Pärisee :D Onko laudalla kokaiiniasiantuntijoita (ylilauta h alhalla en voi spämmiä sinne)
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 18
Vanhimmat
Kyl metku varmaan voittaa ainaki jos on hitaita alla... Mut uniikki kuosi. Ensi kerralla kräkkiä :D
Hampaatki puutu :D Hiton outo tunne. Laskuissa varmaan ranteet auki... täs on joku random pilsu ni nokitan sen, ekstaasia, piriä, kofeiinia, metkua, ketamiinia, mut toivottavasti ei opioidia.
Syketesti 130bpm istuessa. Verenpaine tuntuu kovemmalta. Ja mulla on bentsoa (ehkä) ja buprea alla. HYVÄ vauhti max 120. Testi kuunnellessa sia - chandelier, tuntui jotenkin "poeettiiselta" / "runolliselta" (paremman termin ja keskittymiskyvyn puutteessa) vetää saman biisin ääressä kuin eka amfetesti. Vaikka biisi ei olekaa kovin kummoinen,.
Kappaleen video sentään on varsin nätti.
No ei tää on narkkauslanka :D Mites teillä muilla? Onko hyvä meno? Vai tylsää?
Päätin alkaa opetella japania ja enochiaanista enkelikieltä samaan aikaan, eli varsin tylsää.
Mulla on ikuisuusprojekti yhden kanssanarkomaanin kanssa tehdä faktuaalisesti ja puolueettomasti täydellinen tietokanta (jonkinlainen wikipedia/foorumi -hybridi, ennen lomaa ei ole hirveästi aikaa suunnitella) kirjaimellisesti kaikesta päihteisiin liittyvästä. Misinformaatiota ja ristiriitaista tietoa sekä puolueellista valehtelua on kaikkialla. Sivu olisi voittoa tavoittelematon.
Lainit ketkua mitkä liittyvät toiseen projektiin, narkkauksen lopettamiseen. Pahoittelut huonosta kieliopista, maailma kieppuu :D Ketamiinilla mt-ongelmat ja ahdistus korjaantuu. Redditssä sanotaan ;D Viimeinen toivo D; Tiedostan sevAN tekstin, postaan myöhemmin? Mites muuten elämässä?
Syke hakkaa ja pystyn aika nopeasti tuntea ahdistuksen alkavan. Kuten stimuissa, varsinkin laskuissa, yleensäkin. Ellen käytä paljoa hitaita samalla ja nuo bentsot toimivat jollain tavalla, mutta eivät ole aitoja.
Ei kyl sovi mun mielenterveydelle. Mut ymmärrän hypen ja mielenkiintoista testata.
Ainiin. 3/5 arvosana.
Eopä täs ittel kittäää. Herjutellu, ollu vaan, ja ehkä viel jotain vähä tos illemmalla.
Juu pakko ottaa tos laskuihin jotain. No pidä hei hauskaa munki puolesta
Joo.
Nistit vittuun
Poistakaa lanka. Ei sovi nuorten silmille.
UI on muuten muuttunut parempaan suuntaan. Hyvä YP!
Nyt ketamiinia, oli pakko testata, tää on niin putsia että yksi pieni laini ja euforiat ja disso-olot alkaa :D Ei-disso-nisteille vähän turha selittää.