Jos joskus ollaan pari

Anonyymi

Luvataanhan että me ei koskaan tulla tänne toisen selän takana kaipaan jotain toista vaan erotaan reilusti ?
Joohan?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä se ole sanomattakin selvää, ettei tämä ole enää käytössä. ?

      • Anonyymi

        Ainakin minä ajattelen niin. Mitä täällä enää sitten tekee.


    • Anonyymi

      Ei tulis kyllä mieleen tulla tänne sit muita(ketä muita?)kaipailemaan jos joskus olisin hänen kanssa yhdessä..

    • Anonyymi

      Joo hyvä päätös.

    • Anonyymi

      totta kai

    • Anonyymi

      Joo kyllä se käy kunhan saa kuitenkin panna toisen selän takana toisia ennen eroa? Joohan? Palsta on mulle aika sama se joten voin olla kirjoittamatta niistä panoreissuista tänne.

    • Anonyymi

      minä huutelen tänne vielä haudanki takaa.

    • Anonyymi

      Ei tulla tänne, nuspautellaan aamuisin, ei kaipaus iske.

    • Anonyymi

      En kyllä tapailuvaiheessakaan muita täällä kaipailisi en haluaisi hänenkään tekevän niin, joten nyt poistun.

    • Anonyymi

      Siis häh !! Ette oo ees yhessä mutta sinä jo hyvää eroa mietit !!

      • Anonyymi

        😆👍


    • Anonyymi

      Huomenta. Olet aivan oikeassa, että tämä ei ole mukavaa miehelleni. Tämä mahdollistaa myös päässäni vertailuaseman.
      Ole siis suhteessa mieheeni ja se ei muutu. Olet minulle ystävä ja se on fakta. Välitän sinusta.
      Me jotenkin olemme löytäneet ”samanlaisen” toisesta. Se on varmaan aika harvinaista. Me törmäsimme toisiimme sattumalta. Meitä yhdistää rankka historia.
      Kuitenkin elämä asettaa meille molemmille haasteen ja se on ylitettävä.
      Minä olen huolissani sinusta siinä, että et katsele ympärillesi. Sinun pitäisi ja sinä saat niin tehdä. Minusta et elä tällä hetkellä. Ihmettelen myös sitä, että et näe lapsiasi. Se on aivan käsittämätöntä!?
      Hyväksyt kaiken liian helposti. Sinun pitää taistella elämästäsi. Puhu jollekin luotettavalle ongelmistasi. Sinun elämäsi vaikuttaa ulkopuoliselta aivan käsittämättömältä. Mielestäni olet terapian tarpeessa. Taistele!

      • Anonyymi

        Aikas hulppeata tekstiä, noin vaan suit sait kuvittelet että aloittajalla on lapsia !! Jotenkin itsellä on ajatus että aloittaja olisi nuorehko nainen. Mutta oli mitä oli niin melkoisia johtopäätöksiä täällä tehdään muutaman sanan viestistä.


    • Anonyymi

      Oletko lukenut Dostojevskin eukon muistelmat

    • Anonyymi

      Hyvähän se on varautua aina pahimpaan, jo ennen parin muodostusta sopia eron tavoista :))

    • Anonyymi

      Minä olen huolissani sinusta, hyvin huolissani. Kohta romahdat😔

      • Anonyymi

        Älä leiki siinä tietäjää, mitään tiedä aloittajasta etkä tunne, pelkkää vittuilua tämmöinen eikä mitään huolissaan oloa.


      • Anonyymi

        Eikö sun kurja elämä ole päättynyt vieläkään?


    • Anonyymi

      Saakohan alaikäiset nykyään edes ostaa lottokuponkiakaan, en tiedä, mutta jotkut pelaavat vartijoilta salaa kolikkopelejåkin :)

      Lotto tai keno... sellaiset mihin laittaa itse numerot jännittävämpää sitten katsoa arvontoja jos on itse laittanut numerot mitä on tullut mieleen. Aika hauskaakin sellainen ja aika halpaakin.

      Minä en itse pelaa juurikaan, joskus ehkä hetken mielijohteesta, enemmänkin niiden pelien suunnittelupuolella.

    • Anonyymi

      Tässä tilanteessa olen tyytyväinen, että olen ystäväsi. Voin katsella sinua ulkopuolisemmin.
      Olen ymmärtänyt, että sinulla on hirveän huono itsetunto, vaikka olet niin upea, upea tyyppi. Toivon, että teet jotakin elämällesi. Kaipaat muutosta. Tee jotakin!
      Minä olen ystäväsi. Minuun voit luottaa. Minä en tee sinulle kurjasti ikinä. Siihen olet aivan liian hieno.
      Olen iloinen, että olen tavannut noin upean ihmisen. Mitä enemmän sinua tunnen, sitä enemmän sinua arvostan.

      • Anonyymi

        Voi voi sentään, sinäkin siinä latelet kiitoksia täysin tuntemattomalle henkilölle, ei koskaan ole tullut mieleesi sanoa niitä kiitoksia upealle ihmiselle itselleen?


    • Anonyymi

      Aika oudot lähtökohdat suhteelle. Eikö suhteeseen mennä sillä ajatuksella, että ei erota koskaan, eikä olla jo eroamassa ennen, kun edes ollaan yhdessä. Ei jokaisesta pienestä riidasta voi erota, vaan ne käydään läpi yhdessä.

    • Anonyymi

      Näin se on miehenikin kanssa. Aikaisemmin riideltiin usein ja mies sai kestää minulta kaikenlaista. Hän on todella joutunut minun skitsoidia puoltani kestämään.
      En halua hylätä häntä ikinä. Hän on minun mieheni, mikä tarkoittaa sitä, että sinun pitää löytää joku toinen.
      Minusta tuntuu, että edes etsikään. Olet niin tottunut tyhjään elämääsi, että se tuntuu turvalliselta.
      Usko minuun ystävänä. Sinun elämäsi on erikoista eikä sinne tällä hetkellä mahtuisi edes kukaan muu. Sinä kaipaat muutosta mutta uskotko sinä minua.

    • Anonyymi

      Jaaha mutta ystävät tapaavat yleensä naamatusten. Kukaan nainen ota miestä pelkkien tekaistujen tekstien perusteella. Monelle menee läpi sun juttusi vaikka sut tuntevat. Mulle ei mee vaikken sua tunnekkaan.

    • Ei parisuhteessa ollessa ole mitään järkeä käydä palstalla kaipailemassa tai edes muuten vaan seuraamassa. Ei tämä nyt niin mukava palsta ole.

    • Anonyymi

      Eriparikengät sitten toisella kumisaapas päässä, toisella reinot väärissä jaloissa pukee joikaista teemua, reinot väärissä haloissa ja tulikuumat kumasaappaat päissään.

    • Anonyymi

      Yritän vain auttaa sinua ystävänä mutta sinä et kuuntele. En tiedä, mitä tehdä. Lopetan mutta toivon, että joku muu, jota kuuntelisit, auttaisi sinua. Olisiko sinulla ystäviä, sisaruksia?

    • Anonyymi

      Itse tulin tälle palstalle siksi, kun kaipaamani miehen oli niin vaikea puhua asioista suoraan eli kommunikaatio ontui suhteessamme. En mä täällä ketään muuta ole kaivannut kuin häntä tänä koko aikana.

    • Anonyymi

      Minä olen onnellinen mieheni kanssa mutta huolissaan sinusta ystävästä. Asetelma on tämä. Tiedän, että sinä välität minusta mutta en ole ainoa - nykyään kohtalaisen mukava - nainen maailmassa. On muitakin ja sinun täytyy löytää omasi. Et löydä häntä kotoa käsin.
      Sinun on vähän vaikea luottaa minuun, vaikka suhteessa sinuun, olen kunnollinen ihminen. En tee sinulle pahaa enkä myöskään ole hiipimässä suhteeseen kanssasi salaa. Epäilet, että haen sinusta elättäjää. Muistutan, että olen töissä ja jäämässä pian eläkkeelle. Minulla on omat rahat. Pärjään nykyään omillani.
      Minä pysyn tässä, koska kaipaat ystävää. Me molemmat joudumme käymään läpi sen, ettei tästä tullut parisuhdetta. Uskon, että sinulle on jotakin parempaa tulossa mutta ensin sinun täytyy käydä läpi muutos. Taistele elämästäsi, koska epäilen, että olet pian itsemurhan partaalla.
      Kun puhun joistakin asioista, nouset takajaloille. Olet herkillä ja syystä. TEE jotain!

    • Anonyymi

      Edelleen olet ns koetinkivenä😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3431
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      241
      1882
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      94
      1373
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1213
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe