä se, että syytellään toisia asioista joita itse samanaikaisesti tekee, hieman vaan eri tavoin ja keinoin. Ihmisä on paljon jotka kertovat olevansa suvaitsevaisia, moittien jo samassa lauseessa muita. Tuntuu usein siltä että kysymys ei ole siitä etteikö toisen sanomaa ymmärrettäisi, vaan siitä ettei edes haluta ymmärtää.
      RealistiN

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe