Kenelläs sitä täällä kokkolassa on "pussi kunnossa"?
Onx tietoo????
Onko Kokkolassa miljonäärejä?
15
1077
Vastaukset
- Anonyymi
TosirealistiKokkolan
On se Keski - Suomen Sorakeisari Hah Hah HahHaaaaaaa!!!!!! - Anonyymi
Juu,kyl rahaa löytyy tililtä,ei ongelmaa.
Mistäs sitä sulle saatais?
Jos vaikka menisit duuniin???Miljonääriä tuossa kyseltiin.
Ihan oikeastiko ajattelet, että työnteolla tavis rikastuu? Aika harva siinä onnistuu..- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Miljonääriä tuossa kyseltiin.
Ihan oikeastiko ajattelet, että työnteolla tavis rikastuu? Aika harva siinä onnistuu..Kyllä on - mania riittää... Kokkolassa on yksi "miljonääri" - älykkö, joka on miljardi kertaa parempi lahja kuin maallinen mammona. Ja sellainen miljardööri on Kokkolan TOSIrealisti, hah hah haaa!!!...
JK Tänään annoin trulleille satoja karkkeja ja kymmeniä euroja...
- Anonyymi
Peltolan kumenpolttaja esittelee tiliään videolla. Kuulemma apinalla painetta tilillä. Taitaa olla painetta myös korvien välissä.
- Anonyymi
Ei Kokkolassa kannata olla miljonääri. Ei kyllä myöskään köyhä. Eikä mitään siltä väliltä.
- Anonyymi
Taitaa bjönsdaalilla on ainakin rahaa?
- Anonyymi
puhutaan jostain " viikperistä " rahaa kuulemma on, ja ulkomaisia lomaosakkeita. K-Rauta ei kuitenkaan enään myy "piikkiin"...?
- Anonyymi
Pussi on kunnossa.
terv. Jussi-Pussi - Anonyymi
Pörreillä Perhonjoen alaosan molemmin puolin. Näillä rantarosvoilla sitä mammonaa onkin..kun puomeilla ja kylteillä teitä suljetaan.
- Anonyymi
Mitä on pörrit, jotain koiria vai?
- Anonyymi
Pussit on tyhjät, kolina kuuluu kävellessä.
- Anonyymi
Eipä ole. Kivaa kun homesoittiötä lypsetään.
T.realistin core. - Anonyymi
pörrit on rantaruottalaisia jotka ovat omineet kaikki parhaat paikat vesistöjen ääreltä eikä siksi meillä suomalaisilla ole oikeutta mereen saati perhonjokeen. eivätkä he edes anna mitään tietoja siitä mitä ovat pyytäneet vaikka istutuksien myötä ovat siihen velvoitettuja. ja minähän ajan joen molemmin puolin miten haluttaa. jos vastaan tulee niin sitte koitetaan.....sopia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164306Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312364Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj902215Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371700Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111363- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk161244Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481129Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o281095Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit801034