Onko muita homoseksuaaleja lähdössä lystinpitoon inglesiin ensi kesäksi.
Kesäksi Inglesiin
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Tulossa ollaan muru. Kesällä Inglesissä on hauskempi painia poikain kanssa kun tuomitsevia tuulipukuja ei ole. Pidetään ystävät sateenkaarilippu korkealla.
- Anonyymi
Kuinka pääsette Inglesiin kesäaikaan. Onko suoria lentoja, vai välikaskulla. Kiinnostaisi tulla kokemaan Inglesin poikarakkauden anti tositarkoituksella. Ikä kun vaatisi jo asettumaan pysyvään miessuhteeseen.
- Anonyymi
Kyllä ! Minä ainakin olen varmasti mukana.
Ilosanoma leviää ja aina saa uusia tuttavuuksia,
Tuleehan meitä homoseksuaaleja Inglesiin joka maailman kolkasta! - Anonyymi
Ilmeisesti vajaailmoitus on sääntöjen vastainen.
En kuitenkaan aio lähteä tänäkään vuonna homppeloimaan Inglesiin.- Anonyymi
Sitten on eri asia. Kuulin vaan juttua Inglesin ja Maspalomasin vakiasukkailta että ne olisi olleet jääkaapissa pidempäänkin. Anteeksi jos ymmärsit väärin.
- Anonyymi
Tarkoitus olisi pistää koko nahkavaatevarasto uusiksi, mistä Inglesillä parhaat mustat nappanahkaiset vaatteet? Niittejä ja erilaisia remmejä, hapsuja jne saa olla ihan reilustikin.
Parhaat juhlat tietysti aina Pannussa, sitä ei tarvitse edes kysyä. Ovatpa nämä Anusnoomit vaan niin vitsikkäitä että ...
- Anonyymi
Kyllä vain, päälli- ja alin kerros aina nahkaa. Välissä kerros kumia.
Mikään ei tunnu niin hyvältä, kuin kumi ja nahka paljaalla kuumalla iholla.
Inglesin trooppisessa yössä.. Siinä sitä on, tunnelmaa. Ingelsissä nähdään!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3511650Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324589Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa624220Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1543560Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382519Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2201989- 961507
Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3781389Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta201007