Hyvin harvoin olen nähnyt ruostuneita Toyotia ja ne jotka olen nähnyt ovat tahallaan pilattuja ja ruostutettuja.
Ruostunut Toyota on harvinaisuus
11
123
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ruosteeton tojo on harvinaisuus silloinhan niitä ei olis ollenkaan ..mutta kun niitä on ja ei ole ruoste harvinaista..
- Anonyymi
Useimmiten Toyotat ovat vielä kaksikymppisinä täysin ruosteettomia. Moni muun merkkinen auto on tuolloin jo aikoja sitten paalattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten Toyotat ovat vielä kaksikymppisinä täysin ruosteettomia. Moni muun merkkinen auto on tuolloin jo aikoja sitten paalattu.
Ja varsinkin jos se muu auto on VW tai Skoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varsinkin jos se muu auto on VW tai Skoda.
Vielä suuremmalla syyllä jos on ranskalainen auto. Ranskalaiset autot on kuuluisia ruostumisestaan. Yli kemmenen vuotta vanhaa pösöä, renua ja sitikkaa ei ole olemassakaan. viimeistään viisi vuotiaina ne paalataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä suuremmalla syyllä jos on ranskalainen auto. Ranskalaiset autot on kuuluisia ruostumisestaan. Yli kemmenen vuotta vanhaa pösöä, renua ja sitikkaa ei ole olemassakaan. viimeistään viisi vuotiaina ne paalataan.
Nykyiset Ranskikset alkaa olla parhaita ruosteen suhteen, että silleen elät 70-80 lukua edelleen.
- Anonyymi
"Tahallaan ruostutettu Toyota" no niitähän ne kaikki on, tehdas pitää siitä huolen ettei kauaa pysy ruosteettomana.
mutta onkos kukaan nähnyt yli 3 vuotta vanhaa ruosteetonta skodaa? empäs muuten ole nähnyt itsekkään, se on jo sellainen harvinaisuus että pitäisi oikein kunniamerkki antaa 3 vuotta vanhalle ruosteettomalle skodalle.
- Anonyymi
Että sä jaksat ja vielä peukutat itseäsi, nolo poika.
- Anonyymi
Skoda on suojattu jo tehtaan toimesta keskivertoa paremmin, eikä sitä ruoste vaivaa. Röllikän ihan omia kääntöyrityksiä taas.
Anonyymi kirjoitti:
Skoda on suojattu jo tehtaan toimesta keskivertoa paremmin, eikä sitä ruoste vaivaa. Röllikän ihan omia kääntöyrityksiä taas.
kyllä skodista ruosteet suojataan tavallista paremmin jo tehtaalla, ei ihmekkään miksi skodat ovat jo ruosteessa hangon satamaan saavuttuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sä jaksat ja vielä peukutat itseäsi, nolo poika.
ja vielä viitsinyt rekaata monta nimimerkkiä, ybernoloa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402