Ääkköset ja öökköset uupuvat?

Anonyymi

Eikö läppäreihin ole enää varaa asentaa suomalaiselle käypää näppäimistöä? Kaikenlaista rojua vain myydään sikahintaan ömericcalaisittain. Viikkokausia etsinyt edullista vehjettä löytämättä yhtään kelvollista uutta laitetta.

18

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellassi niis ölkömaankaupoissa voip olla.

      • Anonyymi

        Suomalaisten kauppojen sivuja selasin ja kuvien perusteella päättelin.


      • Anonyymi

        Lainattu kannettavatietokone.fi:stä: Kaikissa myymissämme koneissa on skandinaavinen "ääkköset" sisältävä näppäimistö, ellei tuotteen tiedoissa ole erikseen muuta mainittu. Tuotekuvat tulevat yleensä valmistajan kuvapankista ja siksi niissä saattaa näkyä poikkeava näppäinasettelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainattu kannettavatietokone.fi:stä: Kaikissa myymissämme koneissa on skandinaavinen "ääkköset" sisältävä näppäimistö, ellei tuotteen tiedoissa ole erikseen muuta mainittu. Tuotekuvat tulevat yleensä valmistajan kuvapankista ja siksi niissä saattaa näkyä poikkeava näppäinasettelu.

        Ahaa, kiitos tiedosta. Nettitiedot ovat kai muillakin vajaita. Täytyy sitten vain varmistaa myyjältä, että näppäimistö on haluamani.


    • Anonyymi

      devnull vaan teki trilliavauksen taas ja sehän valehtelee aina.

      • Anonyymi

        No se selittää taas kaiken.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen devnull? Te jaksatte trollata meitäkin, jotka emme ole läppäriguruja. Vastaisitte mieluummin jotakin asiaan kuuluvaa, jos tiedätte. En todellakaan pyöri täällä turhia kyselemässä.


      • Lienen tehneen vaikutuksen, kun musta aletaan puhumaan aiheissa mihin en edes osallistu :-)


      • Anonyymi
        devnull kirjoitti:

        Lienen tehneen vaikutuksen, kun musta aletaan puhumaan aiheissa mihin en edes osallistu :-)

        Aloittaja on sortunut harmaatuonti commodore64 koneeseen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on sortunut harmaatuonti commodore64 koneeseen :)

        Käyttömuistia siis koneessa ja käyttäjässä jotakuinkin saman verran, kun osaa printata aina vain samoja valmiita lauseita.

        Ehkä vielä näämme tulevaisuudessa kehittyneemmän VIC-20 version näistä trolleista. Sitä odotellessa.


    • Ei uuvu. Koita joskus ostaa ja omistaa uusi läppäri, niin näet. ; )

      • Anonyymi

        Etsivänä toivottavasti löydän. Joka laitteessa tuntuu olevan jotakin, mikä ei kelpaa minulle, kun en ole valmis maksamaan mitä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsivänä toivottavasti löydän. Joka laitteessa tuntuu olevan jotakin, mikä ei kelpaa minulle, kun en ole valmis maksamaan mitä tahansa.

        Kuluttajansuojan käytännön mukaisesti on myös tietokonetta myytäessä ilmoitettava SELKEÄSTI, jos se ei ole suoraan soveltuva suomen ja ruotsin kielen käyttäjille samalla tavalla kuin yleisesti myytävinä olevat muut laitteet.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Kuluttajansuojan käytännön mukaisesti on myös tietokonetta myytäessä ilmoitettava SELKEÄSTI, jos se ei ole suoraan soveltuva suomen ja ruotsin kielen käyttäjille samalla tavalla kuin yleisesti myytävinä olevat muut laitteet.

        Esim. tästä sivusta näkee, että asiakkailla riittää kysymyksiä puutteellisten esitteiden takia. Aina on aikaa vastata turhiin kysymyksiin, mutta ei koskaan aikaa panna nettisivuja kuntoon. Jatkan kysymyksellä, onko tuossa Asusissa suomalainen näppäimistö?
        https://www.verkkokauppa.com/fi/questions/product/10544/jqqrk


      • Anonyymi

        ei, kun suomalaisessa kaupassa, suomenkielisellä käyttöjärjestelmällä myytävässä koneessa on tietysti turkmeeninkielinen näppäimistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei, kun suomalaisessa kaupassa, suomenkielisellä käyttöjärjestelmällä myytävässä koneessa on tietysti turkmeeninkielinen näppäimistö.

        Sinähän sen tiedät, mokoman ostaneena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim. tästä sivusta näkee, että asiakkailla riittää kysymyksiä puutteellisten esitteiden takia. Aina on aikaa vastata turhiin kysymyksiin, mutta ei koskaan aikaa panna nettisivuja kuntoon. Jatkan kysymyksellä, onko tuossa Asusissa suomalainen näppäimistö?
        https://www.verkkokauppa.com/fi/questions/product/10544/jqqrk

        Jatka vaan.

        Verkkokauppa.com vastaa mielellään sinne lähettämiisi kysymyksiin. Jos niitä oikein pommitetaan, niin ehkäpä vaivautuvat jatkossa selkeästi ilmoittamaan kaikissa koneissaan olevan suomalaisen/pohjoismaisen näppäimistön.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe