Vittu koko pääsiäinen kipeänä.

Anonyymi

Alkoi torstai-aamuna ja jatkuu vieläkin. Koko ajan yli 38 astetta kuumetta ja horkka päällä. Myöskään vatsa ei ole koko aikana toiminut vaikka joka päivä olen syönyt, kyllä ahistaa. Sanoinkin tossa puolisolle, että jos joutuu mulle ambulanssin soittamaan ja alkavat elvyttää, niin ei saa painella liian alhaalta.

25

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tossahan ei mitään. Mulla oli oksasakset taskussa ja kompastuin puunoksaan....paikka tuli.

      • Anonyymi

        Mutta menikö pääsiäinen pilalle? Mun kun olisi niin tehnyt mieli juhlia näitä luolasta katoamisia ja muita ihmeitä.


    • Paha tulehdus sinulla alapäässä, jos sieltä noin kipee, että oikein kuumetta nostaa.

      • Anonyymi

        Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.

        Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
        "Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
        "Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.

        Ou..ou, heräsin päikkäreiltä nyt nauraa hörötän terävälle kommentillesi. hu.huh


    • Anonyymi

      Veikkaan myyräkuumetta, jos olet ollu ulkona tonkimassa jotain

      • Anonyymi

        En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
        Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
        Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.

        Miehesi on tonkinut alapäätäsi likaisilla sormilla, olet saanut bakteerin.


    • Anonyymi

      Kannattaa varata aika gynelle jo heti aamuksi, paha tulehdus kun noin kuumetta nostaa.

      • Anonyymi

        Mitähän ne klipsaa ap:ltä pois?
        ;)


    • Influenza. Lepoa juotavaa ja kuumetta alentavaa, Paksalle ei kannata terkkariin mennä. Kyllä apua löytyy ihan käsikauppalääkkeistä apteekistakin ;).

    • Mitä sä oikein teit ennen sitä, jos se oli noin kipeä?

    • Anonyymi

      Kipeänä mäkin olen ollut koko pääsiäisen. Enpä ole päässyt nauttimaan kauniista säistä muuta kuin radiosta kuunnellen ihmisten hehkutusta:(
      Ripulilla alkoi torstai-iltana ja alavatsakivulla. Yöllä otin Burana ja hikosin niin että piti yönuttua vahtaa parikin kertaa. Sama hikoilu seuraavanakin yönä ja mahaa kipristell kolmena yönä joten tuli nukuttua päivät kun väsytti niin paljon.... En mitannut kuumetta kun mulla on niin alhainen peruslämpö yleensä (35 astetta). Nyt alkaa helpottamaan kun kävin päivällä ostamassa Tokmannilta pihhappo vatsa-suolistogeeliä. Auttaa mulla parhaiten näissä vatsa-suolistoinfektioissa. Liekö liikkeellä jotain vatsatautia.

    • Anonyymi
      • Minkälainen kakka?


    • Anonyymi

      Viddu koko pääsiäinen terveenä.
      Koko ajan alilämpöisenä ja hypotermia päällä.
      Läksi saunassa kuin kupparin sarvi.
      Vatsa toiminut kolme kertaa päivässä, ettei ehdi edes syödä niin paljon.
      Onneksi astui arki esiin, ei ahdista yhtään. Kahvi ja tupakki pitää psykiatrin puhelinnumeron loitolla.

    • Minulta ottivat hampaan keskiviikkona, sain antibioottikuurin joka löi vatsan sekaisin. Ei kärsinyt nauraa eikä uskaltanut pieraista. Siinä se pääsiäinen sitten meni totisena pierua pidätellen. Eilen sitten helpotti ja yhdistetyllä roskien vienti- kauppareissulla pieraisin peräti 6 kertaa eli alle 100 m välein, olipas ihanaa. Onneksi ei ollut jalka paketissa kun niinkin on joskus pääsiäisenä ollut.

      • Anonyymi

        Mulla ei onneksi ilma osallistunut viiden päivän tukilakkoon, vaan löysi tiensä ulos ihan railakkaasti. Ei kuitenkaan juurikaan lohduttanut surkeaa mieltäni.


      • Kannattais ottaa antibioottikuurin kanssa maitohappobakteereja.


    • Anonyymi

      Onhan se kauheeta jos on vittu kioeänä koko pääsiäisen......

    • Anonyymi

      miehesi o varmaan ottanut viakraa, ja kui mun nysse tarttis sano itse sem pare vaa ol unohtanut vaksanin käytön. kyllähän hän sillälail kipeytyy

    • Anonyymi

      V--ttu oli siis kipeänä?

      • Anonyymi

        Selvästi pääsiäismunan yliannostus.


      • Anonyymi

        Kindereitäkin on erikokoisia...

        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe