Vittu koko pääsiäinen kipeänä.

Anonyymi

Alkoi torstai-aamuna ja jatkuu vieläkin. Koko ajan yli 38 astetta kuumetta ja horkka päällä. Myöskään vatsa ei ole koko aikana toiminut vaikka joka päivä olen syönyt, kyllä ahistaa. Sanoinkin tossa puolisolle, että jos joutuu mulle ambulanssin soittamaan ja alkavat elvyttää, niin ei saa painella liian alhaalta.

25

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tossahan ei mitään. Mulla oli oksasakset taskussa ja kompastuin puunoksaan....paikka tuli.

      • Anonyymi

        Mutta menikö pääsiäinen pilalle? Mun kun olisi niin tehnyt mieli juhlia näitä luolasta katoamisia ja muita ihmeitä.


    • Paha tulehdus sinulla alapäässä, jos sieltä noin kipee, että oikein kuumetta nostaa.

      • Anonyymi

        Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.

        Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
        "Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
        "Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.

        Ou..ou, heräsin päikkäreiltä nyt nauraa hörötän terävälle kommentillesi. hu.huh


    • Anonyymi

      Veikkaan myyräkuumetta, jos olet ollu ulkona tonkimassa jotain

      • Anonyymi

        En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
        Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
        Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.

        Miehesi on tonkinut alapäätäsi likaisilla sormilla, olet saanut bakteerin.


    • Anonyymi

      Kannattaa varata aika gynelle jo heti aamuksi, paha tulehdus kun noin kuumetta nostaa.

      • Anonyymi

        Mitähän ne klipsaa ap:ltä pois?
        ;)


    • Influenza. Lepoa juotavaa ja kuumetta alentavaa, Paksalle ei kannata terkkariin mennä. Kyllä apua löytyy ihan käsikauppalääkkeistä apteekistakin ;).

    • Mitä sä oikein teit ennen sitä, jos se oli noin kipeä?

    • Anonyymi

      Kipeänä mäkin olen ollut koko pääsiäisen. Enpä ole päässyt nauttimaan kauniista säistä muuta kuin radiosta kuunnellen ihmisten hehkutusta:(
      Ripulilla alkoi torstai-iltana ja alavatsakivulla. Yöllä otin Burana ja hikosin niin että piti yönuttua vahtaa parikin kertaa. Sama hikoilu seuraavanakin yönä ja mahaa kipristell kolmena yönä joten tuli nukuttua päivät kun väsytti niin paljon.... En mitannut kuumetta kun mulla on niin alhainen peruslämpö yleensä (35 astetta). Nyt alkaa helpottamaan kun kävin päivällä ostamassa Tokmannilta pihhappo vatsa-suolistogeeliä. Auttaa mulla parhaiten näissä vatsa-suolistoinfektioissa. Liekö liikkeellä jotain vatsatautia.

    • Anonyymi
      • Minkälainen kakka?


    • Anonyymi

      Viddu koko pääsiäinen terveenä.
      Koko ajan alilämpöisenä ja hypotermia päällä.
      Läksi saunassa kuin kupparin sarvi.
      Vatsa toiminut kolme kertaa päivässä, ettei ehdi edes syödä niin paljon.
      Onneksi astui arki esiin, ei ahdista yhtään. Kahvi ja tupakki pitää psykiatrin puhelinnumeron loitolla.

    • Minulta ottivat hampaan keskiviikkona, sain antibioottikuurin joka löi vatsan sekaisin. Ei kärsinyt nauraa eikä uskaltanut pieraista. Siinä se pääsiäinen sitten meni totisena pierua pidätellen. Eilen sitten helpotti ja yhdistetyllä roskien vienti- kauppareissulla pieraisin peräti 6 kertaa eli alle 100 m välein, olipas ihanaa. Onneksi ei ollut jalka paketissa kun niinkin on joskus pääsiäisenä ollut.

      • Anonyymi

        Mulla ei onneksi ilma osallistunut viiden päivän tukilakkoon, vaan löysi tiensä ulos ihan railakkaasti. Ei kuitenkaan juurikaan lohduttanut surkeaa mieltäni.


      • Kannattais ottaa antibioottikuurin kanssa maitohappobakteereja.


    • Anonyymi

      Onhan se kauheeta jos on vittu kioeänä koko pääsiäisen......

    • Anonyymi

      miehesi o varmaan ottanut viakraa, ja kui mun nysse tarttis sano itse sem pare vaa ol unohtanut vaksanin käytön. kyllähän hän sillälail kipeytyy

    • Anonyymi

      V--ttu oli siis kipeänä?

      • Anonyymi

        Selvästi pääsiäismunan yliannostus.


      • Anonyymi

        Kindereitäkin on erikokoisia...

        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe