Heh heh.....Ruotsin poika nöyryyttää tänä iltana kiekkokaukalossa suomalaisia susimärisijöitä oikein olan takaa. Ruotsi voittaa 7-0.
Turpiin tulee
8
126
Vastaukset
- Anonyymi
No, mitenkä kävi?
- Anonyymi
Taisiko tulla peräänkin, kun kuitenkin olit lyönyt viherhenkisen vedon kaljaporukkasi kanssa?
- Anonyymi
No tokihan se anuslyyti sai "perään" oikein kunnolla ja "metsästystamineet" päällä ja saappaat jalassa.
Ja ihan varmasti joka leijona sylkisi suden päälle ja kiksauttaisi sitä ahteriin ihan koska vain he pystyvät siihen.
Ja sama kävisi tuolle susifanaatikolle.
- Anonyymi
Onnittelut Leijonille.
Ja niinhän se kävi, että nyt hetkeen ei voi potkia autoja pyörän päältä, sillä nyt täytyy viikon ainakin polkea seisaaltaan. - Anonyymi
No..mitenkäs kävi:D
- Anonyymi
Miten tämä liittyy metsästyksen vastustamiseen? Leijonaa mä metsästän? PS.Swedupellet hävisi.
- Anonyymi
Näyttää susilyyti elävän vuotta 2006. No käyhän se hitaalla mutenkin, että se siitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782