Täällä mistä se sinne Kuhmoon lensi,kulkee puhe että olis siellä laitettu johtajan paikalta lähteen.Onko asiassa totuutta?
Onko Martti osuuspankin johtajana
25
2045
Vastaukset
- Anonyymi
En tiijjä mutta olisi hyvä uutinen. Kertokaa heti, jos asiasta jotain faktaa.
- Anonyymi
Eihän hän sit kauaa pidetty/viihtynyt OP:ssa 🤔
- Anonyymi
Kannattaa kysyä p....n. n......lta
- Anonyymi
On se kumma että täällä ei saa ilmineerata kuka on Kuhmon Osuuspankin toimitus johtaja. Joka näkyy Kuhmon Osuuspankin sivuilla...
- Anonyymi
Minusta on myös niin outoa että mitä ilkeilyä se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma että täällä ei saa ilmineerata kuka on Kuhmon Osuuspankin toimitus johtaja. Joka näkyy Kuhmon Osuuspankin sivuilla...
Se on Kuhmon uutta keskusta politiikkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Kuhmon uutta keskusta politiikkaa...
Niimpä näkyy, sitä Juuri, Kepulaisuutta..
- Anonyymi
Onko vielä johtajana? Suoraan kysymykseen vain suora vastaus,on vaiko ei ole. Op päivitykset näkyy olevan aika vanhoja.
- Anonyymi
No ei ole täällä ketään johtajia. Mitäpä ne siellä pankissa tekee. Parvekkeelta vain kahtelevat ja syleksivät...
- Anonyymi
Näytetty poistetun linkki OP Kuhmon henkilökuntasivuille. Outoahan tuo on, mutta kai moderaattori on jonkun muun pankin asiakas.
- Anonyymi
Op Kuhmo sivuilla : Vastuuhenkilöt näkyy..
- Anonyymi
On elämä Kuhmossa salaista ja hyvin outoa.
- Anonyymi
No on. Tämä menee ihan jahkailuksi tämä homma...
- Anonyymi
On tosiaan outoa jos ei selvään kysymykseen uskalleta antaa selvää vastausta.
- Anonyymi
Fiksumpaa olla piilosilla jos ei ole ylioppilas.
- Anonyymi
Aikaisemmista johtajista yksi oli peräti MERKONOMI!.
- Anonyymi
Ei ollut,MERKANTTI oli kyseinen johtaja.
- Anonyymi
Olipa merkonomi tai merkantti mutta onko Martti Pulkkinen vielä Kuhmon OP.n toimitusjohtaja?
- Anonyymi
Kokeillaanpas näin kun valvoja poistaa näkökään kaikki vastaukset eli k.y.l.l.ä.
- Anonyymi
Ollaan me naurettu tälle keskustelulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeillaanpas näin kun valvoja poistaa näkökään kaikki vastaukset eli k.y.l.l.ä.
Valitse viimeiisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeillaanpas näin kun valvoja poistaa näkökään kaikki vastaukset eli k.y.l.l.ä.
Se on Mara Pulleroinen..
Martat olivat mukana pankinjohtaja Ritva Komulaisen viettäessä viimeistä työpäiväänsä pankilla 31.5.2018. Kahvitellen asiakkaiden ja ystävien kanssa. Toivotamme hänelle hyvää kesälomaa ja leppoisia eläkepäiviä. Olimme mukana myös onnittelemassa Kuhmon Op:n uutta toimitusjohtaja Martti Pulkkista. Hän kutsui kaikki kuhmolaiset kakkukahvit ja vaihtamaan kuulumisia 14.6.2018.
- Anonyymi
On ja tosi rento kaveri. Huumorintajuinen ka mukava. Ei jännitä ollenkaan ja sille voi soittaa milloin vain. Se itsekin soitteleen välillä kännissä asiakkaille. Mukava merkonomi
- Anonyymi
Martti osaa numerot ja pankin hoidon.piste
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501