(Koulussa...) suihkussa käyminen. Huom! Alasti.

Anonyymi

Oon 7.lk tyttö, 14v. Oon tosi epävarma itestäni, vaikeasti masentunut. Oon tähä asti käyny sillee vaa äkiii huuhtasemas jalat, kainalot ja naaman, muttaku seki tuntuu et tekis mieles vaa mennä kodis heti suihkuun... oon tähä asti käyny aina kotona yleensä sit illal kunnon pesul, koska haluan pestä hiukset ja kaikki rauhassa ja sillee, ettei ahistais. Pelkään siis koulus, et oon tyylii alasti tai ainakin puol alasti, ja sittyylii joku nainen (ohjaaja), tulee sinne tarkistaa ettei kukaa sinne jää kauheen pitkäks aikaa, tms. Meidän liikkaope on mies, joten eihä siel kyl oo viel käyny tsekkaa mut pari kertaa joku on käyny oven raost kysymäs tai jotai...
Ei siis mitää henk.kohtaist.
Eli onks koulus oikeest pakko mennä suihkuu, jos haluu mennä kotona sen takii ku ahdistaa tollases paikas olla alasti? Jos ihmettelette miten vaik uimahalkist toimin, nii yleensä laitan pyyhkeen ympäril ja meen sellasee kphtaa tai paikaan siis, ettei kukaa kiinnitä muhu sillee huomiota.
Uimarannal tosin on helppoo, ku on pukkatei joihin voi mennä 1-3, max. 5 henkilöö, ja isompaa max. 20 henk.
Mut et voi menmä yksin.
Meidän kerrostalos jokasel on oma sauna, ja meil on iha oma ku joissaki kerrostalois on taas ihan yleinen mihi varataa aika. You know?
Noi eriasia o tietysti oman perheen kanssa, kun vieraissa paikoissa ja koulussa mis tutu ja tälläset näkee voi nähdä sut...
Totaa, täs oki var,aa tarpeeks tekstii joten vastatkaa kysymykseen.

viel 5 kysymystä joihin kaipaan vastauksia.

1. Miten te toimitte juliisissa paikoissa, esim. Just koulissa pukkarissa? Meettekö vaa pokkana alasti suihkuun, vai alusvaatteet pääl ja pesette vaan kainalot, jalat ja meette koton kunnol suihkuun, tms?
2. Miltä teist tuntuu, ku te meette vaa jotenki muiden joukkoo ja yritätte olla,ns. Normaalisti?
3. Tuntuuls ikinä siltä, et apua nyt en ketä pakko päästä pois kut yritätte yrittää tehä jotai mut ootte vaa sillee, et joo iha sama?
4. Ikä, sukupuoli?
5. Onks tää juttu jyös teille ihan todella vaikeaa, ja masennusta, epävarmuutta itestä, tms viel pääl mikä ei tee yhtään yhää sille asialle?

8

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen ruma plösö keski-ikäinen äijä, eikä alastomuuteni nolota tasan yhtään, eikä alastomuuteni ketään kiinnostakaan, ja yritän itsekin pitää silmäni myös erossa alastomista neideistä. ; )

Itse ihmettelen, miksi kauniit ja hoikat teinit (kaikki te olette kauniita ja hoikkia minuun verrattuna ja minun mielestäni) häpeilevät alastomuutta, joka on maailman luonnollisin asia?

Tiedän kokemuksesta, että häpeily korjaantuu iän myötä, mutta eikö sille voisi tehdä jotain juuri nyt, kun se niin monia tuntuu aivan kamalasti ahdistavan?

• Anonyymi

Eivät kaikki ole kauniita... Mä olen Ruma, p...a vaikka Oon oikeest ihan kunnollinen ja hyvä tyyppi muiden mielestä, Oon masentunut, läskit ja liha jakautunut mun pituuden kans ihan hyvin mut Ruma joka tavalla... Joo, luonnollinen asia, mut häpwen ittweni... Ehkä mun pitäis kuihtuu pois, ja antaa paikkakunta jollekin muulle.

• Anonyymi

Teinilauma siinä, jokainen itseään tuiottaa, yksi arvuuttelee mitä muut minusta ajatteleevat, eikä huomaa että kaikki muutkin tekevät pelkkää sitä samaa. Nuorempia ei vielä kiinnosta ulkonäkö, vanhemmat eivät juuri välitä omastaan eivätkä muiden. kuinka kukaan siis ketään kyyläisi?

• Anonyymi

Oletpa säki v...tu s.....a Nero... Kiitos paljon, ei auttanut yhtään mitään!

• Kelasin täs et olen lopullisesti pilannut mielenterveyteni ja aivokemiani. Hups, sinne meni.

• Anonyymi

Voi ei... tsemppiä!

Oman mielenterveyden on pilanny mun kiusaajat, ja sukulaiset. Onneks vanhemmat on tukena, ja oon völil netin kaut tutustunu ihmisiin jotka on olku mun tukena.

Toivottavasti sulla on silti jonain kauniina päivänä aurinkoiseen päin myös, ja mulla!

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ei... tsemppiä!

Oman mielenterveyden on pilanny mun kiusaajat, ja sukulaiset. Onneks vanhemmat on tukena, ja oon völil netin kaut tutustunu ihmisiin jotka on olku mun tukena.

Toivottavasti sulla on silti jonain kauniina päivänä aurinkoiseen päin myös, ja mulla!

Tuskin olet. Et ainakaan, jos jatkat tolla samalla radalla. Jos jatkossakin hoidat vastoinkäymiset tuolla tavalla ei sinulla tule olemaan mitään ongelmaa. Uskon.

• Anonyymi
        andrukela- kirjoitti:

Tuskin olet. Et ainakaan, jos jatkat tolla samalla radalla. Jos jatkossakin hoidat vastoinkäymiset tuolla tavalla ei sinulla tule olemaan mitään ongelmaa. Uskon.

Miten sä voit sanoo julle noin? En ole ainoa jolla on paha masennus, lievä ahdistuneisuushäiriö. Sitä paitsi, en jaksa aina ajatella positiivisesti. 85% ajasta olen ihan maassa. Ei jaksiai, ei jaksiais mitään, välittää... mulla ei ole ongelmia. Ne ongelmat ei ole mun aiheuytamia. oli miten oli, mukavaa jatkoa sulle. Ihan oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe