Ollakko vai eikö olla ?

Hyvä kysymys,,
jos oltais vaan,,, ihminen,,,,
26127
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

ei ny oikein kiinosta,,,,

1Äänestä

Monikko oltais ja yksikkö ihminen.
Aloitus ei auennut.

Äänestä
  • mieti sitä

Äänestä

ei kyl ol apinoit kyl mar sit ikään oltukaan nimpal mukavast, et jos välil muututtais elämiks. Ei sunkka tietäis vaan kui peroks mahtaks sitä sanokka kehrata muuttuis
nrjjj

Äänestä

ollaan vaan ihmisiä,

ihminen ihmiselle

Äänestä

Eikös me ollakin.

1Äänestä
  • ollaan me

1Äänestä

ollakko vai eikö olla

no mitäs luulet

Äänestä
  • veikkaan olla

1Äänestä

Olemme maailman onnellisin maa....maa jonka kansansairaus on masennus...ahdistus... sanoi Ismo Alanko...ja niin se taitaa olla.
mimmimum-..mi

Äänestä

Haloo--Nuoriso -- Ollakko vaiko ei olla -- Kohta ei tarvitse olla huolissaan mistään . Ollaan kun viimeistä päivää . Siinä onkin teille ajattelemista ..

U.M

Äänestä
  • mehän ollaan kuin viimestä päivää

hallitusta ei voida muodostaa
    koska kaikki puoluejohtajat sanoo toisistaan
    ton puolueen kanssa ei ainakaa hallitukseen

heh heh heeee,,,

siis ollaan vaan

Äänestä

• Olen ihan inessiivi, terassisiivoilun jäljiltä, siis sisäolento ja nyt relaan.

Beng

Äänestä

En ole. Olen tuntematon. Olen anonyyminen.

Äänestä
  • oooon miettinnynnä
    ollakko vai eikö olla kokopäivä

päätin olla

Äänestä

"Ollaan aivan ollakseen, ollaan diivaillen..."

Tuollainen biisin pätkä tuli mieleen. En muista enempää.

Äänestä
  • Oisko ollut Kai Lindin biisi.

1Äänestä

• Tarkistin: Lasse Liemola.

Olemisen sietämätön keveys: kirja Milan Kunderalta ja leffa, missä oli Lena Olin mm. Ja Juliette Binoche, joka oli leffassa, minkä katsoin eilen: Sils Marian pilvet, mikä taas oli jännä, näytelmä näytelmässä upein maisemin.

Kundera yks suosikkikirjailijoista

Beng

1Äänestä

Honkki- Totti :ko

sanoi ollakko vai eikö olla,,,,,

sitä saa ooon miettiny,,,,

jospa jossaki tänään oooon

ku muutakaa en keksi ,,,,

Äänestä
  • näin se taitaa olla,

ett
    tonkki-hotti on sukua ku miettii ollakko vai eikö olla,

joten eteenpäin marsss,

Äänestä

joo perimmäisten kysymysteä äärel kui mun nysse tarttis sano olas, et simmottos sit vaa kumpi o helpompi kyl mar sit vierä piikil, jos sellaine tulis eteen, koira vai vaimo
nrjjj

Äänestä

Ihmisenä, ihmisiksi, eläminen on taitolaji, jota on jokseenkin mahdoton oppia yhdenelämän aikana.

Äänestä

Ei kenties kuulu tänne, mutta etsin ketjua, mihin olin kirjoittanut mm. Vakesta, ed. pääministerin perustamasta Valtion kehitys yrityksestä.
Oleminen on sietämätöntä, kun ei löydy tekstiä.
Lukaiskaapa tämän päivän IL:n uutisia. Vake on tuottanut tappiota.
Ihmettelen.

Beng

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys,,
jos oltais vaan,,, ihminen,,,,

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu