Miksi naiset ette kehtaa sanoa suoraan?

Anonyymi

Että on vaan ikävä juuri sitä? Mitä sitä häpeilemään.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset voisi tietysti niiin sanoa kunhan vain tietävät kelle niiin sanoisi. Niih!

      • Anonyymi

        Lähtökohtaisesti voisi olettaa, että jokainen tietää ketä ikävöi


    • Anonyymi

      Miehetkin voisivat ihan yhtälailla, tänne nimettömänä julistaminen ei auta asiaa

    • Anonyymi

      Koska puhut omista ajatuksistasi. Kaikilla ihmisillä ei ole samanlainen ajatteluprosessi. Älä siis aliarvioi ketään.

    • Anonyymi

      Koska on toisen.

      • Anonyymi

        Jos olet "kakkonen", niin itsepä olet roolisi valinnut! Ne tarinat päättyvät harvoin onnellisesti, kun tätä "kakkosta" käytetään pääasiassa vain seksuaalisiin tarpeisiin ja vaikka kakkonen saisikin miehen/naisen omakseen, niin joutuu silti aina miettimään kokeeko itsekin saman kohtalon. Pettureilla kun on tapana pettää aina, niin hyvää kumppania ei löydy, että se loppuisi!

        Näissä tapauksissa se jatkuva kaipuu ja onneton elämä on itse aiheutettua! Ei myötätuntoa siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet "kakkonen", niin itsepä olet roolisi valinnut! Ne tarinat päättyvät harvoin onnellisesti, kun tätä "kakkosta" käytetään pääasiassa vain seksuaalisiin tarpeisiin ja vaikka kakkonen saisikin miehen/naisen omakseen, niin joutuu silti aina miettimään kokeeko itsekin saman kohtalon. Pettureilla kun on tapana pettää aina, niin hyvää kumppania ei löydy, että se loppuisi!

        Näissä tapauksissa se jatkuva kaipuu ja onneton elämä on itse aiheutettua! Ei myötätuntoa siis

        En ole ”kakkonen”. Enkä pystyisi siihen. Emme tapaile. Olen ihastunut (ja enemmänkin) enkä sitä voi siksi hänelle sanoa koska hän on toisen oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet "kakkonen", niin itsepä olet roolisi valinnut! Ne tarinat päättyvät harvoin onnellisesti, kun tätä "kakkosta" käytetään pääasiassa vain seksuaalisiin tarpeisiin ja vaikka kakkonen saisikin miehen/naisen omakseen, niin joutuu silti aina miettimään kokeeko itsekin saman kohtalon. Pettureilla kun on tapana pettää aina, niin hyvää kumppania ei löydy, että se loppuisi!

        Näissä tapauksissa se jatkuva kaipuu ja onneton elämä on itse aiheutettua! Ei myötätuntoa siis

        jos johonkuhun on tunteita,ni sitä ei voi kyllä itse päättää,olikohde varattu tai ei...tietysti sitten voi itse järkeillä pitää ne tunteet kurissa...kukaan ei tahallaan rakastu toiseen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos johonkuhun on tunteita,ni sitä ei voi kyllä itse päättää,olikohde varattu tai ei...tietysti sitten voi itse järkeillä pitää ne tunteet kurissa...kukaan ei tahallaan rakastu toiseen....

        Kukaan ei kyllä vahingossa pääse varattuun rakastumaan. Varattu voi olla liehittelijä, mutta et sinä häneen vahingossa rakastu. Tietysti se on eri asia jos varattu valehtelee olevansa sinkku, mutta sellaisesta ihmisestä kannattaa kyllä pysytellä kaukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kyllä vahingossa pääse varattuun rakastumaan. Varattu voi olla liehittelijä, mutta et sinä häneen vahingossa rakastu. Tietysti se on eri asia jos varattu valehtelee olevansa sinkku, mutta sellaisesta ihmisestä kannattaa kyllä pysytellä kaukana

        no voit kyllä ensi katseesta rakastua tai ihastua vaikka kaupan kassajonossa,tietämättä että tämä toinen on varattu....harvemmin tietysti tapahtuu tälläsiä salamarakastumisia mutta ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voit kyllä ensi katseesta rakastua tai ihastua vaikka kaupan kassajonossa,tietämättä että tämä toinen on varattu....harvemmin tietysti tapahtuu tälläsiä salamarakastumisia mutta ....

        En sanoisi, että ensi katseella voi kenenkään rakastua, mutta ulkoisiin tekijöihin ihastuminen on tietysti mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi, että ensi katseella voi kenenkään rakastua, mutta ulkoisiin tekijöihin ihastuminen on tietysti mahdollista.

        Et vaan tiedä sitä kun sulla ei ole kokemusta siitä..
        Kyllä , ensi katseesta voi rakastua..
        Katsos kun rakkaus ei kysy paikkaa tai aikaa tai sitäkään onko ihminen varattu vai vapaa. Rakkaus ei ole järki vaan tunne asia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan tiedä sitä kun sulla ei ole kokemusta siitä..
        Kyllä , ensi katseesta voi rakastua..
        Katsos kun rakkaus ei kysy paikkaa tai aikaa tai sitäkään onko ihminen varattu vai vapaa. Rakkaus ei ole järki vaan tunne asia..

        Niin juuri. Jossakin luki, että rakkaudessa ensi silmäyksellä estää vaan 7 sekuntia kun sydän on mennyt. Ei siinä ehdi mitään järjellistä pohtia edes toisen sormuksia katsella kun vasta ensimmäinen silmäys meneillään.


      • Anonyymi

        Ei se ole rakkautta, vaan ihastumista ja vetovoimaa ulkoisiin tekijöihin! Miten rakastut ihmiseen, josta et tiedä mitään? Kokemusta on, olen kerran kokenut tuon ihastuksen ensisilmäyksellä, kun mies vastasi niin pitkälti minun unelmaa, mutta ei siinä tosiaan voi rakkaudesta puhua. Ihminen, joka luulee "rakastuvansa ensi silmäyksellä", ei taida tietää mitä rakkaus on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole rakkautta, vaan ihastumista ja vetovoimaa ulkoisiin tekijöihin! Miten rakastut ihmiseen, josta et tiedä mitään? Kokemusta on, olen kerran kokenut tuon ihastuksen ensisilmäyksellä, kun mies vastasi niin pitkälti minun unelmaa, mutta ei siinä tosiaan voi rakkaudesta puhua. Ihminen, joka luulee "rakastuvansa ensi silmäyksellä", ei taida tietää mitä rakkaus on!

        no miten selität sen,että semmoisista ensisilmäyksellä rakastumisista on tullut ihan parejakin? jotka on vaikka koko loppuelämänsä eläneet yhdessä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miten selität sen,että semmoisista ensisilmäyksellä rakastumisista on tullut ihan parejakin? jotka on vaikka koko loppuelämänsä eläneet yhdessä.....

        Se on sitten eri asia, kun ihmiseen tutustuu, silloin voi tietysti rakastuakin, mutta ensisilmäyksellä kukaan ei taatusti rakastu! Ihastus ja vetovoima voi kuitenkin olla voimakas jo ensisilmäyksellä, mutta vain ulkoisiin asioihin. Mielestäni se ei ole rakkautta, että pitää kovasti toisen ulkonäöstä, eikä sekään, että ensitapaamisessa on "sähköä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten eri asia, kun ihmiseen tutustuu, silloin voi tietysti rakastuakin, mutta ensisilmäyksellä kukaan ei taatusti rakastu! Ihastus ja vetovoima voi kuitenkin olla voimakas jo ensisilmäyksellä, mutta vain ulkoisiin asioihin. Mielestäni se ei ole rakkautta, että pitää kovasti toisen ulkonäöstä, eikä sekään, että ensitapaamisessa on "sähköä"

        Ihme vänkäämistä kun ajetaan omia näkemyksiä tieteellisten tutkimustan yli. Meneppäs sitten sanomaan arvostetuille psykologian ammattilaisille, että heidän tieteellisen tutkimuksensa tulos on väärä. Mm psychologytoday sivustolla kerrotaan, että sellaista rakkautta on olemassa. Sitä nopeutta on mitattu ja saatu selville rakastumisen esim. miehillä tapahtuvan 8,2 sekunnissa.
        https://www.psychologytoday.com/intl/blog/meet-catch-and-keep/201801/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme vänkäämistä kun ajetaan omia näkemyksiä tieteellisten tutkimustan yli. Meneppäs sitten sanomaan arvostetuille psykologian ammattilaisille, että heidän tieteellisen tutkimuksensa tulos on väärä. Mm psychologytoday sivustolla kerrotaan, että sellaista rakkautta on olemassa. Sitä nopeutta on mitattu ja saatu selville rakastumisen esim. miehillä tapahtuvan 8,2 sekunnissa.
        https://www.psychologytoday.com/intl/blog/meet-catch-and-keep/201801/

        Minun on ainakaan mahdoton rakastua keneenkään 8,2 sekunnissa. Kyllä rakkaus on sitä, että toisesta tietää jotain muutakin kun ulkonäön! Miten voi rakastaa ihmistä, jota ei tunne lainkaan? Huuhaa juttuja sanon minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on ainakaan mahdoton rakastua keneenkään 8,2 sekunnissa. Kyllä rakkaus on sitä, että toisesta tietää jotain muutakin kun ulkonäön! Miten voi rakastaa ihmistä, jota ei tunne lainkaan? Huuhaa juttuja sanon minä

        Jos sinun on mahdoton tehdä jotakin niin se ei tarkoita etteikö sitä ole olemassa. Itse en ainakaan menisi sanomaan, että prinssi Harry Matt Damon ynnä muut ovat väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun on mahdoton tehdä jotakin niin se ei tarkoita etteikö sitä ole olemassa. Itse en ainakaan menisi sanomaan, että prinssi Harry Matt Damon ynnä muut ovat väärässä.

        Edelleenkin huuhaa juttuja sanon minä! prinssi Harry eikä Matt Damon muuta minun mielipidettä asiassa. Hekin ovat vain ihastuneet ensisilmäyksellä näkemäänsä


      • Anonyymi

        Tottakai ihminen voi rakastua ensisilmäyksellä eikä pelkästään ulkoiseen olemukseen niin kuin vastaanpanijat väittää. Ihminen on kokonaisuus, hänen ulkonäkö, mutta ilmeet, eleet, sisin, tuoksu ym.kaikki näyttäytyy tietyllä tavalla silloinkin kun me emme sitä edes haluaisi. Nuo asiat ovat vaan tiedostamattomia, eivätkä järjellä selitettävissä ja miksi pitäisikään olla järjellä selitettävissä. Rakkaushan on tunne, tosin toetyssä määrin järkevääkin, noiden edellisten asioiden valossa. Ensisilmäyksellä tapahtuva rakastuminen voi voinistua entisestään ja on tallöin vshvimpia rakkauden muotoja. Toki rakastua voi myös tuntemisen kautta, niin ettei alkuunsa ole tuntenut noin järisyttävää, mutta se on aina laimeampaa, se on sellaista kultaisen noutajan kiinrymästä enemmänkin (sori, oli pakko vähän loppukeventää).


    • Ei sitä kikkeliä aina, ihan jokaine hetki tee mieli, mitäpä siitäkään valehtelemaan...


      Kyllä uskon, että nykyään naiset uskaltaa sanoa ja ilmaista, mikäli panosuhteen haluavat.

    • Anonyymi

      Itsellä halu tulee mukaan tunteista. Mitä isompi tunne, sitä enemmän myös haluan. Seksi, vaikka yhdenyön jutussa on aika mitään sanomatonta ja läsnäolo huonoa. Tosin vain hyvin pienellä otannalla näin, poikkeuksia voi ollakin, ehkä (?) Molemmin puoleisessa rakkaudessa taas läsnäolo on parhaimmillaan huima ja rakastelu voi olla kuin taivaskokemus. Tosin tuo vaatii tuntemista ja luottamusta onnistuakseen. Yhdessä harjoittelu tekee mestarin tässäkin asiassa ;-)

      Ikävä on ensisijaisesti häntä ja rakkautta. Kaipaan lähelle, kaipaan syvää katsetta, kaipaan rakasteluakin. Ei sen myöntämisessä minustakaan mitään pahaa ole. Vaikka kannatan luterilaisuuden perusarvopohjaa olematta varsinainen uskovainen (ahkeruus, hyvän tekeminen, posken kääntäminen jne), silti tuo rakastelun luokitteleminen pahaksi ei mahdu omaan maailman kuvaani. Rakkaus on hyvä eikä paha asia, aina! t .SeNainen

      • Anonyymi

        SeNainen tarkoittaa kait mua: Seija Eveliina.


    • Anonyymi

      Mitä sitä?

    • Anonyymi

      Oli aika hauska jakso Amazing Race -ohjelmassa kun tytöt ajoivat niillä radio-ohjattavilla autoilla kilpailuja :D

    • Anonyymi

      Miten mies eri asioista ja lauseista otat aina jotakin. Painat sanat muistiin ja rakennat niistä lauseen. Näin saat kertomuksesi😎 näyttämään vainonkohteeltasi?

    • Anonyymi

      Minulla on ikävä häntä ja hänen luonnettaan.

    • Anonyymi

      Jonkun urpon haavemaailmassa kaikki naiset on niputettu kertakäyttötuotteiksi.

      • Anonyymi

        Ja naiset antaa siihen aivan itse syyn.


    • Anonyymi

      Onhan täällä moni nainen sen suoraan sanonutkin. Näin myös itse tein. Kaikki tilanteet ovat kuitenkin erilaisia ja jokainen toimii itselleen parhaaksi katsomallaan tavalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe