gothic lolita vaatteita????

peikkis92

mä oon kyllästyny mun tyylii ja haluun vaihtaa ku en jaxa käyttää peikkovaatteit ni gothic lolita on kuulemma nyt silleen uus ja erilainen homma. mist sais halval ostettuu niit vaatteita??? hesas jotai kauppaa?? mä en jaksa ommella ite eikä mul oo paljo rahaa ku äiti antaa vaa kympin viikko rahaa. mä en oo ainakaa hesas törmänny semmosiin egl kauppoihin.

mitä musaa gothic lolitan pitää kuunnella????

35

4354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sut nauretaan

      ei mitään järkeä ruveta leikkimään mitään goottia. suthan nauretaan kokonaan ku joku näkee miten epätoivosesti yrität olla gothic lolita.
      ei hemmetti et kai sä tosissas rupee kuuntelee mitää paskaa siks et se kuuluu siihen yhtee t0si IhQ mAGeeZee tyyLiiNH!11

    • *Lestat*

      Kuulostat kyllä ihan wannabegootilta. Siis eihän gootiksi ryhdytä, vaan olemalla sitä mitä on!

      • Chibby

        Saanen huomauttaa, ettei gothic lolitalla ja gootilla ole _mitään_ tekemistä keskenään. Ja joskushan kaikki lolitat ovat tyylinsä vaihtaneet, ei kukaan vauvasta asti ole käyttänyt alushameita ja mamelukkeja..

        Ja siis, Suomessa on ainakin yksi kauppa, josta lolivaatteita saa, Sweet-Sweet. Netistä voi myös tilata ihan suomalaisia tuotteita, kuten esim. Harajukussa on ihan siedettävän näköisiä mekkoja, hameita, headdressejä.. Täytyy kyllä pettymyksen tuottavasti todeta, etteivät Suomesta tilatut vaatteet ole yhtä laadukkaita kuin suoraan Japanista shipatut uunituoreet Angelic Prettyt... Google auki ja ota selvää, kuulosti hieman siltä, ettet tiedä vielä paljoakaan.

        PS. Itse ihailen suuresti lolitoja ja varsinkin gothic lolita on lähellä sydäntä, vaikken edes headdressiä omista itse.


      • hehholihei
        Chibby kirjoitti:

        Saanen huomauttaa, ettei gothic lolitalla ja gootilla ole _mitään_ tekemistä keskenään. Ja joskushan kaikki lolitat ovat tyylinsä vaihtaneet, ei kukaan vauvasta asti ole käyttänyt alushameita ja mamelukkeja..

        Ja siis, Suomessa on ainakin yksi kauppa, josta lolivaatteita saa, Sweet-Sweet. Netistä voi myös tilata ihan suomalaisia tuotteita, kuten esim. Harajukussa on ihan siedettävän näköisiä mekkoja, hameita, headdressejä.. Täytyy kyllä pettymyksen tuottavasti todeta, etteivät Suomesta tilatut vaatteet ole yhtä laadukkaita kuin suoraan Japanista shipatut uunituoreet Angelic Prettyt... Google auki ja ota selvää, kuulosti hieman siltä, ettet tiedä vielä paljoakaan.

        PS. Itse ihailen suuresti lolitoja ja varsinkin gothic lolita on lähellä sydäntä, vaikken edes headdressiä omista itse.

        Sweet Sweetin lisäksi Suomessahan on myös Pretty Pretty ja Cloudberry Lady... ja saattaa alkaa olla jo muitakin, joita en vain muista! Lolita on ottanut viime vuosina tuulta alleen aika kivasti :D. Luultavasti suomalaistenkin pikku putiikkien taso on noussut, vaikea tietysti kunnolla arvioida, koska en ole itse tilannut mitään.


    • From Kitee With Love

      Hei,

      Gothic Lolita-tyylin vaatteita myyviä kauppoja ei Suomessa ole. Japanissa niitä on enemmän, mutta ei sielläkään ihan hirveitä määriä.
      Gothic Lolita-tyyliin ei liity mitään musiikkia, vaan tyyli luodaan vaatteilla ja meikeillä. Ja kukaan ei pysty Suomessa pukeutumaan Gothic Lolita-tyylin mukaisesti halvalla, ellei osaa ommella vaatteita itse. Nettikaupasta esimerkki: Koristehihat maksavat 42e. Että näin. Gothic Lolita tyylin mukaan ei myöskään pysty Suomessa pukeutumaan ympäri vuoden, nämä vaatteet kun eivät pidä kylmää loitolla, eikä niiden kanssa voi tavallista talvitakkia pitää.

      Gothic Lolita-tyyli menee sillon tällöin kesällä, keväällä ja alkusyksystä, kun on vielä lämmin. Ja yleensäkin nämä vaatteet ovat todella kalliita, jos ne ostaa/tilaa jostain. Eräs ystäväni harkitsi erään täydellisen puvun tilaamista, mutta luopui ajatuksesta asukokonaisuuden hinnan oltua 450 euroa.

      Kannattaa siis harkita. Gothic Lolita ei ole tyyli, jonka mukaan voi pukeutua joka päivä.

      • Cybermörkö

        Pakkko vähän tunkeutua tähän viestiis, sillä mun yks tuttava on gothic lolita, siis aito (en kyseisestä tyylistä tiedä tyyliä enempää mutta sehän on elämän tapa?) ja olen kyllä itse törmännyt näihin kauniisiin lolita vaatteisiin suomessa :) useassakin liikkeessä! Kunhan vain tietää mistä hakea, niitä kyllä löytyy.

        Ja 450e asukokonaisuus olisi HALPA. Itse havittelen juuri yhtä täydellistä goottityylistä iltapukua itselleni käsineine, kenkine, koruineen, mekkoineen, korsitteineen ja tällä hetkellä se tulisi maksamaan yli 600e :)

        Mun normaalissa siviilipukeutumisessa pelkät kengät maksaa 200e :D (platformit)

        Aidot lolita vaatteet kyllä tehdään itse itselleen omien mittojen mukaan :)


    • neuvo

      tsekkaa huuto.net

      • dark-shadow

        apua. et voi vaan yhtäkkiä päättää olevasi mikään gothic lolita. plaah. säälittävää. sori.


      • fdahdh

        Huuto.netissä myydään gootti- ja egl-vaatteina sellaisia riepuja, jotka ovat kaukana kyseisistä tyyleistä. Jotkut kauppaavat kaikkia mustia rättejään gootti-vaatteina tyyliin: "Mustat Seppälä-legginssit, ROCK, GOOTTI!!" joten mistä joku tyhmä teini erottaa ns. oikeat kuteet.


      • lola-chan
        fdahdh kirjoitti:

        Huuto.netissä myydään gootti- ja egl-vaatteina sellaisia riepuja, jotka ovat kaukana kyseisistä tyyleistä. Jotkut kauppaavat kaikkia mustia rättejään gootti-vaatteina tyyliin: "Mustat Seppälä-legginssit, ROCK, GOOTTI!!" joten mistä joku tyhmä teini erottaa ns. oikeat kuteet.

        ostin huuto.netistä
        meido-tyylisen mekon

        http://old.ii2.org/user.php?nick=^^HoitoVirhE&s=images&img=16548744

        joka oli pretty prettyn vaatteita
        mutta myytiin huutonetissä halvemmalla.

        joten...kyllä tuo minusta on ihan oikea lolita
        tosin yksinkertaisempi.

        eli myönnän huutonetissä on myös paljon
        rihkamaa...mutta helmiäkin on... kiitos


    • -M-

      Tuota noin... Antaisin sinulle vinkin, ole sitä miltä sinusta tuntuu..
      Jos tunnet itsesi gootiksi niin ole hyvä, mutta mieti nyt.

    • peikkis92

      miten nii en voi päättää et oon gootti lolita??? tasan saan vaihtaa mun tyylii iha miten haluun! mä oon ollu hoppari mut sit ku siit tuli ihan massaa mä vaihdoin mun tyylin peikoks ja nyt kaikki on kans peikkoi, mä haluun erottua!!!! et haistakaa vittu!

      • Rölli

        Moon aito Rölli, oo sie feikki peikko hiljoo! kootti lolitoo siust ei ikinä tuu vaikka pukeutuisit mihin, sie et tiedä koko hommast mittee!


      • NUKKE
        Rölli kirjoitti:

        Moon aito Rölli, oo sie feikki peikko hiljoo! kootti lolitoo siust ei ikinä tuu vaikka pukeutuisit mihin, sie et tiedä koko hommast mittee!

        Nii eli mun mielestä Sä voit ryhtyy gootiks tasan jos ITE haluut. Ja jos se tyyli tuntuu susta omalta nii sä voit pitää sitä. tai jotain. :)


      • Romeau

        Kun olit se hoppari ni luulitko et kaikki matki just SUO?!


        Hanki elämä!


        Ja sä siis "tasan" teet mitä haluut.
        LOL

        vitun goottien pilaaja homo! ps kuka urpo pukeutuu peikoksi/Rölliksi xD


    • _Yoki_

      Niin... siirryppä puhumaan noista Gootti huoneen puolelle.. sieltä löytyy vastauksia, kuin muille jakaa.

    • _Yoki_

      Sä häpäiset kaikki Gootit tuolla heikolla tietämykselläsi. Susta ei ikinä tule kunnon Goottia, jos ryhdyt noin. Se on ELÄMÄNTAPA! ...ja mikäköhän on ikäs..

    • Loli-chan

      Älä välitä noista :(
      No hmm.. ite oon Lolita-gootti
      ja kuuntelen
      j-rockia ja j-poppia
      sen lisäksi kuuntelen "perus gothic musaa"
      Vaatteita löytyy esim huuto netistä ^^
      itte oon ostanu osan sieltä :)
      hmm... no jos tulee jotain kysyttävää ni meilaa mulle ^_^

      • että näin.

        Gothic Lolita tyyli ei liity pätkääkään Gootti-tyylin.


      • LoL!
        että näin. kirjoitti:

        Gothic Lolita tyyli ei liity pätkääkään Gootti-tyylin.

        Mikä se peikko tyyli on?:D


      • hehee
        LoL! kirjoitti:

        Mikä se peikko tyyli on?:D

        on kyllä paras!


      • lola-chan
        että näin. kirjoitti:

        Gothic Lolita tyyli ei liity pätkääkään Gootti-tyylin.

        mutta tykkään siitä
        en ole tyhmä.

        anteeksi vain.

        mutta jos nyt satun pitämään esimerkiksi
        dvarista koska pidän sienimusiikista.
        onko se kiellettyä
        tai jos marilyn manson
        on mielestäni hyvä laulaja
        onko se kiellettyä?

        jos satun olemaan Lolita enkö saisi kuunnella muuta kuin jotain klassista musiikkia
        ja j-poppia ja rokkia?


      • -

        Mikähän hitto mahtaa olla lolita-gootti?


    • piuuuuh

      Tuolta löytyy aika paljon kaikkia Gothic-Lolita tyylisiä vaatteita ja accessoriesseja. Voisin heittää tähän esimerkiksi muutamaa linkkiä:

      mekko:
      http://www.cybershop.fi/product/2454/mini-corset-dress--black
      paita:
      http://www.cybershop.fi/product/2694/black-shirt-w-lace-and-wide-sleeves-089
      paita:
      http://www.cybershop.fi/product/1645/killercat--flower-button-jacket--black
      hiusklipsu:
      http://www.cybershop.fi/product/4487/hairclip--big-multibow--red-tartan
      käsihihat:
      http://www.cybershop.fi/product/3048/killercat-armwarmers

      huh, no siinä ainakin muutama! :)

    • loliloliloo

      tuollakin on..

      • ~Meru

    • Dadumdadim

      Yhdyn edelliseen. Eli enfant terriblestä löytää kaiken tarvitsemansa tiedon.
      Edullisia vaatteita voi löytää netistä esim. Anna Houselta tai Bodylinelta. Jälkimmäiseen lisään kuitenkin muovipitsivaroituksen.

    • hmhmhmhmhkkk

      massa

    • lolwat

      kiitos että piristitte päiväänä :__________D

    • Pink&Lady

      Tuotaa... Hienoa että haluat pukeutua Gothic Lolitaksi : ) Tyyli on ihanaa katseltavaa ja vaikka asu olisi kuinka raskas, tulee hyvä mieli sen pitämisestä : ) (Omistan mustan mekon joka painaa, koska siinä on vaikka mitä...)
      Lolita-tyylisten asujen ostaminen on hintavaa ja joskus kirppareilta, huutokaupoista tai muista kaupoista voi löytyä kyllä halvalla, mutta pelkkä hamekkin voi halvalta hinnaltaan maksaa yli 50 euroa.
      Morticiasta (http://www.morticia.com/) ja/tai Cybershopista (http://www.cybershop.fi/) voi löytyä lolitamaisia paitoja ja/tai mekkoja/hameita. Mutta nämä edellämainitut kaupat ovat enemmän Rock-/Gootti-/Punkhenkisiä kauppoja, eikä lolita-tyyliin perustettuja kauppoja.
      Kannustan kuitenkin tekemään asut itse. Näin voit asuissasi myös esittää hieman omaa persoonaallisuuttasi ja saisit enemmän kehuja ystäviltäsi, tutuiltasi ja perheenjäseniltäsi. Eli siis, jos ostat tämän asun, se voi olla yli 500 euroa ja laadukkaimmat voivat hypätä huippukorkeuksiin. Yleensä myös ostetut asut, voivat "lössähtää".
      Ota myös riski, että monille lolita-tyylisille huudellaan esim. "Nyt ei ole vappu!" yms. Sekä myös nämä "pahat sedät" (tiedät varmaan mitä tarkoitan) voivat hyökätä pukeutumisesi takia kimppuusi.
      Kerro vanhemmillesi/vanhemmalle/huoltajillesi/huoltajallesi lolita-tyylistä ja kerro sen haitat myös. Näin hän/he voi(vat) antaa luvan asujen pitoon ja jopa auttaa asujen teossa/hankinnassa. Sano kuitenkin lolita-TYYLI, älä pelkkä lolita. Silloin hän/he ei(vät) sekoita sitä romaaniin nimeltä "Lolita".
      Toivottavasti selitin tarpeeksi ja sait selvää :)
      Good Luck!

    • Ootko vähä wannabe!

      wannabe! halvalla et löydä mistään paitsi ehkä jostain kirpparilt mä en tiiä ku on varaa ostaa uusinaki... mitä musaa pitää kuunnella??? haista paska! FEIKKI!

    • Lolita : P

      wnb... nauran sulle, anteeksi vain. EGL-tyyli ei ole elämän tapa eli ensinnäkin et tarvii mitää hiton musiikkia! ja kyllä suomestakin saa jotain lolita vaatteita mutta aivan pa*kojahan ne ovat mm. mortica.com saattaa löytyä ihan siedettäviä asuja mutta jos oikeasti haluat edes sietää itseäsi ne vaatteet päällä suosittelen tilaamaan ihan japanista ne tai tekemään itse. JA jos et suostu niin omapahan on ongelmasi!

    • sara22

      Moi
      Näillä on manga hameita jota ovat kuin gootti ja lolita hameita. Niissähän ei paljoa muuta eroa ole kuin nimi.
      www.taikanuttu.fi

    • argh6969696969

      vittu, ei gootiksi/emoksi/rokkariksi/sceneksi tai mikskään muukskaa ruveta muuttamalla tyyliä. Kysymys ''millasta musiikkia gothic lolitan pitäis kuunnella'' on säälittävä. Et sä oikeasti ole aito, jos teet noin.

    • ...Sä oot aika nolo, tiesitkös. Voit toki vaihtaa tyyliäs, mut ei se oo sitä että " oi, gootti-lolita on joku suosittu juttu, mäki rupeen lolitaks, jne." Ja lisäksi, jos oot tosissas tän homman kanssa, niin muutamalla kympillä et tule selviimään. Jotkut upottavat pukeutumiseensa tuhansia. Ja kunnon gothic- lolita vaatteita ei suomesta löydä. Tietty on Cyberit, Morticiat ja Harajuku, mut ei niistäkään saa ihan "oikeaa", et sielkin on kummiski se muovipitsin kirous, ja Harajukusta löytyy ainoastaan sellasta "sinne päin" paskaa. Ota vähän tietoa asiasta ennen kun alat näin suureen elämänmuutokseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe