Mitä köyhät?

Anonyymi

Muuta sanoa en voi...

14

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tililläni näkyy olevan 30 156 euroa, mikäs tässä ollessa.

      • Anonyymi

        Luulen pahasti, että aloittaja ei tarkoittanut rahaa.


    • Makoilen lairurin sohvalla ja ihailen poutapilviä, mikäpä hänessä.

    • Maailmani vaan rikastuu.
      Oottelen tässä juuri neljää nuorta ja kolmea koiraa.

    • Anonyymi

      Toivon yhdelle peräpukamia toiselle syylää nenään kolmannelle silmätulehdusta ja neljännelle kiitos sitä samaa. ;)

      • Olisihan se kiva, jos olisi köyhälläkin jotain mitä ei kaikilla ole.


    • Anonyymi

      Vedän kirjaimellisesti lonkkaa eli viruttelen.

      • Anonyymi

        Virutellaan, kun huuhdotaan vaatteita väljäs vedes.
        Jos viruu, voip olla paha tilanne.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virutellaan, kun huuhdotaan vaatteita väljäs vedes.
        Jos viruu, voip olla paha tilanne.

        Beng

        Kyllä on sidekudoksia virutettava.
        Lapsena äiti kielsi viruttamasta villatakin hihoja. Se villis oli päällä eikä märkä.
        Meillä pyykit "huuheltiin".


    • Anonyymi

      kaunista ja onnellista kesää kaikille toivottelee eräs joka myohään heräs ja kimpsunsa ja kampsunsa keräs
      -- pian aika mennä unten maille.

    • Anonyymi

      -tein elämäni aikana viiskytviis vuotta vuorotöitä. Rankinta oli silloin kun elämässä ei enää ollut jäljellä yötä tai päivää. Viimeiset juoksin vilkkaiden lastenlasten kannoilla -todellinen piristyskuuri yksinäisen mummun eloon. kiitos pienet pojat ja tytöt, olitte kaikki suurenmoisia kasvattajia vanhallle jääräpäälle. Mukavaa on nykyisellään herätä aamuisin virkeänä nousevan auringon kajoon ja uuden päivän sarastukseen.

    • Anonyymi

      Mitäs tässä.
      Rahan tuloa en voi estää.
      Käy se köyhyyden korvikkeeksi.
      Pankissakin paskanmarjat. Marjapussi oli kiva peli. Ja pussit tyhjinä.
      Ei tarvitse huokaa, on ruokaa, vaatetta riittävästi, katto pään päällä, seinät ympärillä, elektronikkaa, wifi, netti...Koko maailma. Siitä omistan vähintään 10 %.

    • Anonyymi

      jatkoksi vielä hauskempi juttu kierrätyksestä. löysin taloni pihamaalta kukkamaita peratessa 1800 luvun suomalaisen hopeamarkan jonka lahjoitin uuden kirjaston toimeliaille tytöille - jotain innostavaa ja kivaa sen arvosta kirjaston -lasten osastolle ja sitähän syntyi. Pikkupoikain lempilelu vanha vihreänkirjava lohikäärme oli saanut puhdistavan kylvyn ja saanutnsiivet selkäänsä - lentääsiellä kirjaston lasten osaston katon rajassa kaiketi onnellisin miettein--paljon hyviä hetkiä kirjasto mummin ja pienten lastenlastenkin eloon aikanaan tarjosi -- mistä edellenkin suuret kiitoksen kylän kirjaston väelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe