Anonyymi-nimimerkkejä ovat kaikki ERI kirjoittajat, jotka eivät ole rekisteröityneet

Anonyymi

Automaattisesti "saa" nimimerkin Anonyymi.
Ei ole mahdollista käyttää omaa rekisteröitymätöntä nimimerkkiä enää.
Tai ainakaan toistaiseksi ?
Haitanneeko tuo mitään ?
Anonyymi-nimimerkin takana voi olla siis karkeasti arvioiden vaikka 100000 eri kirjoittajaa.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtä harmaata samantekevää massaa ollaan nyt.

      Tuollahan jo kokeiltiin ja todeksi todettiin !!!

    • Anonyymi

      Hyvä että tuli selväksi. Ainakin yksi kirjautunut luulee vastauksista päätellen, että anonyymi-nimimerkki on yksi ja sama kirjoittaja.
      Näin ei siis ole.

    • Anonyymi

      Minutkin tunnetaan, vaikka olen yksi anonyymi muiden joukossa.
      Samalla viivalla, kun en käytä rekattua ihan syystä, että täällä on hännystelijöitä ja heitä jotka tietävät ja tuntevat, että se oli ennen tuo, nyt on toisella nikillä, sillä on nikkejä kymmeniä ja muuta sen tyyppistä luuloa, vaiikka kirjoittaisinkin rekattuna.
      Siis anonyymi, vaikka mitä etuja toisi rekattu. Jos ei ole rekisteröitymispakkoa, en kirjoita rekatulla ja piste.

      • Anonyymi

        Et käytä rekattua, koska täällä on "hännystelijöitä"? Tiedätkö mitä hännysteleminen tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et käytä rekattua, koska täällä on "hännystelijöitä"? Tiedätkö mitä hännysteleminen tarkoittaa?

        Voi tokkiinsa, tokhan mie tieä mitä on hännystelijät, heit sanotaanki tääl meil paskakärpäsiks, niiks jokka pörrää vaikka soppalutaselle kuumaan soppaan, kun halluuvat tietää kaikest kaiken vaikkei haisiskaa.
        Hännnysteleminen on sit kai just mitä nuo hännystelijät tekkeet.

        Tiiäks sie miks mie en laita niikijäin?


    • Anonyymi

      Oijoi. Mielestäni rekatulle pitäisi sallia r a j a t t u määrä ns. mustia nikkejä. Jos hän niin haluaa. Niidenkin kautta ylläpito helposti 'löytää' oikean kirjoittajan, jos on tarvis vaikkapa sääntöjen rikkomisen takia. Onhan se tietysti mahdollista nytkin.

      Ehdotan tätä siksi että monet meistä varmaan kirjoittavat myös joissakin muissa ryhmissä. Voisi keskittää tietyn nimmarin tiettyyn ryhmään. Stalkkareita kun taitaa olla ja muita perässä juoksijoita? (Heistä ainakin kovasti valitetaan täällä.) Minulla tuskin on, ainakaan en ole huomannut.

    • Anonyymi

      nimimerkki erkki

      Ei luulisi olevan vaikeaa kirjoittaa oma nimimerkki näin, viestin alkuun.
      Samalla tavoin näkyy, kuin tuo anonyymikin.

      • nimimerkki erkki

        Ei todellakaan vaikeaa, kun sen pystyy kuka vain kirjoitustaitoinen tekemään.


      • Ihmettelen vielä tuota, että jos haluaa välttämättä kirjoittaa Anonyyminä (kirjautumattomana), niin miksi sitten kuitenkin haluaa väkisin pitää huolen siitä, että on tunnistettavissa.


      • Ei vaikeaa, mutta ei mielestäni suositeltavaakaan. Parempi laittaa se oma nimimerkki allekirjoituksena viestin loppuun eli vasempaan alakulmaan ja vastaanottajan nimimerkki, esim. ""Anonyymi 18.4.2019 14:04" viestin alkuun eli vasempaan yläkulmaan.

        Toki virallisissa kirjeissä varsinkin on tapana (ja vähän pakkokin oikeastaan) laittaa lähettäjän nimi vasempaan yläkulmaan ja vastaanottajan nimi vasta sen alle, mutta täällä en pidä sitä järkevänä, voi tulla turhaa sekaannusta. Onhan sitäpaitsi niissä virallisissakin kirjeissä myös "allekirjoitus".


      • bessie- kirjoitti:

        Ei vaikeaa, mutta ei mielestäni suositeltavaakaan. Parempi laittaa se oma nimimerkki allekirjoituksena viestin loppuun eli vasempaan alakulmaan ja vastaanottajan nimimerkki, esim. ""Anonyymi 18.4.2019 14:04" viestin alkuun eli vasempaan yläkulmaan.

        Toki virallisissa kirjeissä varsinkin on tapana (ja vähän pakkokin oikeastaan) laittaa lähettäjän nimi vasempaan yläkulmaan ja vastaanottajan nimi vasta sen alle, mutta täällä en pidä sitä järkevänä, voi tulla turhaa sekaannusta. Onhan sitäpaitsi niissä virallisissakin kirjeissä myös "allekirjoitus".

        Niin just.

        Täällähän on ollut monilla tapana laittaa siihen alkuun sen nikki, jolle kommentti on osoitettu.
        Turhaa sekaannusta aiheuttaa, jos siihen jokainen alkaa laittamaan jonkun entisistä mustista nikeistään.


    • Mistä tiedät sen allekirjoituksen olevan aito, vaiko feikin, sen kun voi kuka tahansa kirjoittaa !

      • Anonyymi

        Kuka tahansa tietenkin voi, mutta kuinka moni lopulta haluaa ja viitsii tieten tahtoen"allekirjoittaa" kirjoittamansa kommentin nimimerkillä jota tietää jonkun toisen käyttäneen kenties jo vuosia. Ei monikaan, veikkaan.

        bessie-


    • Anonyymi

      Jos kaikki kirjoittavat anonyymina niin silloin tasa-arvoisuus toteutuu.

      • Tasa-arvoa on se, että saa tasapuolisesti jokainen itse valita kummalla kirjoittaa, anonyyminä vai rekattuna.
        Jokainen saa valita sen, joka hänelle itselleen ja hänen luonteelleen sopii paremmin.

        Jotkut käyttävät burkhaa ja jotkut toiset taas ei.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tasa-arvoa on se, että saa tasapuolisesti jokainen itse valita kummalla kirjoittaa, anonyyminä vai rekattuna.
        Jokainen saa valita sen, joka hänelle itselleen ja hänen luonteelleen sopii paremmin.

        Jotkut käyttävät burkhaa ja jotkut toiset taas ei.

        Joku nallenaamio sinullakin, ihan sama kuin burkha olisi. Tuosta ei näe edes sukupuolta vaikka jalat levällään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku nallenaamio sinullakin, ihan sama kuin burkha olisi. Tuosta ei näe edes sukupuolta vaikka jalat levällään.

        Sitähän tuossa kirjoitinkin, että tasa-arvoa on se kun jokainen tasapuolisesti saa itse valita.

        Tuo minun nalleni on sellainen muunsukupuolinen selvästikin. Olen sen tutkinut.


    • Anonyymi

      Rasistisessa maassa on eri lait!

    • Anonyymi

      Omalla nimellään kirjoittajakin on nyt samassa asemassa kuin persoonaton, ontto anonyymi.

    • Anonyymi

      Hattuilukin tuli kertaheitolla hankalammaksi. Ei löydy hattuilun kohdetta.
      Tämä järjestely ei kerta kaikkiaan voi olla kovin pitkäaikainen

    • Anonyymi

      Joillakin vaan on halu loistaa ja kertoa kuinka pitäis,
      jokainen tyylillään, onhan nyt noita loistavia joukossa, erottuvat.

    • Anonyymi

      Neuvojia täältä löytyy kun luullaan olevan parempaa ja viisaampaa väkeä.

      • Anonyymi

        Kyl´me olla parempi! We are the champions ! (Bättre folket)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe