Vittu koko pääsiäinen kipeänä.

Alkoi torstai-aamuna ja jatkuu vieläkin. Koko ajan yli 38 astetta kuumetta ja horkka päällä. Myöskään vatsa ei ole koko aikana toiminut vaikka joka päivä olen syönyt, kyllä ahistaa. Sanoinkin tossa puolisolle, että jos joutuu mulle ambulanssin soittamaan ja alkavat elvyttää, niin ei saa painella liian alhaalta.
25160
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

Tossahan ei mitään. Mulla oli oksasakset taskussa ja kompastuin puunoksaan....paikka tuli.

Äänestä
  • Mutta menikö pääsiäinen pilalle? Mun kun olisi niin tehnyt mieli juhlia näitä luolasta katoamisia ja muita ihmeitä.

Äänestä

Paha tulehdus sinulla alapäässä, jos sieltä noin kipee, että oikein kuumetta nostaa.

3Äänestä
  • Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole leikin asia jos toisella rintaan sattuu ja limaa tursuaa.

Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
    "Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.

7Äänestä

• Tellukka kirjoitti:

Ei aloituksessa mitään rinnasta puhuttu.
    "Vittu koko pääsiäinen kipeänä" siellä lukee.

Ou..ou, heräsin päikkäreiltä nyt nauraa hörötän terävälle kommentillesi. hu.huh

Äänestä

Veikkaan myyräkuumetta, jos olet ollu ulkona tonkimassa jotain

1Äänestä
  • En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
    Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ole tonkinut vielä mitään tänä keväänä, joten tuskin on sitä.
    Onneksi ei lääkäri alkanut tutkia alapäätä, vaan kirjotti limaa irrottavaa ym. troppia.

Miehesi on tonkinut alapäätäsi likaisilla sormilla, olet saanut bakteerin.

2Äänestä

Kannattaa varata aika gynelle jo heti aamuksi, paha tulehdus kun noin kuumetta nostaa.

1Äänestä
  • Mitähän ne klipsaa ap:ltä pois?
    ;)

1Äänestä

Influenza. Lepoa juotavaa ja kuumetta alentavaa, Paksalle ei kannata terkkariin mennä. Kyllä apua löytyy ihan käsikauppalääkkeistä apteekistakin ;).

Äänestä

Mitä sä oikein teit ennen sitä, jos se oli noin kipeä?

1Äänestä

Kipeänä mäkin olen ollut koko pääsiäisen. Enpä ole päässyt nauttimaan kauniista säistä muuta kuin radiosta kuunnellen ihmisten hehkutusta:(
Ripulilla alkoi torstai-iltana ja alavatsakivulla. Yöllä otin Burana ja hikosin niin että piti yönuttua vahtaa parikin kertaa. Sama hikoilu seuraavanakin yönä ja mahaa kipristell kolmena yönä joten tuli nukuttua päivät kun väsytti niin paljon.... En mitannut kuumetta kun mulla on niin alhainen peruslämpö yleensä (35 astetta). Nyt alkaa helpottamaan kun kävin päivällä ostamassa Tokmannilta pihhappo vatsa-suolistogeeliä. Auttaa mulla parhaiten näissä vatsa-suolistoinfektioissa. Liekö liikkeellä jotain vatsatautia.

1Äänestä
  • Minkälainen kakka?

Äänestä

Viddu koko pääsiäinen terveenä.
Koko ajan alilämpöisenä ja hypotermia päällä.
Läksi saunassa kuin kupparin sarvi.
Vatsa toiminut kolme kertaa päivässä, ettei ehdi edes syödä niin paljon.
Onneksi astui arki esiin, ei ahdista yhtään. Kahvi ja tupakki pitää psykiatrin puhelinnumeron loitolla.

1Äänestä

Minulta ottivat hampaan keskiviikkona, sain antibioottikuurin joka löi vatsan sekaisin. Ei kärsinyt nauraa eikä uskaltanut pieraista. Siinä se pääsiäinen sitten meni totisena pierua pidätellen. Eilen sitten helpotti ja yhdistetyllä roskien vienti- kauppareissulla pieraisin peräti 6 kertaa eli alle 100 m välein, olipas ihanaa. Onneksi ei ollut jalka paketissa kun niinkin on joskus pääsiäisenä ollut.

Äänestä
  • Mulla ei onneksi ilma osallistunut viiden päivän tukilakkoon, vaan löysi tiensä ulos ihan railakkaasti. Ei kuitenkaan juurikaan lohduttanut surkeaa mieltäni.

Äänestä

• Kannattais ottaa antibioottikuurin kanssa maitohappobakteereja.

Äänestä

Onhan se kauheeta jos on vittu kioeänä koko pääsiäisen......

1Äänestä

miehesi o varmaan ottanut viakraa, ja kui mun nysse tarttis sano itse sem pare vaa ol unohtanut vaksanin käytön. kyllähän hän sillälail kipeytyy

Äänestä

V--ttu oli siis kipeänä?

Äänestä
  • Selvästi pääsiäismunan yliannostus.

1Äänestä

• Kindereitäkin on erikokoisia...

Beng

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Alkoi torstai-aamuna ja jatkuu vieläkin. Koko ajan yli 38 astetta kuumetta ja horkka päällä. Myöskään vatsa ei ole koko aikana toiminut vaikka joka päivä olen syönyt, kyllä ahistaa. Sanoinkin tossa puolisolle, että jos joutuu mulle ambulanssin soittamaan ja alkavat elvyttää, niin ei saa painella liian alhaalta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu