Miten saan vaihdettua nimimerkkini Anonyymistä?

Anonyymi

Heippa!

Onko S24:ssä tullut joku muutos, kun ei pysty enää itse valitsemaan nimimerkkiään? Vielä viime viikonloppuna toimi normaalisti.

Terveisin "Nainen kysyy"

24

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä nimi, parempi kuin jalaa tai bersel :)
      PS kävitkö sukupuolenvaihtoleikkauksessa?

    • Anonyymi

      Nimimerkin valinta onnistuu helposti, klikkaat hiirellä sivun oikeassa yläreunassa olevaa linkkiä.

      • Anonyymi

        Melko työlästä. Ennen riitti viestin alle klikkaaminen ja nimimerkin kirjoittaminen. On taas ollut "insinöörit" suunnittelemassa.


    • Anonyymi

      Paha takaisku narsistihäiriköille, mutta ilmeisen tehokas, vai olisko vain alkushokki

      • Anonyymi

        Sama huomio. Monien palstojen vakionarsistit ja itseään esille tuovat öykkärit yhtäkkiä hiljenivät, kun vanha harraste ei enää onnistunutkaan ja se viestin alussa ollut naseva tuiseen kirjoittajaan kohdistunut loukkaus nimimerkissä jäi pois näkyvistä. Samalla loppui nimimerkkien matkiminen.

        Katsotaan miten tämä tästä kehittyy. Ne jotka haluavat itsensä identifioida ilman rekisteröityä tunnusta voivat aina allekirjoittaa viestinsä kuten tässä tein. Sitähän ei ole mitenkään kielletty.

        --
        Yksinäinen Susi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama huomio. Monien palstojen vakionarsistit ja itseään esille tuovat öykkärit yhtäkkiä hiljenivät, kun vanha harraste ei enää onnistunutkaan ja se viestin alussa ollut naseva tuiseen kirjoittajaan kohdistunut loukkaus nimimerkissä jäi pois näkyvistä. Samalla loppui nimimerkkien matkiminen.

        Katsotaan miten tämä tästä kehittyy. Ne jotka haluavat itsensä identifioida ilman rekisteröityä tunnusta voivat aina allekirjoittaa viestinsä kuten tässä tein. Sitähän ei ole mitenkään kielletty.

        --
        Yksinäinen Susi

        moi bersel, sulla se vaan on pakotava tarve joka asiaa hämmentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama huomio. Monien palstojen vakionarsistit ja itseään esille tuovat öykkärit yhtäkkiä hiljenivät, kun vanha harraste ei enää onnistunutkaan ja se viestin alussa ollut naseva tuiseen kirjoittajaan kohdistunut loukkaus nimimerkissä jäi pois näkyvistä. Samalla loppui nimimerkkien matkiminen.

        Katsotaan miten tämä tästä kehittyy. Ne jotka haluavat itsensä identifioida ilman rekisteröityä tunnusta voivat aina allekirjoittaa viestinsä kuten tässä tein. Sitähän ei ole mitenkään kielletty.

        --
        Yksinäinen Susi

        Tätäkään ei ole kielletty.
        --
        Yksinäinen Susi


    • Anonyymi

      Sehän on vaan hyvä ettei tarvi sitä nimimerkkiä. Ilmeisesti kuitenkin muutoksella on tarkoitus tehdä kiusaa ja muka kannustaa rekisteröitymään. Ihan sama, minä en ainakaan mitään nimimerkkejä kaipaa. Ja jos lopulta ei saa anonyyminäkään kirjoitella niin ei haittaa, pitäkööt tunkkinsa sitten.

    • Anonyymi

      Nimimerkki: Kakkakikkeli
      Mikset kirjoita sitä? Sen voi koodata vaikka kirjoituksen sisältöön niin että kapitalistit eivät sitä ala edes editoimaan.
      Sen voi KoodAta vaiKKA KIrjoituKsen sisältöön niin että Kapitalistit Eivät sitä aLa edes edItoimaan.
      ...koska työläisellä menisi siihen liikaa aikaa ja siten kapitalisti menettäisi tulojaan. Kirjoituksen poistaminen vähentää lukijoita ja vastauksia, joten kapitalistin on tyydyttävä jättämään mielivaltainen nimimerkki rauhaan.

    • Onpas mainio uudistus. Saattaa toki jurppia tiettyjä ihmisiä, mutta heillähän ei silloin mitään asiaa olekaan.

    • Anonyymi

      Eihän sillä ole mitään väliä, kuka kirjoittaa, vaan mitä kirjoittaa. Joten ihan hieno juttu, ei tarvitse enää yrittää väkertää nimimerkkiä joka olisi oikean muotoinen eikä sisältäisi kiellettyjä merkkejä eikä olisi jo jonkun käytössä. Sitten vielä tuo bottitesti pois...

    • Anonyymi

      Google näköjään helpotti bottiklikkailun rasittavuutta eurooppalaisille ( EU:lta saamastaan sakosta ) ja klikkailu toimii kuten ennenkin.

      Tuolla anonyymillä on omat hyvät ja huonot puolensa.

    • Anonyymi

      Ihmettelinkin miksi tämä palsta on ollut varsin hiljainen muutaman päivän, edes Linux-hihuli ei ole häiriköinyt täälä.
      Minulle tärkeintä on että se käyttöjärjestelmä sota loppuisi tältä palstalta kokonaan, sitä ei ole ikävä.

      • Anonyymi

        Minulla kyllä on sekä Windows ellä Linux koneita kotona, mutta ei ole tarvetta sotia niiden paremmuudesta.


      • Anonyymi

        Minulla on tietokoneita, joissa on käyttiksenä Ubuntu 16.04 LTS, Windows 10 ja Windows 7 sekä vielä Andoid-älypuhelin. En näe mitenkään tarpeelliseksi alkaa netissä tappelemaan, että mikä on "paras" tai "huonoin". Ne ovat erilaisia käyttiksiä ja niillä on omat hyvät ja huonot puolensa. Minulle ne ovat välineitä tehdä asioita (ja ne asiat tehdään sovelluksissa tarkemmin sanoen), eikä jotain elämää suurempia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tietokoneita, joissa on käyttiksenä Ubuntu 16.04 LTS, Windows 10 ja Windows 7 sekä vielä Andoid-älypuhelin. En näe mitenkään tarpeelliseksi alkaa netissä tappelemaan, että mikä on "paras" tai "huonoin". Ne ovat erilaisia käyttiksiä ja niillä on omat hyvät ja huonot puolensa. Minulle ne ovat välineitä tehdä asioita (ja ne asiat tehdään sovelluksissa tarkemmin sanoen), eikä jotain elämää suurempia juttuja.

        Linukssonnassa on vain huonoja puolia. Niihin kuuluu myös Android. Iphone on eri maata, kuten MacOS tietokonepuolella.


    • Anonyymi

      Miten nämä sivut toimii nykyään? Kun yrittää lähettää txt niin Valta ei ilmesty,ei toimi,pyörii ja turhaa oli koska ei tule txt näkyviin.
      Sivustot hiljenee ei kukaan järkevä tee nim koska ei sivusto ole niin tärkeä.

    • Nyt palsta alkaa olla oikeilla jäljillä, ei ole kuin rek.nimimerkkejä ja läjä anonyymi-ääliöitä, no joku sillointällöin saattaa kysyä asiaakin anonyymina, mutta harvoin vastaa.

    • Anonyymi

      Onneksi Linukseilla ei enää pääse ollenkaan kirjoittelemaan tänne!
      On nääs torpattu!!

      • Anonyymi

        Normaalit ihmiset kirjoittelee tänne selaimillaan.


    • Tekemällä tunnukset saat nimimerkin.
      Nykyinen kaivattu uudistus on loistava, hyvä että hillitsee trolleja.

    • Anonyymi

      Anonyymin sijasta pitäisi olla tuon vakionimimerkin olla jotain tyyliin Homo-Erkki tai Peräreikä-Pena niin johan kannustaisi rekisteröitymään.

    • Anonyymi

      No mikäs estää viestin otsikossa aina esittelemästä itseään samalla nimellä? esim.

      Hullu hatuntekijä:

      ja sit vastaus plaa plaaa...
      onhan nikin voinu ryövätä tähänkin asti.

    • Anonyymi

      Tämähän on hyvä uudistus. Paljon pienenpi kynnys singauttaa aivopierut palstalle. Rasti ruutuun ja lähetä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe