Uskaltaako tilata Rhinocamera.fi firmasta?

Anonyymi

Hei asiantuntijat!
Uskaltaako tilata Rhinocamera.fi:lta? Reilu satanen on halvempi kamera kun muualta netistä ja kivijalkaliikkeistä. Onko teillä kokemuksia?

10

5755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei!

      En suosittele tilaamista! Toimitus takkuaa, yhteydenpito tapahtuu sähköpostilla (käyttävät Google translatoria), selittelevät ja pahoittelevat kyllä viivytystä, mutta rahoja eivät palauta. Puhelimitse ei saa kiinni.

      Joku on kai saanut tilauksensa joskus perille, minulle se ei tullut. Luottokorttiyhtiö onneksi korvasi, mutta ikävää ylimääräistä vaivaa tällaisesta.

      • Anonyymi

        Niin kuivaa tekstiä ei olekkaan joka ei tuolla huumoriksi muutu. Muutama kerta edes takasin niin loppuu huumorintaju itseltä. Ei kovin korkea ole usko tekoälyihin yms. asioihin jos ei edes kirjoitettua tekstiä osata kääntää oikein. Puheentunnistus uusinta uutta vaan toimiiko käytännössä. Yrität tilata pizzan ja käynnistätkin maailmansodan. Siinäpä loistavat tulevaisuunnäkymät.


      • Extyökkäri
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuivaa tekstiä ei olekkaan joka ei tuolla huumoriksi muutu. Muutama kerta edes takasin niin loppuu huumorintaju itseltä. Ei kovin korkea ole usko tekoälyihin yms. asioihin jos ei edes kirjoitettua tekstiä osata kääntää oikein. Puheentunnistus uusinta uutta vaan toimiiko käytännössä. Yrität tilata pizzan ja käynnistätkin maailmansodan. Siinäpä loistavat tulevaisuunnäkymät.

        Kyllä hyvä pizza nyt yhden maailmansodan arvoinen on, kunhan sota ei kovin pitkäksi äidy!

        Tekoälyn ongelmana lienee samojen sanojen käyttö hieman eri merkityksessä muusta tekstistä riippuen.

        Vanhana mutta oivana esimerkkinä voisi pitää seuraavaa: "Kun lakkaa satamasta, niin hae lakkaa satamasta"! Siinä saattaa keinoälyllä mennä pää sekaisin jos sillä sitä edes on! Sinä ehkä ymmärrät mutta keinoäly ei!

        Lisäksi Suomen kieli on varsin harvinainen rakenteeltaan joten sekin voi olla syynä. Siksi olenkin alkanut käännättää noita tekstejä Lontoon murteelle, jolloin ne ehkä hieman paremmin osuvat kohdalleen minun rallienglannillanikin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kyllä hyvä pizza nyt yhden maailmansodan arvoinen on, kunhan sota ei kovin pitkäksi äidy!

        Tekoälyn ongelmana lienee samojen sanojen käyttö hieman eri merkityksessä muusta tekstistä riippuen.

        Vanhana mutta oivana esimerkkinä voisi pitää seuraavaa: "Kun lakkaa satamasta, niin hae lakkaa satamasta"! Siinä saattaa keinoälyllä mennä pää sekaisin jos sillä sitä edes on! Sinä ehkä ymmärrät mutta keinoäly ei!

        Lisäksi Suomen kieli on varsin harvinainen rakenteeltaan joten sekin voi olla syynä. Siksi olenkin alkanut käännättää noita tekstejä Lontoon murteelle, jolloin ne ehkä hieman paremmin osuvat kohdalleen minun rallienglannillanikin!

        Kyllä tekoäly yhden yleislakonkin järjestää jos lakkoja kaipaa. Venelakkaa kääretorttuun ja sitärataa kun kaikki tilataan samasta verkkokaupasta. Ainakin ennen saattoi olla varma ettei venetarvikeliikkeestä saanut lakkahilloa jos halusi venelakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekoäly yhden yleislakonkin järjestää jos lakkoja kaipaa. Venelakkaa kääretorttuun ja sitärataa kun kaikki tilataan samasta verkkokaupasta. Ainakin ennen saattoi olla varma ettei venetarvikeliikkeestä saanut lakkahilloa jos halusi venelakkaa.

        Kokeilin tuota Google kääntäjällä:

        Kun lakkaa satamasta, hae lakkaa satamasta! Siitä tuli Lontoon murteella:

        When terminating from port, retrieve terminating from port.

        Siinä ei siis ymmärretty sadetta ja sen loppumista lainkaan! Ei ymmärretty lakkaa eli siis suomuuraimia sen enempää. Joko nyt ymmärsit! Keinoäly ei oikein sovi suomenkielen tulkiksi!


      • Anonyymi

        En suosittele tilaamista, 6kk väännetty, ei tuotetta eikä rahoja takaisin. En suosittele ostamaan mitään!


    • Anonyymi

      Hyvin toimii kääntäjä jos sitä osaa käyttää..

    • Anonyymi

      Liike edelleen ns netissä ja täysi huijarimeininki älkää missään nimessä tilatko täältä!!

    • Anonyymi

      Et missää nimessä.. huijarit liikenteessä tuolla

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe