Pattayan kohtalo

Anonyymi

Mielenkiintoinen keskustelun aihe voisi olla paljonko lerpattajia on paratiisissaan kun alkaa eläkeikä olla mittarissa, tai edes thaimaan viranomaisten vaatima 50 vuoden ikä eläkeviisumiin, luulempa että ei yhtään..

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä lerpalla pohtimista loppuiäkseen...
      Olethan kertonut Hiekkaharjussa hoitohenkilökunnalle, tästä mielenterveyttäsi pahasti horjuttavasta asiasta?

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ajatus hiekkaharjussa palvelutalossa loppu elämä, tästä mielenterveyttäsi horjuttavasta asiasta ?, jatka vaan resupetteri


    • Anonyymi

      mitä siinä on mielenkiintoista..?

      • Anonyymi

        Paljonkin, paljonko on palstakirjoittajista loppusijoituspaikka, kunnan palvelutalo, ainakin kun luetaan hieman rakkaiden kirjoittamia juttuja, usein törmää sanoihin kilju, kela, palvelutalo, fatta, osakaslaina, hoitohenkilökunta, lerppa, avustuspäivä... toki jokainen kirjoittava valitsee sanansa omasta kokemus ja arvopohjastaan, muuten meillä ei noista pattayarakkaille niin tärkeistä sanoista ole hua hinissä. ensimmäistäkään, edes tuolle hoitohenkilökunnalle ei ole tarvetta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkin, paljonko on palstakirjoittajista loppusijoituspaikka, kunnan palvelutalo, ainakin kun luetaan hieman rakkaiden kirjoittamia juttuja, usein törmää sanoihin kilju, kela, palvelutalo, fatta, osakaslaina, hoitohenkilökunta, lerppa, avustuspäivä... toki jokainen kirjoittava valitsee sanansa omasta kokemus ja arvopohjastaan, muuten meillä ei noista pattayarakkaille niin tärkeistä sanoista ole hua hinissä. ensimmäistäkään, edes tuolle hoitohenkilökunnalle ei ole tarvetta,

        Nämä kaikki liittyvät juurikin sinuun lerppa, kaikki ovat sanoja, jotka sopivat kuin valettu sinuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaikki liittyvät juurikin sinuun lerppa, kaikki ovat sanoja, jotka sopivat kuin valettu sinuun...

        resupetteri sinulla on vaikeuksia ymmärtää luettua, minun kokemus ja arvopohjastaan ei kuulu mikään noista sanoista, en ole niitä koskaan käyttänyt ennen tätä naurettavaa sekopää palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkin, paljonko on palstakirjoittajista loppusijoituspaikka, kunnan palvelutalo, ainakin kun luetaan hieman rakkaiden kirjoittamia juttuja, usein törmää sanoihin kilju, kela, palvelutalo, fatta, osakaslaina, hoitohenkilökunta, lerppa, avustuspäivä... toki jokainen kirjoittava valitsee sanansa omasta kokemus ja arvopohjastaan, muuten meillä ei noista pattayarakkaille niin tärkeistä sanoista ole hua hinissä. ensimmäistäkään, edes tuolle hoitohenkilökunnalle ei ole tarvetta,

        En ole miljonääri, en myöskään valehtele olevani miljonääri edes täällä palstalla, jossa jokainen voisi halutessaan esittää olevansa ihan mikä tai kuka tahansa, kenenkään saamatta selville asioiden oikeaa laitaa.

        Kyllä, itse olen jo vuosia huvittanut itseäni, tätä palstaa lueskelemalla, harvemmin mitään kuitenkaan olen kommentoinut, ymmärrettävistä syistä? Ei minulla vaan ole mielipiteitä jonkun minulle tuntemattoman ihmisen maksullisista panoista sen paremmin kun tuntemattomien omaisuudesta tai tuloistakaan, nämä kaksi asiaa ovat jo vuosia olleet palstan ainoita puheenaiheita. Itsensä kehuminen ja maksullinen seksi.

        Tässä on vuosien varrella tullut mietityksi näitä teidän juttujanne, luonut jonkunlaisen mielikuvan Thaimaassa asuvista suomalaisista, siis näistä parista, jotka täällä palstalla jokapäivä postailevat.

        Mielikuvani perusteella ja henkistä hyvinvointia ajatellen tuo suomalainen palvelutalo ei ehkä sittenkään ole huono vaihtoehto? Siellä on ikäisiäsi ihmisiä, joiden kanssa voit keskustella ihan oikeasti livenä?? Kuulostaako ihmeelliseltä numeroukko ja Onnellinen aviomies ja 2010? Varmaan ainakin erilaiselta kun nykyinen unelma elämänne? Tosin noin suuria, mitä täällä palstalla lataatte, ette ehkä naamatusten kehtaisi kenellekkään jutella? Oikea tilanteenne kävisi naapureillenne selväksi, kun jälkikasvunne kävisi katsomassa teitä puolen vuoden välein?

        Tuosta eläkevisasta sen verran, että tunnen yli 50v miehiä jotka sillä siellä ovat vuosia asuneet, alunperin paarista ostamansa vaimon kanssa. Näistä tuntemistani miehistä en usko kenenkään tulojen ylittävän tuota viisumin saantiin oikeuttavaa tulorajaa, saati sitten olisi näyttää tilillänsä olevan kymmeniä tuhansia euroja.

        Saahan sen viisumin sinne jos haluaa. Numero ukko sanoo nyt, että se on laitonta!!!! Nämä miehet sanovat, että mitä sitten?? ja jatkavat onnellista elämäänsä pienillä eläkkeillänsä siellä thaimaassa vaimojensa ja vaimonsa vanhempien kotitaloissa isaanissa. Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole miljonääri, en myöskään valehtele olevani miljonääri edes täällä palstalla, jossa jokainen voisi halutessaan esittää olevansa ihan mikä tai kuka tahansa, kenenkään saamatta selville asioiden oikeaa laitaa.

        Kyllä, itse olen jo vuosia huvittanut itseäni, tätä palstaa lueskelemalla, harvemmin mitään kuitenkaan olen kommentoinut, ymmärrettävistä syistä? Ei minulla vaan ole mielipiteitä jonkun minulle tuntemattoman ihmisen maksullisista panoista sen paremmin kun tuntemattomien omaisuudesta tai tuloistakaan, nämä kaksi asiaa ovat jo vuosia olleet palstan ainoita puheenaiheita. Itsensä kehuminen ja maksullinen seksi.

        Tässä on vuosien varrella tullut mietityksi näitä teidän juttujanne, luonut jonkunlaisen mielikuvan Thaimaassa asuvista suomalaisista, siis näistä parista, jotka täällä palstalla jokapäivä postailevat.

        Mielikuvani perusteella ja henkistä hyvinvointia ajatellen tuo suomalainen palvelutalo ei ehkä sittenkään ole huono vaihtoehto? Siellä on ikäisiäsi ihmisiä, joiden kanssa voit keskustella ihan oikeasti livenä?? Kuulostaako ihmeelliseltä numeroukko ja Onnellinen aviomies ja 2010? Varmaan ainakin erilaiselta kun nykyinen unelma elämänne? Tosin noin suuria, mitä täällä palstalla lataatte, ette ehkä naamatusten kehtaisi kenellekkään jutella? Oikea tilanteenne kävisi naapureillenne selväksi, kun jälkikasvunne kävisi katsomassa teitä puolen vuoden välein?

        Tuosta eläkevisasta sen verran, että tunnen yli 50v miehiä jotka sillä siellä ovat vuosia asuneet, alunperin paarista ostamansa vaimon kanssa. Näistä tuntemistani miehistä en usko kenenkään tulojen ylittävän tuota viisumin saantiin oikeuttavaa tulorajaa, saati sitten olisi näyttää tilillänsä olevan kymmeniä tuhansia euroja.

        Saahan sen viisumin sinne jos haluaa. Numero ukko sanoo nyt, että se on laitonta!!!! Nämä miehet sanovat, että mitä sitten?? ja jatkavat onnellista elämäänsä pienillä eläkkeillänsä siellä thaimaassa vaimojensa ja vaimonsa vanhempien kotitaloissa isaanissa. Aamen.

        Ihan järkevä kirjoitus, ei siinä mitään, herää vaan kysymys mikä on motiivisi lukea palstaa vuosia, ja tuoda juuri nyt huomiosi esille, minun motiivi on puhtaasti vittuilu, ollut kokoajan, eikä se siitä tule muuttumaan.

        Olen asunut täällä liki 10 vuotta, kertakaan maahantulovaatimuksia ei ole kiristetty sinä aikana, ainoastaan kurssi on huonontunut aika olennaisesti, viimeistään vuoden 2020 alusta tulee joukko uusia määräyksiä ja asetuksia, jotka vaikeuttavat olennaisesti maassaoloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan järkevä kirjoitus, ei siinä mitään, herää vaan kysymys mikä on motiivisi lukea palstaa vuosia, ja tuoda juuri nyt huomiosi esille, minun motiivi on puhtaasti vittuilu, ollut kokoajan, eikä se siitä tule muuttumaan.

        Olen asunut täällä liki 10 vuotta, kertakaan maahantulovaatimuksia ei ole kiristetty sinä aikana, ainoastaan kurssi on huonontunut aika olennaisesti, viimeistään vuoden 2020 alusta tulee joukko uusia määräyksiä ja asetuksia, jotka vaikeuttavat olennaisesti maassaoloa.

        miksi sinun pitää vittuilla.? miksi olet noin katkera.? mielenterveysongelmia.?


      • Anonyymi

        Olen asian perustellut jo aikaisemmin miksi otin täällä vittuilun elämäntehtäväkseni, olet lukenut palstaa vuosia sinun pitäisi tietää, mistä päättelet että olen katkera, en tosiaan ole, minähän oikeesti asun lähellä reppanan paratiisia, heillähän pitäisi olla syytä katkeruuteen... ei minulla...
        Varmaan katkeruutta ja kateutta herättää laittaa viestiä pattayan suomen savosta, olenko ollut icussa syömässä lihista vai en, tai olinko vaimoni kanssa songkran juhlassa reppanan paratiisissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asian perustellut jo aikaisemmin miksi otin täällä vittuilun elämäntehtäväkseni, olet lukenut palstaa vuosia sinun pitäisi tietää, mistä päättelet että olen katkera, en tosiaan ole, minähän oikeesti asun lähellä reppanan paratiisia, heillähän pitäisi olla syytä katkeruuteen... ei minulla...
        Varmaan katkeruutta ja kateutta herättää laittaa viestiä pattayan suomen savosta, olenko ollut icussa syömässä lihista vai en, tai olinko vaimoni kanssa songkran juhlassa reppanan paratiisissa...

        Kysyit tuosta mielenterveydestä laiton vastauksen viestiisi 18:04 vastasit siihen 18:08 joten taidan kysyä sinulta tuosta mielenterveydestä


      • Anonyymi

        Kerroin, että olen huvittanut itseäni lukemalla tätä palstaa vuosia. Miksi kysyt motiiviani? Eikö se selvinnyt? En toki joka päivä palstaa lueskele, ei ole aikaa.
        HUVITAN ITSEÄNI. kuten kerroin. Ihmiset joiden elämä on sitä mitä ne elämältään haluavat, ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä... Eivät vittuile netissä, asuvat ne sitten thaimaassa tai suomessa. Väitätkö ettei ole totta? Numeroukko?

        Tiedän ihmisiä jotka elävät yksinäistä elämäänsä yksin ja syrjäytyneenä..? Vaimonsa kanssa?

        Vailla omia ystäviä? pari onnellista minullekkin sieltä isaanista soittelee päivittäin ja kertoo kuinka kivaa siellä on? Ei tarvi kun maata riippukeinussa ja syödä silloin kun käsketään. Vitun ihanaa, eikö olekkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin, että olen huvittanut itseäni lukemalla tätä palstaa vuosia. Miksi kysyt motiiviani? Eikö se selvinnyt? En toki joka päivä palstaa lueskele, ei ole aikaa.
        HUVITAN ITSEÄNI. kuten kerroin. Ihmiset joiden elämä on sitä mitä ne elämältään haluavat, ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä... Eivät vittuile netissä, asuvat ne sitten thaimaassa tai suomessa. Väitätkö ettei ole totta? Numeroukko?

        Tiedän ihmisiä jotka elävät yksinäistä elämäänsä yksin ja syrjäytyneenä..? Vaimonsa kanssa?

        Vailla omia ystäviä? pari onnellista minullekkin sieltä isaanista soittelee päivittäin ja kertoo kuinka kivaa siellä on? Ei tarvi kun maata riippukeinussa ja syödä silloin kun käsketään. Vitun ihanaa, eikö olekkin?

        olet siis huvittanut itseäsi lukemalla paskaa vuosia, aika outo motiivi , vastaappas tuohon mielenterveys kysymykseeni nyt vastasit kolmessa minuutissa, sopiiko tuo johonkin addektioon onko sinulla muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asian perustellut jo aikaisemmin miksi otin täällä vittuilun elämäntehtäväkseni, olet lukenut palstaa vuosia sinun pitäisi tietää, mistä päättelet että olen katkera, en tosiaan ole, minähän oikeesti asun lähellä reppanan paratiisia, heillähän pitäisi olla syytä katkeruuteen... ei minulla...
        Varmaan katkeruutta ja kateutta herättää laittaa viestiä pattayan suomen savosta, olenko ollut icussa syömässä lihista vai en, tai olinko vaimoni kanssa songkran juhlassa reppanan paratiisissa...

        anteeksi, mutta en ole lukenut palstaa vuosia. ehkäpä vuoden, aivan satunnaisesti. ihmetys on aina ollut melkoinen, aivan ala-arvoista tekstiä. ei minkäänlaista asiaa matkailusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin, että olen huvittanut itseäni lukemalla tätä palstaa vuosia. Miksi kysyt motiiviani? Eikö se selvinnyt? En toki joka päivä palstaa lueskele, ei ole aikaa.
        HUVITAN ITSEÄNI. kuten kerroin. Ihmiset joiden elämä on sitä mitä ne elämältään haluavat, ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä... Eivät vittuile netissä, asuvat ne sitten thaimaassa tai suomessa. Väitätkö ettei ole totta? Numeroukko?

        Tiedän ihmisiä jotka elävät yksinäistä elämäänsä yksin ja syrjäytyneenä..? Vaimonsa kanssa?

        Vailla omia ystäviä? pari onnellista minullekkin sieltä isaanista soittelee päivittäin ja kertoo kuinka kivaa siellä on? Ei tarvi kun maata riippukeinussa ja syödä silloin kun käsketään. Vitun ihanaa, eikö olekkin?

        näköjään kaksi ihmetteli tuota numeroukon raivoa, minä myös... minä en kyllä ole tuolle mielisairaalle yksilölle kateellinen , kuten hän luulee. thaimaa ei ole mikään paratiisi kuten tuo ääliö kirjoittaa, mukava käydä lomailemassa pari kertaa vuodessa mutta en kyllä muuttaisi mistään hinnasta... mahdollisuus kyllä olisi. varsinkaan jos siellä tulee tuollaiseksi hermoraunioksi. varmaan pahasti kusetettu falle ja nyt kaikille katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi, mutta en ole lukenut palstaa vuosia. ehkäpä vuoden, aivan satunnaisesti. ihmetys on aina ollut melkoinen, aivan ala-arvoista tekstiä. ei minkäänlaista asiaa matkailusta.

        Itseasiassa tuo sinun luetun ymmärtäminen ei ole kondiksessa, kysyin sinulta " mikä on motiivisi lukea palstaa vuosia, ja tuoda juuri nyt huomiosi esille" olen paljon enemmän kiinnostunut tuosta miksi juuri nyt haluat havaintosi julkaista, muuten minuun ei oikein tuo sovi "ei minkäänlaista asiaa matkailusta.", olen eniten julkaissut tietoa thaimaan matkailusta kuin kukaan muu palstalla, outoa että et ole tätäkään huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet siis huvittanut itseäsi lukemalla paskaa vuosia, aika outo motiivi , vastaappas tuohon mielenterveys kysymykseeni nyt vastasit kolmessa minuutissa, sopiiko tuo johonkin addektioon onko sinulla muitakin.

        numban kirjoituksethan ovat aivan mainiota vessalukemista. mukavia satuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa tuo sinun luetun ymmärtäminen ei ole kondiksessa, kysyin sinulta " mikä on motiivisi lukea palstaa vuosia, ja tuoda juuri nyt huomiosi esille" olen paljon enemmän kiinnostunut tuosta miksi juuri nyt haluat havaintosi julkaista, muuten minuun ei oikein tuo sovi "ei minkäänlaista asiaa matkailusta.", olen eniten julkaissut tietoa thaimaan matkailusta kuin kukaan muu palstalla, outoa että et ole tätäkään huomannut.

        sekoitat minut kyllä johonkin toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        numban kirjoituksethan ovat aivan mainiota vessalukemista. mukavia satuja.

        Asut siis vessassa 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut siis vessassa 24/7.

        ajatus on vapaa.. en kuitenkaan asu hoitolaitoksessa, ulko- oveani ei ole lukittu joten saan kulkea ihan vapaasti..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        numban kirjoituksethan ovat aivan mainiota vessalukemista. mukavia satuja.

        Ei niitä kukaan pakota lukemaan, miten mielenterveytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajatus on vapaa.. en kuitenkaan asu hoitolaitoksessa, ulko- oveani ei ole lukittu joten saan kulkea ihan vapaasti..!

        Eiks Petri Tilli väittänyt että vapaus on suuri vankila.


    • Anonyymi

      Sinä olet tämän palstan aktiivisin. Lopeta täällä käyminen. Et sinä pysty tämä on sinun elämä, muuta sulla ei ole.
      Sinun omin sanoin löydäänkö vetoa no lyödään.
      Sinä vaan et voi kun olet rahaton hoidokki.

      • Anonyymi

        Kuka se rahaton puskiinluikkiva vedonlyöjät on?
        Ajattele ensin. Kirjoita sitten.


      • Anonyymi

        Laita Pohjois-Thaimaan Välimeren Hesan mies viinirypäle kuksaan ja ota valokuva. Sitten pyydä sielunveljeäsi Hua Hinin miestä tunnistamaan lajike. Sitten kehutte toisianne vähän aikaa ja julistatte muut resupettereiksi. Näin se menee sitten tämä teidän lauantai taas kerran maailman tuulissa ja sateissa.


      • Anonyymi

        Ei Neidillä ole thaivaimoa, eikä tyttöystävähuora ole suomessa käynyt.
        Lanpaukku kertonee missä on hänen näkemyksensä mukaan Helsingin kalatori?

        Eikös olekin hauskanen juttu että vedonlyöjällä on peppusia kun itse on neiti?


      • Anonyymi

        Tarkoitti varmaan kalasatamaa, teki virheen josta onnellinen rankaisee välittömästi villalangallaan, ei ole täydellinen kuten muut palstalla aikaansa viettävät onnelliset kitaran omistajat.


      • Anonyymi

        Hän .......

        https://www.uuttahelsinkia.fi/fi/kalasatama

        Mitä mieltä hän......on peppusista?


    • Anonyymi

      Viime talvena numball kävi icu baarissa syömässä olemattomia lihapiirakoita.
      Jutteli Jukan kanssa vaikka oltiin hänen kanssa birralla.
      Mistä tiedän et lihakset oli lopussa no kun niitä piti hakea ku ne oli lopussa.
      Joten taas kerran numball valehteli Pattayan reissun tai oli se google matkalla.
      Mitähän se tällä kertaa selittää.

      • Anonyymi

        Resupetteri onpa sinun elämä vaikeaa, niitä lihiksiä oli just silloin tullut, maksoi muistaakseni 180 paateroa, kahdella nakilla nakit eivät olleet parhaita mahdollisia mulla alasmeni ihan hyvin, yritä nyt reppana keksiä jotain muuta tekemistä, tämä on naurettavaa.


      • Anonyymi

        Sensei ja Numba ovat sama nainen. Kiihtyessään kirjoittavat vartissa kymmenen kirjoitusta vuorotellen täysin samoilla sanoilla, ovat hetken poissa ja sitten taas tykkitulta vuoro tahtiin.
        Gizmo ei tunne häntä eikä ollut samoissa häissä, vaikka niin väitti.
        Ilen baarissa häntä ei oltu nähty vaikka niin väitti.
        Danin baariin hän ei tullut eikä häntä siellä nähty vaikka niin väitti.
        Lähetystön juhlia ei ollut ollenkaan 2017, vaikka hän väitti niissä everstin kanssa olleensa.
        Pattayan lautalla hän ei tullut, vaikka väitti tulevansa.
        Bangkokista piti autolla hakea jakkarat, ei koskaan käynyt.
        Luonnonpuistoon piti mennä, ei sitten mennytkään.
        Viinitilalla piti käydä, ni ei käynytkään.
        Delfiinejä piti mennä katsomaan, mutta ei mennytkään.
        Norsufarmilla piti käydä, ei sitten käynytkään.
        Vegasissa piti olla, ei sitten ollutkaan.
        Raketin laukaisua piti olla katselemassa, ei kuitenkaan ollut.

        Venetsia, Espanja, Kreikka, Abu Dhabi, Chon buri. Chiang mai, Hua hin, Phuket... Kaikki samaa satua. Kaikki matkansa on tehty 80-90 luvuilla ja nekin matkakohteet hän kirjoittaa väärin ja muistaa kaiken väärin. Vanha sairaseläkeläinen valehteleva juoppo akka eikä yhtään mitään muuta. Järjetön katkeruus ja hiivaa siellä.


    • Mikä on eläkeläisviisumi?

      • Anonyymi

        eläkeviisumi on maahantulolupa yli 50 vuotiaalle, jos muut maahantulon edellytykset on olemassa, eli ei tarvitse olla eläkeläinen, viisumia myöntävät ainoastaan lähetystöt Thaimaan ulkopuolella, mm. Suomen Thaimaan Suurlähetystö Helsingissä, kun viisumi vanhenee, voit hakea lisäaikaa max. 364 päivää, tämä lisäaika haetaan Thaimaasta, kotipaikkasi immigrationista, mikäli maassa olemisen edellytykset ovat olemassa.
        T: NumBall


    • Anonyymi

      En tiiä onko kuinka monella tarkoitustakaan muuttaa eläkeikäisenä thaimaaseen. Saattaahan joillakin olla varaa elää unelmaansa täällä suomessakin? Tyttöö saa kyllä tännekkin, jos niput on oikeesti kunnossa? Vai.. Onko väärin sammutettu tulipalo? Eli vain netissä varakkaina esiintyvillä on rahaa asua thaimaassa?

      • Anonyymi

        Huvittuneena vuosia lukenut ja isaanilaisten kanssa päivittäin keskusteleva se siinä thaimaaseen..

        Miten landepaukun kerrostalot?


      • Anonyymi

        tällä palstalla vaikuttaa olevan pari hyvinkin " varakasta thaimaan" asukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tällä palstalla vaikuttaa olevan pari hyvinkin " varakasta thaimaan" asukkia

        Kerroppas nyt mikä auto mulla on?

        T Läskisormi 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tällä palstalla vaikuttaa olevan pari hyvinkin " varakasta thaimaan" asukkia

        tarkoitin ballimiestä ja senseitä.


    • Anonyymi

      Toiset eläkeläiset muuttavat thaivaaseen ja ne joilla on varallisuutta muuttavat Thaimaahan. Tämä on tosiasia, resuperseet.

      • Lähtökohtaisesti eläkkeelle jäädessä keskimääräisen ihmisen tulot putoavat tuonne noin 60%:n luokkaan verrattuna työssäoloajan tulotasoon ja silloin juurikin moni miettii muuttoa halvemman kustannustason maihin, yhtenä vaihtoehtona vaikkapa sitten Thaimaa.
        Eli vähentynyttä tulotasoa sitten kompensoidaan myös halvemmilla elinkustannuksilla, jolloin pystytään säilyttämään sama elintaso kuin työssä ollessa.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti eläkkeelle jäädessä keskimääräisen ihmisen tulot putoavat tuonne noin 60%:n luokkaan verrattuna työssäoloajan tulotasoon ja silloin juurikin moni miettii muuttoa halvemman kustannustason maihin, yhtenä vaihtoehtona vaikkapa sitten Thaimaa.
        Eli vähentynyttä tulotasoa sitten kompensoidaan myös halvemmilla elinkustannuksilla, jolloin pystytään säilyttämään sama elintaso kuin työssä ollessa.

        Ja ne joilla kyky myös miettimisen sijaan toteuttaa mietintänsä, saavat palautteen niiltä jotka vain haaveilevat kyseisestä, esimerkkinä 2010 peppusineen, jotka ovat mietinnöistään rakentaneet illuusion.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti eläkkeelle jäädessä keskimääräisen ihmisen tulot putoavat tuonne noin 60%:n luokkaan verrattuna työssäoloajan tulotasoon ja silloin juurikin moni miettii muuttoa halvemman kustannustason maihin, yhtenä vaihtoehtona vaikkapa sitten Thaimaa.
        Eli vähentynyttä tulotasoa sitten kompensoidaan myös halvemmilla elinkustannuksilla, jolloin pystytään säilyttämään sama elintaso kuin työssä ollessa.

        jep syitä on monia, suomessa ongelmana on vaan huono palkkataso, joka johtaa surkeaa eläkkeeseen, ja suomalaisilla yleensä ainoa omaisuus on asunto, ja sitten eläke, ja vähän säästöjä, asunnot thaimaassa on suomea selkeästi halvemmat, joten suomalaisen asunnon keskihinnalla ostat upean omakotitalon, siis kun myyt asuntosi suomesta... toki voit vuokratkin, kunhan käytät järkeä asiassa... sitten pitää hoitaa vielä muut hankinnat, kulkuvälineet, opetella niiden käyttö, ruokaakin pitää hommata päivittäin kun muutin tänne 150.000 -200.000 euroa meni hankintoihin omaan käyttöön, eläkekattaa elinkustannukset.

        Ongelmia aiheuttaa vakuutukset, jos et ole thaikun kanssa naimisissa, eläkeviisumiin tarvitaan min. puolenmiljoonan paateron sairauskuluvakuutus joka on hankala saada jos olet yli 60 vuotias, 800.000 pankkitalletus, tai 65.000 paateron nettoeläke kuussa...


      • Anonyymi

        Peppusmies ja balli taas vauhdissa pitkälle iltaan ja rahaa palaa taas. Miljonääreillähän sitä riittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peppusmies ja balli taas vauhdissa pitkälle iltaan ja rahaa palaa taas. Miljonääreillähän sitä riittää..

        Älä suotta ole huolissasi, kyllä neiti päivystää rantatuolista ja auton ratista aijaten auton kojetaulusta valokuvaa, ei sekään kuules ole mitään halpaa puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep syitä on monia, suomessa ongelmana on vaan huono palkkataso, joka johtaa surkeaa eläkkeeseen, ja suomalaisilla yleensä ainoa omaisuus on asunto, ja sitten eläke, ja vähän säästöjä, asunnot thaimaassa on suomea selkeästi halvemmat, joten suomalaisen asunnon keskihinnalla ostat upean omakotitalon, siis kun myyt asuntosi suomesta... toki voit vuokratkin, kunhan käytät järkeä asiassa... sitten pitää hoitaa vielä muut hankinnat, kulkuvälineet, opetella niiden käyttö, ruokaakin pitää hommata päivittäin kun muutin tänne 150.000 -200.000 euroa meni hankintoihin omaan käyttöön, eläkekattaa elinkustannukset.

        Ongelmia aiheuttaa vakuutukset, jos et ole thaikun kanssa naimisissa, eläkeviisumiin tarvitaan min. puolenmiljoonan paateron sairauskuluvakuutus joka on hankala saada jos olet yli 60 vuotias, 800.000 pankkitalletus, tai 65.000 paateron nettoeläke kuussa...

        Lerppa on herännyt taas puhumaan hevonpaskaa. Ensinnäkin lerppa mitä sinä tiedät yli 60 vuotiaiden vakuutuksista, kun kerrot olevasi 58 ja olet (mukamas) muuttanut Thaimaahan 9 vuotta sitten?
        Suomen tulotasoko huono? Mistä sinä sellaisen käsityksen olet saanut? Suomihan on hyvinvoinnin kärkimaita ja vaikka suomalaiselta keskituloiselta ottaisi 40% tuloista pois, niin hänellä silti olisi varaa asua Thaimaassa.
        Suomalainen tienaa työuransa aikana keskimäärin 1,2 miljoonaa euroa ja suomalaisella aikuisella on säästössä keskimäärin 120000 euroa.
        Työssäkäyvistä suomalaisista siis lähes kaikilla on mahdollisuus asua Thaimaassa. Se ei ole mikään rahallinen ongelma, jos vain haluaa.

        Sinulla on paradoksaalinen tarve samaan aikaan haukkua Thaimaata ja toisaalta rehvastella Thaimaassa asumisella. Koeta jo päättää onko se leuhkaa vai noloa. helppoa vai vaikeaa?

        "Opetella kulkuvälineiden käyttö ja ruoan hankinta"??? Siis mitä ihmettä sinä puhut??? Pitääkö sinun vasta Thaimaassa opetella ajamaan autoa, käymään kaupassa, tekemään ruokaa, opetella huonekalujen ja kodinkoneiden käyttö, täh?


      • Anonyymi kirjoitti:

        jep syitä on monia, suomessa ongelmana on vaan huono palkkataso, joka johtaa surkeaa eläkkeeseen, ja suomalaisilla yleensä ainoa omaisuus on asunto, ja sitten eläke, ja vähän säästöjä, asunnot thaimaassa on suomea selkeästi halvemmat, joten suomalaisen asunnon keskihinnalla ostat upean omakotitalon, siis kun myyt asuntosi suomesta... toki voit vuokratkin, kunhan käytät järkeä asiassa... sitten pitää hoitaa vielä muut hankinnat, kulkuvälineet, opetella niiden käyttö, ruokaakin pitää hommata päivittäin kun muutin tänne 150.000 -200.000 euroa meni hankintoihin omaan käyttöön, eläkekattaa elinkustannukset.

        Ongelmia aiheuttaa vakuutukset, jos et ole thaikun kanssa naimisissa, eläkeviisumiin tarvitaan min. puolenmiljoonan paateron sairauskuluvakuutus joka on hankala saada jos olet yli 60 vuotias, 800.000 pankkitalletus, tai 65.000 paateron nettoeläke kuussa...

        Suomessa on tosiaan Suomen palkkataso ja sitten eläkkeelle jäädessä sen mukaiset eläkkeet ja sen mukaan sitten toimitaan.
        Eli se ryhmä joka eläkkeelle jäätyään saa sen verran pientä eläkettä, että saa sen päälle vielä erilaisia asumistukia yms. (ja yleensä tosiaan asutaan vuokra-asunnossa) taikka muita tukia on harvoin ulkomaille pysyvästi muuttamassa, sitten on se (iso) väkijoukko jonka eläke en juuri sen verran suuri että on eri yhteiskunnan maksamien tukien ulkopuolella, mutta kuitenkin senverran pieni että mihinkään "ylimääräiseen luksukseen" ei ole varaa, on se ryhmä joka laskeskelee paljon tänäpäivänä mitä eläkkeellä "saisi" jossain muussa maassa ja moni on päätynyt sitten muuttamaan enemmän taikka vähemmän pysyvästi ulkomaille (näistä ulkomaille muuttavista eläkeläisistä iso osa on eläkkeelle jääneitä pariskuntia, eikä mitään ultraviriilejä "poikamiehiä").


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Suomessa on tosiaan Suomen palkkataso ja sitten eläkkeelle jäädessä sen mukaiset eläkkeet ja sen mukaan sitten toimitaan.
        Eli se ryhmä joka eläkkeelle jäätyään saa sen verran pientä eläkettä, että saa sen päälle vielä erilaisia asumistukia yms. (ja yleensä tosiaan asutaan vuokra-asunnossa) taikka muita tukia on harvoin ulkomaille pysyvästi muuttamassa, sitten on se (iso) väkijoukko jonka eläke en juuri sen verran suuri että on eri yhteiskunnan maksamien tukien ulkopuolella, mutta kuitenkin senverran pieni että mihinkään "ylimääräiseen luksukseen" ei ole varaa, on se ryhmä joka laskeskelee paljon tänäpäivänä mitä eläkkeellä "saisi" jossain muussa maassa ja moni on päätynyt sitten muuttamaan enemmän taikka vähemmän pysyvästi ulkomaille (näistä ulkomaille muuttavista eläkeläisistä iso osa on eläkkeelle jääneitä pariskuntia, eikä mitään ultraviriilejä "poikamiehiä").

        Tuo sama herra joka epäilee ettei kellään muulla ole varaa asua Thaimaassa kuin hänellä, hän kuitenkin epäilee samaan aikaan että Pattaya on täynnä työttömiä, kelakorvausten varassa eläviä, sosiaalipummeja, varattomia seksituristeja ja rikollisia.
        Samalla hän kuitenkin kertoo että Thaimaassa asumiseen tarvitaan huippuluokan varallisuus, korkea ikä ja nuhteeton historia.
        Nämä asiathan eivät ole samaan aikaan mahdollisia mutta koska järjenkäyttönsä ei ole normaalia niin kaikki on mahdollista. Myös hänen mielikuvituselämänsä Hua Hinissa ja Chiang Maissa samaan aikaan ja tällä hetkellä myös Euroopassa.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Suomessa on tosiaan Suomen palkkataso ja sitten eläkkeelle jäädessä sen mukaiset eläkkeet ja sen mukaan sitten toimitaan.
        Eli se ryhmä joka eläkkeelle jäätyään saa sen verran pientä eläkettä, että saa sen päälle vielä erilaisia asumistukia yms. (ja yleensä tosiaan asutaan vuokra-asunnossa) taikka muita tukia on harvoin ulkomaille pysyvästi muuttamassa, sitten on se (iso) väkijoukko jonka eläke en juuri sen verran suuri että on eri yhteiskunnan maksamien tukien ulkopuolella, mutta kuitenkin senverran pieni että mihinkään "ylimääräiseen luksukseen" ei ole varaa, on se ryhmä joka laskeskelee paljon tänäpäivänä mitä eläkkeellä "saisi" jossain muussa maassa ja moni on päätynyt sitten muuttamaan enemmän taikka vähemmän pysyvästi ulkomaille (näistä ulkomaille muuttavista eläkeläisistä iso osa on eläkkeelle jääneitä pariskuntia, eikä mitään ultraviriilejä "poikamiehiä").

        Hyvä Santtu nyt pisteet sinulle.

        Pattayan rakkaat ultraviriilit poikamiehet.


      • "Hyvä Santtu nyt pisteet sinulle.
        Pattayan rakkaat ultraviriilit poikamiehet."

        Sen verran pitää sitten vielä lisätä, että kirjoitukseni menevät oikeaan valoon, että kirjoitan tätä(kin) viestiä Pattayalla (tai oikeammin Nakluassa) olevan hotellin uima-altaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa on herännyt taas puhumaan hevonpaskaa. Ensinnäkin lerppa mitä sinä tiedät yli 60 vuotiaiden vakuutuksista, kun kerrot olevasi 58 ja olet (mukamas) muuttanut Thaimaahan 9 vuotta sitten?
        Suomen tulotasoko huono? Mistä sinä sellaisen käsityksen olet saanut? Suomihan on hyvinvoinnin kärkimaita ja vaikka suomalaiselta keskituloiselta ottaisi 40% tuloista pois, niin hänellä silti olisi varaa asua Thaimaassa.
        Suomalainen tienaa työuransa aikana keskimäärin 1,2 miljoonaa euroa ja suomalaisella aikuisella on säästössä keskimäärin 120000 euroa.
        Työssäkäyvistä suomalaisista siis lähes kaikilla on mahdollisuus asua Thaimaassa. Se ei ole mikään rahallinen ongelma, jos vain haluaa.

        Sinulla on paradoksaalinen tarve samaan aikaan haukkua Thaimaata ja toisaalta rehvastella Thaimaassa asumisella. Koeta jo päättää onko se leuhkaa vai noloa. helppoa vai vaikeaa?

        "Opetella kulkuvälineiden käyttö ja ruoan hankinta"??? Siis mitä ihmettä sinä puhut??? Pitääkö sinun vasta Thaimaassa opetella ajamaan autoa, käymään kaupassa, tekemään ruokaa, opetella huonekalujen ja kodinkoneiden käyttö, täh?

        Lerppa heittää noita kummallisia väitöksiä ilmaan tuosta vaan, muttei kykene kysyttäessä niitä mitenkään perustelemaan vaan vääntää niistä oman versionsa kopiona.
        Hampaattomalla hevosella on enemmän asiaa ja tietoa Thaimaan asumisisista, kuin lerpalla. Jaksaakin puputtaa ja puputtaa, muttei tiedä itsekään miksi. Pähkähullu.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Suomessa on tosiaan Suomen palkkataso ja sitten eläkkeelle jäädessä sen mukaiset eläkkeet ja sen mukaan sitten toimitaan.
        Eli se ryhmä joka eläkkeelle jäätyään saa sen verran pientä eläkettä, että saa sen päälle vielä erilaisia asumistukia yms. (ja yleensä tosiaan asutaan vuokra-asunnossa) taikka muita tukia on harvoin ulkomaille pysyvästi muuttamassa, sitten on se (iso) väkijoukko jonka eläke en juuri sen verran suuri että on eri yhteiskunnan maksamien tukien ulkopuolella, mutta kuitenkin senverran pieni että mihinkään "ylimääräiseen luksukseen" ei ole varaa, on se ryhmä joka laskeskelee paljon tänäpäivänä mitä eläkkeellä "saisi" jossain muussa maassa ja moni on päätynyt sitten muuttamaan enemmän taikka vähemmän pysyvästi ulkomaille (näistä ulkomaille muuttavista eläkeläisistä iso osa on eläkkeelle jääneitä pariskuntia, eikä mitään ultraviriilejä "poikamiehiä").

        Täällä asumisessa on se ongelma, että kaikki pitää kustantaa itse ihan kaikki, mitään tukia ei ole olemassa, ei kannata edes yrittää jos ei vuositulot ole tuota 800.000 paateroa vuodessa siis nettona siis vajaa 25.000 euroa sli tuollaiset rapiat 33.000 euron eläke, eikä tuokaan vielä oikein riitä, pitää päästä liikkumaan julkinen liikenne on huonoa ainakin auto ja moottoripyörä, täällä ajaminen on erittäin hankalaa, ja riskialtista ja sairaanhoito jos jotain isompaa sattuu...

        Jos olet naimisissa thaikun kanssa et tarvitse tuota 800.000 paateroa 400.000 paateroa riittää.

        Kohtuullinen elitaso vaatii täällä vähintään saman kuin suomessa, suomessa pienituloisen on helpompi saavuttaa kohtuullinen elintaso, kun kela kompensoi sisänsä kalliin elintason, asumis ja muilla tuilla.

        Eläketurvakeskuksen mukaan suomalaisten keskieläke on miehellä 1700 euroa kuukaudessa, naisella hieman vähemmin, siis bruttona meridiaanina, yli 30.000 eläketaso on suomalaiselta työssäkäyvältä väestöltä haaveajattelua, noin se vain on... eikä palstalla kirjoittelu nosta senttiäkään eläkettä tai palkkaa.

        Taas on niin saatanan kuuma, sekään ei ole kivaa, näillä asteilla, onneksi aurinko laskee muutaman tunnin kuluttua ja pääsee ulkoilemaan, tänään olen pysynyt kotona.

        T: NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä asumisessa on se ongelma, että kaikki pitää kustantaa itse ihan kaikki, mitään tukia ei ole olemassa, ei kannata edes yrittää jos ei vuositulot ole tuota 800.000 paateroa vuodessa siis nettona siis vajaa 25.000 euroa sli tuollaiset rapiat 33.000 euron eläke, eikä tuokaan vielä oikein riitä, pitää päästä liikkumaan julkinen liikenne on huonoa ainakin auto ja moottoripyörä, täällä ajaminen on erittäin hankalaa, ja riskialtista ja sairaanhoito jos jotain isompaa sattuu...

        Jos olet naimisissa thaikun kanssa et tarvitse tuota 800.000 paateroa 400.000 paateroa riittää.

        Kohtuullinen elitaso vaatii täällä vähintään saman kuin suomessa, suomessa pienituloisen on helpompi saavuttaa kohtuullinen elintaso, kun kela kompensoi sisänsä kalliin elintason, asumis ja muilla tuilla.

        Eläketurvakeskuksen mukaan suomalaisten keskieläke on miehellä 1700 euroa kuukaudessa, naisella hieman vähemmin, siis bruttona meridiaanina, yli 30.000 eläketaso on suomalaiselta työssäkäyvältä väestöltä haaveajattelua, noin se vain on... eikä palstalla kirjoittelu nosta senttiäkään eläkettä tai palkkaa.

        Taas on niin saatanan kuuma, sekään ei ole kivaa, näillä asteilla, onneksi aurinko laskee muutaman tunnin kuluttua ja pääsee ulkoilemaan, tänään olen pysynyt kotona.

        T: NumBall

        Kävit Numba jokin aika sitten Pattayalla.

        Näitkö siinä rantakadulla niitä palmuja, joita oli istutettu taimina, kun 2010 on niiden kasvua seuraillut lenkkeillessään irvaillen, että niitä ei olisi istutettu siirtämällä alueelta, jossa ne ovat kasvaneet jo lukuisia metrejä ennen siirtämistä rantabulelle.

        T Puutarha-asioista tietoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä asumisessa on se ongelma, että kaikki pitää kustantaa itse ihan kaikki, mitään tukia ei ole olemassa, ei kannata edes yrittää jos ei vuositulot ole tuota 800.000 paateroa vuodessa siis nettona siis vajaa 25.000 euroa sli tuollaiset rapiat 33.000 euron eläke, eikä tuokaan vielä oikein riitä, pitää päästä liikkumaan julkinen liikenne on huonoa ainakin auto ja moottoripyörä, täällä ajaminen on erittäin hankalaa, ja riskialtista ja sairaanhoito jos jotain isompaa sattuu...

        Jos olet naimisissa thaikun kanssa et tarvitse tuota 800.000 paateroa 400.000 paateroa riittää.

        Kohtuullinen elitaso vaatii täällä vähintään saman kuin suomessa, suomessa pienituloisen on helpompi saavuttaa kohtuullinen elintaso, kun kela kompensoi sisänsä kalliin elintason, asumis ja muilla tuilla.

        Eläketurvakeskuksen mukaan suomalaisten keskieläke on miehellä 1700 euroa kuukaudessa, naisella hieman vähemmin, siis bruttona meridiaanina, yli 30.000 eläketaso on suomalaiselta työssäkäyvältä väestöltä haaveajattelua, noin se vain on... eikä palstalla kirjoittelu nosta senttiäkään eläkettä tai palkkaa.

        Taas on niin saatanan kuuma, sekään ei ole kivaa, näillä asteilla, onneksi aurinko laskee muutaman tunnin kuluttua ja pääsee ulkoilemaan, tänään olen pysynyt kotona.

        T: NumBall

        Haluan vielä hieman tarkentaa tuota eläkepäiviä ulkomailla, jos eläkeläisellä on pieni eläke mutta niin suuri että se ei riitä hyvään elintasoon suomessa, ei se riitä täälläkään, varmasti.

        Kaikki länkkäri tuotteet on suomen hinnoissa tai kalliimpia, kiinalainen skeida on halpaa mutta ei sillä mitään tee, farangi ruoka on saman hintaista kun suomessa, kuka viitsii syödä loppuelämänsä riisikuppeja..

        Toinen isoasia on nämä kelan tuet, jos muutat suomesta vaikka espanjaan, sinulla säilyy oikeussuomen sosiaaliturvaan, ja saat esim. espanjasta terveydenhoitopalvelut samaan hintaa kuin suomessa, tai ilmaiseksi, kuten espanjassa on tapana.

        Kyllä täällä pärjää pienellä jos asian hallitsee, syöt katukuppiloissa, toivot ettet sairastu vakavasti... mutta puhe oli laadukkaasta elämästä, tuo ei sitä ole, lisäksi tulot eläke pitäisi olla tuolla viranomaisten määräämällä tasolla eli tuo 800.000 paateroa vuodessa käteen...

        T:NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävit Numba jokin aika sitten Pattayalla.

        Näitkö siinä rantakadulla niitä palmuja, joita oli istutettu taimina, kun 2010 on niiden kasvua seuraillut lenkkeillessään irvaillen, että niitä ei olisi istutettu siirtämällä alueelta, jossa ne ovat kasvaneet jo lukuisia metrejä ennen siirtämistä rantabulelle.

        T Puutarha-asioista tietoinen

        Kyllä näin ei niitä istuteta taimina vaan ne tuodaan rekalla paikalle isoina, ja istutetaan maahan, mulla kuoli yksi palmu muutama vuosi sitten jonkun otökän syömänä, kaivuri kaivoi sen ulos ja rekka toi uuden tilalle.

        T:NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin ei niitä istuteta taimina vaan ne tuodaan rekalla paikalle isoina, ja istutetaan maahan, mulla kuoli yksi palmu muutama vuosi sitten jonkun otökän syömänä, kaivuri kaivoi sen ulos ja rekka toi uuden tilalle.

        T:NumBall

        Muuten Santtu paljonko pattayalla on nyt lämmintä täällä on aivan liian kuuma minulle, purin sääaseman eikä mulla ole kuin makkarissa lämpömittari mutta siellä on ilmastointipäällä ja täysillä sekin näyttää 28 astetta...
        T: NumBall
        Taidan lähteä heittämää pyörällä pienen lenkin jos ilmavirta hieman viilentää, tuolla 15 kilsan päässä on markkinat jos vaikka ajaisi sinne...
        Same


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin ei niitä istuteta taimina vaan ne tuodaan rekalla paikalle isoina, ja istutetaan maahan, mulla kuoli yksi palmu muutama vuosi sitten jonkun otökän syömänä, kaivuri kaivoi sen ulos ja rekka toi uuden tilalle.

        T:NumBall

        Joo näinhän se on, mutta neiti niiden kasvua seuraa ja jopa jotain havaitsee piruillen paremmin tietäville, koska hänhän kaiken tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näinhän se on, mutta neiti niiden kasvua seuraa ja jopa jotain havaitsee piruillen paremmin tietäville, koska hänhän kaiken tietää.

        Asia ei minuun liity mutta Suomessakin on kasvukausi kasveilla. Kasvista riippuen puiden oksat kasvavat jopa metrin neljässä kuukaudessa.
        Thaimaassa kasvukausi on ympäri vuoden. Palmujen lehdet kasvavat puolessa vuodessa jopa 2 metriä. Täällä Jomtienilla palmuja leikellään pari kertaa vuodessa ja kuivat lehdykät poistetaan ja putoamisvaarassa olevat kookokset poimitaan pois.
        Nimimerkki 2010 on ihan oikeassa. Kyllä nämä rantakadun palmut jatkavat kasvuaan kuten kaikki muutkin kasvit.


    • Anonyymi

      Pattayan uimarantoja kuvaillaan kammottaviksi. Syyksi epäillään valtavia laiminlyöntejä jätevedenpuhdistamoilla.
      Vahvasti matkailuun nojaava Thaimaa koki turismibisnekseen liittyvän takaiskun, sillä Thaimaassa matkaavia varoitetaan meressä nyt meressä uimisesta Pattayalla. Asiasta kertoo maan julkisen palvelun yleisradioyhtiö Thai Public Broadcasting Service eli PBS verkkosivuillaan ja Twitter-tilillään.

      Uimarannoista mainitaan erikseen Na Chom Thian. Siellä meri on värjäytynyt PBS:n mukaan mustaksi.

      Onko tämä matkailun lopun alkua Pattyalle. Ei käy katteeks.

      • Anonyymi

        Lerppa. Älä puhu itsestäsi kolmannessa persoonassa äläkä monikossa. Lerppoja ei tehty kuin yksi tähän maailmaan ja sitten viskattiin muotti menemään.


      • Anonyymi

        On ne paremmassa kunnossa kuin vuosiin jolloin hotellien paskavedet ajettin suoraan puhditamattomina mereen, kyllä niitä nykyään puhditetaan, niitä siellä on vieläkin, en menisi mistään hinnasta uimaan pattayan uimarannalle, tuo na cham thian rantasta tuli uutisia ihan valtakunnanverkosta, jokainen pattayan kävijä tietää että ranta on uimakelvoton.
        T:NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne paremmassa kunnossa kuin vuosiin jolloin hotellien paskavedet ajettin suoraan puhditamattomina mereen, kyllä niitä nykyään puhditetaan, niitä siellä on vieläkin, en menisi mistään hinnasta uimaan pattayan uimarannalle, tuo na cham thian rantasta tuli uutisia ihan valtakunnanverkosta, jokainen pattayan kävijä tietää että ranta on uimakelvoton.
        T:NumBall

        Et sinä mene minnekään muuallekaan mistään hinnasta, koska sinä olet aina kotona koneen ääressä vahtimassa pattaja palstaa. Johtuneeko terveydentilastasi vai rahanpuutteesta. Varmasti mielelläsi menisit pattajalle, jos se olisi mahdollista. Et sinä muuten olisi aina pattajan keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne paremmassa kunnossa kuin vuosiin jolloin hotellien paskavedet ajettin suoraan puhditamattomina mereen, kyllä niitä nykyään puhditetaan, niitä siellä on vieläkin, en menisi mistään hinnasta uimaan pattayan uimarannalle, tuo na cham thian rantasta tuli uutisia ihan valtakunnanverkosta, jokainen pattayan kävijä tietää että ranta on uimakelvoton.
        T:NumBall

        naputteletko pyöräillessäkin tablettia vai joko kävit siellä markkinoilla.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne paremmassa kunnossa kuin vuosiin jolloin hotellien paskavedet ajettin suoraan puhditamattomina mereen, kyllä niitä nykyään puhditetaan, niitä siellä on vieläkin, en menisi mistään hinnasta uimaan pattayan uimarannalle, tuo na cham thian rantasta tuli uutisia ihan valtakunnanverkosta, jokainen pattayan kävijä tietää että ranta on uimakelvoton.
        T:NumBall

        Lerpan "valtakunnanverkot" :D
        Oletkos ollut viimeaikoina poliisipäällikön kanssa taas kävelyllä ja hän on kertonut sinulle huolestuneensa jostakin asiasta Pattayalla? :DDD

        Vai "rantasta" tuli uutisia "puhditattomista" vesistä :DDD

        Paa linkkejä tulemaan niin lueskellaan. Sillä välin me uidaan täällä sinun "mustissa vesissä" :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpan "valtakunnanverkot" :D
        Oletkos ollut viimeaikoina poliisipäällikön kanssa taas kävelyllä ja hän on kertonut sinulle huolestuneensa jostakin asiasta Pattayalla? :DDD

        Vai "rantasta" tuli uutisia "puhditattomista" vesistä :DDD

        Paa linkkejä tulemaan niin lueskellaan. Sillä välin me uidaan täällä sinun "mustissa vesissä" :DDD

        Thaimaassa asuvat seuraavat thaimaassa tiedotusvälineitä kuten suomalaiset aamulypsyä.

        https://www.thaipbsworld.com/tourists-warned-not-to-swim-in-pattaya-sea-due-to-water-pollution/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpan "valtakunnanverkot" :D
        Oletkos ollut viimeaikoina poliisipäällikön kanssa taas kävelyllä ja hän on kertonut sinulle huolestuneensa jostakin asiasta Pattayalla? :DDD

        Vai "rantasta" tuli uutisia "puhditattomista" vesistä :DDD

        Paa linkkejä tulemaan niin lueskellaan. Sillä välin me uidaan täällä sinun "mustissa vesissä" :DDD

        Aiotko pidempäänkin uida? .......:DDDDDDDD

        Pattaya City administration has issued an order temporarily suspending swimming in the sea near Pattaya until officials find the source of the effluent and fix the problem.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko pidempäänkin uida? .......:DDDDDDDD

        Pattaya City administration has issued an order temporarily suspending swimming in the sea near Pattaya until officials find the source of the effluent and fix the problem.

        Eipä tuo haittaa mitään. Puolen tunnin säteellä on useita rantoja hyvässä kunnossa ja altaalla tullut uimiset hoidettua muutenkin. Korjaavat asian varmaan niin ettei satu uudestaan ainakaan samasta paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo haittaa mitään. Puolen tunnin säteellä on useita rantoja hyvässä kunnossa ja altaalla tullut uimiset hoidettua muutenkin. Korjaavat asian varmaan niin ettei satu uudestaan ainakaan samasta paikasta.

        Aha, Pattayalla ei ole merivirtauksia, eikä kokis sekoitu viinaan vaan pysyvät erillään kuin Pattayan vesi ja Pattayan paska.
        Paska ei myöskään jää lillumaan eikä varastoidu minnekään, homma selvä kun tulppaavat putken.


      • Anonyymi

        Pyynnöstäsi Neiti.

        Syytä onkin käydä lenkillä.

        DN9CT3


      • Anonyymi

        Hauska kommentti "Luulit myös että Thaimaassa pullon päälle lämpenemisen hidastamiseksi asetettu neopreeninen mainossukka kertoo pullon sisällöstä jotakin. Ei se lerppa kerro." kyllä se kertoo siinä on juotavaa 90% bisseä, loput coca cola lafkan tuotteita.. joskin se ei oikein sovi coca cola lafkan tuotteille kun siitä on suunniteltu kahta eri kokoa, toinen pienelle pullolle toinen isolle, näihin sopii myös tölkit.
        T: NumBall


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe