Näin ihan yleisesti sanon; miksi alastomuus on epämukavaa nykyään?
Sehän on periaatteessa sama asia kuin olisi noloa näyttää käsivarttaan.
Intiimialue on vain kehonosa
Miksi alastomuus on noloa?
Anonyymi
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Onko alastomuus nykyään epämukavaa? Ei kaikille.
Eiköhän alastomuuden helppous ja nolous ole melko yksilöllistä. Yksi syy siihen nolouteen on luultavasti somen aiheuttamat ulkonäköpaineet ja erinäisillä keskustelupalstoilla heitetyt kommentit siitä, miten toisten kehoja kyylätään.
- Anonyymi
Alastomuus ei ole noloo minulle eikä ole ongelma minulle alastomuus on luonnollista ja elämän tapa alastomuus rentouttaa minua
Voin olla nakuna missä vaan
Nukun nakuna aina kotona ja mökillä ja ystävien luona
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911