Kymenlaakson alueella asuva naispari kaipaisi luovuttajaa kolmanteen lapseen.
Emme hae ensisijaisesti lapselle isää, vaan anonyymina pysyvää muumimukin täyttäjää.
Koska luonto on oikukas, mahdollisuus useampaan yritykseen olisi suotavaa jos ei heti tärppääkään. Olemme myös valmiita ajamaan useamman tunnin matkan jos sopiva luovuttaja löytyy kauempaa.
Luovuttaja haussa
5
165
Vastaukset
Mitenkä teihin saa yhteyden?
Laitoimme sähköpostia profiilissasi olleeseen sähköpostiin.
Hei vapaa sinkku pasi 49v/183/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. Etsin 0458889795 saako tuttua juttela. soita mulle kakki käy mä sinne tulla olla 1 viikko
- Anonyymi
Näin kokeneena lääkärinä kehoittaisin kyseistä upeata naisparia ottamaan yhteyttä SPR:n toimistoon, josta saavat yhteystiedot lähimpään Vokkiin. Suosittelen ottamaan matkalle mukaan vähintään 24 muumimukia pahvilaatikoihin pakattuna, sekä sanomalehtiä mukien pehmusteeksi ( kuulemma hesari on hyväksi havaittu tähän tarkoitukseen). Mukien täyttämisen jälkeen ne ovat suljettava visusti tuorekelmulla ja kuminauhalla. Sitten vain kiireesti kipaisette kotiin ja laitatte mukit pakastimeen, koska jääkaapissa pitempään säilytettyjen mukien sisällön on havaittu härskiintyvän. Toivotan jo onnea tulevalle lapsellenne, tai jos oikein hyvin onnistuu niin kolmosillenne.
Hei vapaa sinkku pasi 49v/182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 [email protected] Iisalmesta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872