Mikä Adventtikirkon uudeksi nimeksi?

Anonyymi

Nykyinen Suomen Adventtikirkko on esiintynyt kuudella eri nimellä.
Amerikkalaisilla poppakonsteilla näin tapahtuu uskonpuhdistusta.
Adventismi on perustettu eksytyksen pohjalle.

NYKYISET VAIHTOEHDOT
1. Flink on selkeästi fundamentalisti.
2. Arasola on ekumeenisen liberaaliteologian kannattaja. (sellainen lipiraali joka ei pysty sanomaan uskooko vai eikö usko Elleniin)

Kumpiko lahkolaisuus voittaa ja mikä sitten kirkon uudeksi nimeksi?

119

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkien aatelissukuluetteloiden ja omakehumisen sijaan ajateltavaa tyhmille neistyille joilla ei ole lampuissa öljyä.
      Onneksi adventismi tekee helvetin viisaaksi.

Seitsemännen päivän Adventismi, Roomalaiskatolinen kirkko, helluntailaisuus ja Jehovan todistajat ovat kukin määritelleet omat Jeesuksensa, jota he huutavat avuksi, kuten teki ylipappi Skeuaan pojat. Jeesuksen nimen huutaminen ei auttanut, koska he eivät rukoilleet totuudessa, vaan omissa väärissä tarkoitusperissään.

• Anonyymi

"Onneksi adventismi tekee helvetin viisaaksi."

Melleri$mi taas tekee toiset rikkaiksi ja toiset köyhiksi.

Patmos lähetyssäätiö voisi ottaa mallia Suomen Adventtikirkosta ja myös tehdä uskonpuhdistusta muuttamalla edes nimensä enemmän totuutta vastaavaksi.

Uusi nimiehdotus: PATMO$ LÄHETY$$ÄÄTIÖ

http://ilkkasalo1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210875-vastuullista-lahjoittamista-patmos-haaraa-mukana

"Esimerkiksi kymmenysten maksamisesta Radio Deillä lähetetyssä ohjelmassa Meller oli sanonut: ”Joka ei maksa kymmenyksiä, varastaa Jumalalta.” Tähän yksinhuoltajaäiti oli kommentoinut, mitä pitäisi tehdä, kun hän ei voi maksaa kymmenyksiä. Meller oli vastannut: ”Ota itsellesi toinen työ.” Kirkko & Kaupungissa esitettiin relevantit kysymykset: Kuuluvatko tämäntasoiset ”tarkat” tiedot ja ankarat ohjeet kristillisen radioaseman ohjelmaan? Onko kaikki vastuu annettujen tietojen järjellisyydestä vain kuulijalla?

Kuukautta myöhemmin, 7.2.2006, toimittaja Harri Nykänen kommentoi edelleen Kirkko & kaupungissa Mellerin toimintaa seuraavasti: Radio Dei on omalta osaltaan vastuussa niille ahdistuneille ja vähäosaisille, joista Meller tekee vielä ahdistuneempia ja vielä vähäosaisempia. Siinä eivät selittelyt auta. Nykänen viittasi kuusi vuota aiemmin tekemäänsä Helsingin Sanomien 17.9.2000 julkaisemaan juttuun."

"Juntunen kommentoi myös 11.4.2006 Kirkko & kaupungissa otsikolla Patmos pattitilanteessa: Mellerin talousasioita tutkinut poliisi taas näkee häikäilemättömän ihmisen, joka osaa röyhkeästi manipuloida uskonnollisia käsitteitä hyväksikäyttäen vilpittömiä uskovaisia ja on vienyt myös heidän rahojaan. Meller on tuomittukin Patmos ry:n rahojen kavalluksesta, petoksista ja asiakirjaväärennöksistä. Syyttäjä vaati aikanaan Patmosta lakkautettavaksi."

• Anonyymi

Fundamentalisti Flink on saarnannut että kymmenysten maksamatta jättäminen on varastamista Jumalalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fundamentalisti Flink on saarnannut että kymmenysten maksamatta jättäminen on varastamista Jumalalta.

Fundamentalistit Meller ja Flink ovat siis samoilla linjoilla.

Erona jälkimmäiseen Meller on huomattavasti taitavampana (=häikäilemättömämpänä) liikemiehenä ja "Jumalan edustajana" kerännyt (= varastanut) sievoiset summat omaan taskuunsa.

• Polveutuminen on harrastus. Polveutumisharrastus sopii ns. uskovaisillekin mainiosti ilman Raamatullista estettä. On hauskaa tietää juuristaan. Isä-äiti-linjassa alenevissa sukupolvissa.
        Itse tietän 1300 vuonna syntyneeseen saakka, mutta 1200 luvulle en pääse, muuta kuin että 1-2 isovanhemman juuret ovat Saksassa josta Tanskan kautta Suomeen kuninkaallisen vallan aikana. Kalmarin unioni jossa pohjoismailla oli yhteinen kuninkaallinen hallinto on ollut Tanskan kruunulla ylin valta.
        Raamatun yksi jae, jossa fariseuksia moitittiin sukuluetteloista perustui fariseusten ja Israelinkin asennevika siihen että sukuluettelot olivat heille kaikki kaikessa, ja tärkein kansallis-aarre. Israelin sukuluetteloiden mukana kulki kaikki perimätieto. Isät opettivat ne ulkomuistiin pojilleen, ja jonkunlaisia muistiinpanoja on tehty. Sukuluetteloista tuli tärkein kansallis-aarre, ja niin oli sitten että Jeesuksen sijasta.

Israelin sukuluettelot katosivat 70 jKr kun roomalaiset hävittivät Israelin kaupungin. Kaupunki rakennettiin uudelleen.

Öljyt lampuissa on nyt sitten taas sellaista henkilökohtaista kasvatusta, jota joku idiootti täällä vihjaa jatkuvasti, -Minulla on oma Raamattu kotona, ja olen sanoutunut irti alaisuuksista ja alamaisuuksista teologian ammattilaisille.
        - Minä pysyttelen Raamatun kysymyksissä enkä kasvata henkilökohtaisesti osoitellen ihmisiä.

Olen saanut riittävän tiedon enkä ole ottanut ainuttakaan johtajaa eläkepäivilläni en käsityöläisammattilaisista enkä teologisen tiedekunnan ihmisistä.
        Minulla on yksityisiä Raamattu harrasteita, enkä ole ihmisissä henkilökohtaisella tavalla.
        Täällä on vain kirjaimia.

Ihmisiin pitää olla yksityisesti yhteydessä yhteyskanavia pitkin jos haluaa kasvattaa ihmistä.
        Olen 60-vuotias mies, ja saanut hyvän tiedon Raamatusta. En suostu teologisen tiedekunnan ihmisten viranhaun kauttakaan saatujen ammattikuntien ihmisten kasvatettavaksi käsityöläispaapoista ja mommoista puhumattakaan. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset joka yhtiössä ja järjestössä ovat organisaatioiden palkan-nauttijoissa jokainen alainen. Työsopimuksesta päättelevät alaistaitovaatimuksensa eli mitä on sovittu tiedekuntien kouluttamien tai muulla tavalla organisaatio johtajien mielivallan sijasta.

Vietän eläkepäiviäni. Minulla on eläketuloni niin ainakin 100 000 muullakin suomalaisella, ja olen lainkuuliainen kansalainen joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltiossa lakisäädökset. - Minulla ei ole tässä suhteessa mitään huolta. En ole koskaan elämässäni ollut rattijuoppoa kummempi rikollinen. Rattijuoppous on 35- vuoden takana.

Rupattelen foorumilla, sinkku ihmisenä kun ei ole kotona ketään.
        Näin on ollut.

Aatelis-suku sammuu aina jos poikaa ei synny aatelis-perheeseen.

Kaikki aatelis-suvut Suomessa ovat sammuneet. Ruotsissa lienee ainakin yksi aatelis-suku vielä olevaisena.

• Olen opettanut nykyaikaista ryhmien olevaisuuden ja toiminnan missiota.

Seurakuntakäsikirja osittain kuuluu esihistorialliseen aikaan. Siihen aikaan kun keisarin vallan tavioista ei vielä vieraannuttu, ja aikaan kun isä sähkölampun osti, ja päreet jouti sytykkeiksi.

Srk- Käsikirjasta ei ole kaikille. Kirjassa on hienoja pyhiä arvoja joita ei tarvitse hylätä, mutta sellaiselta osin missä jäsen valjastetaan jonkinlaiseen valvontavallan käyttöön joutaa roskiin tai vesilintua heitettäväksi.
        Mitään sopimuksia ei ole koskaan kirjan soveltamisesta solmittu.
        Päätöksenteko kuuluu toimielimeen jossa jokaisella on yhtä suuri äänivalta. ( Johtokunta/ hallillitus.)
        Organisaation toimielimien päätösvalta pitää normittaa että tämä on mahdollista.
        Luottamus- talkoo työ kuuluu toimielimen alaiseksi. Toimielin on pomo, juridinen vastuunkantaja ja toiminnan moottori päätöksentekijät. Toimielimien jäsenet toiminnasta vastaavat toimielimen päätöksien vaikuttavuuden tuloksista - juridinen ja moraalinen tehtävä vastuu. Alaisena olevaiset työnjohtajalle ovat vain jos rintataskussa törröttää työsopimus. Työsopimuksesta päätellään alaistaito vaatimus mielivallan sijasta. Toimielimen jäsenistä ei löydy pöydässä pomoa toiselle. Yhtä suuri äänivalta.
        Jäseniä ei voi valjastaa alaisiksi jokaiselle palkan nauttijalle. Kansalaiset eivät työelämään riennä.
        Että organisaatio kirjoittaa jäseniä koskevat säännöt jotka normittavat millä ehdoilla olevainen tullaksensa jäseneksi, ja toiseksi millä ehdoilla ollaksensa jäsen säilyttääkseen jäsenyyden.

Minulla on ollut aikaa miettiä ongelmia ja tässä on minun ratkaisuehdotukseni syntyneeseen epärationaalisuuden tilaan.

Aamen.

Näin on kaikki nykyajan ihmisen malli koossa missiossa, ja laillisuuden ehtoja paremmin edustava.

Ottakaa tämä organisaatiojohdolle postina.

Ugh, Olen puhunut.
        Olen tarkoittanut hyvää jäsenien hyvinvointia ja organisaation parasta.

Adventtikirkon yhdyskuntajärjestyksessä mainittu "pedon merkki" - kehotan sen poistamaan, koska se koskee ihmisten omantunnon asioita sellaisella tavalla että ei ole ajankohtainen aika ilmaista asiaa sellaisella tavalla. Valtakunnassa on ollut vuosisatoja hurskaita erilaisten uskonnon uskonpuhdistusliikkeiden monen erilaisen protestanttisen kirkon Herran Jeesuksen omia joilla ei ole omantunnon asiana viikonpäivä, ja ovat syyttömät keisarin ja keskiajan kirkon metkuihin vuosina 321 - noin 364. (Keisarin päätös ja Laodikean kirkolliskokous.
        Adventtikirkko on lepopäivämuutokseen syytön myös -samoin kuin vuosisatojen vilpittömän hurskaan omantunnon ihmisetkin syyttömiä- Adventtikirkko on vaalinut 1 Moos 2:1-4 perinteen, eikä siinäkään asiassa ole moittimista. Armaassa valtakunnassamme on ollut vuosisatoja hurskaita Herran omia sekä sunnuntain että alkuperäisen 7-päivän lauantai sapatin viettäjiä. Molemmilla osapuolilla on ollut siunausta päivässään.
        Minua edeltävä ikäpolvi -vaikka eivät ole ns. uskovaisia ovat jättäneet pyykit pesemättä ja aidat korjaamatta sunnuntaisin.

