eli tarkoitus kesällä mennä Turusta Tukholmaan ko. yhtiön laivalla. Olis kiva tietää esim. ruokien hintatasosta verrattuna Silja Linen tai Viking Linen tasoon.Onko lapsille halvempia aterioita? Entä käsitinkö oikein,että myös päivämatkan hintaan sisältyy hytti?
kokemuksia seawind-yhtiön laivamatkoista?
7
543
Vastaukset
hintaan ja yö vuorolla myös aamupala.Ruoka taisi olla jossain n.5-10 € välillä ja lapsille on vaihtoehtoja. Olemme kolmena kesänä menneet ystäväporukan kanssa as.autolla yli ja hinta ollut n.100-120€ suunta sis.auto 2 aik. 2lasta.ja yövuorolla aamupalan.Ilman autoa sinne ei käsittääkseni pääsekään.NO MP.llä tietenkin.Lipuista saatu autoliiton alennus ja ystäväperhe on ne tilannut yhtä aikaa joten en aivan tarkkaan tiedä tämän hetkistä hintaa ,nettisivuilta saa varmasti tietoa.NO lapsille siellä ei ole niin paljon tekemistä kuin isoimmissa laivoissa, mutta saa ainakin rauhassa nukkua, jos matkaa jatkaa heti satamasta eteenpäin. Ruokapuoli kanssa on pienempi kuin esim. Europalla, mutta kyllä siellä itsensä saa kylläiseksi mielestäni melko edullisesti,sillä annokset on melko kookkaita.HYVÄÄ MATKAA!
- Happonen
Vaikka Seawind ja Silja on samaa konsernia, niin ateriahinnat ovat hieman eri....
- hapan olet!
Happonen kirjoitti:
Vaikka Seawind ja Silja on samaa konsernia, niin ateriahinnat ovat hieman eri....
Kannattaa pysyä kotona jos matka on ateriahinnasta kiinni!!! Kukaan lähde matkalle köyhäilemään, vaikka onhan siellä nähty niitäkin, jotka syövät omia eväitä...
- Happonen
hapan olet! kirjoitti:
Kannattaa pysyä kotona jos matka on ateriahinnasta kiinni!!! Kukaan lähde matkalle köyhäilemään, vaikka onhan siellä nähty niitäkin, jotka syövät omia eväitä...
Sanoinko muka jotain aterioiden hinnoista?
Muuta kuin että tarjosit Siljan, et Seawindin ateria hintoja, kun kysyttiin Seawindin ateriahintoja.
Ei ole ollut tapana ottaa eväitä laivalle, eikä hakee taxfreestä juomia ja kiskoa hytissä. Ihan baarista ja ravintoloista tulee kaikki ostettua.
Ja on tullut nähtyä laivan (ja hotellien) aamupalalla kuinka jotkut tekee päivän voileivät siinä samalla. Hyvä ettei tupperwarekipot mukana...
- wefrwfrewfw
Eikös seawind ja "silja" ole sama asia... vaikka toisen kyljessä lukeekin silja line ja toisen kyljessä tallink
- Anonyymi
Ihan hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683