Mulla olis tehtävänä koko vuoden uskonnon muistiinpanot, monisteet ja läksyt, englanista noin puolet tehtävistä tekemättä sama ruotsissa, matikan joku taulukko esitelmä ja kaikki köksän läksyt (ei sinänsä muuten väliä, mutta jos ei ole tehnyt läksyjä niin arvosana on 3 numeroa huonompi) miten saisin motivaatiota tehdä ne? Mulla on n. 5pv aikaa tehdä ne lukea kokeisiin.
Mikä motivois?
Anonyymi
3
148
Vastaukset
Käy koko luokka uudelleen. Eiköhän se motivaatio sieltä löydy. Jos jäät vielä sen jälkeenkin epävarmaksi, niin ainahan sitä voi tuplata kahteen kertaan.
tee vaa joku lupaus ettet saa vetää kätee ennenku oot nuo tehny nii eiköhä ne tuu tehtyy koval vauhil :/
Eikö vaan voisi luvata tehdä ne rästihommat? Seuraava kysymyshän on, että mistä motivaatio niiden lupausten pitämiseen ja ehdottamasi lupaus on ihan yhtä helppoa rikkoa, kuin kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540