Onko nykynuoret joo liian Sest?

Anonyymi

Mitä mieltä nykynuorista? Onko monet jo liian sest? Mielestäni aikalailla monet ovat ihan sestå! Aikuisilla on varaa parantaa ja olla enempi sestå? Itse ainakin olen enempi alkanut menemään sestokokki suuntaan ja pikkuhiltaa 100% sest.

5

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalaiset nuoret ovat liian sönkköjä, varsinkin kirjoittelussaan ja kieliopissa. Vaan empä heitä syytä, kun radio ja tv näyttävät esimerkkiä sen kun kerkeävät ja ihan laillisestikin sallitaan jo kaikki kieliopilliset rupikonnuudet; kuten "Me ollaan" tai "se, ketä huvittaa" tai "korkein lämpötila mitattiin Porissa, MISSÄ (jossa) elohopea nousi sinne ja sinne asti tai " me mennään lomalle Thaimaaseen, koska Swasimaaseen oli vain menolippuja" ja lisä'ksi Thaimaassa on hyvä biitsikeli tällä hetkellä (ei siis ilmeisesti vielä metriä lunta eivätkä rantakadut kaljamalla"

      • Pikkujuttuja. Joka/mikä esim. unohtuu helposti ja me ei olla yo-kokeissa. Kyllä melkein jokainen tajuaa ne virheet, mutta useimmat eivät ole tarpeeksi autistisia jäämään tarkistelemaan sitä lastenfoorumin roskapostausta. Varsinkin, jos on päihtynyt, valvonut tai molemmat tekksti menen tälllee, koska ilmiselvät syyt.


      • Anonyymi

        Se vääräsuomi vain karkoittaa potentiaalisia kuulijoia kanavilta, jos niitä seurauksia ryhdytään luettelemaan. Eipä sillä, kyllähän sitä YLE-veroa nyhdetään varmaan siltäkin joka ei edes koskaan kuullut sanaa YLE


    • Anonyymi

      Radiotahan kuunnellaan usein työn lomassa, ja minusta radion kuuntelu ei saisi silloin käydä työstä. Mitä enemmän puhuja näkee vaivaa sanojensa eteen, sitä vaivattomampaa häntä on kuunnella. Monesti se työ ja vaiva kuitenkin jää kuulijalle, kun nariseva pissis tai kääkivä jonne lasketteeee siis-niinku-mummeest-ikäängku-kielellä juttuja viikonlopun kohokohdistaan tai lauma senkaltaisia kihittelee keskenään kuin pyjamaparty-sakki sipseineen ja Frisco-limsoineen ok-talon yläkerrassa timanttisella 90-luvulla.
      Tätenpä siis valitsenkin traktorin kopissa mieluummin Juha Ahvion snellmannilais-heegeliläiset argumentit ja intellektuellien rillipäiden puoltamat nyanssit kuin Yleksin, nörtsin tahi Basson mukarentouttavan menon ja jynssyttävän musantapaisen

    • Anonyymi

      Aloittaja ainakin on erittäin sesti, sestimpi kuin kukaan on vielä koskaan ollut. itse asiassa hän on maailman ainoa sesti. Totisesti. on ONNN! On kyllä ON, kysy vaikka Niilolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe