Toyota ei ruostu

Anonyymi

ja jos ruostuisi niin Toyota korjaisi ruostuneen auton ilmaiseksi ja auton omistaja saisi hyvitystä.

10

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääpä lähteä tohjoa pajalle näyttämään jos ruostetta löytyy lähetetään lasku maahantuojalle..katotaan maksaako..

      • Anonyymi

        Jos trolli tahallisesti ruostuttaa Toyotan niin sen kyllä Toyotan osaava henkilölunta huomaa.


    • Anonyymi

      empä ole tämän vuosituhannen puolella ensirekisteröityä ruosteista toyotaa nähnytkään mutta ruosteen raiskaamia skodia hitsailen työkseni jo parin vuoden päästä ensirekisteröinnistä. t.skoda asentaja

      • Anonyymi

        Todella onneton juttu taas meidän vakiopanelistiltamme. Valheilla ja liioittelulla et muuta kuin pilaa Toyotan mainetta lisää.


      • Anonyymi

        Avaa silmäsi lähes kaikki enempi ajetut yarikset 2000 alusta ovat moninpaikoin todella ruosteessa,corollat myös että miksi vetää skodaa tähänkin kun toyotista puhuttiin,,,


    • Anonyymi

      Hauska yritys ToyotaHönöltä ja sitkeästi hän yrittää kääntää jälleen Toyota suurinta ja pahinta ongelmaa muille merkeille.
      https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013
      Toyota on luopunut kaikesta ruostesuojauksesta jo vuosia sitten ja pohjassa on vain ohut maalikerros joka on täysin riittämätön.
      Suomessa kivet iskevät läpi ohuen maalikerroksen ja näin tiesuola pääsee suoraan kontaktiin paljaan pellin kanssa ja ruostuminen alkaa välittömästi, eikä puhkiruostumattomuus takuu korvaa tätä, koska syynä on ulkopuolinen isku joka on rikkonut maalikerroksen.

      • Anonyymi

        Mulla 7v. Yaris ja ruosteeton .En ole "jänkhällä" tsörannut ei kiveniskemiä ei ruostetta. Kehä 1:n suolasuikussa joka talvi ajettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 7v. Yaris ja ruosteeton .En ole "jänkhällä" tsörannut ei kiveniskemiä ei ruostetta. Kehä 1:n suolasuikussa joka talvi ajettu.

        Niin ja uusi yaris y20 tilattu ,tulee heinäk.ekalla viikolla. Automaatti kaikilla herkuilla.En muuten vaihtais mutta Toyotan sivuita laitoin tarjouskyselyn ja sain uskomattoman hyvän tarjouksen,niin vaihdan ruosteettoman ja viattoman uuteen Yarikseen. Jos ruostuis en samaan merkkiin vaihtais.


    • Anonyymi

      Nykyautojen pahin ruostuja tämä Toyota ja vain paatunut Toyotauskovainen kiitää asian kuin henkensä edestä.

    • toyotat eivät kyllä ruostu, voihan niissä 30 vuoden iässä toki olla jo pintaruostetta mutta sehän ei ajamista haittaa, pahin ruostuja nykyään on ylivoimaisesti skoda, pari vuotiaat jo aivan pehmeitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe