🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti viedessäni autoa huoltoon. Bussipysäkille kävelystä ei tullut mitään joten päätin turvautua taksikyytiin. Meillä oli kuskin kanssa hiukan erimielisyyksiä noutopaikasta, mutta ongelman ratkettua ahtauduin takapenkille kylmästä tutisten. Niinkuin nyt taksiin käydään korkeintaan takatukkaa vilkaisten.
Etupenkiltä kuului tervehdysten jälkeen "Oletko joskus ollut xxxx:ssa töissä". Myönnettyäni hän esittäytyi ja sanoi tunteneensa minut äänestä (jaaha.... 😀 ei kai se niin kamala ole). Muistinhan minäkin sitten hänet, vaikka en vielä sivuprofiilistakaan olisi tunnistanut parransängen takia. Puolustuksena että v 2008 jälkeen en häntä ole nähnyt sillä vaihdoin silloin toiseen toimipisteeseemme. Siinäpä sitten sujui loppumatka iloisesti rupatellen ja työkavereitamme muistellen 🙂
Eli lyhyesti nähdessänne kaivattunne ja jos haluatte jutelle niin menette vaan luokse ja kysytte, oletteko nähneet paikassa missä viimeksi olette hänet nähneet. Odotatte rauhassa, kun hän miettii ja myöntää, sitten esittäydytte nimeltä ja kysytte ehtiikö hän tulla kahville ärrälle tai kaupan kahvipisteeseen tms. 🙂
Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta siis...
Siinäkö pitää olla se kymmenen vuotta välissä?Ei tartte olla kymmentä vuotta. Se oli vasn esimerkkinä kun mulle.kävi noin. Vähemmät ja enemmät vuodet käy hyvin.
Kootuissa minulle näkyvissä vastauksissa näkyy yksi poistettu vastaus. Se, että se on sääntöjen vastaisena poistettu johtuu siitä, että tänne saa kirjoittaa suomeksi ja ruotsiksi. Joku automaatti on sen poistanut en minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818