Voihan vihtahousut..

Anonyymi

Hakkarainen EUn parlamenttiin..ei.ei .kuulinko väärin :/

Pirre

35

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hakkarainen on aito ja rehellinen, pitää suomalaisten puolta. Onnea Teuvo ❤️🌹💋

      • Anonyymi

        Aito Hakkarainen, aidompi mitä Vesku turhapurona.


      • Anonyymi

        Hakkarainen puhuu todellakin ASIAA. Idiootit eivät vaan kuuntele, huutelevat vaan.. Tämä kannattaa katsoa ja kuunnella oikein ajatuksella, Youtube = Teuvo hakkarainen palokka abc.


      • Anonyymi

        Teuvo puhuu asiaa. Näinhän se todellakin on !


    • Hakkarainen edustaa ulkomailla (etenkin vanhemmalle väelle) suomalaisen miehen prototyyppiä, (takki levällään kossupullo takataskussa) Hyvin käy edustamaan Suomea. Nuoren polven euro-edustajammehan ovat jo sulautuneet näkymättömiksi hyvätapaisiksi eurooppalaisiksi. Mehtäsuomalaisten paluu maailmankartalle.

    • Anonyymi

      Sinutko sinne olisi pitänyt valita?

      • Anonyymi

        En ollut ehdolla, muuten kyllä🤔


    • Anonyymi

      Teukki on tavallinen suomalainen perusjuntti. Sen takia hänestä suomalaiset pitävät ja häntä äänestävät.
      Kyllä kansa tietää - ja sietää!

    • Anonyymi

      Pitäisi ymmärtää jotain politiikastakin.
      Ei perusjunttius riitä.
      Yksi Suomen paikka menee aivan hukkaan.
      Rimanalitus Suomelta ja suomalaisia kohtaan
      persuilta, että laitetaan ehdokkaaksi
      henkilö, joka kyvyt ei riitä kuin
      toilailuun.

      • Anonyymi

        Olisko pitäny valita joku korkokenkähomo ? Tai joku Husseini ?


    • Anonyymi

      Kannattaisin perussuomalaisia, mutta kun en ymmärrä miksi puolueessa on niin paljon Hakkaraisen kannattajia. Hakkaraisen, jonka poliittista sanomaa en julkisuudessa ole nähnyt, vaikka olen katsonut eduskunnan kyselytuntejakin. Sen sijaan uutisia Hakkaraisen omituisesta käytöksestä saa kyllä usein lehdistä lukea. Ja näyttää siltä, että hän ei edes ojentaudu, vaan jatkaa virheitään.

      • Anonyymi

        En minäkään persuja enää äänestä. Tämä on jo niin paksua.


      • Anonyymi

        Sama täällä.
        Sen nosteen minkä Halla-aho puolueeseen nyt keväällä sai, mene mitä ilmeisimmin hakkaraislaisten myötä alas.


      • Anonyymi

        Outo kehysten ulkopuolelle pyrkivä tyyppi. Joissakin asioissa suoraan asiaan menevä, esim. kehitysavun suhteen. Opettamalla työkalujen käyttöä. jne. Toisaalta taas tahallinen julkisuudenhakuisuus pussailemalla väkisin ja raa'asti työtovereitaan, kielii despoottisesta luonteesta.
        Jos, paineenkeston puute ilmenee käytöshäiriöinä eu-tasolla, sanee pian matkapassit kotimaahan.


    • Periaatteen mies Toimi Kankaanniemi pääsee nyt eduskuntaan Teuvon tilalle. Pitäsköhä riipasta ne kännit fidutukseen?
      Loikkari-Toimi petti minut = x-äänestäjänsä pahemmin kuin Kepu10 kertaa ketään...

    • Anonyymi

      Se lihava rattijuoppo Sirpa P ei ole yhtään sen edustavampi kuin Hakkarainenkaan, ei edes pidä Suomen puolta.

      • Anonyymi

        Oman puolueen puolta EU:ssa pidetään ensisijaisesti.
        Oman puolueen agendaa ajetaan.
        Siksihän siellä on eri puolueiden ryhmittymät.


    • Anonyymi

      Hieman äkkiheränneen suuntaan näkyy menneen reaktioissaan Jussi Halla-aho, pysyneekö pinnalla kauan, tuskinpa!

    • Anonyymi

      EU:ssa oli mikko mustalainen pesälä joka ei osannut lukea eikä kirjoittaa ja toimi vuosia puhemiehenä eikä kukaan huomannut kepussa mitään

      tai tekään ette

    • Anonyymi

      Kaipa Huhtamäki ja Hakkarainen suvaittee sentääs toisiaan, noin niinku uskon asioissa ? Jehovat kun ei kirkon opetuksii hyväksyny, ne oli minä itte aina.

    • Anonyymi

      Suomessa vain alle 14 % EU vastaisia,
      Hyvä kun kaksi ärsyttävintä häipyy brysseliin, tai Hakkarainen oli hyvin hiljainen eduskunnannan täysistunnossa ja Huhtasaari minkä kirkui ärsyttävällä äänellä ilman oikeaa asiaa, eu on paha, eu on paha, näinköhän samaa hokee brysselissä.

      • Mistä tuo prosenttiluku tulee?


    • Anonyymi

      Haho häipyi Brysseliin ja tuli sieltä kaatamaan Soinin
      hyvä että häipyi
      hyvä että kaatoi

      EU:ssa vasemmisto hävisi samoin kokoomus
      voiton veivät kansallismieliset ja vihreät

      tilanne siis kärjistyy
      ja siksi Suomessa kärki ilmestyy https://www.youtube.com/watch?v=EQb-ONYTXOU

    • Anonyymi

      Juntti-Jungneria ottaa päähän kun ei osaa mitään eikä selviä politiikassa mutta
      on saanut kaiken sosdempuolueen palkkiovirkoina

      Junes Lokka 27.5. "Random nobody alle 400 äänen juntti jakaa antifa-dimmun tviittejä ja dissaa Teuvoa suvakismi on sairaus"

      "Mikael Jungner @MikaelJungner
      Replying to @isosavi
      Harva haluaa olla kielitaidottoman luuserin kaveri, sorry to say. Ja ruoka on hyvää vain niille, jotka tuntevat paikallisen ravintola- ja ruokakulttuurin"

      • Anonyymi

        Sinä ainakin olet persu, ei normi suomalainen noin hauku.


      • Anonyymi

        Sinä ainakin olet persu, ei normi suomalainen noin hauku.

        Vain alle 14 % haluaa tuhota EU:n, muut ovat iloisia unionin kansalaisia.


    • Anonyymi

      Käteinen vaatii että Pertti siivoaa suunsa

      "Brysselistä palaava Katainen: EU-puheenjohtajuus velvoittaa Suomea ”parempaan käytökseen” – nälviminen surkastuttaa keskustelua, ja luo pelon ilmapiirin"

    • Anonyymi

      Manipulisoiva populismi saa pahaa aikaan, sitä Salvini yrittää, eikä eu ole paha joku akka sitä hokee, suomessakin sadasta 14 jänkyttää aivan turhaan.

    • Anonyymi

      Jyrki Katainen
      Populistien vaalitulos oli " tussahdus " sanoo komissaari.
      Heh heh heh

      • Anonyymi

        Poltti Jykän perskarvat..


    • Anonyymi

      Hyvä puolue joka kasvaa koko EU:ssä sillä ei voi olla niin että Aatu määrää kaikessa kuin ennen vaikkakin paljon Suomessa jo tänään niin myös Ruotsissa.

    • Anonyymi

      Hakkarainen mokasi heti itsensä A-studiossa, sanoi arvostavansa Orbanin arvoja.
      Ei tiedä Orbanista ja yhtään Unkarista mitään.

    • Anonyymi

      Persut itse ehkä halusi päästä kahdesta pahimmasta eroon ja laittoi ne ehdokkaaksi EU:hun.

      Ei ne siellä millekään mitään mahda. Rasisti-populistit sai vähemmän ääniä kuin odottivat. Ei paljon sananvaltaa EU:ssa.

    • Anonyymi

      Heinäpää joka ei ole kans mitään aikaansaanut sai 120000 liikaa ääniä.
      Ja Pekkarinen tupeensa kanssa on kuin Suomen Berlusconi.
      Miksei herrat voi antaa nuoremmille tilaa ?
      Eläkeläiset vie nuoremmilta työn ja mahdollisuuden vaikuttaa
      kun eivät millään voi vallasta luopua ja rahanahneus ajaa hyville palkoille.
      Puoli milliä kerkii säästöjä tienata viidessä vuodessa Brysselissä,
      vaikka menojakin on.

      Maailma muuttuu, uutta verta kaivataan politiikkaan.
      Edes 10 vuotta vuotta nuorempaa.
      Ei eläkeläiset ole korvaamattomia politiikassakaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe