"Toyota GR Supra on erittäin onnistunut auto. Siinä tiivistyy autoilun intohimo. Se on sielukas urheiluauto, joka on eri asia kuin kilpa-auto. Urheiluautolla on urheiluauton hinta. Tässä vaiheessa hyvin karkea arvio on 90 000 euron tietämillä. Hienoa, että Supran tarina jatkuu." Tekniikan maailma
Tästä tojoloota 90000 egeä
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta se on silti vain pieni, ahdas ja epämukava toyota joka on kallis.
- Anonyymi
Silti se on vaan Toyota ja tuolla rahalla saa jo parempaa ja nautinnollisempaa kyytiä. Tuskin tuohon rahaan saa Toyotalta kutenkaan ruosteenestokäsittelyä vakiona?
pirskatin hyvä auto, siinä kyykytetään audin r8 v10 mallikin mennentullen.
- Anonyymi
Älä Pentti unta nää ei kait tuo tohjo parjää millekään kunnon audille !!
- Anonyymi
Suurin vika tuossa tulee olemaan hinta. Joku keräilijä saattaa täällä tuollaisen hinnan maksaa mutta sormet riittävät hyvin laskemaan Suomen myynnin. Jos hinta olisi 70k€ luokkaa niin voisi olla kilpailukykyinenkin.
- Anonyymi
Mutta kenelle toi on tarkoitettu?
Lippisteinit jotka tuota kuolaa, ei pysty ostamaan. Aikuiset ihmiset ostaa jonkun oikean auton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kenelle toi on tarkoitettu?
Lippisteinit jotka tuota kuolaa, ei pysty ostamaan. Aikuiset ihmiset ostaa jonkun oikean auton.Pappa betalar !
- Anonyymi
Tuohan on BMW Z4 mutta aavistuksen uusilla peltien muotoiluilla. Valmistetaan samassa tehtaassa kuin Z4.
Kun hintakin on sama, pitää olla todella vannoutunut toyota fani, että sen ostaa.
Tuolla hinnalla saa KAKSI kpl mazdan MX5:ia ja jää vielä bensarahaakin 20.000 euroa.
Okei, MX5 kiihtyy sataseen vain 6,5 sekunnissa, mutta jos tuota ominaisuutta ei tarvitse ihan yhtenään niin ehkä MX5 tarjoaa sittenkin enemmän vastinetta rahalle.- Anonyymi
Miksi joku ostaa ferrarin kun fiatin saa halvemmalla ja on käytännöllisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku ostaa ferrarin kun fiatin saa halvemmalla ja on käytännöllisempi.
Siksi että ferrarilla saat sen vau onko sulla tollanen auto statuksen.
Saatko sen toyotalla? Et saa.
"Ai sulla on toyota, mazdalla on vähän samanlainen mutta aika paljon halvempi."
- Anonyymi
Pitää olla todellinen tollo jos ostaa saman auton samalla hintaa tojona kuin sen saisi BMWnä.
- Anonyymi
Tuossa olet aivan oikeassa. Tuossa hintaluokassa on valinnanvaraa vaikka miten paljon. Perheessä hiukan kalliimpi ajoauto mutta jos olisi toiseen kalliimpaan niin ei tuossa hintaluokassa Toyota olisi kyllä listalla.
Vielä jos 2 vuotta vanha kelpaa niin tarjonta vain kasvaa.
Toyota on vain Toyota vaikka olisi BMW:n tekniikka pellin alla. Ennemmin sitten aito beemeri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olet aivan oikeassa. Tuossa hintaluokassa on valinnanvaraa vaikka miten paljon. Perheessä hiukan kalliimpi ajoauto mutta jos olisi toiseen kalliimpaan niin ei tuossa hintaluokassa Toyota olisi kyllä listalla.
Vielä jos 2 vuotta vanha kelpaa niin tarjonta vain kasvaa.
Toyota on vain Toyota vaikka olisi BMW:n tekniikka pellin alla. Ennemmin sitten aito beemeri.Kun alkaa tarjoamaan tuota autoa vaihdokkina eteenpäin niin tojokuskin tappio on suuri. Yksityisillä ei ole rahaa ja liikkeet ottavat riviin saman auton paljon mieluummin bemuna kuin tojona. Iso ero hinnassa.
- Anonyymi
Kyllä täällä kateelliset ns.automiehet huutelee...
- Anonyymi
Miksi pitäisi olla kateellinen huonosta vaihtoehdosta? En ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kateellinen huonosta vaihtoehdosta? En ymmärrä
Mistä sinä sen huonouden tiedät kun et ole sitä nähnyt saatikka koeajanut.
Tule sitten kertomaan kun on kokemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen huonouden tiedät kun et ole sitä nähnyt saatikka koeajanut.
Tule sitten kertomaan kun on kokemusta.Ei näemmä luetunymmärtäminen suju.
En väittänyt autoa huonoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näemmä luetunymmärtäminen suju.
En väittänyt autoa huonoksi.Eikä sinun avautuminenkaan niin selvää ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sinun avautuminenkaan niin selvää ole
No väänetään nyt sitten rautalangasta jos et ymmärrä vieläkään.
"Miksi pitäisi olla kateellinen huonosta vaihtoehdosta? En ymmärrä"
Huono vaihtoehto = samassa hintaluokassa tai halvemassa oleviin vastaaviin tuotteisiin vertaaminen. Tuo auto nyt ei vaan ole hyvä vaihtoehto. Vai voitko perustella sen jollakin väitteellä paremmaksi kuin kilpailijansa.
Miksi siis, pitäisi olla huonosta vaihtoehdosta kateellinen? Jos yleensäkään pitäisi olla kateellinen, olisin kenties siitä paremmasta vaihtoehdosta. Eikö totta?
Jos et ymmärrä, en voi sille mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No väänetään nyt sitten rautalangasta jos et ymmärrä vieläkään.
"Miksi pitäisi olla kateellinen huonosta vaihtoehdosta? En ymmärrä"
Huono vaihtoehto = samassa hintaluokassa tai halvemassa oleviin vastaaviin tuotteisiin vertaaminen. Tuo auto nyt ei vaan ole hyvä vaihtoehto. Vai voitko perustella sen jollakin väitteellä paremmaksi kuin kilpailijansa.
Miksi siis, pitäisi olla huonosta vaihtoehdosta kateellinen? Jos yleensäkään pitäisi olla kateellinen, olisin kenties siitä paremmasta vaihtoehdosta. Eikö totta?
Jos et ymmärrä, en voi sille mitään.Niin..oletko sinä päässyt tuota autoa näkemään ja ajamaan että pystyt vertaamaan kilpailijoihin.
Itse en ole,mutta mielellään testaan supraa ja sen kilpailijoita.
Hankala autosta muuten antaa mielipidettä.
Muutamassa testissä tätä verrattu bemarin sisarmalliin ja kehuttu ajettavuutta paremmaksi ja muutenkin saanut kehuja.
Eli sinun päätelmä on vaan tuulestatemmattu oletus. - Anonyymi
Nii muttaku siinä on toyotan merkki keulassa nii se ei voi olla hyvä...
Kannattaskohan tuolla joka huonoksi vaihtoehdoksi sanoi niin mennä kasvamaan vielä eikä summassa arvostella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No väänetään nyt sitten rautalangasta jos et ymmärrä vieläkään.
"Miksi pitäisi olla kateellinen huonosta vaihtoehdosta? En ymmärrä"
Huono vaihtoehto = samassa hintaluokassa tai halvemassa oleviin vastaaviin tuotteisiin vertaaminen. Tuo auto nyt ei vaan ole hyvä vaihtoehto. Vai voitko perustella sen jollakin väitteellä paremmaksi kuin kilpailijansa.
Miksi siis, pitäisi olla huonosta vaihtoehdosta kateellinen? Jos yleensäkään pitäisi olla kateellinen, olisin kenties siitä paremmasta vaihtoehdosta. Eikö totta?
Jos et ymmärrä, en voi sille mitään.Perusteluja olis mukava saada miksi tämä supra on huonompi kuin kilpailijat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteluja olis mukava saada miksi tämä supra on huonompi kuin kilpailijat?
Tuollainen auto ostetaan ns. näyttämisen vuoksi, tai ainakin se on yksi elementti siinä autossa.
Kun ostat toyotat, sinulle sanotaan että ostit sitten toyotan, kun ostat saman auton BMW merkkisenä, sinulle sanotaan vautsi vau.
Tarviiko enempää perustella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..oletko sinä päässyt tuota autoa näkemään ja ajamaan että pystyt vertaamaan kilpailijoihin.
Itse en ole,mutta mielellään testaan supraa ja sen kilpailijoita.
Hankala autosta muuten antaa mielipidettä.
Muutamassa testissä tätä verrattu bemarin sisarmalliin ja kehuttu ajettavuutta paremmaksi ja muutenkin saanut kehuja.
Eli sinun päätelmä on vaan tuulestatemmattu oletus.Et siis ymmärrä että se auton ajettavuus ei ole se oleellinen tuossa autossa, vaan se, mitä ihmiset ajattelee sinusta sen jälkeen kun ovat auton nähneet.
Kun menet sillä huonoilla ajo-ominaisuuksilla varustetulla BMW:llä paikalle, kukaan ei kerro sinulle että sulla on huono auto ajaa vaan että vautsi vau, sulla on makee Bemmi.
Kun menet toyotalle paikalle, alkaa pikkutytötkin funtsimaan että äispällä on muuten korolla.
SIINÄ SE POINTTI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ymmärrä että se auton ajettavuus ei ole se oleellinen tuossa autossa, vaan se, mitä ihmiset ajattelee sinusta sen jälkeen kun ovat auton nähneet.
Kun menet sillä huonoilla ajo-ominaisuuksilla varustetulla BMW:llä paikalle, kukaan ei kerro sinulle että sulla on huono auto ajaa vaan että vautsi vau, sulla on makee Bemmi.
Kun menet toyotalle paikalle, alkaa pikkutytötkin funtsimaan että äispällä on muuten korolla.
SIINÄ SE POINTTIAi se auto ostetaankin sillä perusteella mitä muut on siitä mieltä eikä siksi jos se itsestä tuntuu paremmalta.
Luulempa että jos tuolla uudella supralla meet vaikka sinne kauppaan niin peukkuja tulee eikä kukaan kyseenalaista sitä..tai no ne heebot joilla ei itsetunto anna myötä ajaa toyotalla. - Anonyymi
Juu, toyotalla kun menee niin nuoret lippispojat peukuttaa. Bemarilla jos menet niin naisihmiset katselee sinua sekä autoasi ihaillen.
Kuka mitäkin sitten arvostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..oletko sinä päässyt tuota autoa näkemään ja ajamaan että pystyt vertaamaan kilpailijoihin.
Itse en ole,mutta mielellään testaan supraa ja sen kilpailijoita.
Hankala autosta muuten antaa mielipidettä.
Muutamassa testissä tätä verrattu bemarin sisarmalliin ja kehuttu ajettavuutta paremmaksi ja muutenkin saanut kehuja.
Eli sinun päätelmä on vaan tuulestatemmattu oletus.Hyvä ajettavuus? Tuota toyotaa on testattu ja säädetty nurnburgringillä, valmistajan toimesta.
Nyt kun auto on "kaikkien" saatavilla, sitä on testattu siellä. Kierrosajaksi on saatu 7:55.41.
Vaikka tuo aika onkin kovempi kuin mitä tavallisella opel corsalla saavutetaan, verratessa sitä ns urheiluautoihin, millaiseksi tätä supraakin tässä koitetaan vääntää, se on auttamattoman hidas.
Mm. Seat Leon cupra:lla on vetästy aika joka on 7:58.4. Kyseessä valmistajan testi, vakioautolla. Suomessa noita myydään 41t€:lla, uutena.
2000kg painoinen porsche panamera möhkäle on vetässyt ajan 7:56.
60t€ maksava volvo S60 polestar on ajettu aikaan 7:51.51.
Ajettavuus on siis nopeiden perheautojen tasoa, urheiluautoksi siitä ei ole.
Herää kysymys, kenelle tämä on tarkoitettu, kallis, hidas, ahdas, ei statusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajettavuus? Tuota toyotaa on testattu ja säädetty nurnburgringillä, valmistajan toimesta.
Nyt kun auto on "kaikkien" saatavilla, sitä on testattu siellä. Kierrosajaksi on saatu 7:55.41.
Vaikka tuo aika onkin kovempi kuin mitä tavallisella opel corsalla saavutetaan, verratessa sitä ns urheiluautoihin, millaiseksi tätä supraakin tässä koitetaan vääntää, se on auttamattoman hidas.
Mm. Seat Leon cupra:lla on vetästy aika joka on 7:58.4. Kyseessä valmistajan testi, vakioautolla. Suomessa noita myydään 41t€:lla, uutena.
2000kg painoinen porsche panamera möhkäle on vetässyt ajan 7:56.
60t€ maksava volvo S60 polestar on ajettu aikaan 7:51.51.
Ajettavuus on siis nopeiden perheautojen tasoa, urheiluautoksi siitä ei ole.
Herää kysymys, kenelle tämä on tarkoitettu, kallis, hidas, ahdas, ei statusta.Paitsi että kierrosajaksi saatu 7.40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että kierrosajaksi saatu 7.40
7:55 on Z4:n kierrosaika
- Anonyymi
"Perusteluja olis mukava saada miksi tämä supra on huonompi kuin kilpailijat?"
Ei tarvitse verrata kuin yhteen kilpailijaan eli alkuperäiseen Bemariin jonka kanssa Supra on sama auto. Olkoon kuinka hyvä tai huono auto tahansa niin on taloudellisesti tyhmää ostaa sama auto samaan hintaan Tojon lätkällä kun vaihtoehtona on BMW:n logo keulalla.
Aivan samoin kuin olisi typerää osta Subarun BRZ 13.000€ kalliimmalla Tojon lätkällä. No eipä niitä ole kukaan ostanutkaan.- Anonyymi
Miten on taloudellisesti tyhmempää ostaa samanhintainen toyo tai bmw joiden tekniikka ja pohjalevy sama.
Mistä tiedät kumman arvo on tippunut nopeemmin 5 vuoden päästä
Supra kuitenkin aika kovassa maineessa ollut auto ja tämä saattaa jatkaa sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on taloudellisesti tyhmempää ostaa samanhintainen toyo tai bmw joiden tekniikka ja pohjalevy sama.
Mistä tiedät kumman arvo on tippunut nopeemmin 5 vuoden päästä
Supra kuitenkin aika kovassa maineessa ollut auto ja tämä saattaa jatkaa sitä.Tuollaisia autoja ostavat arvostavat prestigeä ja statusta jota BMW tarjoaa. Toyota on bulkkiauto.
Autoliikkeet hyvittävät Suprasta paljon vähemmän koska tuollaiselle pitää löytää erikseen ostaja. BMW on paljon helpompi myydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on taloudellisesti tyhmempää ostaa samanhintainen toyo tai bmw joiden tekniikka ja pohjalevy sama.
Mistä tiedät kumman arvo on tippunut nopeemmin 5 vuoden päästä
Supra kuitenkin aika kovassa maineessa ollut auto ja tämä saattaa jatkaa sitä.Mitä sä tiedät supran ja BMW:n maine-eroista ja siitä miten joku malli saattaa jatkaa niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä tiedät supran ja BMW:n maine-eroista ja siitä miten joku malli saattaa jatkaa niitä?
Vanhat Suprat olivat uniikkeja Tojon tekemiä ja joku antoi sille arvoa vanhanakin.
Nyt tuo uusi Supra on vain yksi Bemun tarjoama versio. Vanhan Supran maine ei auta tässä asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat Suprat olivat uniikkeja Tojon tekemiä ja joku antoi sille arvoa vanhanakin.
Nyt tuo uusi Supra on vain yksi Bemun tarjoama versio. Vanhan Supran maine ei auta tässä asiassa.Kyllä tuo bemun sekoittaminen tuohon supraan oli virhe.
Ei bemarilla ensinnäkään ole semmoista autoa saatikka moottoria mikä on samanlaisessa maineessa kuin aikoinaan supra oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo bemun sekoittaminen tuohon supraan oli virhe.
Ei bemarilla ensinnäkään ole semmoista autoa saatikka moottoria mikä on samanlaisessa maineessa kuin aikoinaan supra oliEi todellakaan ole samanlaisessa maineessa. Paljon paremmassa kylläkin.
Suprat ja muut tojot ovat olleet vain alustoja teinipoikien tuunaukselle.
Esimerkiksi BMW M1:t on aivan eri hintaluokassa näinä päivinä kuin vanhat Suprat. Yhden M1:n hinnalla saa tusinan vanhaa Supraa.
Ja tuo vain yksi esimerkki. Jopa vanhat Isetat ovat paljon suuremmassa arvossa kuin Suprat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole samanlaisessa maineessa. Paljon paremmassa kylläkin.
Suprat ja muut tojot ovat olleet vain alustoja teinipoikien tuunaukselle.
Esimerkiksi BMW M1:t on aivan eri hintaluokassa näinä päivinä kuin vanhat Suprat. Yhden M1:n hinnalla saa tusinan vanhaa Supraa.
Ja tuo vain yksi esimerkki. Jopa vanhat Isetat ovat paljon suuremmassa arvossa kuin Suprat.Siinäpä autotietäjä...sais nuita m1 bemuja 3 kpl..
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/maailman-kallein-toyota-loi-hinnassa-ferrarinkin/ec7cc9fd-f90a-3423-a40b-0220199e272a - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä autotietäjä...sais nuita m1 bemuja 3 kpl..
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/maailman-kallein-toyota-loi-hinnassa-ferrarinkin/ec7cc9fd-f90a-3423-a40b-0220199e272aNyt oli puhetta Supran maineesta ja arvostuksesta, ei jonkun yksittäisen Bond Tojon hinnasta.
Joka tapauksessa jos tälle linjalle lähdetään niin pikkurahaa tuollaiset. Kallein Bemu maksaa yli kaksi kertaa noin paljon.
http://ppcorn.com/us/bmw-top-7-expensive-makes-models/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli puhetta Supran maineesta ja arvostuksesta, ei jonkun yksittäisen Bond Tojon hinnasta.
Joka tapauksessa jos tälle linjalle lähdetään niin pikkurahaa tuollaiset. Kallein Bemu maksaa yli kaksi kertaa noin paljon.
http://ppcorn.com/us/bmw-top-7-expensive-makes-models/Paljonko nuita bemuja liikenteeseen valmistettu
- Anonyymi
Enemmänkin on klassikko BMW:stä maksettu eli 5.000.000 taalaa.
https://www.topspeed.com/cars/car-news/a-bmw-507-brought-in-more-than-5-million-at-the-2018-goodwood-auction-ar181880.html
Eurooppalaiset klassikot ovat aivan toista maata kuin Tojon teippituunatut pelleviritykset.- Anonyymi
Osaisivat eurooppalaiset tehdä uusista autoista vielä hyviä.
Ei kiinnosta ostaa nuin vanhoja autoja.
- Anonyymi
valitettavasti tämä uusi supra ei yllä samalle tasolle luotettavuudessa kuin vanha tojotan tekemä koska on vain bemari. kokemusta on kolmesta suprasta 90 luvulla.
- Anonyymi
Kyllä.
Olihan se 2JZ-GTE erittäin upea moottori.
Kesti virittääkkin uskomattomasti.
Nuo on erittäin haluttuja.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Olihan se 2JZ-GTE erittäin upea moottori.
Kesti virittääkkin uskomattomasti.
Nuo on erittäin haluttuja..Tässä taas yksi toditus siitä miten Tojon kulta-aika oli 90-luvulla ja pelkkää alamäkeä siitä lähtien. Muut ovat kehittyneet tojo ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas yksi toditus siitä miten Tojon kulta-aika oli 90-luvulla ja pelkkää alamäkeä siitä lähtien. Muut ovat kehittyneet tojo ei.
Väität siis että toyotan hybriditekniikka, joka oli ensimmäinen tai aivan ensimmäisten joukossa, ei ole toimivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis että toyotan hybriditekniikka, joka oli ensimmäinen tai aivan ensimmäisten joukossa, ei ole toimivaa?
Sanon vaan että on fakta että uudessa Suprassa ei ole yhtään tippaa tojon hybridiä.
Sen lisäksi sanon että tojon höpöhybridit ovat 20 vuotta jäljessä.
Tojolla oli idea 90-luvulla mutta nyt se on yhtä validi kuin Mazdan Wankeli. Täydellinen luuseri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis että toyotan hybriditekniikka, joka oli ensimmäinen tai aivan ensimmäisten joukossa, ei ole toimivaa?
Kyllähän nuo tojon höpöhybridit käyvät ja kukkuvat, ei siinä mitään. Totuus on kuitenkin se että ne ovat 100% bensan voimalla liikkuvia kikottimia jotka ehkä joissain olosuhteissa kulkevat vähemmällä bensalla kuin bensaturbot. Erot ovat marginaalisia ja hukkuvat Tojon kalliiseen hankintahintaan ja kalliiseen huolto-ohjelmaan.
Nykyaikainen auto on ladattava ja kulkee sähköllä. Siinä mielessä tojon hybridi on ajastaan pahasti jäljessä. VW ID.3 maksaa suurinpiirtein saman kuin uusi Corolla hybrid. Erona se että ID.3 on nollapäästöinen ja se kulkee 100km noin kahdella eurolla kun Corolla tupruttelee päästöjä koko ajan ja 100km maksaa kahdeksan euroa. - Anonyymi
Ihan sama lataatko bensalla tai sähköllä. Kunhan lataus kestää alle minuutin ja latausväli on 1500 km. Aika on rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama lataatko bensalla tai sähköllä. Kunhan lataus kestää alle minuutin ja latausväli on 1500 km. Aika on rahaa.
Auto seisoo keskimäärin 22 tuntia vuorokaudessa. Miksi latauksen pitäisi kestää vain minuutin?
Puhut täysin höpöjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto seisoo keskimäärin 22 tuntia vuorokaudessa. Miksi latauksen pitäisi kestää vain minuutin?
Puhut täysin höpöjä.Mee joskus Lappiin, Norjaan, Ruotsiin ja Venäjälle ajelee muutama tuhat ja tuu sitten taas selittää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee joskus Lappiin, Norjaan, Ruotsiin ja Venäjälle ajelee muutama tuhat ja tuu sitten taas selittää !
Kuinka moni ajaa Venäjällä muutama tuhat? Ei meinaa isoille massoille mitään tuollaiset poikkeustapaukset. Sähköauton menestykseen riittää että se toimii parhaiten isoille käyttäjämassoille. Poikkeustapaukset voi tehdä mitä lystää. Ei vaikuta isoon kuvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto seisoo keskimäärin 22 tuntia vuorokaudessa. Miksi latauksen pitäisi kestää vain minuutin?
Puhut täysin höpöjä.Jos elämässä ei ole muuta kuin työmaan, marketin ja kodin väliä suhaamista, niin kyllä sitä auto sitten ehtii lataamaan, mutta harvalla elämä on noin rajoittunutta ja onnetonta.
Autonhan pitäisi tuoda liikkumisen vapautta ja helppoutta!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos elämässä ei ole muuta kuin työmaan, marketin ja kodin väliä suhaamista, niin kyllä sitä auto sitten ehtii lataamaan, mutta harvalla elämä on noin rajoittunutta ja onnetonta.
Autonhan pitäisi tuoda liikkumisen vapautta ja helppoutta!!Aika harvalle autossa istuminen on elämäntapa ja halutuin tapa viettää aikaansa.
Sähköauton tarjoama 300km päivässä yönyli-latauksella on paljon enemmän kuin hän haluaa istua ratin takana. Autolla vain mennään tekemään asioita, se ajaminen on vain välttämätön paha päästä sinne missä itse eläminen tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harvalle autossa istuminen on elämäntapa ja halutuin tapa viettää aikaansa.
Sähköauton tarjoama 300km päivässä yönyli-latauksella on paljon enemmän kuin hän haluaa istua ratin takana. Autolla vain mennään tekemään asioita, se ajaminen on vain välttämätön paha päästä sinne missä itse eläminen tapahtuu.Jos rikas eläminen vaatii enemmän ajamista kuin 300km päivässä (vastaa neljää tuntia istumista autossa) niin asuu täysin väärässä paikassa. Fiksumpi elää lähellä sitä paikkaa missä rikas elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas yksi toditus siitä miten Tojon kulta-aika oli 90-luvulla ja pelkkää alamäkeä siitä lähtien. Muut ovat kehittyneet tojo ei.
jeps luotettavuus ei ole kehittynyt on aivan samaa tasoa kuin aikaisemminkin joka juuri todettiin hyväksi kuten ei ole bemarinkaan luotettavuus kehittynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeps luotettavuus ei ole kehittynyt on aivan samaa tasoa kuin aikaisemminkin joka juuri todettiin hyväksi kuten ei ole bemarinkaan luotettavuus kehittynyt.
Kaikkien autojen luotettavuus on sillä tasolla että se ei ole mikään mittari auton valinnalle. Autojen ominaisuudet ovat monta kertaa merkittävämmät. Mukavuus, suorituskyky, varusteet, tilat, ulkonäkö, käyttökustannukset jne.
Vain joku tojopappa paasaa luotettavuudesta kun luulee että se olisi jotenkin vain tojolle ominaista. Elät omassa maailmassasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien autojen luotettavuus on sillä tasolla että se ei ole mikään mittari auton valinnalle. Autojen ominaisuudet ovat monta kertaa merkittävämmät. Mukavuus, suorituskyky, varusteet, tilat, ulkonäkö, käyttökustannukset jne.
Vain joku tojopappa paasaa luotettavuudesta kun luulee että se olisi jotenkin vain tojolle ominaista. Elät omassa maailmassasi.valitettavasti tällä tojopapalla on hyvinkin paljon kokemuksia näistä ns saksalaisista laatuautoista siksi arvosta niitä merkkejä joilla pääsee liikkeelle aina kun pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien autojen luotettavuus on sillä tasolla että se ei ole mikään mittari auton valinnalle. Autojen ominaisuudet ovat monta kertaa merkittävämmät. Mukavuus, suorituskyky, varusteet, tilat, ulkonäkö, käyttökustannukset jne.
Vain joku tojopappa paasaa luotettavuudesta kun luulee että se olisi jotenkin vain tojolle ominaista. Elät omassa maailmassasi.Osta nyt edes yksi saksalainen ns. laatuauto ... nin sit voit sitte puhua kokemuksesta, mitä on vikojen korjaus ja mitä se maksaa ja kun takuu ei kata yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta nyt edes yksi saksalainen ns. laatuauto ... nin sit voit sitte puhua kokemuksesta, mitä on vikojen korjaus ja mitä se maksaa ja kun takuu ei kata yhtään mitään.
Takana on noin 30 vuotta saksalaisilla autoilla, kilometrejä enimmillään yli 40.000km per vuosi.
Koko tänä aikana korjauskustannukset ovat olleet 220 euroa vesipumpun vaihdosta. Mulle on turha tulla sössöttämään saksalaisten autojen ongelmista. Elän oman kokemuksen kautta, en nettikirjoitteluista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takana on noin 30 vuotta saksalaisilla autoilla, kilometrejä enimmillään yli 40.000km per vuosi.
Koko tänä aikana korjauskustannukset ovat olleet 220 euroa vesipumpun vaihdosta. Mulle on turha tulla sössöttämään saksalaisten autojen ongelmista. Elän oman kokemuksen kautta, en nettikirjoitteluista.Onnea..itsellä 3 saksalaista oli..ja se saa riittää.
Hyvä jos sinulla olivat luotettavia.omani eivät.
- Anonyymi
Toyota Supra valmistetaan Magna Steyerin tehtaalla Itavallan Grazissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915