Nyt etsitään mummoa vapuksi, ilmoittaudu jos haluat vappu ukon.
Ukolle vapuksi.
19
71
Vastaukset
- AnonyymiMitä sä osaat? - AnonyymiVoltteja ja juoda pullo kossua yhdellä huikalla 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voltteja ja juoda pullo kossua yhdellä huikalla Ei kyl ole kummoset kyvyt, taidat olla tyhmä. 
- AnonyymiNaisista tulee tuollaisia viimeistään vanhetessaan. 

- AnonyymiAlma täss moi mää sano jot No deal. - AnonyymiAlma täti mene nyt jo nukkumaan niin noustaan yhdessä ylös kello 4 ja juodaan aamu sumpit 

- AnonyymiKuin vappu-ukko eroaa muista ukoista? - AnonyymiPunainen nenä ja haju kaupantekijäisiksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Punainen nenä ja haju kaupantekijäisiksi. Emmää sit huoli. 

- Aloittajalla on terveet ajatukset. Monesta 60v on tullu jo a-seksuaaleja. - AnonyymiMää oon simmottis Pöö-seksuaali, huuran peiton alla pöö ja almat peljästys paljon. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mää oon simmottis Pöö-seksuaali, huuran peiton alla pöö ja almat peljästys paljon. niin moni muukin, mutta useilla niitä juttuja ei tartte ulkoistaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mää oon simmottis Pöö-seksuaali, huuran peiton alla pöö ja almat peljästys paljon. Eikös siellä peiton alla ole huono ilma, meillä on niin lämmin ettei tarvita peittoja. Voihan sitä pimentää huonetta jos haluaa pimeässä touhuta. 

- AnonyymiTäälläkin olis sisäsiisti Vappu-äijä elätiksi hyvään kotiin. N 60vee teräsvaari. Otanpa kaljan tässä ootellessä. - AnonyymiMissäpäin odottelet? Ei kai liikaa kaljankanssa läträystä,jotta viisarikin toimii...? 

- AnonyymiHerätän hurjan huhun (ei tarvitse levitellä) 
 Onko tämä Thaimaan kuninkaan uusi vaimo mies? Hänellä näyttäisi olevan viikset. Morsiamesta ei ole lehdissä kirjoiteltu.
 Ei vaikuta kovin onnelliselta vaimorukka.
 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/dea6478f-46de-4449-929f-24bc48c7ecc1- AnonyymiMelko gay maisesti pukeutuu kuningas 
 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fc26e9bb-29b5-47d9-aa29-b46d70e60659#gallery
 Että silleesti
 https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000001931202.html
 Mutta ei sillä ole isoa Mahaa vielä.

- AnonyymiUkolle kannattaa välillä etsiä nuori tyttö viihdykkeeksi, niin ukkokin nuorenee silmissä. 
- Täytyykös se ukolle sitten mummo olla? Olen kyllä jo pitkään pohtinut vanhempaa 65 sinkkua Hesalais miestä kaveriksi,ja jos siisti,miellyttävä ja ok, tutustuttaa myös pulleamuotoiseen vaimoonikin ; ) Tavallaan ’perhetutuksi’... Eikä ollenkaan haitaisi,jos olisi kyseessä viriili,ehkäpä paksupatukkainen pappa,jolla pilkettä silmäkulmassa,ja jos pulleat muodot miellyttää,mielellään lähempääkin tutustumista vaimoon ajan kanssa... 
 Pohtii 53 ukm Hesasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321