sellaisia oli muinoin hienoissa kartanomaisissa taloissa saleissa?
Mikä nimi vanhojen kartanoiden huonepalmulla
12
99
Vastaukset
Useimmiten sanottiin Juhani Palmu.
Hän kun piirsi tuhansia ulko-rakennuksia kartanoilla.
H.Joskus tuli mukaan myös Jukka-Pekka Palo, mutta sitten todettiin nimen olevan liian vaarallinen vanhoille Hirsi-rakennuksille.
Liekö siihenkin syynä Juhani Palmu.
H.- Anonyymi
Mitens se väittämä, että hänen veljensä oli mukana taulujutskissa.
Tosin isot nimet maalatuttivat oppilaillaan jo vuosisatoja sitten. Mutta ehkä.
Mikäs se kirjailija, jonka haamukirjoittaja ei hillinnyt itseään, vaan pumpsahti julkisuuteen.
Beng
Kartanoissa oli sekä ulko- että sisäpalmuja.
Ristisanatehtävissä on arekapalmu tai taatelipalmu lisäksi arrakkipalmu.
Myöhemmin jukkapalmu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitens se väittämä, että hänen veljensä oli mukana taulujutskissa.
Tosin isot nimet maalatuttivat oppilaillaan jo vuosisatoja sitten. Mutta ehkä.
Mikäs se kirjailija, jonka haamukirjoittaja ei hillinnyt itseään, vaan pumpsahti julkisuuteen.
Beng
Kartanoissa oli sekä ulko- että sisäpalmuja.
Ristisanatehtävissä on arekapalmu tai taatelipalmu lisäksi arrakkipalmu.
Myöhemmin jukkapalmu.Joo ei mitään nykyajan Jukka palmuja vaan vanhantyylisiä komeita huiskeita kauniita , ehkä Kentia- tai muita palmuja.
- Anonyymi
Minulla tuli mieleen Komisario Palmu ....viiksineen .. mutta ei sekään taida osua kohdilleen...
Jos se on vain huonepalmu....
mimmimum-..mi - Anonyymi
Palstan älykääpiöt näköjään kävivät sinua jo ohjeistamassa.
- Anonyymi
Eikö älykääpiölle kelpaa ...Huonepalmu
mimmimum-..mi
- Anonyymi
Ja sitten heräsit Palmun alta Huhuh ei ois uskonut jos ei olisi kuullut.
- Anonyymi
Kentia-palmu tai Taateli-palmu saattaisi olla.
Googlaisin tuon kentia-palmun. En ole ikinä kuullutkaan moisesta.
Ihan voisi sopia aloittajan kysymykseen.
- Anonyymi
Keskellä kaupunkimme linja-autoaseman odotushallia oli suuri palmu, jota ympäröivät kaarevat istumapenkit, pala historiaa. Luulen, että se oli tuo Kentianpalmu. Se palmu oli suuri ja vanha.
Googleta huonepalmu, ehkä löydät haluamasi.- Anonyymi
Lahden vanha bussiasema?
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427