• Jarinhotelli4 kirjoitti:

Olen opettanut nykyaikaista ryhmien olevaisuuden ja toiminnan missiota.

Seurakuntakäsikirja osittain kuuluu esihistorialliseen aikaan. Siihen aikaan kun keisarin vallan tavioista ei vielä vieraannuttu, ja aikaan kun isä sähkölampun osti, ja päreet jouti sytykkeiksi.

Srk- Käsikirjasta ei ole kaikille. Kirjassa on hienoja pyhiä arvoja joita ei tarvitse hylätä, mutta sellaiselta osin missä jäsen valjastetaan jonkinlaiseen valvontavallan käyttöön joutaa roskiin tai vesilintua heitettäväksi.
        Päätöksenteko kuuluu toimielimeen jossa jokaisella on yhtä suuri äänivalta. ( Johtokunta/ hallillitus.)
        Organisaation toimielimien päätösvalta pitää normittaa että tämä on mahdollista.
        Luottamus- talkoo työ kuuluu toimielimen alaiseksi. Toimielin on pomo, juridinen vastuunkantaja ja toiminnan moottori päätöksentekijät. Toimielimien jäsenet toiminnasta vastaavat toimielimen päätöksien vaikuttavuuden tuloksista - juridinen ja moraalinen tehtävä vastuu. Alaisena olevaiset työnjohtajalle ovat vain jos rintataskussa törröttää työsopimus. Työsopimuksesta päätellään alaistaito vaatimus mielivallan sijasta. Toimielimen jäsenistä ei löydy pöydässä pomoa toiselle. Yhtä suuri äänivalta.
        Jäseniä ei voi valjastaa alaisiksi jokaiselle palkan nauttijalle. Kansalaiset eivät työelämään riennä.
        Että organisaatio kirjoittaa jäseniä koskevat säännöt jotka normittavat millä ehdoilla olevainen tullaksensa jäseneksi, ja toiseksi millä ehdoilla ollaksensa jäsen säilyttääkseen jäsenyyden.

Minulla on ollut aikaa miettiä ongelmia ja tässä on minun ratkaisuehdotukseni syntyneeseen epärationaalisuuden tilaan.

Aamen.

Näin on kaikki nykyajan ihmisen malli koossa missiossa, ja laillisuuden ehtoja paremmin edustava.

Ugh, Olen puhunut.

Adventtikirkon yhdyskuntajärjestyksessä mainittu "pedon merkki" - kehotan sen poistamaan, koska se koskee ihmisten omantunnon asioita sellaisella tavalla että ei ole ajankohtainen aika ilmaista asiaa sellaisella tavalla. Valtakunnassa on ollut vuosisatoja hurskaita erilaisten uskonnon uskonpuhdistusliikkeiden monen erilaisen protestanttisen kirkon Herran Jeesuksen omia joilla ei ole omantunnon asiana viikonpäivä, ja ovat syyttömät keisarin ja keskiajan kirkon metkuihin vuosina 321 - noin 364. (Keisarin päätös ja Laodikean kirkolliskokous.
        Adventtikirkko on lepopäivämuutokseen syytön myös -samoin kuin vuosisatojen vilpittömän hurskaan omantunnon ihmisetkin syyttömiä- Adventtikirkko on vaalinut 1 Moos 2:1-4 perinteen, eikä siinäkään asiassa ole moittimista. Armaassa valtakunnassamme on ollut vuosisatoja hurskaita Herran omia sekä sunnuntain että alkuperäisen 7-päivän lauantai sapatin viettäjiä. Molemmilla osapuolilla on ollut siunausta päivässään.
        Minua edeltävä ikäpolvi -vaikka eivät ole ns. uskovaisia ovat jättäneet pyykit pesemättä ja aidat korjaamatta sunnuntaisin.

… Täsmennys;

- Organisaation on kirjoitettava jäseniä koskevat säännöt jotka normittavat millä ehdoilla olevainen tullaksensa jäseneksi, ja toiseksi millä ehdoilla ollaksensa jäsen säilyttääkseen jäsenyyden.

Aamen.

Olen opettanut nykyaikaista ryhmien olevaisuuden ja toiminnan missiota.

Aamen.

Ugh, Olen puhunut.

Täsmennys;

Toimielimet hallitus/johtokunta/lautakunta tekevät päätökset -toimielin on toiminnan moottori, päätöksentekijä, juridinen vastuunkantaja. Kaikki johtajat ja luottamustehtävät ovat toimielimen alaisia. Jokaisella toimielimen jäsenellä on moraalinen ja juridinen tehtävävastuu, ja jokaisen äänivalta on oltava yhtä suuri, sillä juridinen vastuunkanto koskee jokaista. Yksi ei voi istahtaa pöytään johtajaksi ja kaataa omalla yhdellä äänellään koko pöydän yhteenlaskettua äänivaltaa.
        Toimielimien päätösvalta organisaatiossa on mitoitettava tällä tavalla.

Aamen.

• "Omakehuminen" on sekin vain mielikuva joka ei ole todellinen minun tarkoitukseni kanssa koskaan ollut.

Suomen sotamarsalkka presidentti Mannerheimin jaloverisyyttä korostettiin usein marsalkan komeilla sukujuurilla karisma sukujuurista sitten vielä mahdollisimman mahtavan miehen karismaa korosti ja nosti. Mannerheim oli varmaankin kaikkein rakastetuin suomalainen jonka poismenoa 1950 luvulla jokainen suomalainen itki.
        Vaikka sota on mitä on, niin ilman marsalkan sotatuntemusta Venäjän asiantuntijana emme olisi suomalaisia yksikään. Suomalaisuutemme ja Suomi vuodesta 1918 on marsalkan ja kansalaisten ansiota, vaikka hinta on ollut korkea jokaisen kirkon sankarihaudat. Nuoret miehet äitien ja isien juuri aikuistumassa olevat ja aikuistuneet pojat juoksuhaudoissa 30 asteen pakkasella, ei naurattanut ketään.
        Saamme olla kiitollisia monesta vuosikymmenestä.
        Marsalkka Mannerheimilla on Suomen komein hauta ja Suomen komein hautapaikka.
        Olen polkupyörällä Pohjanmaalta pyöräilyt 2014 Urho Kekkosen Tamminiemeen ja Marsalkka Mannerheimin hautaakin katsomaan.

Minulla ja Mannerheimilla on aivan samat kantaisät Flemingien mahtavassa aatelis-suvussa.

Marsalkka on 14 sukupolvessa viimeisestä yhteisestä isä Flemingistä ja minä 18 sukupolvessa, mutta toki polveutumisreittimme on eri polku sitten viimeisen yhteisen Flemingin jälkeen.

Flemingeistä tietysti sukupolvien aikana polveutuu lukuisasti ihmisiä.

Jaakko Ilkka on 13:sta kantaisä josta polveudun. Vaikka Jaakko Ilkan johtama "nuijasota" on vain noin 400 vuoden takana, niin ihmisten elinpäivät olivat toisinaan lyhyet kun kolmetoista sukupolvea vuonna 1597 kuolleesta Jaakko Ilkasta laskettuna. Jaakko Ilkasta 400 vuoden aikana on polveutunut suoraan alenevissa sukupolvissa yli 100 000 ihmistä. Se on kuitenkin vähän verrattuna 400 vuoden kaikkiin ihmisiin ja maailman väestöön 400 vuoden aikana miljardeihin ihmisiin -on Jaakko Ilkan jälkeläinen harvinainen olevainen olento.

"Omakehuminen" on sekin vain mielikuva joka ei ole todellinen minun tarkoitukseni kanssa koskaan ollut.

Suomen sotamarsalkka presidentti Mannerheimin jaloverisyyttä korostettiin usein marsalkan komeilla sukujuurilla karisma sukujuurista sitten vielä mahdollisimman mahtavan miehen karismaa korosti ja nosti. Mannerheim oli varmaankin kaikkein rakastetuin suomalainen jonka poismenoa 1950 luvulla jokainen suomalainen itki.
        Vaikka sota on mitä on, niin ilman marsalkan sotatuntemusta Venäjän asiantuntijana emme olisi suomalaisia yksikään. Suomalaisuutemme ja Suomi vuodesta 1918 on marsalkan ja kansalaisten ansiota, vaikka hinta on ollut korkea jokaisen kirkon sankarihaudat. Nuoret miehet äitien ja isien juuri aikuistumassa olevat ja aikuistuneet pojat juoksuhaudoissa 30 asteen pakkasella, ei naurattanut ketään.
        Saamme olla kiitollisia monesta vuosikymmenestä.
        Marsalkka Mannerheimilla on Suomen komein hauta ja Suomen komein hautapaikka.
        Olen polkupyörällä Pohjanmaalta pyöräilyt 2014 Urho Kekkosen Tamminiemeen ja Marsalkka Mannerheimin hautaakin katsomaan.

Minulla ja Mannerheimilla on aivan samat kantaisät Flemingien mahtavassa aatelis-suvussa.

Marsalkka on 14 sukupolvessa viimeisestä yhteisestä isä Flemingistä ja minä 18 sukupolvessa, mutta toki polveutumisreittimme on eri polku sitten viimeisen yhteisen Flemingin jälkeen.

Flemingeistä tietysti sukupolvien aikana polveutuu lukuisasti ihmisiä.

Jaakko Ilkka on 13:sta kantaisä josta polveudun. Vaikka Jaakko Ilkan johtama "nuijasota" on vain noin 400 vuoden takana, niin ihmisten elinpäivät olivat toisinaan lyhyet kun kolmetoista sukupolvea vuonna 1597 kuolleesta Jaakko Ilkasta laskettuna. Jaakko Ilkasta 400 vuoden aikana on polveutunut suoraan alenevissa sukupolvissa yli 100 000 ihmistä. Se on kuitenkin vähän verrattuna 400 vuoden kaikkiin ihmisiin ja maailman väestöön 400 vuoden aikana miljardeihin ihmisiin -on Jaakko Ilkan jälkeläinen harvinainen olevainen olento.

Polveutumisreitti Flemingeistä isä-äiti linjassa minuun tulee isäni äidin kautta. Tätä reittiä tulee monta tusinaa aikansa vallanpitäjää Suomen korkeinta johtajaa eli Turun linnan päällikköä, ja puoli tusinaa - tusina aatelis-sukuja polveutumisessa, Suomen alueen maan ylintä johtajaa, keskiaikaisia kirkonherroja, maan ylintä tuomarikuntaa, maan komeimpien kartanoiden herroja, kivilinnakkeiden päälliköitä, sotilasjohtajia.
        Polveutumisreitti Jaakko Ilkasta minuun isä-äiti linjassa tulee äitini isän kautta.

Äitini äidin kautta tullaan keskiaikaista pappis-sukua Ilmajoen nuijasodan aikaiseen kirkkoherraan Matti Stuut Stuteukseen Laurinpoika Mattiin, ja Suur-Ilmajoen isoista kantataloista.

Isäni isän kautta ollaan maan ansiokkaissa käsiteollisuuden ajokalujen rakentajissa.

Jokainen isovanhempani on polveutunut kuitenkin 1400 luvun lopusta asti Emä- Isoo- Suur- Ilmajoen alueella, joka käsitti monta nykyisen Ilmajoen ympäristökuntaa ja kaupunkia.

Olen näin jaloverinen.

Geni:ssä mennään suomalaisten ja koko maailman yhteistä sukupuuta rakentamassa.

Minulla riittää vuosikymmeniksi vielä pikku harrastusta tässä missiossa, jossa vainajat eivät kuitenkaan saa näytellä elämän arvon tärkeintä asiaa kuitenkaan. Monta harrastusta eläkeläisellä on.

Polveutuminen on harrastus. Polveutumisharrastus sopii ns. uskovaisillekin mainiosti ilman Raamatullista estettä. On hauskaa tietää juuristaan. Isä-äiti-linjassa alenevissa sukupolvissa.
        Itse tietän 1300 vuonna syntyneeseen saakka, mutta 1200 luvulle en pääse, muuta kuin että 1-2 isovanhemman juuret ovat Saksassa josta Tanskan kautta Suomeen kuninkaallisen vallan aikana. Kalmarin unioni jossa pohjoismailla oli yhteinen kuninkaallinen hallinto on ollut Tanskan kruunulla ylin valta.
        Raamatun yksi jae, jossa fariseuksia moitittiin sukuluetteloista perustui fariseusten ja Israelinkin asennevika siihen että sukuluettelot olivat heille kaikki kaikessa, ja tärkein kansallis-aarre. Israelin sukuluetteloiden mukana kulki kaikki perimätieto. Isät opettivat ne ulkomuistiin pojilleen, ja jonkunlaisia muistiinpanoja on tehty. Sukuluetteloista tuli tärkein kansallis-aarre, ja niin oli sitten että Jeesuksen sijasta.

Israelin sukuluettelot katosivat 70 jKr kun roomalaiset hävittivät Israelin kaupungin. Kaupunki rakennettiin uudelleen.

Öljyt lampuissa on nyt sitten taas sellaista henkilökohtaista kasvatusta, jota joku idiootti täällä vihjaa jatkuvasti, -Minulla on oma Raamattu kotona, ja olen sanoutunut irti alaisuuksista ja alamaisuuksista teologian ammattilaisille.
        - Minä pysyttelen Raamatun kysymyksissä enkä kasvata henkilökohtaisesti osoitellen ihmisiä.

Olen saanut riittävän tiedon enkä ole ottanut ainuttakaan johtajaa eläkepäivilläni en käsityöläisammattilaisista enkä teologisen tiedekunnan ihmisistä.
        Minulla on yksityisiä Raamattu harrasteita, enkä ole ihmisissä henkilökohtaisella tavalla.

Ihmisiin pitää olla yksityisesti yhteydessä yhteyskanavia pitkin jos haluaa kasvattaa ihmistä.
        Olen 60-vuotias mies, ja saanut hyvän tiedon Raamatusta. En suostu teologisen tiedekunnan ihmisten viranhaun kauttakaan saatujen ammattikuntien ihmisten kasvatettavaksi käsityöläispaapoista ja mommoista puhumattakaan. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset joka yhtiössä ja järjestössä ovat organisaatioiden palkan-nauttijoissa jokainen alainen. Työsopimuksesta päättelevät alaistaitovaatimuksensa eli mitä on sovittu tiedekuntien kouluttamien tai muulla tavalla organisaatio johtajien mielivallan sijasta.

Vietän eläkepäiviäni. Minulla on eläketuloni niin ainakin 100 000 muullakin suomalaisella, ja olen lainkuuliainen kansalainen joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltiossa lakisäädökset. - Minulla ei ole tässä suhteessa mitään huolta. En ole koskaan elämässäni ollut rattijuoppoa kummempi rikollinen. Rattijuoppous on 35- vuoden takana.

Näin on ollut.

Kaikki aatelis-suvut Suomessa ovat sammuneet. Ruotsissa lienee ainakin yksi aatelis-suku vielä olevaisena.

«Aatelis-suku sammuu aina jos poikaa ei synny aatelis-perheeseen.

Kaikki aatelis-suvut Suomessa ovat sammuneet. Ruotsissa lienee ainakin yksi aatelis-suku vielä olevaisena.»

Täältä hävisi viestini, joka kommentoi tätä. Kerrotaan nyt sitten ilman linkkejä, miten asia on. Ehkä silloin viesti saa olla.

Suomessa on mieslinjaisena hengissä viisi kreivillistä ja 25 vapaaherrallista aatelissukua. Tavallisia aatelissukuja on mieslinjaisina hengissä kaikkiaan 125.

Mistä kummasta olet saanut sellaisen käsityksen, että suomalaiset aatelissuvut ovat kaikki sammuneet?

Polveutuminen on harrastus. Polveutumisharrastus sopii ns. uskovaisillekin mainiosti ilman Raamatullista estettä. On hauskaa tietää juuristaan. Isä-äiti-linjassa alenevissa sukupolvissa.

Näin on ollut.

Mitä tulee minun neljän isovanhempani kautta tehtyyn sukututkimukseen, on sellaisen missio se että 800 polveutumistaulujeni tekijä on käyttänyt lukuisten eri tutkijoiden hankkimia tietoja, joita hän määrätyn alueen suvuista on tallentanut koneelleen ohjelmaansa. Hän teki minulle ilmaista sukututkimusta kymmeniä tunteja töitä. Hän ei veloittanut esim. 5000 euroa sukututkimuksesta johon olisi käyttänyt kuukausia aikaa. 800 perhesukutaulun tekemiseen menee kuukausia aikaa kokopäiväistä työtä.
        Ihmisten henkilötiedot ovat tutkijoille avoimia muistaakseni 100 vuotta henkilön kuoleman jälkeen. Laista löytyy tarkemmin. Omista isovanhemmistani minulla on lapsenlapsen oikeus kirjoittaa mitä lystään. Viimeinen minun isovanhempi kuoli 1977.
        Ensimmäinen 1941. Muut kaksi 1966 ja 1968.
        Genissä on paljon tietoa joita lukuisten tutkijoiden vahvistamana voi tarkistaa varsinkin keskiaikaisista ihmisistä. Genissä on virheitäkin.

• Adventtikirkon ja kaikkien muidenkin kirkkojen ja järjestöjen "pappi /pastori" ammattinimikkeet ovat ammattinimikkeitä. Tiedollisuuden vaatimus kaikkien Suomen seurakuntien viranhakuun teologisesta tiedekunnasta yliopistoista.
      Nämä ihmiset ovat työnantajiensa arvojen noudattamiseen velvolliset tietysti.
      Leipätyössään millä itsensä ja perheensä elättävät.
      Näillä olevaisilla on oma henkilökohtainen uskon elämä. Adventtikirkon palkkapapit ovat olleet minusta hengellisiä, vastuullisia ja tiedollisia, -mutta ovat rajoitettuja ihmisiä -tiedekunnasta valmistuneita kloppeja palkattu työsuhteisiin-.

> Nämä teologian asiantuntijat työläiset toimihenkilöt eivät tee kirkon päätöksiä yksin.

Kansainvälisen Adventtikirkon ylin toimielin on yleiskokous -voi tehdä päätöksiä.
      Seuraava kansainvälinen toimielin on pääkonfrenssi joka koostuu jäsenmaiden "pääkonttorien"
      hallituksen istuvista puheenjohtajista.
      Näin Adventtikirkko on kansainvälinen ilman kansallisuusarvoja; Gal 3:28 Raamatun Jeesus Kristus arvon uskon arvossa.
      Seuraavat toimielimet ovat sitten jäsenmaiden ylimmäinen eli "pääkonttorin" hallitus.
      Toimielimiä yksiköissä on seuraava taso /paikallis-seurakunnat.

> Yksikään Adventtikirkon teologi ei kirjoita Adventtikirkon teologiaa yksin.
      Kirkon teologian kirjoittamiseen on aina ylimmän hallintoelimen metodiikka.
      Yksittäiset teologit ovat kirjoittaneet maailman täyteen kirjallisuutta, joita joitakin kirkkoja Adventtikirkko on harkinnassa hyväksynyt myyntiinsä. Kirkon kirjapainojen käyttökään ei tarkoita Adventtikirkon teologiaa. Kirjapainoissa voidaan painaa vaikka Aku Ankkoja kirjapainotöinä jos joku tilaa sellaista. >> Kuitenkin edes teologin kirjoittama ja kirkon myyntiinsä hyväksymä kirja ei ole suoraan Adventtikirkon teologiaa, vaan teologin näkemystä.
      Adventtikirkon web- sivuilta löytää jo Adventtikirkon teologiaa.

Toimielimet tekevät päätöksiä. Toimielin pitää käsittää toiminnan moottorina, päätöksentekijänä ja vastuunkantajana. Kirkon työntekijät vastaavat työnantajalleen -ja uskovaiset ihmiset myös Jumalansa edessä Jumalalle.

Älkää katsoko ihmisiä. Adventtikirkossa on monta teologiassa kvalifikoitunutta teologia asiantuntijoita -mutta nämä ovat ihmisiä -istuvat paskalla joka päivä vessoissa.
      Monta osaajaa asiantuntijaa teologian eri alueilla on Adventtikirkossa. Heillä on oma arvokas asiantuntijan ja Raamatun tutkimuksen mission monta hyvää työsuoritusta urallaan.

• Tarkoitan Adventtikirkon palkkapappiskunnan "tiedollisuutta" -vain teologisen asiantuntemuksen teologisen tiedekunnan kvalifikoituneen asiantuntemuksen tiedollisuutta.
        Palkkapappiskunta ovat "tiedollisia" vain teologisen tiedekunnan kvalifikoituneissa asioissa.
        Ovat kaikessa muussa yhtä pystymettästä kuin kuka hyvänsä juoruakka.

• Rangaistus/ tuomiovaltaa ei ole oikeusvaltiossa annettu uskonnon organisaatioille / kirkoille.
        Avioliittoon vihkimisoikeus on, mutta ei itsenäistä toimivaltaa tehdä päätöksiä parisuhteista.

• Anonyymi

Meller tuntee adventismin hyvin.
      Jos nyt pysyttäisiin aiheessa eikä lähdettäisiin adventismihengessä öyhöttämään ja eksyttämään.
      Adventismi on nyt tätä...
      VALITETTAVAST!

• Anonyymi

"Jos nyt pysyttäisiin aiheessa eikä lähdettäisiin adventismihengessä öyhöttämään ja eksyttämään."

Tiedoksi pölvästille!

VALITETTAVASTI en ole sen enempää adventi$min kuin melleri$minkään kannattaja ja öyhötän omassa hengessäni ihan mitä tykkään.

• Anonyymi

Niin...vanhana niistä tulee impotentteja...

• Anonyymi

Missä on adventismin sylttytehdas organisaatiossa?

• Anonyymi

SPA="Siat Pellossa Apaattisina" on ihan hyvä.

• Anonyymi

Tämäkin on hyvä.

PATMOS = Patmoksen Aivopestyt Tollot Myös Ovat Sikoja.

• Anonyymi

Miten olis: Iisebel-Ellun palvojat?
      Tai sapattisinettitoteemipaalun kumartajat ?

• Anonyymi

"Mellerin Uusien Vaatteiden Halpakauppiaat"

Tuohon tuli ajatusvirhe, sillä halpojahan nämä "uudet vaatteet" eivät suinkaan ole.

Tämä ehdotus on todenmukaisempi: "Mellerin Uusien Laatulumppujen ("Lumppu")kauppiaat".

• Ellenistit.

• Anonyymi

Mellerni$tit.

• Eikö vaan suoraan kompromissina: "Nistit".

• Anonyymi

Suuret ovat ongelmat adventisteilla.
      Nyt adventismissa suurin ongelma on Melleri ja jumalanpalvelukset pyhänä.
      Kivasti tuo oma sapattiegokin nousee näillä konsteilla.

Voi pyhä yksinkertaisuus miten tuo adventismi voi ruokkia tuollaista.
      Tyhmyys tiivistyy adventismin vaikutuksessa.

Melleri voi tehdä parannuksen mutta ei adventisti.

• Anonyymi

"Suuret ovat ongelmat adventisteilla.
        Nyt adventismissa suurin ongelma on Melleri ja jumalanpalvelukset pyhänä.
        Kivasti tuo oma sapattiegokin nousee näillä konsteilla."

Ei adventisteilla ole mitään tekemistä näiden Melleri-kirjoitusteni kanssa, sillä en ole sen enempää adventi$min kuin minkään muunkaan i$min, kirkon tai lahkon kannattaja.

Tasapuolisuuden nimissä täytyy kuitenkin hieman valaista tuota teidän mölisijöiden omaakin valkeaksi kalkittua Alaston_Keisari-Huoripukki_Mellerin pyhäkköä, joka on täynnä kuolleiden luita ja kaikkea muuta saastaa.

"Voi pyhä yksinkertaisuus miten tuo adventismi voi ruokkia tuollaista.
        Tyhmyys tiivistyy adventismin vaikutuksessa."

No se kertoo paljon kenen tyhmyydestä on kyse, jos ei ole kykyä luetun ymmärtämiseen.
        Siis --> en ole adventisti -->>inhoan (myös) adventismia -->>>minulla ei ole sapattiegoa.

Menikö nyt perille?

"Melleri voi tehdä parannuksen mutta ei adventisti."

Saastuttavat psykoalukset kiertelevät maailman meriä ongelmajätteitään kaupitellen niin kauan kuin höynäytettäviä riittää ja lopettavat vasta kun moottori hajoaa lopullisesti.

• Anonyymi

Hallituksen kokouksessa on hyväksytty yksimielisesti uusi nimi Suomen adventtikirkolle:
      7xP=PPPPPPP=Pullea Pötsinen Pastori Pöntössä Paskaa Pölisee Pyhäpäivänään.

• >>>> Adventtikirkko on hengellisen arvon organisaatio niin kuin kaikki muutkin vastaavat uskonnon uskonpuhdistus protestanttiset kirkot ja järjestöt Suomen valtiokirkkoa myöten -kaikki tyynni samassa uskonpuhdistuksen mission veneessä uskonpuhdistuksen ajan.
      Uskon puhdistuksen päätähti ihmisenä on ollut Martti Luther.
      Protestanttiset ko. liikkeet ovat syntyneet pienistä lukuisista uskovaisten ryhmistä, joista osa sammui ja osa yhdistyi ja lukuisat kasvoivat 1700-1800 luvuilla rekisteröitymisensä jälkeen kansainvälisiksi uskonpuhdistusliikkeiksi järjestöiksi kirkoiksi.

>>>> Adventtikirkko ei ole yhtynyt maailman syntiin! -Monen muunkin vastaavan järjestön arvo on kokonaan maailman synnistä erossa pysyminen.

>>>>>> Adventtikirkossa voi olevainen kansalainen viettää Jeesukselle Kristukselle pyhittynyttä hengellistä elämää -tämä on täysin mahdollista -olevaisen alustan on Adventtikirkko tarjonnut hengelliselle elämänvietolle.

Adventtikirkon Raamatun tutkimusta pidän arvossa. Olen sitä niin paljon tutkinut harrastelijana 1990 luvun lopulta saakka.

Kaikissa Raamattua lukevissa piireissä -myös Suomen valtiokirkossa on vuosisatoja ollut hurskaita Jeesuksen Kristuksen Jumalan omia yksilöinä- myös valtiokirkossamme vielä tänäänkin rivipenkkiläisinä ja kirkossa toimivissa herätysliikkeissä.

Minä en pidä ainuttakaan johtajaa missään -jolla olisi itsenäinen toimivalta minulta salaa minua selittää. Niin korkeata ihmistä ei ole missään taivaan kannen alla.

Aamen.

• Lisäys;

En ole muuttunut minkään uskonnon järjestön jäseneksi.

Minulla on yksityiset Raamattu-harrastukset.

• Olen lukenut kaikki Ellen Whiten kirjat mitä armaassa Suomen maassa on suomennettu.

Whitellä oli lukuisia Hengen lahjoja.

White ei koskaan kirjoittanut riviäkään Adventtikirkon teologiaa kuitenkaan.
      Hänen aviomies oli toimielimen jäsen, joka kirjoitti Adventtikirkon teologiaa.

Whitellä on omaa persoonallista yksilöllistä Whitelle kuulunutta kirjallista ilmaisutapaa.
      Omia synonyymeja voi vapaasti sepittää.

Whitessä oli hengellisen kirjailijan ja Raamatun opettajan ilmaisua,
      josta on erotettava 1 Tess 5:19-23 metodilla >profetia< (Apt 21:9, 1 Kor 12:10)
      -Lue myös jae 23 edellisestä hyvin.

Mitään sellaista mikä olisi vastoin Raamatun arvoja /Raamatun opetusta en ole havainnut koskaan Whiten kirjoittamassa.

Whiten ajan 1927-1915 evankeliumin välineet ovat vanhentuneet ja kieli on vanhentunut.

Tämän vuoksi Whiten kirjoja on luettava soveltaen ymmärryksellä, ja osattava erottaa hengellisen kirjailijan osuus profetian sanasta. Whiten vertauskuvat ja opetus ei siis ole sellaisenaan joka sana laaja tuotanto profetian kirjaimellista ilmaisua.

On myös huomattavaa että viimeisien aikojen (suhteessa tuhansiin vuosiin) tapahtumat ovat osittain lokaaleja eli paikallisia -ei voida ajatella että kaikki tapahtuisi kirjaimellisesti planeetalla kaikkialla jokainen asia mikä liittyy "viimeisiin aikoihin."

Monilla profetioilla on kaksois kolmois-täyttymystä ajassa -joissa ei niissäkään ole globaaleista tapahtumista kyse. Samankaltaisia asioita on viimeisinä aikoina lokaalisti.

Ilmestyskirjan "viimeiset vitsaukset" ovat aikaa ettei siitä kukaan selviä. Tietysti ns. "ylöstemmatut" selviävät. -llmestyskirjan symboliikkaa ymmärtävät vain harvat.

• En ole vuosikymmenien aikana koskaan puhunut ainuttakaan sanaa minkäänlaisen uskonnon järjestön jäsenistä -seurakuntalaisista koskaan missään.
      Minä olen jättänyt olevaiset ihmisolevaiset aina arvostelematta ja haukkumatta riippumatta näiden hengellisestä tai uskonnollisesta järjestöstä kirkosta -tämä asia koskee heidän omaa henkilökohtaista uskoaan ja uskonelämää sekä perhe-elämäänsä.
      > Minä en ole sanaakaan puhunut kenestäkään 60 vuoden aikana missään!

Ottakaa tämä vakavasti.

Jokainen saa viettää oman sen omansa -uskonsa ja perheensä elämän siis minulta täysin rauhassa jo vuosikymmeniä tähän päivään saakka ja tästä päivästä eteenpäinkin.

Ottakaa tämä vakavasti.

Minä en ole ainokaisenkaan olevaisen usko tai uskonto vuosikymmenien aikana ko. em . ajassa.

Hengellinen elävä usko on henkilökohtainen elävä rakkaus-suhde Jeesukseen Kristukseen -Jumalaan ja tällaisia ihmisiä on kaikissa uskonliikkeissä ja seurakunnissa ollut yksilöinä kaikissa Raamattua lukevissa ihmisten ryhmissä jos puhutaan Raamatun uskonnon Jumalan omista pyhistä.

Aamen.

Ottakaa vakavasti.

• Lisäys;

Minuakin vielä Jumalan Henki puhuttelee eli ei ole jättänyt.

Monenlaista kivenlohkaretta hengellisen elämän arvon ihmisillä on elämänsä polulla joissa voi horjahtaakin; San 24:16.

Minä en ota kenenkään kasvatusta vastaan.

Minulla on oma Raamattu himassa, ja näillä näkyminen saatan ajatella 2030 luvulla että olisin jossakin jäsenkirjoilla.

Minulla on ollut rajoitetun tyytyväisen vuosia, ja haluan viettää eläkepäiviäni ilman johtajatautisia nyt.

Neuvoin nykyajan ihmisten yhdessä oloa tässäkin viestiketjussa.

Aamen.

Lisäys;

Minuakin vielä Jumalan Henki puhuttelee eli ei ole jättänyt.

Monenlaista kivenlohkaretta hengellisen elämän arvon ihmisillä on elämänsä polulla joissa voi horjahtaakin; San 24:16.

Minä en ota kenenkään kasvatusta vastaan.

Minulla on oma Raamattu himassa, ja näillä näkyminen saatan ajatella 2030 luvulla että olisin jossakin jäsenkirjoilla.

Minulla on ollut rajoitetun tyytyväisen vuosia, ja haluan viettää eläkepäiviäni ilman johtajatautisia nyt.

Neuvoin nykyajan ihmisten yhdessä oloa tässäkin viestiketjussa.

Aamen.

>>> Minulla oli seitsemän ihanaa aktiivista seurakunta vuotta vuosituhannen alusta laskettuna, -
        olin niihin aikani tyytyväinen. Liikarasitus tusinassa luottamustehtäviä -en ollut varautunut että "huipulla tulee" -mutta en kokenut olevani mitenkään "huipulla" vaan hoidin tehtäviäni.
        Näissä on ollut oma ihmis-suhde stressi taakka monesta syystä, joka on ollut varsinainen liikarasitus syy aikoinaan.

Minulla oli tusina luottamustehtäviä hengellisessä yhdistystoiminnassa, suuren asuntovuokrayhtiön asukasdemokratiassa sekä kunnallisessa hallinnossa yhden kunnallisvaalikauden ajan. Tusina luottamustehtäviä yhtä aikaa.
        Tehtävät sujuivat liikarasitukseen saakka, ja sanoin niitä sitten irti ja osa päättyi määräaikaisina.
        Olen hengelliset talkoo tehtävät yhdistystoiminnassa jättänyt 1.6.2006.

>>> Minulla oli seitsemän ihanaa aktiivista seurakunta vuotta vuosituhannen alusta laskettuna, -
        olin niihin aikani tyytyväinen. Liikarasitus tusinassa luottamustehtäviä -en ollut varautunut että "huipulla tulee" -mutta en kokenut olevani mitenkään "huipulla" vaan hoidin tehtäviäni.
        Näissä on ollut oma ihmis-suhde stressi taakka monesta syystä, joka on ollut varsinainen liikarasitus syy aikoinaan.

Minulla oli tusina luottamustehtäviä hengellisessä yhdistystoiminnassa, suuren asuntovuokrayhtiön asukasdemokratiassa sekä kunnallisessa hallinnossa yhden kunnallisvaalikauden ajan. Tusina luottamustehtäviä yhtä aikaa.
        Tehtävät sujuivat liikarasitukseen saakka, ja sanoin niitä sitten irti ja osa päättyi määräaikaisina.
        Olen hengelliset talkoo tehtävät yhdistystoiminnassa jättänyt 1.6.2006.

Kiitos kuulemisesta.

Loppu.

• Anonyymi

Jaa . . .se on kevät taas. Näköjään.

• Anonyymi

Kiitos nauruista!!!

t. melleri$mistä vaahtoileva tollo

• Anonyymi

Neitsyys poikuus adventismi polkupyörä hotelli.
      Mahtava yhdistelmä tosi miehille. Selväpäisten hommaa....
      Pastoris ainesta.

• Anonyymi

Pastorina ja sielun hoitajana voin todeta, että masturbointi on jokaisen terveen miehen ja naisen tervettä ja terveydelle hyväksi olevaa normaalia toimintaa. Useimmat miehet ja naiset, vaikka elävätkin parisuhteessa, runkkaavat partnerinsa alapäähän. Nyrkkikyllikki ei tosiaankaan ole se ainoa runkkausväline, vittuunkin voi runkata.

Pastori:
      Kari Runk

• Olen ns. luonnollinen kompetentti henkilö, eläkepäivieni harrastuksissani.

En ole ainokaisenkaan olevaisen alainen eläkepäivilläni. Ainuttakaan sopimusta alaistaidoista tai johtajuudesta en ole työelämäni jälkeen tehnyt.

Raamatun kirjoituksien kommentointiin minulla on perustuslain 11-12 sananvapaus.

En ole julkinen henkilö.

Naimiset ja naimattomuuteni kuuluvat vain minulle. Ei ristin sielullekaan missään muualla.

Laiton uskonnollinen johtajuus pitää loppua.

En ole yhdenkään uskonnon järjestön kirkon jäsen.

Aamen.

• Ihmisiin pitää olla todistettavalla tavalla yhteydessä jos tärkeätä asiaa.
      Todistettava tapa = että henkilö vastaa jotakin saamaansa asiaan. Palautteesta sitten asian antaja voi päätellä että asia on saatu, mennyt perille, ja ymmärrettykin.
      Aamen.

Ihmiset eivät pysty lukemaan uskovaistenkaan ajatuksia, ja tekemään juridisia toimia ( mitä nyt onkin kaikki tärkiä asia kaupankäyntiä myöten. ) Ole oikeuttakaan spekuloida mm. kenenkään naimista, mm. ja asettaa omia henkilökohtaisia ihanteitaan toisen ja kolmannen persoonan suhteen vaatimukseksi.

Uskovaiset saavat viettää omaa henk koht usko- ja perhe- elämäänsä minun arvostelematta, olivat nämä kirkkolaisia, tai edesmenneiden sukulaisteni uskolaisia, - riippumatta.

• Minun nuoruuteni 1980 luvun seikkailut kaikki tyynni ovat nyt kaikki yli 30- vuotta vanhoja asioita.
      On heläjävällä ja falsetti äänillä ollut 2010 luvulla vuosikymmenien takaisten nuoruuden päivien aikaa.
      Rattijuoppoa kummempi rikollinen en ollut.
      Jos olisin syyllisytynyt törkeään rikokseen 1980 luvun lopulla, niin syyttömyyteni olisi alkanut 1900 vuosisadan puolella, syyteoikeus päättynyt 1900 luvulla.
      Olen omana kohtuullisena aikana surrut 1980 luvun n. 20-30 ikäni seikkailut ja vastoinkäymiset erehdyksineen.
      Olen lainkuuliainen kansalainen joka on useita kymmeniä vuosia noudattanut oikeusvaltiomme lakisäädökset.
      Olen ollut eronnut valtiokirkostamme 1985 - jälkeen. Olen liittynyt uudelleen luterilaiseen kirkkoon noin 1995 Jumala uskon myötä.
      Kävin lut. kirkossa ja kirkon sisällä herätysliikkeessä viikottain.
      Adventtikirkon jäsen 2000- vuosituhannen alusta seitsemän vuoden ajan.

Tässä kaikenlaiseen räkätykseen pohja ymmärrykselle.

Korvauksia henkisistä kärsimyksistäni voi todistettavasti toimittaa minulle henkilökohtaisesti.
      Kuolinpesien juridinen jakaja ei koskaan jätä ottamatta todistettavasti yhteyttä.
      Ihmisten omaiset voivat vainajien testamentteja polttaa saunan pesässä.

• "Korvauksia henkisistä kärsimyksistäni voi todistettavasti toimittaa minulle henkilökohtaisesti.
        Kuolinpesien juridinen jakaja ei koskaan jätä ottamatta todistettavasti yhteyttä.
        Ihmisten omaiset voivat vainajien testamentteja polttaa saunan pesässä."

Täh ?

• Anonyymi

"Ihmisten omaiset voivat vainajien testamentteja polttaa saunan pesässä."

Kuka tämän on sinulle kertonut?
      Tetamentista kun on edunsaajalla yleensä kopio ja hän tuskin haluaa polttaa omaa kappalettaan?
      Tietysti, jos haluaa olla tyhmä ja jäädä ilman perintöä, niin antaa vain palaa?

• Ihmisten tyttäriin liittyviä mahdollisia jakeluprosesseja ei ole todistettavalla tavalla ilmoitettu minulle vuosikymmenien aikana.
      En ole neuvotellut ihmisten tyttäriä ja tai muitakaan ihmisten perheasioita missään toisen tai kolmannen persoonan kanssa, tai yksityisissä tai kunnallisissa palveluissa, en etujärjestöissä en yhdistyksissä-.
      Minä en ole niin röyhkeä että neuvottelisin ihmisten perhe- yksityisasiat em. tavalla.

Pahoittelen jos en ole ymmärtänyt reagoida selkäni takana järjestettyihin mahdollisiin naimakohtauksiin.

• Jäikö lääkkeet ottamatta ?

• Exap kirjoitti:

Jäikö lääkkeet ottamatta ?

Olen hyvin käyttänyt Zolt vatsavapposalpaajaa. Aspirinia joskus.

Pää on terävä kuin partaveitsi.
        Erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja yliopiston kurssitenteissä.

Mukavaa on olla 60- vuotiaaksi niin hyvässä kunnossa mitä olen saanut olla.

Lihasvaivat estivät liikuntaa, selkähartia kramppasi sijoiltaan jumiin kovettui pyöräilymatkani päälle. Eilen vielä iso paikka aukesi eli on mennyt sijoilleen 1,5 vuoden aikana vähitellen. Liikunta alkaa olla taas mahdollista.

Olen hyvin käyttänyt Zolt vatsavapposalpaajaa. Aspirinia joskus.

Pää on terävä kuin partaveitsi.
        Erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja yliopiston kurssitenteissä.

Mukavaa on olla 60- vuotiaaksi niin hyvässä kunnossa mitä olen saanut olla.

Lihasvaivat estivät liikuntaa, selkähartia kramppasi sijoiltaan jumiin kovettui pyöräilymatkani päälle. Eilen vielä iso paikka aukesi eli on mennyt sijoilleen 1,5 vuoden aikana vähitellen. Liikunta alkaa olla taas mahdollista.

No hienoa kuulla että vatsakin toimii taas.

• Exap kirjoitti:

No hienoa kuulla että vatsakin toimii taas.

Niin eikä perse ole koskaan ollut kipee.

• Anonyymi
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

Niin eikä perse ole koskaan ollut kipee.

Väitän, että on ollut perse kipeä.
        Nimittäin pyöräily aiheuttaa helposti hiertymiä juuri nivusten alueella ja pakaroiden välissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Väitän, että on ollut perse kipeä.
        Nimittäin pyöräily aiheuttaa helposti hiertymiä juuri nivusten alueella ja pakaroiden välissä.

Geelilesta ja pyöräilyhousut on aina ollut, että herkinkin perse pysyy niillä kunnossa riippumatta matkasta.

Muistan ensimmäisen pyöräilymatkani 1970 luvun lopulla 18- vuotiaana.
        Farkut päällä kylmiltään kovilla lestoilla 120 km päiviä viikko.
        Kyllä oli kipee, karjua kivusta piti kun aamulla istui lestan päälle.

• Nuoruus ei ole ikuista.
      Olen kokoharmaapäinen ukko joka on parin kuukauden kuluttua 61- vuotias.
      Vanhapoika. Omaa hautaani suunnittelen 2050 luvulle parhaillaan.
      Olen ollut pahoillani että olen harmaapääukkona ollut haukuttuna nuoruuteni 1980 vuosikymmenestä 30- vuoden takaisesta, jopa 45 vuotta vanhoista nuoruuden ajoistani.
      Vain tämän vuoksi olen oikonut ja kirjoittanut tämän selväksi.
      En ole moralisoitavissa nuoruuteni ko. ajoista.
      En ollut rattijuoppoa kummempi rikollinen koskaan.

• Anonyymi

Viitsisitkö korjata luusi täältä.
      Ei sun seikkailut ketään kiinnosta.

• Hotellimies vain innostuu tuollaisesta ja vakuuttuu entistä enemmän olevansa kaikkien pohjattoman kiinnostuksen kohde. Parempi olla kommentoimatta kokonaan.

• v.aari kirjoitti:

Hotellimies vain innostuu tuollaisesta ja vakuuttuu entistä enemmän olevansa kaikkien pohjattoman kiinnostuksen kohde. Parempi olla kommentoimatta kokonaan.

Vaari on herännyt arvioimaan.

Aina henkilökohtaisuuksiin jotakin mukavaa.

Minä kommentoin asialliset Raamattu-aiheet vuodesta 2005 asiallisesti.

Tämä on tällainen lässytys palsta, jossa monen missio on pilkanteko ja jopa viha.

Viha ns. "adventismiin" on monenlaisen henkilökohtaisen kompastuksen syytä.

Minä en Adventtiliikkeen teologiaa ole moittinut koskaan. Adventtikirkon Raamatun tutkimus on korkealla.

Olen saanut evankeliumista hyvän tiedon, ja vietän uskon asioita yksin tai uskomattomuuden asioita yksin.

Sinkku ihmisenä rupattelen. Hyysää akkaasi rauhassa Sinä ja hauku akka -kakarat med samma, pahoina päivinä niin ei tarvitse foorumeilla harmitella.

Olen tehnyt vain selväksi etten ole moralisoitavissa 1980 ja 1970 luvun aikakauden nuoruudestani. Olen eronnut luterilaisesta kirkosta noin 1985, ja liittynyt uudelleen luterilaiseen kirkkoon 1995 Jumala uskon myötä. Adventtikirkossa 2000 vuosituhannen alusta seitsemän vuoden ajan.

Olen lainkuuliainen kansalainen joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltion lakisäädökset. Rattijuoppoa kummempi rikollinen en koskaan ollut. Rattijuopumus 35- vuoden takana.

Foorumi eikä yksityinen kotisivutila ei muuta minua oikeudellisesti ns. luonnollisesta henkilöstä miksikään muuksi. Julkisen oikeushenkilön (yhtiöt/yhdistykset) palveluksessa en ole.

Jokainen uskovainen saa viettää omaa uskon- ja perheensä elämää minun arvostelematta ja syyttämättä kaikkina elämäni vuosikymmeninä.

Kommentoin Raamatun kirjoituksia yksityisesti perustuslain 11-12§ kansalaisoikeuksilla.
        Laittomia johtajia en voi pitää eläkepäivilläni. Pitää olla minulla työsopimus pakollisesti, jos johtaja minulle jossakin on.

En ole teologian kandidaattien alainen ja olen poistunut hengellisistä etujärjestö-yhdistys-toiminnan talkoo vastuista 1.6.2006. En ole yli vuosikymmeneen kirkonkirjoilla missään.

En ota ainuttakaan kandidaattia eläkepäivieni laittomaksi johtajaksi jumalaksi tai jumalattareksi. Sama koskee kaikkia muitakin oppiarvoja.

- Ihmisillä on eläkepäivänsä. En ole ainuttakaan sopimusta solminut alaistaidoista tai johtajuuksista uskonnollisissa etujärjestöissä kirkoissa.

Minä en vedä minkäänlaisen uskonnon järjestön ohjelmaa, kirkon ohjelmaa. Kirjoittavat itse teologiansa kaikki kirkot -organisaatiot aina.

Olen opettanut ihmisten ryhmien päätöksenteko- mallin, vapaaehtoisen yhdistys-etujärjestö-toiminnan -että älkää kuvitelko että alaisia missään on ilman alaisella olevaa työsopimusta.

Tämä on tällainen lässytys palsta, jossa monen missio on pilkanteko ja jopa viha.

Minä en Adventtiliikkeen teologiaa ole moittinut koskaan. Adventtikirkon Raamatun tutkimus on korkealla.

Olen saanut evankeliumista hyvän tiedon, ja vietän uskon asioita yksin tai uskomattomuuden asioita yksin.

Sinkku ihmisenä rupattelen. Hyysää akkaasi rauhassa Sinä ja hauku akka -kakarat med samma, pahoina päivinä niin ei tarvitse foorumeilla harmitella.

Olen tehnyt vain selväksi etten ole moralisoitavissa 1980 ja 1970 luvun aikakauden nuoruudestani. Olen eronnut luterilaisesta kirkosta noin 1985, ja liittynyt uudelleen luterilaiseen kirkkoon 1995 Jumala uskon myötä. Adventtikirkossa 2000 vuosituhannen alusta seitsemän vuoden ajan.

Olen lainkuuliainen kansalainen joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltion lakisäädökset. Rattijuoppoa kummempi rikollinen en koskaan ollut. Rattijuopumus 35- vuoden takana.

Foorumi eikä yksityinen kotisivutila ei muuta minua oikeudellisesti ns. luonnollisesta henkilöstä miksikään muuksi. Julkisen oikeushenkilön (yhtiöt/yhdistykset) palveluksessa en ole.

Jokainen uskovainen saa viettää omaa uskon- ja perheensä elämää minun arvostelematta ja syyttämättä kaikkina elämäni vuosikymmeninä.

Kommentoin Raamatun kirjoituksia yksityisesti perustuslain 11-12§ kansalaisoikeuksilla.
        Laittomia johtajia en voi pitää eläkepäivilläni. Pitää olla minulla työsopimus pakollisesti, jos johtaja minulle jossakin on.

En ole teologian kandidaattien alainen ja olen poistunut hengellisistä etujärjestö-yhdistys-toiminnan talkoo vastuista 1.6.2006. En ole yli vuosikymmeneen kirkonkirjoilla missään.

En ota ainuttakaan kandidaattia eläkepäivieni laittomaksi johtajaksi jumalaksi tai jumalattareksi. Sama koskee kaikkia muitakin oppiarvoja.

- Ihmisillä on eläkepäivänsä. En ole ainuttakaan sopimusta solminut alaistaidoista tai johtajuuksista uskonnollisissa etujärjestöissä kirkoissa.

Minä en vedä minkäänlaisen uskonnon järjestön ohjelmaa, kirkon ohjelmaa. Kirjoittavat itse teologiansa kaikki kirkot -organisaatiot aina.

Olen opettanut ihmisten ryhmien päätöksenteko- mallin, vapaaehtoisen yhdistys-etujärjestö-toiminnan -että älkää kuvitelko että alaisia missään on ilman alaisella olevaa työsopimusta.

Taisit juuri todistaa, että olin oikeassa.

Mutta fakta on se, että ketään ei kiinnosta.

• Puhut itsesi pussiin. Kaikesta näkyy, että olet erittäin kiinnostunut itsesi julkisesta esittelystä. Ja varsin ilmeisesti kuvittelet, että tämän palstan lukijoita kiinnostaa.

Minua ei kiinnosta tippaakaan sinun tai kenenkään muunkaan keskustelijan seksuaalihistoria tai sukujuuret. Ne eivät kuulu tämän osaston aihepiiriin mitenkään.

• v.aari kirjoitti:

Puhut itsesi pussiin. Kaikesta näkyy, että olet erittäin kiinnostunut itsesi julkisesta esittelystä. Ja varsin ilmeisesti kuvittelet, että tämän palstan lukijoita kiinnostaa.

Minua ei kiinnosta tippaakaan sinun tai kenenkään muunkaan keskustelijan seksuaalihistoria tai sukujuuret. Ne eivät kuulu tämän osaston aihepiiriin mitenkään.

Minua ei kiinnosta kiinnostaako Sinua minun kirjoitus. Olet vain kirjaimia - et ihminen ollenkaan koska on vain kirjaimia.
        Opi ohittamaan kirjoituksia.

Minua ei kiinnosta kiinnostaako Sinua minun kirjoitus. Olet vain kirjaimia - et ihminen ollenkaan koska on vain kirjaimia.
        Opi ohittamaan kirjoituksia.

Kiitos ja täsmälleen samoin.

• Anonyymi
        Jarinhotelli4 kirjoitti:

"Sinkku ihmisenä rupattelen. Hyysää akkaasi rauhassa Sinä ja hauku akka -kakarat med samma, pahoina päivinä niin ei tarvitse foorumeilla harmitella."

Sinkku ihmisenä "rupatellen" Sinä haukut jatkuvasti kaikkien muiden akkoja läskeiksi. Kukaan muu täällä ei tee sitä, eivät edes ateistit. Kertoo hyvin sen, miksi olet jäänyt yksinäiseksi vanhaksi ukoksi, jolla ei ole mitään muuta sosiaalista elämää kuin itsestään kirjoitteleminen, itsensä kehuminen, rivouksissa mässäileminen ja vanhempien naisten sekä ulkonäön että luonteen mollaaminen.

Mitä mieltä olet, olisiko peiliin katsomisen paikka?

• Minua varten ei kannata laihduttaa.

En ole yhdenkään ihmisen kiloja raportoinut koskaan minnekään.

Minä en ole seurustellut koskaan liikapainoisten naisten kanssa.

Minun hormoonitasoni on hyrräyttänyt poskeni punaisiksi aina elämäni jokaisella vuosikymmenellä vain painoindeksitaulukolla optimaalisessa tilassa olevat- kenkä max 39, pituus max 160 cm.

He va så. Aamen.

• Raha-automaatilla pari mommoa piti mielenosoitusta -on kuulemma kaikki ihmetelleet miksi komea mies on poikamies?

- Jokaisella on oma polkunsa. Jokaisen miehen houkuttelevuus nykyajan monenlaisissa elämän tilanteissa -mutta sanotaanko nyt niin että olen elämässäni menettänyt monta kantavaa peruspilaria, jostakin syystä, -mm. työurani, ja meni pyhittynyt seurakunta-elämäkin-
      > En ole halunnut taistella viikottain, kuukausittain ja vuosittain muutaman harvan lantin käytöstä jonkun liikapainoisen pullukan -en laihankaan kanssa, -vaan olen erinomainen hallitsemaan niukan talouden -osaisin finanssimaailmassakin talouteni hallita, eli jos olisi pääomia, niin kuukausitulot pystyisin finanssi elämässä hankkimaan. Naisia ei houkuta perheen perustaminen miesten kanssa, jotka ovat sellaisessa tilassa etteivät pysty perhettään elättämään- tarjoamaan sellaista pohjaa -turvaa-. Naisille ei ole miesten ulkonäöllä mitään merkitystä perheen perustamisessa, -mies joka kustantaa omakotitalon ja elättää hyvin lapset- naiset rientävät näiden luokse riippumatta miesten ulkoisesta houkuttavuudesta. Naisille on tärkeintä vakauden turvallisuus taloudessa, silloin kun nämä ryhtyvät synnyttämään kolmea lasta.

Mutta sen sanon että jos joku on ristinyt minut homoksi, niin minulta on luvassa rikos-syyte ja korvausvaatimus asiassa.
      Minä en ole ainuttakaan homorakkaus-suhdetta vielä nähnyt omassa elämässäni.
      Minä en elä homorakkaudessa parhaillaan.
      Minä en pysty miehen kanssa sellaiseen rakkaus-suhteeseen, niin on aina ollut.

En nai ainuttakaan 1980 luvun heilaa vaikka näillä olisi papin liperit kaulassa tai joku muu usko.
      Vaikka evp rouvalla olisi omakotitalo ja huvila.
      - On naitu jo. Minä en tee valmiiksi naiduilla 40-50 vuotta nussituilla naisilla mitään.

Poikamieselämässä on paljon hyvin asioita. Minun elämänviettoni ei ole ollut jatkuvaa seksuaalisen paineiden aikaa. Kriisiajat ovat nopeasti ohitse, ja sellaiset on aina joku nainen aiheuttanut, jota sitten en ole rakkaudessani saanut seuraani.

Minulla ei ole yhdenkään ventovieraan kylä akan kanssa ainuttakaan yhteistä asiaa.

Jokainen uskonnon kandidaatti saa unohtaa johtaja unelmat eläkeläiseen -jokainen käsityöläispaappa med samma.

Aamen.

Omaa uskonelämäänsä saavat viettää rauhassa.

En ryhdy kenenkään työasian ansioksi.

• Yhdistystoiminnassa etujärjestöissä tai ilman etujärjestöä päätöksenteko tapahtuu toimielimissä.

Jokaisella toimielimen jäsenellä on itsenäistä toimivaltaa äänestyslappu.
        Puheenjohtaja johtaa puheen ja käyttää oman äänestyslappunsa.

Päätöksien teko voi tapahtua vain sääntömääräisissä asioissa.

Esimerkiksi kansanedustajat toimivat armaan maan ylimmässä hallintoelimessä. Säätävät lakia armaaseen maahan. Kansanedustajan itsenäinen toimivalta on äänestysnappula.

Älkää luulko itseänne kovin suuriksi.

Organisaatio-johtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden palkkahenkilöstöistä. Näillä törröttää rintataskuissaan työsopimus, joista päättelevät alaistaito vaatimuksensa mielivallan sijasta.

Aamen.

• Uskonnon organisaatioille kirkoille ei ole armaassa maassa ole annettu kansalaiseen mitään valtaoikeutta.

Viranhaltijat ovat armaassa maassa ainokaisia joilla on suoraa valtaa kansalaiseen -rajattua valtaa virkasopimuksiensa mukaan, -joihin päätöksiin saa aina hakea muutostakin aina oikeuden istuntoja myöten laissa säädetyllä tavalla.
      Viranhaltijoille on aina asetettu viranhakuun tiedollisuuden vaatimukset. Nämä toimivat vain sen mukaan miten ministeriö on ohjeistanut eduskunnan säätämiä lakeja.

Lain valvontavalta on vain koulutetuilla ihmisillä sekin- poliisivoimat ja rajavartiosto kouluttavat väkensä itse.

Kaikessa muussa johtajuuden unelmien missioissa saa nyt vain sitten nuolla näppejään ja rannalla ruikuttaa "valtaansa kansalaiseen" jota ei ole laillisena olemassakaan olevaisena.

• Jokainen kirkko ja uskonnon organisaatio on jättänyt kirjoittamatta jäseniä koskevat säännöt millä ehdoilla olevainen tullaksensa, ja millä ehdoilla olevainen jäsen ollaksensa jäsen mielivallan sijasta.

- Kun tämän sääntökokoelman kirjoitatte, niin harkitsen jäsenyyttä organisaatioon johonkin-.

Sitten potkaisen jokaista kandidaattia ja paappaa mommoa persuiksiin ja sanon sitten vasta "päivää" ja sitten lykkään säännöt nenän eteen, ja vetoan vain sääntöihin, näin se pitää sujua että normitettu mielivallan sijasta.

Aamen.

• Monille alkaa oma rikollisuus -laiton vallankäyttö kansalaiseen ja ihmisten tuomitseminen mm. "homoiksi" "runkkareiksi" "huoriksi" "onanisteiksi" "perseen nuolijoiksi" "namusediksi" -mitä nyt ihmiset keksivätkin omissa mielikuvissaan -ja luulevat että ihmisen jokaisen vuosikymmenen jokainen mahdollinen synti ja erehdys merkitsee ja tarkoittaa ihmisen vakiintunutta säännöllisesti vuosikymmenestä toiseen jatkuvaa elämäntapaa -elämänarvoa.
      - Noin tyhmiä moni itseään viisaaksi luuleva idiootti on -ovat.
      Jokainen tuollainen herjaus on rikos armaassa maassa, ja tarkoittaa jo että 10 000 euron oikeudenkäyntikulut ja korvaukset henkisistä kärsimyksistä lankeaa maksettavaksi rikoksen uhrille-.

Uskokaa tämä.

>>> En ole kohdistanut suoraan Adventtikirkkoon mitään enkä ainokaistakaan Suomen Adventtikirkkolaisen tai minkään muunkaan uskonnon järjestön kirkon -seurakuntien jäsenistä sanaakaan elämäni varrella puhunut, ovat saaneet viettää oman henkilökohtaisen uskonelämänsä ja perheensä elämän minun arvostelematta.

Jokaiseen asialliseen Raamattu aiheiseen kysymykseen tällä foorumilla olen kommentoinut asiallisesti vuodesta 2005.- 2005.

Suksikaa vittuun minua arvostelemasta.

• Toimielimet ovat toiminnan moottoreita, päätöksentekijöitä, juridisia vastuunkantajia -toimielin on pomo. Kumartakaa toimielintä.

Toimielimet jäsenet kantavat toimielimen päätöksien kaiken vaikuttavuuden tuloksisista tehtävävastuuta, joka myös juridinen.

Jos esim. yhdistys tekee vararikon -toimielimen jäsenet ovat henkilökohtaisesti tuomioistuimessa vastaamassa asiasta.

Koska jokaisen toimielimen jäsenen vastuu -juridinen vastuu on olevaisena, ei toimielimen pöytään voi istahtaa muiden toimielimen jäsenien johtajaksi, esimieheksi, jonka äänivalta kaataisi koko pöydän -muiden jäsenien äänivallan.

Organisaatioissa on toimielimien valtuudet mitoitettava normitettava niin että tämä em. on realistinen mahdollisuus toteuttaa. Yksikään neiti tai paappa ei voi pöytään istahtaa kaatamaan omalla äänivallallaan jokaisen jäsenen äänen.

Amen.

he va så.

• He va nu så.

Jarisetä opetti idiootit.

He va nu så.

En ole ainokaistakaan henkilöä puhunut enkä kirjoitellut.

Oppikaa Jarisedän fiksuudesta.

He va nu så.

Aamen.

Loppu.

• Joka luulee olevansa eläkeläisen esimies, tulee olla kanttia kirjoittaa jokaisen allekirjoituksensa alle;

Nimi esim;

Kalle Tappurainen
      eläkeläisten esimies

• Taikka;

Nimi;
      Kalle Kovanen
      käsityöläisammattilainen, eläkeläisten esimies
      eläkeläinen

• >> Sitten var vänligen jätätte kaikki pillun nuolemista "perseen nuolemista" koskevat tarinat
      1974-1980 luvun väliseen aikaan 30 - 45 vuoden taakse.
      Tuo on ollut sellaista nuorten ihmisten-.

Ainoa alaikäinen minun sängyssäni on ollut minun 15- vuotias tyttöystävä 1974 kun olen ollut elokuussa 1958 syntynyt. Molempien holhoojien tietoisuudessa ja valvonnassa. Aamen.

• Onko kanttia tulla vittuilemaan ja syyttämään minua "perseen nuolemisesta."

Onko vielä kanttia tulla vittuilemaan ja luulemaan minua perseen reijän suhdetoiminnan ylläpitäjäksi?
      - ;Minulla ei ole ollut elämäni aikana ainuttakaan suhdetta kummankaan sukupuolen perseen reikään -omaanikaan koskaan.
      Ei yhdyntää ei oraalista-.

Onko varaa vittuilla vielä...?

• Onko varaa vaatia minua synnintuntoon nuoruuteni 1970-1980 luvun ajoista.?

Olen 1990 luvulla 1900 vuosituhannella surrut nuoruuteni vastoinkäymiset ja synnintunnot kohtuullisena omana aikanaan.

Onko vaaraa vittuilla ja luulla että minun pitää olla jonkun ihmisen edessä synnin tunnossa 1970-1980 luvun vuoksi?

Onko varaa luulla niin.

Nyt pidätte huolen että joka saatanan kandidaatti suksii niin pitkälle kuin pippuri kasvaa luulemasta itseään minulle johtajaksi.

• Opetan vielä yhden asian;

- Jos jollakin on arvonimi.

Huomioikaa seuraava asia;

Arvonimiä myydään Suomessa tunnustuksina jostakin jollakin ehdolla.
      On taiteen, tieteen, kunnalliselämän arvonimiä mm.
      Kunnalliselämän arvonimiä voi saada kun ensin viettää 10- vuotta aktiivisessa kunnallispolitiikassa.

Esimerkiksi kunnallisneuvos joutuu edelleen hankkimaan itsenäisen toimivaltansa
      -sen äänestyslappunsa tai äänestysnappulansa itsenäisen toimivallan äänestyslapuilla -ainoan itsenäisen toimivaltansa-.

Esimiesasemaa tai/ja valtaa kansalaiseen ei ole.

Yksikään arvonimi ei merkitse viranhaltijan asemaa. Ei esimiehen asemaakaan.

Opetin hyvin var vänligen-.

• Lain valvontavalta ovat aina koulutettuja ihmisiä.

Tuomiovaltaa istuu perustuslain mukainen tuomioistuin. Muu ei kelpaa Suomessa.

• Taikka;

Orvokki Ollikainen
      Organisaatiojohtaja, eläkeläisten esimies

• Taikka;

Tellervo Tillukainen
      Toimialajohtaja, eläkeläisten esimies

• Joko esimiesunelmat suhteessa eläkeläiseen alkaa hellittämään ?

Joko luulot eläkeläisen tuomarista alkaa hellittämään ?

• Joko ventovieraat parisuhteissa 30-50 vuotta eläneet rouvat saavat vieraiden perheiden tyttärien pillut jaetuksi ilman minua?

Minä en ole neuvotellut kenenkään tyttäriä taikka perheasioita toisen tai kolmannen persoonan kanssa missään. En etujärjestöjen yhdistyksissä, taikka muussakaan yhdistystoiminnassa, en ainokaisessakaan toimielimessä, en ainokaisessakaan osakeyhtiöiden, kunnallisten taikka yksityisen palveluissa henkilöstöjen kanssa sanaakaan koskaan-.

Minä en ole niin röyhkeä että neuvottelisin ihmisten yksityis- perheasiat ulkopuolisten kanssa.

• Joko maajussit ovat kyntäneet peltonsa ilman luuloja että minulla olisi suhde jonkun perseen reikään?

Joko maajussit ovat kyntäneet peltonsa ilman luuloja että minulla olisi suhde jonkun perseen reikään?

Joko on käsitetty että minulla ei ole mitään tekemistä nuorisoseksin kanssa.
        - Minun elämäni jokainen seksisuhde ja seksikontakti on vähintään isovanhemman ikäinen ihminen 2019; -50 villityksessään tänään; jokainen mahdollinen.

• Silmä kovana oli moni täällä -minut tuntevana.

- Kiittäkää Jumalaa että opetin.

• Voi voi.

Kyllä eräällä nimeltämainitsemattomalla keskustelijalla on ketjuihin vielä tuohoavampi vaikutus kuin monella imbesillillä yhteensä.

Suorastaan voisi puhua anti-Midaksen kosketuksesta. Kaikki ketjut, johon tämä kirjoittaja intoutuu kirjoittelemaan, muuttuvat kullan sijaan paskaksi.

• Joko saan viettää eläkepäiväni ilman laittomia johtajatautisia?

- Jotka luulevat esimiesasemaa eläkeläisiin.

Minulla on eläketuloni joista maksan kuluni, vähintään 100 000 muun suomalaisen tapaan.

En ole kenenkään omaisuuksia havitellut. Omaisuuksiakin tulla saa vaikka puolet tämän valtakunnan yksityisomaisuuksista minun hyväkseni omantunnon tahdon osoituksina juridisen pesänjakajan kautta.
      Omaisuutensa saa tunkea vaikka perseen reikäänsä jos tahtoo.
      En sure enkä itke.

• - Ottakaa joku muu eläkeläinen 100 000:sta jolle tituleeraatte itseänne esimieheksi salaa ilman sanankaan tiliä puheistanne sille jota asia koskee.

• Ottakaa vakavasti.

Jokainen saa viettää oman uskonsa ja oman perheensä elämän- minun arvostelematta.
      Näin on ollut elämäni jokaisen vuosikymmenen suhteen asian laita.
      - En ole sanaakaan puhunut minkään sortin uskovaisesta koskaan -ainuttakaan arvostelun sanaa.

• Hyvää kesää.

Jumalan siunausta.

Loppu.

• Vietän eläkepäiviäni eläkeläisharrastuksissani.
      - Ei esimiesjohtajia eläkepäiville.

Kiitos keskustelusta.

• Anonyymi

Lupaat vaan. Et pysty olemaan täältä pois. Kohta alkaa pervojutut osio 2.
        No, jos saat siitä jotain kiksejä, niin minkäs mahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaat vaan. Et pysty olemaan täältä pois. Kohta alkaa pervojutut osio 2.
        No, jos saat siitä jotain kiksejä, niin minkäs mahtaa.

"Kohta alkaa pervojutut osio 2."

Ai osio 2 ??...paremminki osio 100 on lähempänä totuutta...

• Anonyymi

Kiitos kaikille hotellijariseuksille ja hänen uskolliselle kannattajakunnalleen. Ilmeisesti kuuluvat adventisteihin?
      Vaasan Adventtikirkko tarvitsee kunnollista opetusta ja ohjausta jota vain hotellijariseukset pystyvät antamaan.
      Neitsyys on valttikortti ja geelihousut.

• Anonyymi

Herralle kiitos, että olen vielä perseestä neitsyt, vai olenko?
        Älkää missään nimessä lähtekö uskovaisten kanssa yhteiselle matkalle. Aamulla voi nimittäin perse olla kipeä.

• Anonyymi

Nyt sitten he va så, -niin on että olen perustellen mennyt selittäen, että olen lainkuuliainen kansalainen ollut aina arvoiltani. Rikoksenteon arvo ei ole elämässäni ollut kuin rattijuoppoudessa 35- vuoden takaisessa ajassa.

Perustelin myös hyvin ettei luterilaisella eikä "adventismi" uskonnolla ole ollut mitään osallisuutta eikä yhtä aikaista aikaa olemassa. Olen luterilaisesta kirkosta eronnut 1984, ja liittynyt uudelleen luterilaiseen kirkkoon 1995 -Jumalan uskon myötä. Kävin vuosikausia luterilaisen kirkon menoissa kello 10 ja 18 sunnuntaisin. Adventtikirkkolainen olin sitten seitsemän vuoden ajan 2000 vuosituhannen alusta.

• Ketjussa on vastausta. Uskon että tavoitin niitä ihmisiä jotka minut tunsivat takavuosina -että heitä tavoitin.

En voi pitää autoritaarisia salaisia johtajia missään.

Monenlaista pilkantekoa jouduin kuulemaan. On kai ollut edesmenneen sukulaiseni uskontokin joskus asiassa vaikuttamassa. En ole sukulaisteni usko. -Ei tekemistä minulla sellaisissa asioissa.
      Ihmisiä vuosikymmenien takaa edesmenneen sukulaiseni uskossa muistan vain hyvällä.
      En ole koskaan elämässäni kenenkään uskoa arvostellut enkä syyttänyt. Jokainen omaa uskonelämäänsä perheineen on saanut viettää minun asiaa arvostelematta riippumatta järjestöistään kirkoistaan missä kirjoilla. Uskonsa pyhittämiä Jumalan omia on kaikissa uskonnon Raamatun järjestöissä yksilöinä. Myös luterilaisessa kirkossamme ja edesmenneiden sukulaisteni uskonnoissa.

Olen ollut pahoillani joidenkin luonnehdintaa että olisi "rakastunut" joihinkin sukulaisiini.
      Olen ollut turhan aktiivinen yhteydenpitäjä. Äidit ovat pojille rakkaita -äiteinä tavallisestikin.

On tietenkin pilkantekoa luonnehtia turhan tiivistä yhteydenpitoa sukulaisiin tai äitiinsä "rakastumiseksi." -En ole em. ihmisiltä mitään sellaista myöskään edes koskaan ajatellut tietenkään.

Tässä nyt hissunkissun eläkepäiviä.

Minä en nai valmiiksi naituja naisia- mm. 1980 luvun ex-heiloja. Rakkaus ei ollut syventynyt eikä parisuhteista siis sormuksista neuvoteltu. Yhdessä on oltu ilman parisuhteen vakiinnuttamisen puheita. Olin kiireinen työssäni ja opiskelinkin työn ohessa. Olen halunnut parisuhteeseen 30- ikäisenä, ja sitten 50- villityksessäni 47-53 ikäisenä. Tietenkin alle 30 ikäisenä oli joitakin joihin rakastuin korvia myöten ja olisin ilman seurustelua vakiintunut, mutta en näitä saanut.

- Ette saa suunnitella minulle 1980 luvun heiloja.
      Niitä oli lukuisia kymmeniä. Minä en niihin pysty edes koskemaan.
      Uskokaa hyvät ihmiset etten poikamiehenä nai 40-50 vuotta nussittuja naisia.

• Jos minua on joku parittanut vuosikymmenien varsilla, niin ei ole tehnyt minulle mitään ilmoitusta puuhistaan, En ole tehnyt sellaisia sopimuksia että joku käyttäisi salaa omaa arvostelukykyään ja päätöksentekoaan minua koskevassa parisuhdeasiassa.
      - En ole tietoinen mahdollisesta moisesta touhusta.

• Kaikki mitä mm. kirjoitan Raamattu aiheista on minun oma henkilökohtainen kansalaismielipiteeni mitä mieltä itse olen Raamatun kirjoituksista. En ole minkäänlaisen uskonnollisen järjestön -tai ja näiden seurakuntien -ja/tai kirkkojen jäsen yli vuosikymmeneen nyt 2019. Organisaatioiden teologiaa kirjoitetaan organisaatioiden toimielimissä, -en ole ainuttakaan riviä kirjoittanut organisaatioiden teologiaa koskaan. Organisaatioiden web- sivut edustavat organisaatioiden teologista näkemystä. En ole teologi. Olen ammatti koulutukseltani myyntimies ja kiinteistönhoitaja. Kaupallinen perustutkintoni on Markkinointi-Instituutista kauppateknikko. Julkisen johtajuuden julkisorganisaatioiden toimintaa olen opiskellut 2010 luvulla yliopistossa parin vuoden yliopistotyömäärän. Yliopistotutkintoa ei minulla ole. Yliopistotasoista koulutusta on kurssien pisteytyksellä suhteuttamisella tms. mm. esim. on kertynyt arviolta työmäärältään kuitenkin kandidaatti-tutkinnon verran elämän varrella. (Perustuslaki 11-12§ kansalaisoikeus/ sananvapaus/osallistumisen valinnan vapaus-;)

• Anonyymi

Kirjoituksesi eivät ole kovin selväpäisiä.
        Kuka uskoo poikuuteesi/neitsyyteesi?
        Me emme ainakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Me emme ainakaan.

Sieltä taas löytyi joku mahdollisimman yksinkertainen ihminen joka edustaa oikein "me" kaikkia ihmisiä.
        Inhottavaa kun mahdollisimman yksinkertainen ihminen ryhtyy edustamaan jokaista mielipiteellään ja heittäytyy viisaaksi ja ihmisten johtajaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Me emme ainakaan.

Kun ihminen niin sanotusti tulee uskoon, ja ottaa uskon kasteen, hän ei tiedä että joutuu kymmenien ja satojen ihmisten syyttöjiksi, johtajiksi ja tuomareiksi ryhtyneiden syytettäväksi, arvosteltavaksi, ja tuomittavaksi.
        Joutuu johtajien maailmaan jossa suurempi osa on ottanut ihmisten johtajan tehtävän eikä ymmärrä ihmisten johtamisesta mitään.
        Minulla on onneksi oikeusvaltion laki puolellani, sillä olen lainkuuliainen kansalainen, joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltion lakisäädöksiä.
        Osaan lain turvaa tarvittaessa käyttää.

• Jaxinhotelli kirjoitti:

Kun ihminen niin sanotusti tulee uskoon, ja ottaa uskon kasteen, hän ei tiedä että joutuu kymmenien ja satojen ihmisten syyttöjiksi, johtajiksi ja tuomareiksi ryhtyneiden syytettäväksi, arvosteltavaksi, ja tuomittavaksi.
        Joutuu johtajien maailmaan jossa suurempi osa on ottanut ihmisten johtajan tehtävän eikä ymmärrä ihmisten johtamisesta mitään.
        Minulla on onneksi oikeusvaltion laki puolellani, sillä olen lainkuuliainen kansalainen, joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltion lakisäädöksiä.

Ihmiset luulevat että hengellinen usko on sitä että kritisoi ja etsii vikoja toisesta ihmisestä asettaen vertailupohjaksi sitten mitä nyt haluaa, mm. etsii puolustusta omille synneilleen jotka taas sitten on Jumalan ja ihmisen välinen asia.

Oikea hengellinen usko ei ihmistä katso, vaan Jeesusta Kristusta katsoo- ja omaa napaa itseään.

Mutta olen itse kirjoittanut joitakin asioita missä halusin tavoittaa tätä kautta niitä jotka minut tuntevat 13 vuoden takaa muutaman kirkkolaisvuoteni ajoilta.
        En ole yhdestäkään uskovaisesta ihmisestä puhunut tai kirjoittanut. Ovat saaneet omaa uskoaan viettää minun puhumatta vuosikymmenien varsilla.

Olen vuodesta 2005 kommentoinut täällä asialliset Raamattu aiheet asiallisesti ihmiseen katsomatta.

Olen tarpeeksi rupatellut muuta kuin Raamattu aiheita.

Minä en pidä henkilökohtaisella uskollani, tai uskomattomuudellani johtajia.

• Anonyymi
        Jaxinhotelli kirjoitti:

Sinäkö muka uskossa? Hah! Salli mun nauraa?
        Uskoontulosta on todisteena parannuksen teko ja kun sun juttuja lukee ei ole mitään todisteita parannuksen teoista. Päinvastoin.
        Vedät tästä tietenkin herneet nenääsi, mutta siitä vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö muka uskossa? Hah! Salli mun nauraa?
        Uskoontulosta on todisteena parannuksen teko ja kun sun juttuja lukee ei ole mitään todisteita parannuksen teoista. Päinvastoin.
        Vedät tästä tietenkin herneet nenääsi, mutta siitä vain.

Siellä on käsityöläispaappa, -tuhonneet jotkut koko palvelutyöni ryhtymällä johtajiksi.

Mitään muuta kuin suututtavat ja karkottavat suuruuksillaan joille ei löydy mitään juridista perustetta.

Itsensä ja perheensä viihtymisen etusijan ajajia, oman kunnian hakijoita.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 560
      9197
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2295
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      180
      1450
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1189
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      930
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      867
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      40
      711
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      632
    Aihe