Katselin tallink siljan vlogi videota jossa kapteeni aina ajoi laivan satamaan. Onko tämä jokin yleinen sääntö ruotsinlaivoilla että kapteeni kiinnittää laivan aina laituriin?
Laivan satamaan tulot
10
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tietty. Kapteeni osaa, jaksaa ja tekee kaiken.
Kyllä kapteeni aina puikoissa kun tullaan satamiin
- Anonyymi
Jaa ettäkö kapteeniksi ylennetty saa sitten ensimmäistä kertaa ajaa laivan laituriin.
Miten ei tunnu järkevältä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ettäkö kapteeniksi ylennetty saa sitten ensimmäistä kertaa ajaa laivan laituriin.
Miten ei tunnu järkevältä?Ehkä siksi kun et ymmärrä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siksi kun et ymmärrä asiaa?
Onhan selvää, että bussikuskikin ajaa ensimmäisen ajonsa bussilla vuoro-ajossa. Ja lentokapteeni tekee ensilaskunsa kentälle saatuaan sen neljännen nauhansa.
Tuossa ymmärrystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ei tunnu järkevältä?Kapteeniksi ei ylennetä!
Kapteeniksi kouluttaudutaan ja sitten varustamo joko valitsee sinut jonkun laivansa kapteeniksi, tai sitten ei valitse.
- Anonyymi
Perustuu siihen että kapteeni vastaa laivasta ja ohjaa laivan satamaan joten jos jotain sattuu se on kapteenin vastuu eikä puikoissa ole perämies. Merellä ollessa puikoissa on muutkin kuin kapteeni.
- Anonyymi
Lisäyksenä se että kapteenihan antaa lähtökäskyn satamasta ja jos se olisi nukkumassa kun laiva tulee yöllä ahvenanmaalle joku muu voisi tehdä omavaltaisia päätöksiä sen suhteen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752