Alkoi torstai-aamuna ja jatkuu vieläkin. Koko ajan yli 38 astetta kuumetta ja horkka päällä. Myöskään vatsa ei ole koko aikana toiminut vaikka joka päivä olen syönyt, kyllä ahistaa. Sanoinkin tossa puolisolle, että jos joutuu mulle ambulanssin soittamaan ja alkavat elvyttää, niin ei saa painella liian alhaalta.
Vittu koko pääsiäinen kipeänä.
Anonyymi
25160
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
Vastaukset 25
Vanhimmat
Tossahan ei mitään. Mulla oli oksasakset taskussa ja kompastuin puunoksaan....paikka tuli.
Mutta menikö pääsiäinen pilalle? Mun kun olisi niin tehnyt mieli juhlia näitä luolasta katoamisia ja muita ihmeitä.
Paha tulehdus sinulla alapäässä, jos sieltä noin kipee, että oikein kuumetta nostaa.
Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.
Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
"Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.
Ou..ou, heräsin päikkäreiltä nyt nauraa hörötän terävälle kommentillesi. hu.huh
Veikkaan myyräkuumetta, jos olet ollu ulkona tonkimassa jotain
En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.
Miehesi on tonkinut alapäätäsi likaisilla sormilla, olet saanut bakteerin.
Kannattaa varata aika gynelle jo heti aamuksi, paha tulehdus kun noin kuumetta nostaa.
Mitähän ne klipsaa ap:ltä pois?
;)
Influenza. Lepoa juotavaa ja kuumetta alentavaa, Paksalle ei kannata terkkariin mennä. Kyllä apua löytyy ihan käsikauppalääkkeistä apteekistakin ;).
Mitä sä oikein teit ennen sitä, jos se oli noin kipeä?
Kipeänä mäkin olen ollut koko pääsiäisen. Enpä ole päässyt nauttimaan kauniista säistä muuta kuin radiosta kuunnellen ihmisten hehkutusta:(
Ripulilla alkoi torstai-iltana ja alavatsakivulla. Yöllä otin Burana ja hikosin niin että piti yönuttua vahtaa parikin kertaa. Sama hikoilu seuraavanakin yönä ja mahaa kipristell kolmena yönä joten tuli nukuttua päivät kun väsytti niin paljon.... En mitannut kuumetta kun mulla on niin alhainen peruslämpö yleensä (35 astetta). Nyt alkaa helpottamaan kun kävin päivällä ostamassa Tokmannilta pihhappo vatsa-suolistogeeliä. Auttaa mulla parhaiten näissä vatsa-suolistoinfektioissa. Liekö liikkeellä jotain vatsatautia.
Kakka tuli ja kuhan se vitun kuume jättää vielä nousematta illaksi, niin tässähän tekee jo mieli kähistä että HALLELUJAH!
https://www.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ
Minkälainen kakka?
Viddu koko pääsiäinen terveenä.
Koko ajan alilämpöisenä ja hypotermia päällä.
Läksi saunassa kuin kupparin sarvi.
Vatsa toiminut kolme kertaa päivässä, ettei ehdi edes syödä niin paljon.
Onneksi astui arki esiin, ei ahdista yhtään. Kahvi ja tupakki pitää psykiatrin puhelinnumeron loitolla.
Minulta ottivat hampaan keskiviikkona, sain antibioottikuurin joka löi vatsan sekaisin. Ei kärsinyt nauraa eikä uskaltanut pieraista. Siinä se pääsiäinen sitten meni totisena pierua pidätellen. Eilen sitten helpotti ja yhdistetyllä roskien vienti- kauppareissulla pieraisin peräti 6 kertaa eli alle 100 m välein, olipas ihanaa. Onneksi ei ollut jalka paketissa kun niinkin on joskus pääsiäisenä ollut.
Mulla ei onneksi ilma osallistunut viiden päivän tukilakkoon, vaan löysi tiensä ulos ihan railakkaasti. Ei kuitenkaan juurikaan lohduttanut surkeaa mieltäni.
Kannattais ottaa antibioottikuurin kanssa maitohappobakteereja.
Onhan se kauheeta jos on vittu kioeänä koko pääsiäisen......
miehesi o varmaan ottanut viakraa, ja kui mun nysse tarttis sano itse sem pare vaa ol unohtanut vaksanin käytön. kyllähän hän sillälail kipeytyy
V--ttu oli siis kipeänä?
Selvästi pääsiäismunan yliannostus.
Kindereitäkin on erikokoisia...
Beng